Aihe: Oudointa, mitä olette tauolla tehneet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
vanhami
01.12.2005 08:44:18
Haettu ja salakuljetettu kitaristin kanssa pussikaljaa korttelin päästä R-kioskilta bäkkärille, koskapa olimme ns. paremman rahvaan kapakassa soittamassa jossa olutpullo maksoi pienen omaisuuden.

Tuo ei tainnut olla kovinkaan outoa.

Korjannut varmaan 10 kertaa haitaria ja yhtä monesti vittuilevaa volume pedalia apuna ainoastaan leatherman ja kuppi kahvia tai pullo kaljaa. Aina onnistuneesti viime viikonloppuun asti, kunnes volume pedaali antautui täysin.
Tha Persiadic Gee
01.12.2005 11:41:44
Käynyt 13-vuotiaana bissellä ja nachoseilla EM-kisojen VIP-teltassa ihan muina miehinä, lainannut Kirkalta puhelinkorttia, jutellut Kuoppiksen kanssa ja vienyt Aikakoneen Sanille kukkia. Kaikki tämä 15 minuutissa. Tosi outoa oli!
KoskPaavo
01.12.2005 13:23:41
Kantanut erään Porilaisen liimataisen hyttiinsä.Moni tunteekin varmasti.
Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta...
Sertzo S
01.12.2005 13:56:57
Kantanut erään Porilaisen liimataisen hyttiinsä.Moni tunteekin varmasti.

Saatan arvata. ;)
manjaana
01.12.2005 16:46:03
ja sukulaisissakin oot tainu käyvä, tauolla ;)

Jahas, täälähän alkaa haiskahtaa pahasti käry... ;oD
Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain.
jon lord
02.12.2005 12:19:45
Olen korjannut tai oikeammin hajoittanut yhden koskettimen WLM uruista kun mikki putos koskettimen päälle ja ne langat siellä urun sisällä meni solmuun eli kosketti vastalankoja ja kosketin soi koko ajan. Aukaisin takaseinän ja vedin kaikkilangat irti. Just ja just tauko riitti siihen operaatioon. Niin ja kerran juotettiin yläpään pillikiinni kun joku pudotti kaapin lattialle.Sitten joskus on tehty näitä juttuja mitä monet ei ole pitäneet outoina.Olen joskus kyllä pitänyt ihan taukoakin. Kerran nukuin kaikki tauot kun olin niin helvatan väsynyt.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
turhala
02.12.2005 14:43:32 (muokattu 02.12.2005 14:44:17)
Siivonnut hotellihuoneen,
Vienyt Hotellissa aamiaisen huoneseen aikaista lähtijää varten.
''Ja rokkia ette sitten soita ennen kuin Pappi on lähtenyt" Bestman häissä 2005
Tankoprinssi
03.12.2005 17:12:04

Kellään ei ollut vielä tätä: "Heittänyt" tauolla toisen keikan. No se ehkä ei ole meikäläisen kohdalla outoa, koska olen tehnyt sen jo niin useasti.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
aisa
03.12.2005 18:38:12
mietin ensin että en tätä kertoisi, mut taidan nyt avautua kuitenkin...

tapahtui satulinnassa kerran niin, että kun alettiin tauolle, niin eikös perkele siinä samassa se takaovi lennähtäny auki ja sisään tuli helevetillisen huudon kanssa ite dänny. se juoksi suoraan mun kaulaan ja hyppäsi syliin, just niinku naiset elokuvissa tekee.
no, mä olin tietysti ihan suu auki siinä että mitä helvettiä!?!?
dännyllä kun vähän henki tasaantui, niin se avautu ja sano että se on aina kattellu mua sillä silmällä ja minähän tietysti olin ihan otettu. että ihan dänny ja että minua kattellu... olin ihan mehuissani, tietysti.
noh, siinä sitten alko pyöriä kaikkee muutakin väkee kun ne oli kuullu että dänny on paikalla, eli se meidän herkkä hetki loppu sitten siihen.
mut en mä sitä kauaa ehtiny siinä surra, kun jo alko kuulua hirmu huohotusta, kun lehmäesa vöyri likemmäs.
se oli saanu jostain päähänsä, että me oltais muka kännissä keikalla. vitun hullu! mehän oltiin töissä siellä.
no se vaan intti että varmana ootte juonu jotain ja blaa blaa blaa...
vähän aikaa sitä siinä kuuntelin ja ajattelin että kohta tulee nenään. aloin siinä jo kääriä hihoja ja syljeskelin kämmeniin, niin eikös se perkele menny vielä enemmän sekasin. se heitti siinä pari kärrynpyörää ja teki sen karatekid-asennon ja sanoi että älä nyt poika hermostu, tossa on joka jätkälle tonni pimeenä ylimäärästä, kun onhan se helvetin raskasta olla keikalla kännissä.
eihän siinä muuten mitään olis ollu ihmeellistä, mutta ku meillä oli 15 miehinen orkesterinirvikuva.
tommosta ei ole ennen tapahtunu tauolla, eikä varmaan tapahdu.

