R.Syke 28.01.2006 14:21:02 | |
---|
Olihan se melkoista vauhtia tuon bandin suosion lasku, vuotta aiemmin v.85 samoissa kekkereissä meno oli aika huimaa. Kesä 86 oli aikasta synkkää. Joo. Ja se näky kyllä esiintymisestä. Kun fiilistä ei ole, niin sehän on Final Countdown. Mutta nythän bändiä herätellään taas. On jo herätetty. |
EP 28.01.2006 14:23:46 (muokattu 28.01.2006 14:28:36) | |
---|
Olihan se melkoista vauhtia tuon bandin suosion lasku, vuotta aiemmin v.85 samoissa kekkereissä meno oli aika huimaa. Kesä 86 oli aikasta synkkää. Olis kannattanu jatkaa vaan, niin ehkä se laulupuolikin olis alkanu sujuun jotenkin edes. Niihän nää popeetat ja epänormaalitkin teki.. :) |
Musiikkia korville 30.01.2006 08:13:06 | |
---|
Ei ollu mulekkaan osotettu, mutta eikös siinä aleksanterin kadulla alexparkista torin yli ylöspäin olevassa pubissa vois kitarapartio alkuillasta virittää yleisöä huimiin suorituksiin illan mittaan ? Oliskohan Santa Fe? Sinne ainakin sopis tollanen meininki. En tiiä onks siel koskaan ollu mitään... aisa varmaan kyl noi Lahen duo-mestat tietää. Ainakin kesällä on tuolla Bellmannin terassilla ollu usein duoja. Mollyssä kans, mut ne on vissiin enemmän sellasia englantilais-irlantilais-tyyppisiä. Ja sitten TORVI!!! (tai sitten ei) Olen hidas mutta tyhmä |
KoskPaavo 30.01.2006 10:13:21 | |
---|
Oliskohan Santa Fe? Sinne ainakin sopis tollanen meininki. En tiiä onks siel koskaan ollu mitään... aisa varmaan kyl noi Lahen duo-mestat tietää. Ainakin kesällä on tuolla Bellmannin terassilla ollu usein duoja. Mollyssä kans, mut ne on vissiin enemmän sellasia englantilais-irlantilais-tyyppisiä. Ja sitten TORVI!!! (tai sitten ei) Torveen on kuulemma niin kova jono bändeillä että puoli vuotta ja silleen... Enkä tiedä niitten maksupuolesta, tuskin mäckit ilmaseen sinne menee.Rock- ja bluesjuttuahan tuolla pääosin on, mun pojan bändi on siellä kanssa ollut kerran tai kaksi. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
baron 30.01.2006 10:25:53 | |
---|
Joo. Ja se näky kyllä esiintymisestä. Kun fiilistä ei ole, niin sehän on Final Countdown. Mutta nythän bändiä herätellään taas. On jo herätetty. Satuin eilen näkemään Nipan kotiinpaluun keikalta. Tuli metrolla ja itse kävellen raahasi kitaraa ja matkalaukkua. Jotain entisestä "glamourista" puuttui. My name is Baron, Sir Baron. |
PL 30.01.2006 10:51:46 | |
---|
Satuin eilen näkemään Nipan kotiinpaluun keikalta. Tuli metrolla ja itse kävellen raahasi kitaraa ja matkalaukkua. Jotain entisestä "glamourista" puuttui. Se, että keikkabussikuski olisi raahannut keikkakuntoista artistia? |
acc 30.01.2006 10:59:15 | |
---|
Oliskohan Santa Fe? Sinne ainakin sopis tollanen meininki. En tiiä onks siel koskaan ollu mitään... aisa varmaan kyl noi Lahen duo-mestat tietää. Ainakin kesällä on tuolla Bellmannin terassilla ollu usein duoja. Mollyssä kans, mut ne on vissiin enemmän sellasia englantilais-irlantilais-tyyppisiä. Ja sitten TORVI!!! (tai sitten ei) Olen ollut Santa Fe:ssä muutaman kerran kun siellä on ollut live meininkiä. En kyllä muista yhtään duoa, mutta trion ja kvartetin olen nähnyt. Jotain suomirockia/poppia ne on soitelleet, muistaakseni :) Mollyn kanssa samaan laatikkoon heittäisin Iiriksen(Irish pub). Erään vapaalehdykkäsoittimen rääkkääjä... |
Musiikkia korville 30.01.2006 11:31:03 | |
---|
Torveen on kuulemma niin kova jono bändeillä että puoli vuotta ja silleen... Enkä tiedä niitten maksupuolesta, tuskin mäckit ilmaseen sinne menee.Rock- ja bluesjuttuahan tuolla pääosin on, mun pojan bändi on siellä kanssa ollut kerran tai kaksi. Vai jonoa... Oltiin mekin siellä joskus edellisen "Rock" -bändin kans muutaman kerran. Tuolla täytyis nykysin melkein olla savuefektit bändilläkin, enkä tarkota mitään koneita... Olen hidas mutta tyhmä |
Musiikkia korville 30.01.2006 11:33:46 | |
---|
Olen ollut Santa Fe:ssä muutaman kerran kun siellä on ollut live meininkiä. En kyllä muista yhtään duoa, mutta trion ja kvartetin olen nähnyt. Jotain suomirockia/poppia ne on soitelleet, muistaakseni :) Mollyn kanssa samaan laatikkoon heittäisin Iiriksen(Irish pub). Oho. Mä en oo koskaan nähny siellä Livemusajuttuja. En oo kyllä muutamaan vuoteen montaa kertaa käynykään, mutta silti... Joo Iiris menee samaan sarjaan. Sielläkin oltiin joskus muinoin muutaman kerran vanhan bändin kans. Olen hidas mutta tyhmä |
KoskPaavo 30.01.2006 11:57:06 | |
---|
Vai jonoa... Oltiin mekin siellä joskus edellisen "Rock" -bändin kans muutaman kerran. Tuolla täytyis nykysin melkein olla savuefektit bändilläkin, enkä tarkota mitään koneita... HOHO! Kyllä siinäkin stagella varmaan monenlaista hallusinaatioheikkiä on vuosien varrella pyörinyt. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
acc 30.01.2006 15:08:47 | |
---|
Oho. Mä en oo koskaan nähny siellä Livemusajuttuja. En oo kyllä muutamaan vuoteen montaa kertaa käynykään, mutta silti... Joo Iiris menee samaan sarjaan. Sielläkin oltiin joskus muinoin muutaman kerran vanhan bändin kans. En itsekään uskonut, että Santa Fe:ssä olisi mitään livemusaa, ennen kuin itse näin. Siinä pojat soitteli television alla nurkassa, johon heille paikka oli raivattu. Itse olen siellä viimeksi bändin nähnyt joskus 3 vuotta sitten... Erään vapaalehdykkäsoittimen rääkkääjä... |