kuunsirppi 28.04.2006 07:40:54 | |
---|
Nordlandialla oli eilen Tropicana ja tähtisolistina Maarit Peltoniemi. Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
AnselmiMaa 28.04.2006 07:41:53 | |
---|
Nordlandialla oli eilen Tropicana ja tähtisolistina Maarit Peltoniemi. Maarit on hyvä! Voi helevatan helevata! Humppaahan sen piti olla.. |
Janus 28.04.2006 08:07:20 | |
---|
rosellalla ja tallinkilla omat slabisäännöt koska siellähän ei varsinaista tax-free -myyntiä edes ole. Rosellalla ei enää slabia ainakaan bändeillä, ilmeisesti vakituisen henkilökunnan painostuksesta se säilytettiin laivan normaaleilla työntekijöillä jossain muodossa. Myöskään Romantikalla ei ole ollut slabia, mutta kaikki suomibändit tekeekin siellä max. 2 päivän pestejä, eli pidemmällä kiinnityksellä olevien virolaisten tanssibändien/vakkarihenkilökunnan tilanteesta en tiedä. |
kuunsirppi 28.04.2006 08:10:49 | |
---|
Maarit on hyvä! Joo, en mä huomannut, että olis ollut mitään moittimista. En kyllä kuullut, kun ekat valssit, tangot ja humpat ja illalla en käynyt kuuntelemassa ollenkaan. Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
uruttaja 28.04.2006 10:54:24 | |
---|
Nordlandialla oli eilen Tropicana ja tähtisolistina Maarit Peltoniemi. Tuttuja molemmissa bändeissä. |
Epämuusikko 28.04.2006 12:53:06 (muokattu 28.04.2006 12:54:12) | |
---|
Oulun nuori covermylly Giana Sister on muistaakseni laivareissuja kerennyt jo tehdä. Sitten on myös Velvetstream, Lauantain Toivotuista/Boney N:stä en tiedä. Tulipa lueteltua Oulun alueen cover-bändejä urakalla... It´s easier to give up than allways tried to go up. |
EP 28.04.2006 12:58:22 | |
---|
Mulla on tuosta 60-80 -vuotiaille suunnatusta musiikista yksi omakohtainen esimerkki. Tuonikäiset yleisesti ottaen tykkää jumalattomasti haitarinsoitosta , mutta kun sitä menee tarjoamaan niille (maksullisesti) niin ei se enää niin paljoa kiinnostakaan.Ikävä kyllä. Joo, toi on ihan totta! Moni tulee säästäväiseksikin vanhemmiten.. |
Sertzo S 28.04.2006 13:00:57 | |
---|
Joo, toi on ihan totta! Moni tulee säästäväiseksikin vanhemmiten.. Kyllä ne ovat valmiita maksamaankin, joten yleistää tuota asiaa ei voi. |
uruttaja 28.04.2006 13:05:15 | |
---|
Oulun nuori covermylly Giana Sister on muistaakseni laivareissuja kerennyt jo tehdä. Sitten on myös Velvetstream, Lauantain Toivotuista/Boney N:stä en tiedä. Tulipa lueteltua Oulun alueen cover-bändejä urakalla... On olleet nuo kaikki. Mikä sen Stenforsin bändin nimi olikaan, nekin on olleet. |
EP 28.04.2006 13:14:07 (muokattu 28.04.2006 13:26:07) | |
---|
Kyllä ne ovat valmiita maksamaankin, joten yleistää tuota asiaa ei voi. No ei, mutta kyllä se nuoriso on jolla sitä rahaa liikkuu, ostaa levyjä jne.. Tampereella Pakkahuoneen Hannes Anttilan järjestämät päivähypyt on suosittuja, vetää paikan lähes täyteen, ikäluokka 60+ (60v. -kuoleman väliltä,heh) paljon myös nuorempi joukossa. Takavuosina siellä tuli soiteltua, hyvä paikka myös roudaamisen suhteen, henkilökohtaiset soittimet vaan mukaan. |
KoskPaavo 28.04.2006 13:30:22 (muokattu 28.04.2006 13:31:19) | |
---|
Kyllä ne ovat valmiita maksamaankin, joten yleistää tuota asiaa ei voi. Kossua ja sahtia saan kyllä meidän kylän ukoilta , ei se siittä kiinni ole... Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
paice60 28.04.2006 13:58:44 | |
---|
Joo Rosellassa ei ole enää slabia, enkä tiedä onko vakihenkilökunnallakaan, mutta ei hinnat siellä mitkään pahat ole. Sieltä saa ostaa niin paljon kuin haluaa. Viikkarilla saa kaikki bändit slabin jo kahden päivän jälkeen, siis täyden slabin, ja siljalla saa puolikkaan viikosta ja täyden kahdesta viikosta. Joku puhui siitä ettei äänimiehet ole aina paikalla, mutta ainakin Isabellassa toimi homma todella hienosti. Kun mentiin laivalle, niin heti tuli äänimies kysymään että mitä tarvitsette ja toi kaikki kamat heti paikalle. Samaten oli paikalla koko soiton ajan eli hoiti homman todella mallikelpoisesti. Näytti kontrollisysteemit eli jokainen sai itselleen säädettyä aivan mitä halusi. Muutenkin meininki oli todella hyvä, siellä soittaja oli myös ihminen. Kaljatkin tarjottiin risteilyemännän toimesta eli kun taas mennään kesällä, niin mennään mielellään. Nykyään myös hytit kaikilla laivoilla on jokaisella omat. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