dänny kyllä lupas soitella, mut ei ole kuulunu mitään... *snif*
"kivistäville kiveksille on turha puhua rahasta"
Sertzo S
03.12.2005 18:42:01
olet jeesus
aisa
03.12.2005 20:06:09
olet jeesus

ylistä mua!
"kivistäville kiveksille on turha puhua rahasta"
faith
03.12.2005 20:11:22
ylistä mua!

Glooo-o-o-o-o-oooo-o-o-o-o-oooo-o-o-o-o-oooria... =)
Wannabe-basisti.
pekkajau
03.12.2005 20:43:50
Ukki vainaa opetti pentuna laulamaan jotta:"Hoosiannan housut pallaa...Pietar juoksoo jo sammuttaamaan!" Ja perkele... minä vetäsin koulussa toisella luokalla sen laulukokeessa noilla sanoilla siinä ennen joulua. Kaikkia nauratti ihan helevetisti... mutta opettaja (vanhapiika/uskovainen) meinas tukehtua sinne urkuharmoonin taakse johonkin ahistukseen ja talutti minut sitten korvasta pitäen käytävään ja antoi kuitenkin laulusta seiskan! Keväällä nousi sentään ysiin!
Piereminen on modernin ihmisen tarkimmin varjeltuja salaisuuksia.
jon lord
03.12.2005 20:47:41
Ukki vainaa opetti pentuna laulamaan jotta:"Hoosiannan housut pallaa...Pietar juoksoo jo sammuttaamaan!" Ja perkele... minä vetäsin koulussa toisella luokalla sen laulukokeessa noilla sanoilla siinä ennen joulua. Kaikkia nauratti ihan helevetisti... mutta opettaja (vanhapiika/uskovainen) meinas tukehtua sinne urkuharmoonin taakse johonkin ahistukseen ja talutti minut sitten korvasta pitäen käytävään ja antoi kuitenkin laulusta seiskan! Keväällä nousi sentään ysiin!

Hah haa ja voihan prk.....Minä opetin omalle ekaluokkalaiselleni että Huusi Annaa..
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
ronkeli
03.12.2005 21:28:48 (muokattu 03.12.2005 21:29:45)
Yks nainen kertoi ,että kun meni kerran tauolla takahuoneeseen , jossa T.Kansa ja bändi oli just tauolla, niin hän löysi sieltä pöydältä sellaisen ns. "miestenlehden". Nainen oli sanonut , että jaa teillä on täälä lukemistakin mukana ? Johon Tapsa oli todennut , että : " Jep, mutta voit sä sitä lainata jos haluut ."
SF3YLO
03.12.2005 21:44:45

Eipä tässä nyt tuu ihmeempiä mieleen, kuin että eräässä paikassa portsari heitti rumpalin pihalle tauolla. Saatiin sentään seuraavan setin alkaessa takaisin sisälle :)
Tankero
03.12.2005 21:48:41
Kerran oltiin yhdessä paikassa vetämässä ja tauolla kävin hakemassa keittiöstä kahvia ja join sen takahuonessa. Tauon loputtua menin soittamaan.
baron
03.12.2005 22:43:22

Kerran oltiin yhdessä paikassa vetämässä ja tauolla kävin hakemassa keittiöstä kahvia ja join sen takahuonessa. Tauon loputtua menin soittamaan.

Mä oon aina epäillyt että oot kova jätkä enkä näköjään väärässä ollutkaan!
My name is Baron, Sir Baron.
pekkajau
03.12.2005 22:46:50
Yhteen aikaan oli semmonen rumpali bändissä joka kaiket tauot puhu vaan akastaan miten se on paha ja ei anna millonkaan ja pojastaan joka on tosi lahjakas!
Piereminen on modernin ihmisen tarkimmin varjeltuja salaisuuksia.
Sertzo S
04.12.2005 08:34:50
Yhteen aikaan oli semmonen rumpali bändissä joka kaiket tauot puhu vaan akastaan miten se on paha ja ei anna millonkaan ja pojastaan joka on tosi lahjakas!

Olihan tuo kerran ainakin saanut akaltaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)