Lennu 18.11.2005 19:00:41 | |
---|
Niin mahtoi olla. Ei ole ihan helpoin vetää se tasaseen tsih tsih jne, kun on aika hidas tempo ja pieni liike. Yks mikä äimistelytti kerran, kun oli ekat joulukonserttitreenit, oli kun leaderi sanoi rytmiryhmälle, että ottakaa siihen sellasia pakkasääniä. Koitimma sitten ottaa. Ei muuta kun varoiksi piezotettu perunajauhopussi aina mukaan. - how did you think I got these inside, by osmosis? |
turisija 18.11.2005 19:05:51 (muokattu 18.11.2005 19:06:05) | |
---|
Mutta sekään ei aina pidä paikkaansa. Viimeks oltiin about tunti sovittua aiemmin paikalla, no porukka lappas sisään klo 17 eikä klo 19 niinku lapussa luki. menee vielä aika kauan enne ku tampiot ymmärtää eron klo 17.00 ja seittemän välillä ( p.m.) |
maalainen 23.11.2005 19:36:00 | |
---|
Mulla on kolmisenkymmentä vuotta ollut vain noin 5 joululaulua, nuo ovat riittäneet Valkea Joulu Kulkuset Petteri P Tule Joulu kultainen No onkos... No jospa voisit jeesata alottelevaa poikasta ni laitathan mulle nuotteja noista tulee? Se olisi suuri kiitos! |
mack the knife 23.11.2005 22:47:17 | |
---|
Älä muuta sa! Ja kun ei ne ilmoitetutkaan aikataulut kumminkaan pidä paikkaansa. Pahimmillaan ne porukat jo on siinä narisemassa roudauksen aikana: "Miksei soitto jo soi?" Käytännössähän tuossa käy niin, että yritetään lennosta sitten säätää kamoja. Esim basisti käy pitemmän piuhan kanssa kuuntelemassa kaappien edessä. Mites jos ajattelis niin, että ei säädä ollenkaan. Jos ei edellisen keikan jälkeen ole vedetty kaikkia liukuja nollille, niin eihän se balanssi siitä ole mihinkään muuttunu. Jos nyt ei ole ollu edellinen pizzeriassa ja tämä teollisuushallissa. Ei muuta kun läpsäyttää käsiä kerran keskellä soittohuonetta ja sen mukaan kaiun liukuja vähemmän tai enemmän. Paha on Pekan pierrä ku ei ole persettä. (vanha lappilainen sananlasku) |
R.Syke 26.11.2005 21:04:07 | |
---|
Mites jos ajattelis niin, että ei säädä ollenkaan. Jos ei edellisen keikan jälkeen ole vedetty kaikkia liukuja nollille, niin eihän se balanssi siitä ole mihinkään muuttunu. Jos nyt ei ole ollu edellinen pizzeriassa ja tämä teollisuushallissa. Ei muuta kun läpsäyttää käsiä kerran keskellä soittohuonetta ja sen mukaan kaiun liukuja vähemmän tai enemmän. -Kaiu, kaiu, lauluni. Oikea periaate. Laiskalle. |
faith 26.11.2005 21:57:37 | |
---|
Tuli tässä mieleen.. olettekos kuulleet joululaulua "Taivas sylissäni"?? |
R.Syke 26.11.2005 22:23:52 (muokattu 26.11.2005 22:24:40) | |
---|
Tuli tässä mieleen.. olettekos kuulleet joululaulua "Taivas sylissäni"?? Taivas, en ole kuullukkaan. Millon sävelsit sen? Tsih. Kuulostaa mukavalta kipaleelta :P |
faith 26.11.2005 22:25:40 | |
---|
Taivas, en ole kuullukkaan. Millon sävelsit sen? Tsih. Kuulostaa mukavalta kipaleelta :P En minä, vaan Carola Häggkvist. Upea kappale. |
R.Syke 26.11.2005 22:28:33 | |
---|
En minä, vaan Carola Häggkvist. Upea kappale. Onks tää tää tää nyt se nainen, joka oli joskus Suomen euroviisuissa mukana? Taitaa muuten olla Iltatähden ja Akimoffin lisäksi niitä harvoja naissäveltäjiä Härmässä? |
KoskPaavo 26.11.2005 22:30:32 | |
---|
