![]() 01.03.2006 20:21:21 | |
---|---|
Pyshätyneisyyttä? Eiku sitä toista. Varmasti, vissiin. | |
![]() 01.03.2006 20:22:27 | |
Varmaankin syitä löytyy molemmista osapuolista. Mulla on vaan semmonen kutka että ammattitanssijat ovat useat huonostikäyttäytyviä öykkäreitä, käy kattomassa vaikka Foxiassa. Ei ole kohdalle vielä sattunut. Eikä ole oma lehmä ojassa, kun heitä puolustan. Varmasti, vissiin. | |
![]() 01.03.2006 20:22:56 | |
Ei ole kohdalle vielä sattunut. Eikä ole oma lehmä ojassa, kun heitä puolustan. Enpä sitä eppäilekkään, olen pitänyt sua miehenä jolla on ihan omat ajatukset. | |
![]() 01.03.2006 20:23:50 | |
Enpä sitä eppäilekkään, olen pitänyt sua miehenä jolla on ihan omat ajatukset. Vähäisen kokemukseni syvällä rintaäänellä koitan kommentoida. Varmasti, vissiin. | |
![]() 01.03.2006 20:26:38 | |
Vähäisen kokemukseni syvällä rintaäänellä koitan kommentoida. Mun kokemukset on viime ajoilta asiakkaan kannalta. Ja ne eivät ole ammattitanssijoiden puolelta mairittelevat. Soittajana niistä ei ole ollut paljonkaan harmia. | |
![]() 01.03.2006 20:56:32 | |
Mun kokemukset on viime ajoilta asiakkaan kannalta. Ja ne eivät ole ammattitanssijoiden puolelta mairittelevat. Soittajana niistä ei ole ollut paljonkaan harmia. Eli kumpikin sopii keskenään. Varmasti, vissiin. | |
![]() 01.03.2006 21:03:30 (muokattu 01.03.2006 21:05:21) | |
Joillakin se Pepita. ja tarina on ihan tosi. Hehhehheee! Vielä muutama vuos sitten kun tehtiin keikkoja vielä säännöllisesti niin kappale "Daniela" rupesi todella vituttamaan ja kerran kun tiesin että kohta rumpali taas heittää legendaarisen imelän spiikkinsä iki-ihanasta Danielasta niin mulle tuli semmonen aito inhoreaktio ja ärjäsin rumpalille (ja meni myös mikin kautta salin ns. "salin puolelle") että:"Ja vittu! Sitä paskaa ei tänään soiteta!" Se rumpu-urpo järkyttyi niin siitä minun reaktiosta ettei Danieelaa soitettu varmaan vuoteen! Kirjoitin mitä kirjoitin! | |
![]() 01.03.2006 21:06:24 | |
Hehhehheee! Vielä muutama vuos sitten kun tehtiin keikkoja vielä säännöllisesti niin kappale "Daniela" rupesi todella vituttamaan ja kerran kun tiesin että kohta rumpali taas heittää legendaarisen imelän spiikkinsä iki-ihanasta Danielasta niin mulle tuli semmonen aito inhoreaktio ja ärjäsin rumpalille (ja meni myös mikin kautta salin ns. "salin puolelle) että:"Ja vittu! Sitä paskaa ei tänään soiteta!" Se rumpu-urpo järkyttyi niin siitä minun reaktiosta ettei Danieelaa soitettu varmaan vuoteen! Pekka tuntee Poron, sillä on tää Jäätelörokki ja pariksi tullee Jampallaija. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi | |
![]() 01.03.2006 21:06:41 | |
Hehhehheee! Vielä muutama vuos sitten kun tehtiin keikkoja vielä säännöllisesti niin kappale "Daniela" rupesi todella vituttamaan ja kerran kun tiesin että kohta rumpali taas heittää legendaarisen imelän spiikkinsä iki-ihanasta Danielasta niin mulle tuli semmonen aito inhoreaktio ja ärjäsin rumpalille (ja meni myös mikin kautta salin ns. "salin puolelle") että:"Ja vittu! Sitä paskaa ei tänään soiteta!" Se rumpu-urpo järkyttyi niin siitä minun reaktiosta ettei Danieelaa soitettu varmaan vuoteen! HOHOOO!! no voi sun vit... | |
![]() 01.03.2006 21:07:48 | |
Pekka tuntee Poron, sillä on tää Jäätelörokki ja pariksi tullee Jampallaija. Kyllä kyllä! Kirjoitin mitä kirjoitin! | |
![]() 01.03.2006 22:01:37 | |
Ahneudestahan on tehty nykypäivänä lähes " Hyve". Mulle kaikki het tässä ja nyt. Tanssijana ja musiikin suurkuluttajana kuitenkin aavistelen, että se tanssilajien kirjo ja spesialisoituminen tulee vääjäämättä muuttamaan kulutusta enempi sellaiseen klubimaiseen meininkiin.Pienehköjä paikkoja tarvitaan viikolla ja suuret hehtaarilavat saavat asiakkaansa vain lauantaisin. Mutta täähän edellyttää, että ravintoloitsija tyytyy kohtuulliseen toimeentuloon ja voittoon, orkesteri omalta osaltaan samoin. Monimuotoisesti musiikkia tarjolla etc. Tuohon viinaksien nauttimiseen täytyy sanoa, että kyllä net tanssijatkin jonkun janojuoman kumoaa, mutta juopottelu ei ole itsetarkoitus. Totuuden nimissä on vielä sanottava, että koen pistäväni yhtä paljon euroja liikkeelle kuin joku liksapäivän bilettäjäkin, käydessäni 4-6 kertaa viikossa maksullisissa musiikkipaikoissa ynnä "muonitukset" ja muut päälle, vaikken A:ta janooni vedäkkään. No mutta... | |
![]() 01.03.2006 22:23:31 | |
Jos kapakoissa alkais tanssit 20 ja loppuis 00.30, niin riittäis viikollakin porukkaa. Vaikka ne olis neljään auki, niin puolesta yöstä eteenpäin sitten levyltä jytkettä. Olis kaikille jotain ja tanssinhaluiset pääsis seuraavana päivänä töihin kun ovat jo aikaisin kotona. Joskus Forssan Axelissa oli se meininki. Alkuillasta bändi kasilta liikkelle, silloin oli tanssiporukkaa ja vedettiin puolille öin. Sitten dj pisti hurrikanesit soimaan ja kaikilla oli hyvä mieli. Nuoriso tuli sitten vetämään viinaa kolmeen asti eikä niiden tarvinnut haukkua lihavia humppajätkiä eikä pyytää Venomia triolta. Olen sitä mieltä, että tuo tois parannusta asiaan. Saaloo ku lophun ajettu poro. | |
![]() 01.03.2006 22:24:46 | |
Jos kapakoissa alkais tanssit 20 ja loppuis 00.30, niin riittäis viikollakin porukkaa. Vaikka ne olis neljään auki, niin puolesta yöstä eteenpäin sitten levyltä jytkettä. Olis kaikille jotain ja tanssinhaluiset pääsis seuraavana päivänä töihin kun ovat jo aikaisin kotona. Joskus Forssan Axelissa oli se meininki. Alkuillasta bändi kasilta liikkelle, silloin oli tanssiporukkaa ja vedettiin puolille öin. Sitten dj pisti hurrikanesit soimaan ja kaikilla oli hyvä mieli. Nuoriso tuli sitten vetämään viinaa kolmeen asti eikä niiden tarvinnut haukkua lihavia humppajätkiä eikä pyytää Venomia triolta. Olen sitä mieltä, että tuo tois parannusta asiaan. Nyt kuule luit puukko mun ajatukset, tota oon aina sanonut, todennäköisesti toimis tuo formaatti... nopia saapuilija.... | |
![]() 01.03.2006 22:25:00 | |
Jos kapakoissa alkais tanssit 20 ja loppuis 00.30, niin riittäis viikollakin porukkaa. Vaikka ne olis neljään auki, niin puolesta yöstä eteenpäin sitten levyltä jytkettä. Olis kaikille jotain ja tanssinhaluiset pääsis seuraavana päivänä töihin kun ovat jo aikaisin kotona. Joskus Forssan Axelissa oli se meininki. Alkuillasta bändi kasilta liikkelle, silloin oli tanssiporukkaa ja vedettiin puolille öin. Sitten dj pisti hurrikanesit soimaan ja kaikilla oli hyvä mieli. Nuoriso tuli sitten vetämään viinaa kolmeen asti eikä niiden tarvinnut haukkua lihavia humppajätkiä eikä pyytää Venomia triolta. Olen sitä mieltä, että tuo tois parannusta asiaan. Jep! Sä puhut asiaa.. | |
![]() 01.03.2006 22:25:58 | |
