Aihe: Mitä olette ostaneet itsellenne joululahjaksi?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
C7
18.12.2005 19:16:20
Nikotiinipurkkaa, säästöpaketti...
vanha, mutta elossa!
Anonymous-jazz
18.12.2005 20:22:12

Mimmosen pizzalapion

Nelikielinen Fender jazz Basson kopio. Squier jazz bass.
Let the music speak
Guido
18.12.2005 21:05:54
Yamahan tuplapedaalin.
Ei voi lusikalla ottaa, kun on kauhalla annettu.
half
18.12.2005 21:18:56
Nelikielinen Fender jazz Basson kopio. Squier jazz bass.

Painava.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
Sandy
18.12.2005 21:21:14
Ostin eilen Menkkarit-paidan, jossa lukee rinnassa Oon voimissain ja takana jotain muuta... On se aika pähee. Se vois vaikka olla se joululahja. Aika vaatimatonta, maksoi 15 ekee. Ja kyllä, oli humalassa.
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
Sertzo S
18.12.2005 21:21:39
Olisin ostanut itselleni toimivan, vaikkapa käytetynkin, minidisc- koneen, mutta en löytänyt täältä mistään.
echo66
18.12.2005 22:57:59
Ostin itselleni Brian Setzer orchestran live in Japan.Ei ole huono ollenkaan...
Jep! tiukkaa kamaa..mutta pitemmän päälle alkaa ne torvet puuduttamaan..sama vaivaa Joulu-levyä...Ken tykkää, mutta itse on perinteisen kitarakaman ystävä..
Surf pesee kaiken!!!
ÄM
19.12.2005 00:43:33

Uuden haikka-padin sähkörumpuihin, semmosen joka näyttää ihan oikealta haikalta ja tule oikeaan haikkaständiin. Alakerran naapurillekin vähän joulumieltä, jytisee meinaan infernaalisesti lattiaan, kun polkee disco-komppia.

Oon budjetoinu vielä yhden symbaalinkin omaksi lahjaksi. Saas nähdä, kun kummilapsen vanhemmat kertoi kakaran vinkuvan jotain helevetin kallista Lego-kompleksia. Täytyy ens vuonna ostaa lahjat jo kesällä, voi sitten sanoa, että voi voi kun kerkesin jo ostaa semmosen kahden euron nallen. No ei ehkä se täytyy käydä poistamassa. Mutta onhan se nyt lahjatoiveet menny vähän liian pitkälle, kun tulee tilaus tekstarilla tuotenumeroa myöten. En mä mikään nettikauppa ole.
Tankero
19.12.2005 10:44:18
Syötteen Taikaa taitaa olla tämän joulun Hitti täällä mnetin humppaosiossa. Niissä kappaleissa yhdistyy sekä laadukas tulkinta että täydellisen optimaalinen time. Hieno tuote kerta kaikkiaan.

Vieläkun saisi selville, ketä siinä on mukana. Ihan spesialistejahan ne on laidasta laitaan, mutta veikaan että se ei ole Yrjö Savolainen se solisti.

Minä otan selvää tekijöistä ens viikolla, kun meen Syötteelle. Jorma Mustonen-vainaa on ainakin tehnyt muutaman biisin.
Varmasti, vissiin.
pekkajau
19.12.2005 10:47:13
Minä otan selvää tekijöistä ens viikolla, kun meen Syötteelle. Jorma Mustonen-vainaa on ainakin tehnyt muutaman biisin.

Mistäs tommosen Syötteen taidepläjäyksen voi hankkia? Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta äänitteeltä!
Raha on paras retkieväs.
vanhami
19.12.2005 10:49:45
Nikotiinipurkkaa, säästöpaketti...

Ja säkö piiputtelun lopettasit, älä puhu paskaa. En usko, ennen ku näen.
vanhami
19.12.2005 10:51:57
Sain omakotitalon muuttokuntoon perjantaina ja muutettiin perheen kanssa sisään samana päivänä.

