KoskPaavo 10.02.2006 01:49:14 | |
---|
Kaikki haluaa soittamaan johonkin Seinähulluihin! Pekka heitti kasapanoksen. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
tonto 10.02.2006 03:13:26 (muokattu 10.02.2006 03:14:15) | |
---|
kitaran soittelun aloitin 11vuotiaana, eli noin 13vuotta olen nyt soittanut. vakavammin alkoi tossa 15vuotiaana, silloinkaan ei ollut vielä tanssimusiikki paljoa soitannassa, rockia ja muuta. tanssimusiikki into alkoi noin 18vuotiaana, ja siitä asti olen veivannut rautalankaa laidasta laitaan. Keikkailu alkoi parikymppisenä, kun tulin uudeksi solistiksi jo valmiiksi keikkailevaan 80-luvun alussa aloittaneeseen rautalankabändiin. Syntymä-nuoruus-aikuistuminen-keski-ikä-vanhuus-kuolema-
s u n n u n t a i s i n s y ö n p e r u n a l a s t u j a |
Eddy 10.02.2006 04:55:13 | |
---|
Ei kun mulla oli se toinen koulu. Arabianrannan meininkiin en päässy. Suoknuuti sano, että mä en osaa soittaa YHTÄÄN pianoa. Siinäpä se sitten olikin, kun se olis ollu pääsoitin. Suokuutio ei pahemmin kierrellyt kommenteissaan. Tutkinnon/pääsykokeen päätteeksi heitetyt "Kiitos, painukaa helvettiin"-tyyppiset heitot aiheuttivat toisinaan pientä hämmennystä nuorissa/herkissä taiteilijasieluissa. Mitähän mies mahtaa nykyään puuhailla... Koskettelen soittimia... |
Sertzo S 10.02.2006 07:14:50 | |
---|
Suokuutio ei pahemmin kierrellyt kommenteissaan. Tutkinnon/pääsykokeen päätteeksi heitetyt "Kiitos, painukaa helvettiin"-tyyppiset heitot aiheuttivat toisinaan pientä hämmennystä nuorissa/herkissä taiteilijasieluissa. Mitähän mies mahtaa nykyään puuhailla... Varsinainen"opettajatyyppi" jos noin käyttäytyy stana! |
mr.muzak 10.02.2006 10:14:51 | |
---|
Varsinainen"opettajatyyppi" jos noin käyttäytyy stana! Kyllä siitä ogelin pääjehustakin on paljon hyviä tarinoita.. |
isojussi 10.02.2006 12:59:18 | |
---|
...Mä muuten aloitin pianolla 5 vee ja kaikki unohtu, sit töissä yks helevetin pasunisti sai innostumaan soitosta omalta osaltaan uudelleen. Pasunistit on perseestä! HOHO! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
isojussi 10.02.2006 13:01:26 | |
---|
Kaikkien tuon ikäluokan ihmisten toinen nimi on Juhani. Meillä oli bändissä kuulemmin jossain vaiheessa viiden topin toinen nimi Juhani. Revi siitä. Oot tusina-kamaa. :) No todella - Munkin toinen nimeni on just Juhani - eka ihan jotain muuta. Olen.....musertunut.
Ja paskat Buahahahahahaaaaaaaa! Juhani's will rule the world!!!!! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
kuunsirppi 10.02.2006 14:47:51 | |
---|
No todella - Munkin toinen nimeni on just Juhani - eka ihan jotain muuta. ja paskat Buahahahahahaaaaaaaa! Juhani's will rule the world!!!!! mitä mitä.....kukas sä oikeen sitten oot???? Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Anonymous-jazz 10.02.2006 17:54:06 | |
---|
Suokuutio ei pahemmin kierrellyt kommenteissaan. Tutkinnon/pääsykokeen päätteeksi heitetyt "Kiitos, painukaa helvettiin"-tyyppiset heitot aiheuttivat toisinaan pientä hämmennystä nuorissa/herkissä taiteilijasieluissa. Mitähän mies mahtaa nykyään puuhailla... Eikös se jäänyt jollekin eläkkeelle vuosia sitten jos nyt oikeasta miehestä puhutaan. Let us never tolerate outrageous conspiracy theories concerning the attacks of September the 11th; malicious lies that attempt to shift the blame away from the terrorists. - George W. Bush (Eihän valkokaulusterroristeja ole olemassa :) |
jon lord 10.02.2006 19:05:32 | |
---|
Varsinainen"opettajatyyppi" jos noin käyttäytyy stana! Kyllä meillekin klasari puolella vittuiltiin aina suoraan päin naamaa. Et sä osaa mitään ja yritettiin painaa itsetunto maan alle. mutta minä en suostunut siihen. Jotkut nuoret tytöt kärsivät siitä paljonkin kun ne muutenkin joutu ottamaan beta salpaajia ennen tutkintoja. Kerran urkuopin opettajamme tunnettu tuomiokirkon kanttori pisti yhden tytön seisomaan asennossa urkujen äärelle. Silloin hermostuin ja karjaisin sille opettajalle että saatanan jästipää kuinka sä voit olettaa että joku voi tehdä Ranskalaisen rekisteröinnin kun just ollaan vasta saatu monisteet. Sitten se olikin loppu ajan kunnolla. Meidän yliopettajamme kanssa käytiin ainaista tappelua: Minä olin aikuisiässä opiskelun alkaessa ja en suostunut siihen pallotteluun mitä ne piti nuoremmille. Kerran teorian opettajani sanoi minulle että haastatko riitaa? minä vastasin että mennään heti ulos ja katsotaan kumpi tulee takaisin sisälle. Se loppui siihen. Kyllä ne ainakin meillä ( Tre ) käyttäytyi hyvinkin ylimielisesti oppilaita kohtaan. Tosin ei kaikki mutta jos pistit vastaan niin arvosanat putosi heti. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
FoolOnTheHill 10.02.2006 19:16:34 (muokattu 10.02.2006 19:20:40) | |
---|
Ihme meininkiä. Onneksi suurin osa nuoremman polven opettajista tuntuu tajuavan, ettei sitä itse kokemaansa pahaa tertte pistää eteenpäin. Edit. Ja itse kysymykseen -7v. -19v. -12v. Ekojen keikkojen jälkeen tosin oli vähän hiljasempaa seuraavat 8 vuotta... |
isojussi 10.02.2006 20:40:11 | |
---|
mitä mitä.....kukas sä oikeen sitten oot???? Juhani ON mun toinen etunimi. Eka etunimi on...... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
isojussi 10.02.2006 20:41:20 | |
---|
Lordille plussa! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
EP 10.02.2006 20:41:44 | |
---|
Juhani ON mun toinen etunimi. Eka etunimi on...... Ensio? |
isojussi 10.02.2006 20:43:04 | |
---|
Ensio? Ei Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
pekkajau 10.02.2006 20:43:31 | |
---|
Ensio? Aatami? Kirjoitin mitä kirjoitin! |