uruttaja 28.04.2006 14:01:53 | |
---|
Joo Rosellassa ei ole enää slabia, enkä tiedä onko vakihenkilökunnallakaan, mutta ei hinnat siellä mitkään pahat ole. Sieltä saa ostaa niin paljon kuin haluaa. Viikkarilla saa kaikki bändit slabin jo kahden päivän jälkeen, siis täyden slabin, ja siljalla saa puolikkaan viikosta ja täyden kahdesta viikosta. Joku puhui siitä ettei äänimiehet ole aina paikalla, mutta ainakin Isabellassa toimi homma todella hienosti. Kun mentiin laivalle, niin heti tuli äänimies kysymään että mitä tarvitsette ja toi kaikki kamat heti paikalle. Samaten oli paikalla koko soiton ajan eli hoiti homman todella mallikelpoisesti. Näytti kontrollisysteemit eli jokainen sai itselleen säädettyä aivan mitä halusi. Muutenkin meininki oli todella hyvä, siellä soittaja oli myös ihminen. Kaljatkin tarjottiin risteilyemännän toimesta eli kun taas mennään kesällä, niin mennään mielellään. Nykyään myös hytit kaikilla laivoilla on jokaisella omat. Äänimiehet oli kiitettävästi paikalla Amorellalla helmikuussa. Mutta esim. Symphonylla ne oli oikeastaan vain soundtsekin ajan. Festivalilla siellä ylhäällä oli joskus kovempikin miehitys ku pelkkä äänipaavo. Joskus taas siellä ei ollut ketään. |
paice60 28.04.2006 14:06:39 | |
---|
Äänimiehet oli kiitettävästi paikalla Amorellalla helmikuussa. Mutta esim. Symphonylla ne oli oikeastaan vain soundtsekin ajan. Festivalilla siellä ylhäällä oli joskus kovempikin miehitys ku pelkkä äänipaavo. Joskus taas siellä ei ollut ketään. No Siljalla ei ole koskaan toiminut toi päiväbändin äänikuvio. Se on varmaan niille ihan yks´paskanhailee mitä siellä päivällä tapahtuu. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
uruttaja 28.04.2006 14:10:22 | |
---|
No Siljalla ei ole koskaan toiminut toi päiväbändin äänikuvio. Se on varmaan niille ihan yks´paskanhailee mitä siellä päivällä tapahtuu. Eipä siellä ollu illallakkaa ainakaan tavallisen bändin vedon aikana, starabändit saattaa olla eri asia. |
paice60 28.04.2006 14:17:50 | |
---|
Eipä siellä ollu illallakkaa ainakaan tavallisen bändin vedon aikana, starabändit saattaa olla eri asia. No siellä on tainnut olla aika kova vaihtuvuus niissä äänimiehissä. Itse siellä aikanaan jouduttiin korjailemaan mm. ekkuja ja muitakin säätöjä. Että sellanen meininki siellä siis Europalla. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
manjaana 28.04.2006 14:30:04 | |
---|
No ei, mutta kyllä se nuoriso on jolla sitä rahaa liikkuu, ostaa levyjä jne..
Pahus, että oon eri mielipuolta tuosta, rahaa niillä liikkuu, mutta musat imastaan kyllä ilman latien siirtoja, tai puhun nyt mun sällin ikäsistä nuorista, rahat käytetään ulkomaille menoihin ja kledjuihin. Monet alle 30:t daamitkin juo kapakassa omia viinoja nykyään, ei tarvii ostaa kuin se yksi pakollinen, että saa lasin.. MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit |
paice60 28.04.2006 14:31:56 | |
---|
Pahus, että oon eri mielipuolta tuosta, rahaa niillä liikkuu, mutta musat imastaan kyllä ilman latien siirtoja, tai puhun nyt mun sällin ikäsistä nuorista, rahat käytetään ulkomaille menoihin ja kledjuihin. Monet alle 30:t daamitkin juo kapakassa omia viinoja nykyään, ei tarvii ostaa kuin se yksi pakollinen, että saa lasin.. Toi lasi konsti on vanha juttu. Me tehdään sillai itse aina laivalla, tai oikeastaan me otetaan se lasi pentteristä ja täytetään se hytissä. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
manjaana 28.04.2006 14:33:15 | |
---|
Toi lasi konsti on vanha juttu. Me tehdään sillai itse aina laivalla, tai oikeastaan me otetaan se lasi pentteristä ja täytetään se hytissä. Niin mäkin teen laivalla, mutta en ravintolassa. MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit |
paice60 28.04.2006 14:35:22 | |
---|
ON muuten ... Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |