Aihe: Tarjolla ohjelmatoimisto
1 2 3 4 5 6
EP
10.03.2006 14:32:17 (muokattu 10.03.2006 14:35:35)
... ja aihehan oli "tarjolla ohjelmatoimisto"

Tähän mennessä on käsitelty ammattitauteja, irtisanomisia, sulkapalloa, huimauksia, verenpainetta...

Tää tanssimusiikkipuoli on ehdoton, jatkakaa...

No kun se aihe kait tuli koluttua ja jouhevasti siirryttyä toiseen ja sitte seuraavaan aiheeseen.. :) tietenkin pitäis kai siirtyä toisen otsikon alle??

Ollaanko liian arkoja alottaan uusia otsakkeita? tuolla muualla heti huomautetaan jos meet alkaan uuden, tonkimatta onko mahdollisesti siitä jo joskus puhuttu.
uruttaja
10.03.2006 14:47:55
... ja aihehan oli "tarjolla ohjelmatoimisto"

Tähän mennessä on käsitelty ammattitauteja, irtisanomisia, sulkapalloa, huimauksia, verenpainetta...

Tää tanssimusiikkipuoli on ehdoton, jatkakaa...

Ohjelmatoimisto on meidän työnantajamme. Ohjelmatoimistoa valitessamme on syytä ottaa huomioon muitakin seikkoja, kuin pelkkä lupaus: Ota tuosta itelles keikka.

Työnantajalle on sälytetty yhteiskunnan taholta moniaita velvollisuuksia, joista toiset toimistot hoitavat osan, toiset toimistot eivät yhtään.

Sinällään keskustelu on rönsyillyt huomattavan vähän.
Pula-Aho
10.03.2006 14:55:12
Työnantajalle on sälytetty yhteiskunnan taholta moniaita velvollisuuksia, joista toiset toimistot hoitavat osan, toiset toimistot eivät yhtään.

Sinällään keskustelu on rönsyillyt huomattavan vähän.

Tiukasti asiassa pysyen: Kyllä työnantajan vastuulle tarttis saada myös jalun ja pilun järjestäminen.

-G-
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
EP
10.03.2006 14:57:48
Tiukasti asiassa pysyen: Kyllä työnantajan vastuulle tarttis saada myös jalun ja pilun järjestäminen.

-G-

Tarkottaaks' tää sitä, että saavutetuista eduista ei luovuta.. vai mitenkö se meni? 8)
vanhami
10.03.2006 15:18:52
Ei mua haittaa vaikka keskustelu rönsyää, päinvastoin, hauskaahan se on, tulee asiat käytyä perinpohjin läpi. Siinä sivussa tulee monta muutakin läppää heitettyä. tää tanssimustapuoli taitaa olla sillain vapaimmasta päästä näitä aihealueita. Johtuuko lienen siitä että hutunveivaajat on yleensä jo mailmaa nähneempiä ja tietyn monasti varsin flexiibelin luonteen omaavia.
Sertzo S
10.03.2006 15:22:27 (muokattu 10.03.2006 15:23:25)
Ei mua haittaa vaikka keskustelu rönsyää, päinvastoin, hauskaahan se on, tulee asiat käytyä perinpohjin läpi. Siinä sivussa tulee monta muutakin läppää heitettyä. tää tanssimustapuoli taitaa olla sillain vapaimmasta päästä näitä aihealueita. Johtuuko lienen siitä että hutunveivaajat on yleensä jo mailmaa nähneempiä ja tietyn monasti varsin flexiibelin luonteen omaavia.

Tuolla klasaripuolella ei paljon huumori ja hauska paskanpuhuminen kuki. Miksikähän?
Lienevät ns. parempia ihmisiä? ;)
omarklah
10.03.2006 15:23:16

Johtuuko lienen siitä että hutunveivaajat on yleensä jo mailmaa nähneempiä ja tietyn monasti varsin flexiibelin luonteen omaavia.

Tanssien järjestäjät voiskin ottaa käyttöön flexiibelimittarin desibelimittarin sijasta...
Tää sit sanois tälleen...
KoskPaavo
10.03.2006 15:27:47
Tuolla klasaripuolella ei paljon huumori ja hauska paskanpuhuminen kuki. Miksikähän?

Jos se kuitenkin koetaan enemmän ns"ei vapaaksi" touhuksi, eihän siinä hirveästi reissata eikä jauheta vapaalla paskaa, kai. Kyllä mä aika moneen klasarihemmoon olen vuosikymmenien varrella tutustunut Lahdessa ja ihan mukavilta ja huumorintajuisilta tuntuivat. Jotenkin muutamassa tapauksessa olen ollut aistivinani jonkinlaista "kaihoakin" tällaiseen resusoittajahabitukseen.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
KoskPaavo
10.03.2006 15:29:17
Tanssien järjestäjät voiskin ottaa käyttöön flexiibelimittarin desibelimittarin sijasta...