No jospa voisit jeesata alottelevaa poikasta ni laitathan mulle nuotteja noista tulee? Se olisi suuri kiitos! Ei ole ollut ainakaan neljännesvuosisataan mistään nuotteja noista, muistan ulkoa ikuisesti. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
faith 26.11.2005 22:31:44 | |
---|
Onks tää tää tää nyt se nainen, joka oli joskus Suomen euroviisuissa mukana? Taitaa muuten olla Iltatähden ja Akimoffin lisäksi niitä harvoja naissäveltäjiä Härmässä? Ei minkäännäköstä aavistusta.. ton biisin on joskus levyttäny Jakaranda. En tiiä siitä sen enempää, mulla vain on nämä nuotit. ei ole kovinkaan tunnettu. Ihme kyllä.. |
R.Syke 26.11.2005 22:34:26 | |
---|
Ei ole ollut ainakaan neljännesvuosisataan mistään nuotteja noista, muistan ulkoa ikuisesti. Jaa. Komppaan. Jos joskus on jotain koulua käynyt tai 15 v soittanut, niin...noihan on std. |
faith 27.11.2005 12:40:07 | |
---|
Joo ja sitten toi Anna joulu on mukavan olonen. Ymmärtääkseni Anna Erikssonin tulkitsema kpl..? |
Sertzo S 27.11.2005 12:44:46 | |
---|
Joo ja sitten toi Anna joulu on mukavan olonen. Ymmärtääkseni Anna Erikssonin tulkitsema kpl..? Anna lauloi eilisiltana tv:ssä Hyvinhän hän laulaa ja joistakin biiseistä pidin paljonkin, en toki kaikista. |
manjaana 27.11.2005 12:52:24 | |
---|
Joo ja sitten toi Anna joulu on mukavan olonen. Ymmärtääkseni Anna Erikssonin tulkitsema kpl..? Mä oon aina tykännyt vanhoista joululauluista, Sylvian joululaulu ja varpunen jouluaamuna on mun juttuja.. ;o) Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain. |
Sertzo S 27.11.2005 12:57:28 | |
---|
Kyllä minäkin joistan tykkään, vaikka tuolla paljon aiemmin muuta väitin, mutta kohtuudella toki. Ei yhtään viikkoa ennen joulua ja ei sen jälkeen. |
Sertzo S 27.11.2005 12:58:50 (muokattu 27.11.2005 12:59:32) | |
---|
Kyllä minäkin joistan tykkään, vaikka tuolla paljon aiemmin muuta väitin, mutta kohtuudella toki. Ei yhtään viikkoa ennen joulua ja ei sen jälkeen. Edelleenkään en juuri nykyjouluista piittaa ja oloni helpottu heti ns. härkäviikkojen alkaessa. |
manjaana 27.11.2005 13:01:21 | |
---|
Kyllä minäkin joistan tykkään, vaikka tuolla paljon aiemmin muuta väitin, mutta kohtuudella toki. Ei yhtään viikkoa ennen joulua ja ei sen jälkeen. Näinpä, mäkin kuuntelen vasta silloin kun alan torttuja paisteleen ja värkkäilemään rosollia, eli muutamia päiviä ennen joulua.. Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain. |
baron 27.11.2005 13:20:39 | |
---|
Mä oon aina tykännyt vanhoista joululauluista, Sylvian joululaulu ja varpunen jouluaamuna on mun juttuja.. ;o) Joo, eilisellä keikalla soitettiin molemmat. My name is Baron, Sir Baron. |
faith 27.11.2005 13:30:41 | |
---|
Näinpä, mäkin kuuntelen vasta silloin kun alan torttuja paisteleen ja värkkäilemään rosollia, eli muutamia päiviä ennen joulua.. No, meillä tehään aina hirveä määrä torttuja ku kaikki on niin persoja niille. Ja se teko alotetaan hyvissä ajoin, ja tietenki pitää ottaa aina maistiaiset (puolet.. *wirn*) meillä siis me kaikki sisarukset kokoonnutaan vanhempien kans viettämään yhteistä joulua. Joululaulujen laulu alkaa yleensä adventista, mutta lähinnä niitä tulee laulettua paljon ihan siinä joulun aikana (n. viikko), siskojen kanssa lauletaan+soitetaan. Ei pahemmin kuunnella niitä muualta, oma tuotos riittää =) |