Jos kapakoissa alkais tanssit 20 ja loppuis 00.30, niin riittäis viikollakin porukkaa. Vaikka ne olis neljään auki, niin puolesta yöstä eteenpäin sitten levyltä jytkettä. Olis kaikille jotain ja tanssinhaluiset pääsis seuraavana päivänä töihin kun ovat jo aikaisin kotona. Joskus Forssan Axelissa oli se meininki. Alkuillasta bändi kasilta liikkelle, silloin oli tanssiporukkaa ja vedettiin puolille öin. Sitten dj pisti hurrikanesit soimaan ja kaikilla oli hyvä mieli. Nuoriso tuli sitten vetämään viinaa kolmeen asti eikä niiden tarvinnut haukkua lihavia humppajätkiä eikä pyytää Venomia triolta. Olen sitä mieltä, että tuo tois parannusta asiaan. Niin tois. Tommoselle olis varmasti kysyntää. | |
![]() 01.03.2006 22:58:15 | |
Jos kapakoissa alkais tanssit 20 ja loppuis 00.30, niin riittäis viikollakin porukkaa. Vaikka ne olis neljään auki, niin puolesta yöstä eteenpäin sitten levyltä jytkettä. Olis kaikille jotain ja tanssinhaluiset pääsis seuraavana päivänä töihin kun ovat jo aikaisin kotona. Joskus Forssan Axelissa oli se meininki. Alkuillasta bändi kasilta liikkelle, silloin oli tanssiporukkaa ja vedettiin puolille öin. Sitten dj pisti hurrikanesit soimaan ja kaikilla oli hyvä mieli. Nuoriso tuli sitten vetämään viinaa kolmeen asti eikä niiden tarvinnut haukkua lihavia humppajätkiä eikä pyytää Venomia triolta. Olen sitä mieltä, että tuo tois parannusta asiaan. Jep. Onneksi on jo muutamissa paikoissa havainneet asian. Varmasti, vissiin. | |
![]() 01.03.2006 23:04:38 | |
Jep. Onneksi on jo muutamissa paikoissa havainneet asian. Forssan Koskenniskassa viikonloppuisin bändi alkaa 22.00 ja lopettaa 03.30.Kansainvälistä meininkiä, viime syksynä kävin toteamassa että ainakaan kahden jälkeen kukaan ei edes ostanut mitään, pelkkää örinää. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi | |
![]() 01.03.2006 23:09:50 | |
Forssan Koskenniskassa viikonloppuisin bändi alkaa 22.00 ja lopettaa 03.30.Kansainvälistä meininkiä, viime syksynä kävin toteamassa että ainakaan kahden jälkeen kukaan ei edes ostanut mitään, pelkkää örinää. Jospa tuo Ismo Alanko saisi vähän muutosta aikaiseksi? Kun sattumalta satuin kuuntelemaan, että puhui samasta asiasta TV:ssä ja että aikoo aloittaa joitain keikkojaankin aikaisemmin. Jospa se tuolta nuorisomusiikin puolelta siirtyisi sitten hunppa puolellekin? | |
![]() 01.03.2006 23:14:39 | |
Jos kapakoissa alkais tanssit 20 ja loppuis 00.30, niin riittäis viikollakin porukkaa. Vaikka ne olis neljään auki, niin puolesta yöstä eteenpäin sitten levyltä jytkettä. Olis kaikille jotain ja tanssinhaluiset pääsis seuraavana päivänä töihin kun ovat jo aikaisin kotona. Joskus Forssan Axelissa oli se meininki. Alkuillasta bändi kasilta liikkelle, silloin oli tanssiporukkaa ja vedettiin puolille öin. Sitten dj pisti hurrikanesit soimaan ja kaikilla oli hyvä mieli. Nuoriso tuli sitten vetämään viinaa kolmeen asti eikä niiden tarvinnut haukkua lihavia humppajätkiä eikä pyytää Venomia triolta. Olen sitä mieltä, että tuo tois parannusta asiaan. Taidan pyytää pändiä komppaammaan ens lauantaina sen biitin "Ei aika mennyt koskaan palaa". Olis kyllä hyvä jos tuohon vielä päästäis takasin. No nyt tulevana la ravintolassa kolme x 45 perushuttua tai mitä vaan ja sitten levyt pyörimään loppuillaks. On mukava homma, saatetaan valkata vaikka niitä parempia biisejä. Hyvät naiset ja herrat - komppikitarasoolo ! | |
![]() 01.03.2006 23:16:33 | |
Oli just tuossa yksi nuor tytön hupakko harjottelijana työpaikalla 7 viikkoa ja se kävi kuulema avomiehensä kanssa jotain paritanssikurssia. Silmät hehkuen se kertoi miten eilen oli harjoteltu jenkkaa! Taitaa tulla kohta paritanssista joku kiehtova ja haasteellinen extreme-laji nuorisolle? Kirjoitin mitä kirjoitin! | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)