Tuohan voisi olla alkometrin vapautuneempi ilmaus. Vähän niinkuin että joku saa "kengän" sijasta "sandaalia".
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
jon lord
10.03.2006 15:43:15
Jos se kuitenkin koetaan enemmän ns"ei vapaaksi" touhuksi, eihän siinä hirveästi reissata eikä jauheta vapaalla paskaa, kai. Kyllä mä aika moneen klasarihemmoon olen vuosikymmenien varrella tutustunut Lahdessa ja ihan mukavilta ja huumorintajuisilta tuntuivat. Jotenkin muutamassa tapauksessa olen ollut aistivinani jonkinlaista "kaihoakin" tällaiseen resusoittajahabitukseen.

Kyllä sielläkin on paljon hyvinkin huumorin tajuisia ihmisiä mutta he ovat ehkä enemmän paikallaan ja toistensa kanssa joten heidän juttunsa ovat erilaisia. tuo on totta että nykyään monet klasari hemmot haluavat tehdä enemmän kevyttä ja kun heidän kanssaan juttelee niin heidän silmistään näkee eräänlaisen "kunnioituksen" tanssihemmoja kohtaan. Kai se on sitä romantiikkaa joka esiintyy myös vuosia pois tien päältä olleilla tanssi hemmoilla. Aika kultaa muistot. Minulla ei ainakaan ole hirveää kaipuuta tien päälle.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
EP
10.03.2006 15:45:12

Taitavat olla niin nuoria vielä, kyllähän vanhemmilla klasaritaiteilijoilla huumoria löytyy, harvemmin vaan niitä juttuja kuulee, joskus kuitenkin..
uruttaja
10.03.2006 15:54:34
Taitavat olla niin nuoria vielä, kyllähän vanhemmilla klasaritaiteilijoilla huumoria löytyy, harvemmin vaan niitä juttuja kuulee, joskus kuitenkin..

Höpö höpö-
isojussi
10.03.2006 16:00:20
Höpö höpö-

Joo iällä ei oo vittumaisuuden kanssa mitään tekemistä.

Soittimella on. Varokaa viulisteja.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Carde
10.03.2006 17:03:21 (muokattu 10.03.2006 17:06:24)

...
EP
10.03.2006 17:12:57
Joo iällä ei oo vittumaisuuden kanssa mitään tekemistä.

Soittimella on. Varokaa viulisteja.

Mun mielestä tuntuvat olevan nuorempaa väkeä ja opiskelijoitakin, jolloin tietyllä vakavuudella pitää soittamiseen suhtautua.
Ukko
10.03.2006 17:24:41

Näin se homma etenee. Mites sairauslomat, jne?

Mees kattoon pikku rakennusfirmojen terveyspalveluja. Jotkut reilummat voivat juottaa kerran vuodessa känniin. Ja sairaslomat, näin free-lancerilla on 9 päivän omavastuu ennenkuin kelaa kiinnostaa koko asia.
uruttaja
10.03.2006 17:40:19
Mees kattoon pikku rakennusfirmojen terveyspalveluja. Jotkut reilummat voivat juottaa kerran vuodessa känniin. Ja sairaslomat, näin free-lancerilla on 9 päivän omavastuu ennenkuin kelaa kiinnostaa koko asia.

Toinen tyypillinen ala, jossa "epänormaaleja" työsuhteita.
baron
10.03.2006 18:37:27

Kyllä sielläkin on paljon hyvinkin huumorin tajuisia ihmisiä mutta he ovat ehkä enemmän paikallaan ja toistensa kanssa joten heidän juttunsa ovat erilaisia. tuo on totta että nykyään monet klasari hemmot haluavat tehdä enemmän kevyttä ja kun heidän kanssaan juttelee niin heidän silmistään näkee eräänlaisen "kunnioituksen" tanssihemmoja kohtaan. Kai se on sitä romantiikkaa joka esiintyy myös vuosia pois tien päältä olleilla tanssi hemmoilla. Aika kultaa muistot. Minulla ei ainakaan ole hirveää kaipuuta tien päälle.

Mä oon kerran ollut keikalla jossa meitä oli kaksi pianistia/flyygelistiä:
Toinen Sibbiksen kuvankaunis klasariopiskelija ja sitten mä ja kummaltakin oli tilattu omaa genreä.
Se sibbisläinen soitti ekana hirveän hienosti ja mä olin ihan pupu pöksyssä kun mun vuoro tuli.

Mutta mun yllätykseksi se otti ihan kolleegamaisen ja jopa jossain määrin ihailevan asenteen ja sanoi, että hän ei tollaiseen pystyisi, mitä mä soitin. Mulla oli helppo kertoa ihailuni hänelle ja sanoa, että vaikka mä tykkäisin osata soittaa niinkuin hän, niin ei pienintäkään toivoa
My name is Baron, Sir Baron.
isojussi
11.03.2006 04:34:59
Mun mielestä tuntuvat olevan nuorempaa väkeä ja opiskelijoitakin, jolloin tietyllä vakavuudella pitää soittamiseen suhtautua.

Ei muuten pidä paikkaansa.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
veeka
11.03.2006 13:02:47
syöttö
jyrkkä ehkä
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)