isojussi 11.03.2006 04:45:11 | |
---|
Meidän sauna: Jatkuvalämmitteisellä kiukaalla lämpiävä pihasauna pienen peltotilkun laidassa, ikkuna kyläraitille. Saunarakennuksessa toki myös saunakamari, jossa pikkuinen puuhella "Porin Perhe Maija". Löylyhuoneeseen olen asentanut suihkun ja saunaneteisessä huokailee 300 litrainen Jäspi kuumaa vettä kylpijöille. Tassuamme olis haaveena änkee saunaan. Sille olis siä paikkakin. Toisaalta saunanurkalle olis haaveena pläjäyttää kuumavesipalju. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Ukko 11.03.2006 09:49:47 | |
---|
No nämä on makuasioita joista ei voi kiistellä. Kova luonto noilla kyseisillä pikku rakeilla vaan on Tätä ei voi kiistää. Toisaalta rotillakin on kova luonto ;) |
Ukko 11.03.2006 09:53:19 | |
---|
Mun seuraava haave on pikimusta saksanpaimenkoira. Väittävät että harmaasävyisillä oin kovempi luonto. Asiassa taitaa muuten olla perää jonkinverran. Varumiehenä olin ellääkissä keskuskoiravarikolla koiranohjaajana ja muistissani ei löydy yhtäkään mustanpuhuvaa kovaluonteista saksanpaimenkoiraa mutta niitä harmaasävyisiä "tappajia" senkin edestä. |
Jaskaa pakoon 11.03.2006 12:06:29 | |
---|
Meinaatte sitten saada elämäänne vauhtia ja vaarallisia tilanteita? Joo, olen tutustunut ko. rodun edustajiin ja ihastuin juuri vauhtiin. Vaarallisia tilanteita voi yrittää välttää kouluttamalla. Kun kuvailin edesmenneen Albert-koirani tapoja ja luonnetta border-kasvattajalle, hän tunnisti niistä heti oman koiransa. Tosin Albert oli pienessä kaljassa ihan mukava ( http://netti.nic.fi/~salmeno/albert/24.JPG) eikä ruvennut turhia sönköttämään tyyliin: "Vhiddu shä oleth parash ishäntä mitä mulla on ollut! Pitäisi löytää sellainen tyttöystävä, joka hoitaa sitä silloin kun oon keikoilla. Ota koira mukaan! Tosin voi käydä, niin kuin Kokoliha-kirjassa kuvailin, kun A. kerran mukaan päästyään väänsi ison paskan melkein morsiamen laahukselle! Jos vaikka lappu tippuisi, niin koira voisi hakea sen, saisi arvonimen humppanoutaja. |
baron 11.03.2006 14:53:33 | |
---|
Väittävät että harmaasävyisillä oin kovempi luonto. Asiassa taitaa muuten olla perää jonkinverran. Varumiehenä olin ellääkissä keskuskoiravarikolla koiranohjaajana ja muistissani ei löydy yhtäkään mustanpuhuvaa kovaluonteista saksanpaimenkoiraa mutta niitä harmaasävyisiä "tappajia" senkin edestä. En mä nyt varsinaisesti tappajaa haluakaan. My name is Baron, Sir Baron. |
Ukko 11.03.2006 14:59:31 | |
---|
En mä nyt varsinaisesti tappajaa haluakaan. Jos se toimittais turvamiehen virkaa keikoillasi kun fanilauma tuppaa lavalle ;) |
baron 11.03.2006 15:38:37 | |
---|
Mutta kun topikki oli muusikon sauna, niin nyt tämä muusikko lähtee keikkaa edeltävään saunaan, sähkösauna ollut puoli tuntia päällä ja sanoi naks. My name is Baron, Sir Baron. |
Ukko 11.03.2006 16:30:31 | |
---|
Mutta kun topikki oli muusikon sauna, niin nyt tämä muusikko lähtee keikkaa edeltävään saunaan, sähkösauna ollut puoli tuntia päällä ja sanoi naks. Kenen päällä se sähkösauna on ollut ? |
omarklah 11.03.2006 20:53:07 | |
---|
Otsikon mukainen huone on nyt oikean lämpöinen - siis sinne nyt... Tää sit sanois tälleen... |
Decker90 11.03.2006 20:59:15 | |
---|
Vai että sauna... Olen nyt saanut jo reilun vuoden nauttia omasta puulämmitteisestä lämpöhuoneesta. Jatkuvalämmitteinen Narvi ja 6 henkilöä mahtuu mukavasti. Tänäänkin tuli testattua.... "En syytä, enkä väitä...." |
pitkämatka 11.03.2006 21:21:34 | |
---|
Mutta kiukaasta puheenollen. Millainen kiuas on paras, Minun mielestä lämmin. Soittajan sormi on sellainen elin... |
omarklah 11.03.2006 22:18:26 | |
---|
Mutta kiukaasta puheenollen. Millainen kiuas on paras, Minun mielestä lämmin. Mieluummin kuuma, niin että vesi höyrystyy, kun sinne heittää... Tää sit sanois tälleen... |
Veksi 11.03.2006 22:38:04 | |
---|
Oma sauna rivitalossa,pari kertaa viikossa lämpiää!? |
Decker90 11.03.2006 23:18:57 | |
---|
Vai että sauna... Olen nyt saanut jo reilun vuoden nauttia omasta puulämmitteisestä lämpöhuoneesta. Jatkuvalämmitteinen Narvi ja 6 henkilöä mahtuu mukavasti. Tänäänkin tuli testattua.... Nii, ja kaise om paree tarkentaa omia kirjoituksiaan, ettei tuonne meitinkään kiukaaseen ketään, mutta sinne lauteille mahtuu mukavasti se 6 henkeä... "En syytä, enkä väitä...." |
Landola59 12.03.2006 21:33:14 | |
---|
Eilen kävin ottamassa löylyt pihasaunassa, ja kohta lähden testaamaan hiihdon jälkeen sisäsaunaa... Kyllä se on näin että miljoonakertaa parempi tuolla pihalla tuo lämmin mökki... vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
ÄM 12.03.2006 22:39:58 | |
---|
Kaupungissa ei oo. Mökillä Saimaalla rantasauna, jossa tupa pienellä keittiöllä (jääkaappi, kokoa mini-baari, hella, pesuallas ja kaapit). Tuvassa myös vuolukivitakka ja kaks vuodesohvaa. Saunassa puukiuas ja pieni eteinen/pukuhuone. Itse sauna tilava ja helevetin hyvä, viis istuu ylä lauteella. Sähkömies, kun laitoi mökille sähköt, taisi äijä tehdä saunan vikaks ja pistorasioita meinas jäädä vissiin yli, kun saunatuvassa niitä on laitettuna 16. http://kotisivu.dnainternet.net/samikk/kuvat/mokki_sauna.jpgMieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
freeze 13.03.2006 01:16:59 | |
---|
PUUKIUKAAT on liian kuumia |
isojussi 13.03.2006 06:07:22 | |
---|
PUUKIUKAAT on liian kuumia HOHO - on niin hikiki. Taitaa puukiukaitten termostaatti olla nykynuorisolle liian hankala käyttää. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Landola59 13.03.2006 16:53:35 | |
---|
Taitaa puukiukaitten termostaatti olla nykynuorisolle liian hankala käyttää. No tämä nuorison osa kyllä osaa käyttää sitä ihan oikia oppisesti. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Tankero 13.03.2006 17:45:38 | |
---|
HOHO - on niin hikiki. Taitaa puukiukaitten termostaatti olla nykynuorisolle liian hankala käyttää. Hahaha + Varmasti, vissiin. |