Aihe: Onko teitä "Tarjattu"?
1 2 3 4 5 6 7 8
Musiikkia korville
28.10.2005 09:56:10

kerro sitten, kun oot vapaa mies.... :o)

I will. :)
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään
mallikuha
28.10.2005 10:33:44
meidän pojat on ainakin huomannu, että ne ei oikeestaan haluakaan mennä ilman mua minnekään.
Ainoa "poikkeus" on se, jos halutaan jotain pelkkää pianon pimputtelua, tai koskettimet-kitara-juttua, jossa ei tarvita laulajaa. Siis pelkkää soittomusaa.
Mihinkään tanssikeikalle eivät oikeestaan näy nykyään menevän ilman mua.....miksköhän?

Hyvä kysymys... aloittelijoita..?
kuunsirppi
28.10.2005 10:45:50
Hyvä kysymys... aloittelijoita..?

en mä muusta tiedä, mitä osaavat, mutta soittaneet on kaikki koko pienen ikänsä ....uusia ideoita?
virsistä rokkiin
vanhami
28.10.2005 15:52:06
Heh, mä oon kanssa kuulu joskus jonkun laittaneen vahingossa jotain menthol-pitoista voidetta, oli kuulma ollut melkoinen polte..

Hieroin kerran kotosalla tyttöystävän kipeisiin hartioihin tuota "jääsalvaa" jossa luki suurinpiirtein hevosille ja ihmisille. Auttoi kuulemma jäykkiin hartioihin.

Siinä justiin suihkusta olin tullut ja katselin saunatakki päällä televisiota, kunnes ( miehet tietää ) pallien juuria alkoi raavituttamaan ja sehän korjaantuu raapimalla.

Huomasin mokani noin 10 sekuntia raapimisesta. Käsissä oli vielä tuota töhkää Oli tosiaankin Great balls on fire. poltteli koko yön, ettei meinannut saada nukuttua.
baron
28.10.2005 16:08:05

No joo, tein jotain itämaista tulista safkaa ja pilkoin kunnon punapippuria.
Tein sitten sitä, mitä ei pitäisi tehdä, kaivoin nenääni ja menin vielä kuselle pesemättä etukäteen käsiäni.

Sen jälkeen karmea nuha ja munat kuin tulessa.
My name is Baron, Sir Baron.
Sertzo S
28.10.2005 16:17:34
No joo, tein jotain itämaista tulista safkaa ja pilkoin kunnon punapippuria.
Tein sitten sitä, mitä ei pitäisi tehdä, kaivoin nenääni ja menin vielä kuselle pesemättä etukäteen käsiäni.

Sen jälkeen karmea nuha ja munat kuin tulessa.

HAAaaaahhhhxxczxcvcvvbbb!!! En voi mitään, että olen hieman vahingoniloinen.
nimimerkki Paloiko pallit
Jami
28.10.2005 16:26:18

pallien juuria alkoi raavituttamaan ja sehän korjaantuu raapimalla.

Tanssipalsta on kyllä offtopicin paratiisi. Tämä tarjaamisjuttukin kantoi peräti kaks sivua ja nyt on sitten raavittu aivan muita juttuja jo kolme sivua.

Eikä siinä mitään. Pitää vain muistaa ottaa kantaa otsikon asiaan viimeistään sen kahden ekan sivun aikana. Muuten otsikko on jo unohdettu eikä se asianakaan enää ketään kiinnosta.

tosiaankin Great balls on fire.
Fletarehtaa ne häjyysemmäkki!
jon lord
28.10.2005 16:39:31
Tanssipalsta on kyllä offtopicin paratiisi. Tämä tarjaamisjuttukin kantoi peräti kaks sivua ja nyt on sitten raavittu aivan muita juttuja jo kolme sivua.

Eikä siinä mitään. Pitää vain muistaa ottaa kantaa otsikon asiaan viimeistään sen kahden ekan sivun aikana. Muuten otsikko on jo unohdettu eikä se asianakaan enää ketään kiinnosta.

.

Mutta täällä eletäänkin ihan omaa elämäänsä. Sen takia tosikot ei täällä kovin kauaa viihdy. Täytyy olla humpanlyöjän sielunelämä.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
Sertzo S
28.10.2005 16:52:52
Mutta täällä eletäänkin ihan omaa elämäänsä. Sen takia tosikot ei täällä kovin kauaa viihdy. Täytyy olla humpanlyöjän sielunelämä.

