Aihe: Muusikon 10-ottelu..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
kuunsirppi
20.01.2006 17:40:31
Mun laji selvästi... ;o)

samoin, muuhun ei oikeestaan näistä kykene ;o)
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
jeppeq
20.01.2006 17:43:05
Eikö täällä juuri ollut juttua siitä että ei niin paljon alkomahoolia :/
Käviskö sadan metrin katkokävely?

Puhuinkos Bussiin itteni :(
Katkokävely ei het avaudu lajina, mut joskus kokeiltiin sellaista "jalkaterä toisen eteen viivaa myöte" -kävelyä ja sehän se vaikeeta oli, vähä ku säestäs Jämsän paroonia. Aikaa vastaan sitäkin mentiin, mutta vaatii hyvää tasapainoilua ja sekös on tarpeen soittourheilukisoissa, vai no?
Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo !
EP
20.01.2006 17:46:46
Katkokävely ei het avaudu lajina, mut joskus kokeiltiin sellaista "jalkaterä toisen eteen viivaa myöte" -kävelyä ja sehän se vaikeeta oli, vähä ku säestäs Jämsän paroonia. Aikaa vastaan sitäkin mentiin, mutta vaatii hyvää tasapainoilua ja sekös on tarpeen soittourheilukisoissa, vai no?

Ehkä täällä ei vielä ole niin PRO -väkeä, että toi katkokävely olis' tuttua.. 8))
Eddy
20.01.2006 17:55:24
Katkokävely ei het avaudu lajina...

Toi laji tuli mieleen, kun katsoin erään kolleegan vaikean näköistä etenemistä tossa torilla. Vetäny taas muutaman kuukauden rännin ilmeisesti. Eli tämä laji vaatii kyllä asialle omistautumista, tiukkaa itsekuria että saa itsensä siihen kuntoon että lajia pystyy edes harrastamaan.
Koskettelen soittimia...
EP
20.01.2006 17:59:50
Toi laji tuli mieleen, kun katsoin erään kolleegan vaikean näköistä etenemistä tossa torilla. Vetäny taas muutaman kuukauden rännin ilmeisesti. Eli tämä laji vaatii kyllä asialle omistautumista, tiukkaa itsekuria että saa itsensä siihen kuntoon että lajia pystyy edes harrastamaan.

Musiikki on pilannu monta hyvää nuorta katkokävely -lupausta.. 8))
Eddy
20.01.2006 18:01:54
Musiikki on pilannu monta hyvää nuorta katkokävely -lupausta.. 8))

Urheilu on pilannut monta lupaavaa alkoholistia!
Koskettelen soittimia...
jeppeq
20.01.2006 18:33:48 (muokattu 20.01.2006 18:34:54)
Katkokävely avautu. Hitto ku selvinpäin ei aina tajuu..
kolleegan vaikean näköistä etenemistä tossa torilla
ku ei vaa rumperttiin puhaltas..?
Eddy
20.01.2006 18:45:18

ku ei vaa rumperttiin puhaltas..?

Ei ollut tällä kertaa Martso kysymyksessä. Yks kitaristin retale...
Koskettelen soittimia...
poppamies
20.01.2006 20:30:24

Mun laji selvästi... ;o)

Ette te, ei sinä Manaaja eikä Laulavainenkaan ole mitään "nollia". Tämä on minun vakaamuksellinen mielipiteeni. Olette fiksummasta päästä. Tähän tulokseen olen tullut kun kuuntelee kaikenmaailman "homoja" ja "runkkareita".
G-strings are for strippers
pitkämatka
20.01.2006 20:45:32
Ottelupukeutumisesta: 60-luvun nailonpaita, jonka selässä lukee "EI TARTTE AUTTAA"
Soittajan sormi on sellainen elin...
faith
20.01.2006 20:53:36
Ette te, ei sinä Manaaja eikä Laulavainenkaan ole mitään "nollia". Tämä on minun vakaamuksellinen mielipiteeni. Olette fiksummasta päästä. Tähän tulokseen olen tullut kun kuuntelee kaikenmaailman "homoja" ja "runkkareita".

Mun laji siis.
Kiusanhenki.
poppamies
20.01.2006 21:22:23

Mun laji siis.

Ei, kyllä sinäkin pääset samaan kiltaan vaikka oletkin vähän alaikäinen.
faith
20.01.2006 21:23:56
Ei, kyllä sinäkin pääset samaan kiltaan vaikka oletkin vähän alaikäinen.

ja ikäraja oli...??
Kiusanhenki.
poppamies
20.01.2006 21:25:17

ja ikäraja oli...??

40 + -
faith
20.01.2006 21:26:44
40 + -

Aijjaa.... no ei täälä kyllä kaikki muutkaan yllä siihen *wirn*
Kiusanhenki.
manjaana
20.01.2006 22:41:36

Hih, siulhan hyvä vakaamus on... ;o))
- Varmuuden vuoksi, niin kuin nunnalla nännit.
isojussi
21.01.2006 13:07:11
Jos olis talvikisat, olis jäätyneen pakettiaution käynnistys ja sulatus hyvä laji.

- Pakkasta pitää olla vähintään 20 raatia.
- Jäähdytysnesteseos max 5/1 vettä/pakkasnestettä.
- Lohkolämppäriä ei saa käyttää.
- Auto on seissyt vähintään vuorokauden.

Olis pitäny tarkastaa jääyhdytysnesteen pakkasenkesto heti, kun auton ostin.....
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
jeppeq
21.01.2006 13:10:45
Tiisselissä on tärkeetä myös kaks asiaa:
Ilmanputsari on vaihettava väh. 20tuh välein ja polttoainesuodatin ennen talvee. paraiten oon pärjännyt noitten kanssa kun ajaa ilman lisäaineita tankissa. Ei olis huonompi homma tyhjentää ja huuhella se mesen polttoaine tankki, siellä on varmaan vuosien aikana vedensekasta sössöö kertynyt riittämiin. Niitä polttoaine suodattimiakin voi olla useita.
isojussi
21.01.2006 13:13:04
Oot ihan oikeessa. Tankki täytys ottaa muutenkin käsittelyyn, kun löpömittari ei toimi.

Samoin vois vaihtaa pakkasnesteet kokonaan - mutta ei näillä pakkasilla, kun ei oo tota tallia siunaantunu.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
Tankero
21.01.2006 14:25:07
Oot ihan oikeessa. Tankki täytys ottaa muutenkin käsittelyyn, kun löpömittari ei toimi.

Samoin vois vaihtaa pakkasnesteet kokonaan - mutta ei näillä pakkasilla, kun ei oo tota tallia siunaantunu.

Minä vaihdoin just pyyhkijän sulat, kun mennään illalla mun autolla tykittään.
Varmasti, vissiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)