Simplex 01.11.2005 18:07:12 | |
---|
Mua lemmitkö vielä vai joko kustaan? Mä oon kuullut version: "Mua lemmitkös sieltä mist' kustaan..." Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
Simplex 01.11.2005 18:12:21 | |
---|
"En mä oikeasti ole mikään basisti! Mä soitan myös kitaraa!" Muuan basistin viettelevä spiikki: "No niin... lähdetääs katsomaan mitä Charlie Brownille kuuluu..." Tampereella aloitin setin jotta: "hyvät naiset ja pahat naiset..." ja biisin jälkeen vanhempi ämmäshenkilö tuli luokseni, vitun päähänsä vetäneenä, sanomaan että: "kiitos vaan kun sanoit "pahat naiset" juuri silloin kun kävelin editsesi.... Tampereella tajutaan. Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
LaKe 01.11.2005 18:19:59 | |
---|
Tampereella aloitin setin jotta: "hyvät naiset ja pahat naiset..." ja biisin jälkeen vanhempi ämmäshenkilö tuli luokseni, vitun päähänsä vetäneenä, sanomaan että: "kiitos vaan kun sanoit "pahat naiset" juuri silloin kun kävelin editsesi.... Tampereella tajutaan. Täsmää: NAINEN! Tekstiviesti kitaristilta ostettuaan uuden putkinauhakaiun:
"Kyllä nyt on hieno vehjeh jeh jeh jeh jeh..." |
LaKe 01.11.2005 18:41:35 | |
---|
"skipediveidaa" alkaa muuten kansa jo hatuttaan. Tekstiviesti kitaristilta ostettuaan uuden putkinauhakaiun:
"Kyllä nyt on hieno vehjeh jeh jeh jeh jeh..." |
Lennu 01.11.2005 19:17:19 | |
---|
Ennen Long Train Runningin codaa "uno, dos, tres, audi" *kihinää* - how did you think I got these inside, by osmosis? |
Ukko 01.11.2005 19:18:29 | |
---|
70-luvulta rumpalin ilmoittamaa. Ja seuraavaksi esiintyy stripteasi TÄTI. |
Simplex 01.11.2005 19:56:41 | |
---|
Täsmää: NAINEN! Varo ettet saa tasa-arvovaltuutettua niskaasi. Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun! |
Jalmus 01.11.2005 20:13:49 | |
---|
Tauon jälkeen "...ja jatketaan tästä eläväisellä musiikilla", joka ikinen kerta! No onhan sitä itselläkin typerä taukospiikki, josta ei meinaa päästä yrittämälläkään eroon: "Pidämme paussin, PYSYKÄÄ KANAVALLA!" Vaikka maailma olisi millä mallilla tahansa, sutenööri se vitut välittää. |
Martso 02.11.2005 00:55:06 | |
---|
Niin justiin. Voi että se kuulostaa kauhealta. Kaikista pahimmalta se kuulostaa, jos kaksi täysin asiasta tietämätöntä "tyyttää" toisiaan. Ai saatana! Meillä on ollu "tyytopi" aika taajaan käytössä, mutta lopetan ja käsken toistenki. Kerran meinas olla hyvä meininki, mut ei sitte ollukkaan! |
uruttaja 02.11.2005 07:21:28 | |
---|
Ai saatana! Meillä on ollu "tyytopi" aika taajaan käytössä, mutta lopetan ja käsken toistenki. Älähän nyt ruppee höpiseen. |
jon lord 02.11.2005 10:02:01 | |
---|
70-luvulta rumpalin ilmoittamaa. Ja seuraavaksi esiintyy stripteasi TÄTI. Tuosta tuli muuten aika kovat ukaasit hovilta. Se strippari oli nimittäin aika vanha nainen ja tuo kuulutus tapahtui entisessä Cabare Oscarissa. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
KoskPaavo 02.11.2005 10:33:44 | |
---|
Tauon jälkeen "...ja jatketaan tästä eläväisellä musiikilla", joka ikinen kerta! No onhan sitä itselläkin typerä taukospiikki, josta ei meinaa päästä yrittämälläkään eroon: "Pidämme paussin, PYSYKÄÄ KANAVALLA!" Itse olen tuota "Pysykää kanavalla"- juttua käyttänyt , soitin nimittäin 7 risteilykautta Saimaan Kanavaa seilaten. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
poppamies 02.11.2005 11:17:07 | |
---|
Ennen Long Train Runningin codaa "uno, dos, tres, audi" *kihinää* Tuossa kohti meidän kitaristi alkaa verryttelemään oikeaa rannettaan, joskus lyhyempään, joskus pitempään. Siitäkin alkaa tuleen klisee. Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! |
TiVe 02.11.2005 11:35:04 | |
---|
"Yleisön pyynnöstä huolimatta soitamme...." |
KoskPaavo 02.11.2005 13:19:08 | |
---|
Tuossa kohti meidän kitaristi alkaa verryttelemään oikeaa rannettaan, joskus lyhyempään, joskus pitempään. Siitäkin alkaa tuleen klisee. Entäs noitten laulajien "äänenaukaisut". Hirveitä mölinää esim. jossain baarissa missä muut asiakkaat äkkiä alkavat vilkulla nopeinta reittiä ulos. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
Le Haba 02.11.2005 13:46:12 | |
---|
"Tammi, helmi, maalis, huhti, touko, kesä, heinä, elo ihmisen huolineen ja murheineen se on vain väli aikainen..." One, two, three, four, five, six oon mä suruinen My name is Baron, Le Baron |
manjaana 02.11.2005 14:02:30 | |
---|
"Yleisön pyynnöstä huolimatta soitamme...." Yleisön pyynnöstä pieni tauko! Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä. |
Musiikkia korville 02.11.2005 14:04:49 | |
---|
Yleisön pyynnöstä pieni tauko! Lanseeraan... Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
kuunsirppi 02.11.2005 15:01:46 | |
---|
ei kyllä mikään klisee toistaseks ainakaa, mutta nuorten palstalla joku sanoi, että "vituttaa niin, ettei veri kierrä" :o) Ei paha! virsistä rokkiin |
kuunsirppi 02.11.2005 15:03:45 | |
---|
MK:lla uus avatar...:o) virsistä rokkiin |