Aihe: mikä sinusta tulee isona?
1 2 3 4 5 6
uruttaja
30.10.2005 12:15:40
Tuli vaan tuosta mieleen että mikäs sitä estää soittaa eläkkeelläkin?Meinaan tuossa harjoitella kurtunsoittoa ja näyttää mistä kana kusee. Olipas sattuva ilmaus noin "hanurista".

Ainakin kerran olen kypsynyt aiheeseen soittaminen niin hyvin, että päätin että en ikinä enää koskekaan minkäänlaiseen soittoaparaattiin. Se ei ihan onnistunut, kesti melkein 3 kuukautta. Joten ei taida tulla aikaa jolloin olisin tarpeeksi iso.
risto
30.10.2005 14:26:08

Päinvastoin, suunnitteilla lopettaa siviilihommat ja alkaa päätoimiseksi soittajaksi.

Kuulostaa hyvältä idealta.
Ne jotka eivät ymmärrä kokonaisuuksien kauneutta ovat kärkkäitä osoittamaan sormella yksityiskohtien näennäisiä epäloogisuuksia. Mietelause by Risto 2005, Inspired by Platon 427-347eKr.
R.Syke
30.10.2005 15:02:17
Tuli vaan tuosta mieleen että mikäs sitä estää soittaa eläkkeelläkin?Meinaan tuossa harjoitella kurtunsoittoa ja näyttää mistä kana kusee. Olipas sattuva ilmaus noin "hanurista".

-Kato samat aatteet. Huomasitko, että jos soittaa päin persettä, takapuoli puutuu...
riff
30.10.2005 16:04:41
Ainakin kerran olen kypsynyt aiheeseen soittaminen niin hyvin, että päätin että en ikinä enää koskekaan minkäänlaiseen soittoaparaattiin. Se ei ihan onnistunut, kesti melkein 3 kuukautta. Joten ei taida tulla aikaa jolloin olisin tarpeeksi iso.

Minusta tulee isona tanssimuusikko, jahka asuntovelat on maksettu! ;-)
Köyhälle kaikki on kallista!
jon lord
31.10.2005 09:55:25
No voi prk...minusta tuli alastonmalli. Kaikki naiset nyt vaan tänne. Oikeesti mulla on jo systeemit viittä vaille valmiit ja työpaikkaakin tarjoiltiin eilen parin vuoden päästä.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Musiikkia korville
31.10.2005 10:10:53

Maailman suurin synti on tuhlata elämänsä kyynisyyteen ja katkeruuteen.

Vain täydellinen idiootti tekee ikänsä duunia, josta ei tykkää.

Tästä ISO plussa!

Allekirjoitan täysin.
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään
manjaana
31.10.2005 10:30:02
No voi prk...minusta tuli alastonmalli. Kaikki naiset nyt vaan tänne. Oikeesti mulla on jo systeemit viittä vaille valmiit ja työpaikkaakin tarjoiltiin eilen parin vuoden päästä.

Hämyinen kotistudio tietty... ;o))
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä.
Tankero
31.10.2005 10:35:35

Puhuneeko siellä kokemuksen syvä rintaääni? ;)
uruttaja
31.10.2005 10:38:50

Deep throat?
manjaana
31.10.2005 10:41:41

Kun olisikin, mutta ei tällä iällä enää.. O:-)
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä.
Tankero
31.10.2005 10:50:02
Kun olisikin, mutta ei tällä iällä enää.. O:-)

No elähän nyt, junnu.
manjaana
31.10.2005 11:07:13
No elähän nyt, junnu.

Heh, ei se nyt siitä, mut ei löyry tarpeeks hämyistä studioo enää peittämään riittävästi..
jon lord
31.10.2005 11:34:06

Omaksi ilokseni teen juttuja (huom! musiikki) kotona mutta nuo luvatut työt oli kyllä ihan päinvastaisesta genrestä kuin tuo ammatti minkä kone arpoi!! Ei silti kyllä sitä usein saunan jälkeen ollaan alaston mallina kotona...miksiköhän vaan lapset aina sanoo että laita iskä vaatteet päälle????
manjaana
31.10.2005 11:37:44
Omaksi ilokseni teen juttuja (huom! musiikki) kotona mutta nuo luvatut työt oli kyllä ihan päinvastaisesta genrestä kuin tuo ammatti minkä kone arpoi!! Ei silti kyllä sitä usein saunan jälkeen ollaan alaston mallina kotona...miksiköhän vaan lapset aina sanoo että laita iskä vaatteet päälle????

HOHO, friidu sano mulle yksi aamu, et voisitko sä kohta mennä meikkaan, ku oot aika rupsun näköinen... ;oD
jon lord
31.10.2005 11:41:40
HOHO, friidu sano mulle yksi aamu, et voisitko sä kohta mennä meikkaan, ku oot aika rupsun näköinen... ;oD

Kävin parturissa pari päivää sitten ja kun operaatio oli ohi niin parturi katsoi lattialle ja sanoi..tulipas niitä harmaita hiuksia paljon. Onneksi oli tuttu joten uskalsi sanoa. Mutta saahan "papalla" jo olla harmaita haituvia..eikös?
manjaana
31.10.2005 11:54:53
Kävin parturissa pari päivää sitten ja kun operaatio oli ohi niin parturi katsoi lattialle ja sanoi..tulipas niitä harmaita hiuksia paljon. Onneksi oli tuttu joten uskalsi sanoa. Mutta saahan "papalla" jo olla harmaita haituvia..eikös?

Toki, sehän on pikantti lisä.. ;o)
Ukko
31.10.2005 16:54:34

Mutta saahan "papalla" jo olla harmaita haituvia..eikös?

Vaan minullapa sitä on päälaella näkymättömiä hiuksia. Minä, Kekkonen ja Kojac ollaan kovia jätkiä :/
Sertzo S
31.10.2005 16:57:03
Vaan minullapa sitä on päälaella näkymättömiä hiuksia. Minä, Kekkonen ja Kojac ollaan kovia jätkiä :/

Samaan kuulapääsarjaan kuulutaan.
kuunsirppi
31.10.2005 17:03:11
mun mielestä harmaahiuksiset ja kaljut miehet on JES!
virsistä rokkiin
Martso
31.10.2005 17:03:47
syöttö
Kerran meinas olla hyvä meininki, mut ei sitte ollukkaan!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)