Sovittiin, että ei osteta tänä jouluna sitten muuta, oli yks sellanen vähän isompi hankinta siis.

Oli eilen sunnuntaina niin juhlavaa, kun sai vaan tassutella kaikessa rauhassa, kun ei tarvinut lähtee raksalle, että piti vetää pikku känät.

Kaikkee pikku ruuvaamista on vielä, mutta ne ehtii.
Sertzo S
19.12.2005 10:53:34 (muokattu 19.12.2005 10:55:03)
Sain omakotitalon muuttokuntoon perjantaina ja muutettiin perheen kanssa sisään samana päivänä.

Sovittiin, että ei osteta tänä jouluna sitten muuta, oli yks sellanen vähän isompi hankinta siis.

Oli eilen sunnuntaina niin juhlavaa, kun sai vaan tassutella kaikessa rauhassa, kun ei tarvinut lähtee raksalle, että piti vetää pikku känät.

Onnea, sekä Hyvää Joulua ja alkavaa Uutta Vuotta 2006 uuteen kotiinne!

t. Sertzo-setä
jjussila
19.12.2005 10:58:42

Tossa on vaan se vaara, että ens kesänäkin sitä ruuvaamista vielä on...jou
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
jeppeq
19.12.2005 11:05:46
Mistäs tommosen Syötteen taidepläjäyksen voi hankkia? Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta äänitteeltä!

Pappa pikana maaosoite, niin tulee.Laitetaan taide kiertoon.
Soitan - olen siis olemassa
Epämuusikko
19.12.2005 12:01:07
Itse tilasin netistä Chick Corean Elektric Bandin toistaiseksi viimeisimmän DVD:n ..

Sama, vaikkakin joku Return to Foreverin juhla-DVD-julkaisu olisi mieltä enemmän lämmittänyt.

Myös kokin punttiin eksyi Policen Synchronicity-live-DVD sekä Frank Zappan Dub Room Tapes-live-DVD.
"It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know.... or a bunch of average ones". -Bill Hicks
vanhami
19.12.2005 12:09:05 (muokattu 19.12.2005 12:09:30)
Tossa on vaan se vaara, että ens kesänäkin sitä ruuvaamista vielä on...jou

Ei vaara vaan fakta. Tosiasiassa talo ei tule koskaan valmiiksi vaan puuhaa riittää aina. Se on sellainen isoon rumpuun kirjoitettu työlista, jota veivataan alusta alkaen taas uudelleen ja uudelleen ja uudelleen.

No peruskompat on vältetty. Talossa on kaikki ulkoverhoukset ja smyykit ja jopa räystään aluset kiinni sekä peltikatto räystäskouruineen laitettu ja malattu ulkoa kahdesti.

Sisälllä on listatkin jopa paikoillaan, ihan kaikki. Nyt on taulukoukku paskapaperirullateline, valaisin, kolhuja piiloon, ruuvia sinne tänne vaihe.

Kyllä helpottaa!!

niin ne ensi kesän hommat, niitä ei ole kuin yksi... Piha...
jjussila
19.12.2005 12:14:02
niin ne ensi kesän hommat, niitä ei ole kuin yksi... Piha...

Joka kuuluu myös sarjaan ikuisuusprojektit...
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
Tankero
19.12.2005 13:17:13
Sama, vaikkakin joku Return to Foreverin juhla-DVD-julkaisu olisi mieltä enemmän lämmittänyt.

Myös kokin punttiin eksyi Policen Synchronicity-live-DVD sekä Frank Zappan Dub Room Tapes-live-DVD.

Millä Zappan levyllä on se Satumaa?
Varmasti, vissiin.
Tankero
19.12.2005 13:17:48
Pappa pikana maaosoite, niin tulee.Laitetaan taide kiertoon.

Ehit ensin. Hommailen siihen ne kannet ja lähettelen.
Varmasti, vissiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)