Niin,tikkaampa tuostakin plussan! :)
ninmari
28.10.2005 18:25:52
Mutta täällä eletäänkin ihan omaa elämäänsä. Sen takia tosikot ei täällä kovin kauaa viihdy. Täytyy olla humpanlyöjän sielunelämä

Kyllä se näin on!=)
Ei ole mulle vielä muusikkopiireissä niin rasvaista juttua kerrottu,että olisin loukkaantunut tai huumori ei olisi riittänyt..Kyllä teille kaikille saa täällä nauraa,jutut just sitä mistä meikäläinen tykkää!
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
Jami
28.10.2005 18:27:16 (muokattu 28.10.2005 18:28:58)

Täytyy olla humpanlyöjän sielunelämä.

Mä oon jo kaks vuotta yrittäny päästä irti niin syntisestä rypemisestä. Vaikeaa kun kuitenkin useita vuosikymmeniä tuli humppaa lyötyä. Mutta toivossa on. Ja uutta ja ehompaa sielunmaisemaa piirtäen moralisoin teidän irstaita ja niljakkeisia ajatuksianne ja tapojanne. Nih prkl. Hyi.

ps. eiku tämähän lähti siitä offtopicoinnista itsestään. ei sen sisällöstä. kyllähän mäkin vielä vitun nuolen.
Fletarehtaa ne häjyysemmäkki!
clave
28.10.2005 18:40:04

kyllähän mäkin vielä vitun nuolen.

Muistuu tuosta mieleen muinoin kuultu ajatuskulku: "Joka poika vitun on nuollut mutta harva sen tunnustaa"

Kun tätä ymmälläni hieman tarkensin sain vastaukseksi kysymyksen, että "Oletko itse niitä harvoja persläven kautta syntyneitä"
"Totuuden tunnistaa kun sen kuulee"
pekkajau
28.10.2005 19:12:04
Meilläpäin sanottiin:"Se se vasta hävytön on joka toisen hävyttömän sissään männöö!"
Kirjoitin mitä kirjoitin!
pekkajau
28.10.2005 20:32:58 (muokattu 28.10.2005 20:33:25)
Ukkivainaa kertoi aina semmonen lievä hymynkare suupielessä tällaista "juttua"!

"Se oli sitä aikoo kun karhuntalja (lasivilla) tuli rakennuksille sotien jäläkeen Oltiin tekemässä yhtä kansakoulua. Siinä oli just muuraukset mänössä ja muurarin apunainen siinä lähti käymään kyykkypaskalla siinä rakennuksen vieressä olevassa metässä. No se kopeloi ja tunnusteli pitkään sitä karhuntaljarulloo ja ruapas siitä sitten ison palan mukkaansa mehtään jolla se pyihki siellä metässä persiinsä! Sitä eukkoo ei näkynyt mutamaan päivään töissä sen jäläkeen!"
Kirjoitin mitä kirjoitin!
ninmari
28.10.2005 20:52:00
Muistuu tuosta mieleen muinoin kuultu ajatuskulku: "Joka poika vitun on nuollut mutta harva sen tunnustaa"

Ex-appiukko-vainaa jatkoi tuohon,..."mutta se vasta mies on,joka käytetyn tamponin syöpi!"
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
manjaana
28.10.2005 20:56:11
Kyllä mä oikeesti tiedän, mitä se tarkoittaa. Sivistyssanakirjassa tuossa kohti lukee mun nimi... ;)

;óD Arvasin... ;o)))
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä.
Tankero
28.10.2005 21:02:25 (muokattu 28.10.2005 21:14:07)
Niin,tikkaampa tuostakin plussan! :)

Niin minäkin.
Tankero
28.10.2005 21:13:46
Ukkivainaa kertoi aina semmonen lievä hymynkare suupielessä tällaista "juttua"!

"Se oli sitä aikoo kun karhuntalja (lasivilla) tuli rakennuksille sotien jäläkeen Oltiin tekemässä yhtä kansakoulua. Siinä oli just muuraukset mänössä ja muurarin apunainen siinä lähti käymään kyykkypaskalla siinä rakennuksen vieressä olevassa metässä. No se kopeloi ja tunnusteli pitkään sitä karhuntaljarulloo ja ruapas siitä sitten ison palan mukkaansa mehtään jolla se pyihki siellä metässä persiinsä! Sitä eukkoo ei näkynyt mutamaan päivään töissä sen jäläkeen!"

Heh. Kantolan mettästysmajalla oli kans yhden pikkujoulun aikana kerran loppunu naisten makista paperi ja muuan "välkky" oli vienyt sinne tilalle riittävän määrän karhuntaljaa.
Sertzo S
28.10.2005 21:15:20 (muokattu 28.10.2005 21:16:22)
100! Talun turskautin
tanjuli
31.10.2005 09:10:04
kerran sain kenkää kun en antanut laulajalle.

suhteellisen surkuhupaisaa. mut toisaalta, hyvempi näin :)
[i hear voices but at least they're on tune]
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)