paice60 06.02.2006 20:17:52 | |
---|
Niin ja tuli vielä mieleen, nuorna miehenä soitettiin kaverin häitä ja siellähän oli sitten juotavaa. Jossain kohtaa piti pistää sitten viimesen päälle filli ja lähdin vetämään.... eikä tapahtunut mitään, siis kertakaikkiaan ei tullut lyönnin lyöntiä. Sanoin että jaaha eiköhän tää ollut tässä ja pistettiin rammari soimaan. Toisen kerran soitettiin jotain Valmetin pikkujouluja ,taas jossain kohtaa hieno filli meni ihan v...tuiksi, soitto loppui siihenkin. Enää näin ei pääse tapahtumaan, sen verran ikää ettei jaksa ryypätäkään niin paljoa. Ajattelenko....siis olenko? |
jon lord 06.02.2006 20:22:19 | |
---|
. Enää näin ei pääse tapahtumaan, sen verran ikää ettei jaksa ryypätäkään niin paljoa. Sähän oot vielä nuori poika minuun verrattuna. Kohta ukko tulee ja sanoo jotain todella järkevää. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
oizo 06.02.2006 20:24:03 | |
---|
Jos muusikolle sanoo että tuolla teltassa on 600 litraa ilmaista kaljaa ja se on tosi juttu, niin on aika harvinaista että joku EI töppäisi. No ei tuo nyt ihan noinkaan mene. Työ ennen huvia. Keikan jälkeen sit "mieluummin överit ku vajarit". :) Mut hei, ei se haittaa! |
paice60 06.02.2006 20:37:03 | |
---|
Kyllä näitä on nähty, että jos sanotaan että kaljaa saa niin paljon kuin jaksaa juoda, niin silloin mennään niin että soitto ja kaikki muukin unohtuu. Onneksi omalle kohdalle ei näitä ole pahemmin sattunut ja jos sattuu niin ei kauaa ole. Ajattelenko....siis olenko? |
KoskPaavo 06.02.2006 20:40:49 | |
---|
Multa on mopo karannut tasan yhden kerran kolmeenkymmeneen muusikkovuoteen Juoppo mikä juoppo.. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
baron 06.02.2006 20:48:10 | |
---|
Mä oon kyllä sellainen "hirmu" liiderinä, että mun pojat on oppineet kohtuuden, vaikka minkä verran viinaa olis keikan aikana tarjolla. Keikan jälkeen, jos vielä on tarjolla, mä näytän niille kaatamisen mallia. My name is Baron, Sir Baron. |
jjussila 06.02.2006 20:52:12 | |
---|
No ei tuo nyt ihan noinkaan mene. Työ ennen huvia. Keikan jälkeen sit "mieluummin överit ku vajarit". :) Jotenkin aistin, että sulla ei noita soittoalan kilometrejä ole vielä paljon takana... Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
Ukko 06.02.2006 21:13:27 | |
---|
Sähän oot vielä nuori poika minuun verrattuna. Kohta ukko tulee ja sanoo jotain todella järkevää. Ai mää vai 8p |
poppamies 06.02.2006 22:58:08 | |
---|
Multa on mopo karannut tasan yhden kerran kolmeenkymmeneen muusikkovuoteen Juoppo mikä juoppo.. Multa ei oo mopo karannut kertaakaan keikalla. Sensijaan olen muutaman kerran laittanut jopa toisenkin mopon liiteriin varmuuden vuoksi. Meidän keikoilla ei mopoilla. G-strings are for strippers |
mack the knife 06.02.2006 23:02:24 | |
---|
No ei tuo nyt ihan noinkaan mene. Työ ennen huvia. Keikan jälkeen sit "mieluummin överit ku vajarit". :) En sano taaskaan mitään... |
jeppeq 06.02.2006 23:30:17 | |
---|
Osaltani jo aiheesta mainitsinkin, ens heinäkuussa 27v soittoa ja ainut överi viinapäissän mnetin pikkujouluissa, ja eikun lavalle... Vieläkin syö miestä. Hyvät naiset ja herrat - komppikitarasoolo ! |
oizo 07.02.2006 07:39:13 | |
---|
Jotenkin aistin, että sulla ei noita soittoalan kilometrejä ole vielä paljon takana... No joo.. Perunpa puheeni kun en alasta mitään vielä tiedä. Niissä bändeissä, joissa olen ollut mukana ei ole ikinä ollut ongelmaa alkoholin kanssa, mutta ymmärrän toki että aina ja joka paikassa ei ole näin. Mut hei, ei se haittaa! |
R.Syke 07.02.2006 07:56:22 | |
---|
Tuli mieleen, että kukas se taiteilija oli joka joi Mauri-Anteron veskistä partavedetkin kun oli kylässä, muistan lukeneeni jostain.. :) Mononen |
Sertzo S 07.02.2006 08:18:29 | |
---|
Mononen Kukapa sitä ei hädissään muuta keksisi, kun on paha kaurapuuron maku suussa. ;) |
EP 07.02.2006 08:42:08 | |
---|
Mononen No, Unskipa tietennii.. |
omarklah 07.02.2006 08:50:15 | |
---|
Osaltani jo aiheesta mainitsinkin, ens heinäkuussa 27v soittoa ja ainut överi viinapäissän mnetin pikkujouluissa, ja eikun lavalle... Vieläkin syö miestä. Elä hosu - kyllä sä siitä vielä yli pääset :o) Tää sit sanois tälleen... |
baron 07.02.2006 08:51:48 | |
---|
Osaltani jo aiheesta mainitsinkin, ens heinäkuussa 27v soittoa ja ainut överi viinapäissän mnetin pikkujouluissa, ja eikun lavalle... Vieläkin syö miestä. Se olis ollut paha virhe, jos siellä olisit selvinpäin mennyt lavalla, ainoa jolle se sallittiin oli Jon Lord ja hänellä oli hyvästä syystä erivapaus! My name is Baron, Sir Baron. |
EP 07.02.2006 08:53:23 | |
---|
Osaltani jo aiheesta mainitsinkin, ens heinäkuussa 27v soittoa ja ainut överi viinapäissän mnetin pikkujouluissa, ja eikun lavalle... Vieläkin syö miestä. Harjoittelun, harjoittelua, niin sekin puoli alkaa sujumaan.. :) |
jon lord 07.02.2006 10:43:05 (muokattu 07.02.2006 10:44:49) | |
---|
Se olis ollut paha virhe, jos siellä olisit selvinpäin mennyt lavalla, ainoa jolle se sallittiin oli Jon Lord ja hänellä oli hyvästä syystä erivapaus! Ei mua olis kukaan kattellutkaan jos olisin ollut kännissä. Sitäpaitsi olisin varmaan vieläkin joten Baronin mainitsema erivapaus oli "virallinen" syy. Mutta hauskaa oli. Olen minä yhden keikan aikanaan vetänyt "pystyyn" nuorena miehenä. Oli kuulemma joku kyläpelimanni haitaristi tuurannut joten kavereille ei aika tullut pitkäksi. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
omarklah 07.02.2006 10:45:17 | |
---|
Syöttö.... Tää sit sanois tälleen... |