Aihe: Jani Wickholm
1 2 3 4 5 6 7 8
markkuv
21.09.2005 11:08:50

Joo, kyllä se näin on. Parempi on tehdä elämänmuutos ennen kuin on myöhäistä.

Aikoinaan soittelin hanuristin kanssa, joka otti kuppia niin tanakasti, että toisinaan haettiin kissojen ja koirien kanssa ennen keikkaa kylän kuppiloista ukkoa mukaan. Oli paikoitellen niin humalassa, että ei oikein seisallaan pysynyt, soitti kuitenkin hanuria selkäytimellään sen verran mallikkaasti, että homma toimi.

Ainoa asia mistä humalatilanteen vahvuuden huomasi oli se, että muutoin äärettömän kiltti mies alkoi vi**uilemaan rumpaleille tyyliin: "maailmasta ei löydy yhtään pöntönpotkijaa, joka osaisi soittaa hitaan valssin oikein" -

Kyllähän se pitemmän päälle alkoi jurppimaan kun oli aina vähän epävarma olo ennen keikkaa ukon kunnosta.

Itse olen pitänyt aikalailla kunnia-asiana, että omissa bändeissä ja projekteissa ei viinan kanssa turata ainakaan niin näkyvästi, että se yleisölle päin näkyy - mielenkiintoinen ilmiö on näissä nuorissa muusikoissa, joita käytän silloin tällöin bändissäni - he nimittäin ovat oppineet (ilmeisesti rokkikeikoilla) mallin, jossa tuopposta otetaan keikan aikana aika reippaastikin ja näkyvästikin - jopa humalahakuisesti. Itsellä on kuitenkin sellainen käsitys, että humppakehiin ei viinakset sovi, työ työnä, keikka keikkana ja sen jälkeen vaikka perseet olalle - enempi se on amatöörien puuhastelua se, kun keikan aikana pitää yrittää kännit nykäistä.
Malakias
21.09.2005 12:46:08
Ei se juodun viinan määrä,vaan tekemättä jääneiden töiden...
Tässä tapuksessa myös huonosti tehdyt työt voidaan kaiketi laskea mukaan.
It's allways too Loud
nopsa
21.09.2005 16:36:00
vetäkää heroiinia
isojussi
21.09.2005 21:54:25
vetäkää heroiinia

ja käteen

ja vessa

ja pulkka

ja köyttä

ja kello

ja ovi kii

* kloks *
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
faith
21.09.2005 21:56:38
ja käteen

ja vessa

ja pulkka

ja köyttä

ja kello

ja ovi kii

* kloks *

ja vetoketju.
Riippumatta tukan väristä, kaikki naiset ovat blondeja, joko priimaa tai värivikaista sekundaa.
isojussi
21.09.2005 22:04:06
ja vetoketju.

No ei.

Kaikki, mitä näkyy, on mainosta.

Tai sitten vanha venäläinen tapa pitää ikkunat auki, kun on kuolleita talossa....
faith
21.09.2005 22:07:31
No ei.

Kaikki, mitä näkyy, on mainosta.

Tai sitten vanha venäläinen tapa pitää ikkunat auki, kun on kuolleita talossa....

No ei sitte.

ja kännit

ja nuottaa
Riippumatta tukan väristä, kaikki naiset ovat blondeja, joko priimaa tai värivikaista sekundaa.
isojussi
21.09.2005 22:09:52
Ja välistä.
faith
21.09.2005 22:11:41
Ja välistä.

ja höplästä.
Simplex
21.09.2005 22:21:28

ja höplästä.

ja **tut päähän!!!
Ei muuta kuin huumoria peliin ja lisää paskaa housuun!
jjussila
21.09.2005 22:27:29
ja **tut päähän!!!

...niin saat ikuisen jakauksen ...joo
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
faith
21.09.2005 22:34:20
ja **tut päähän!!!

Tästä tuli mieleen torniolaista naapurirakkautta. Tämä on tapahtunu alkukesällä.. Ku mun tuttu oli vasta muuttanu ja naapurit oli "hurmaavia". Eli tien sorat kuulemma lentää heän nurmikolle ja että tän mun tutun koira oli käyny 10cm heän alueella jne. No, kerran oli nämä emännät alkanu ihan kunnolla huutaan toisilleen siinä omilta pihoiltaan.

Se mun tuttu: -Ekkö sinä ny ymmärrä olla jo turpa kiinni ku minä sulle oo mittään teheny?!
Naapuri: -Veä v**u päähän!
-No tuu tänne, sinun v**u saattais mennäkki..

Joo.. välit on yhtä lämpimät edelleen..
turisija
21.09.2005 22:43:28 (muokattu 21.09.2005 22:46:02)
hyvin tehty. kenkää tollasille pelleille. dokaa saa jos ei mokaa.

nipo , mikä nipo, ei saa rosckihommissa nipottaa, hunppa o toinen juttu, -siellä >>>>>>EI pämpätä, rosckissa kuuluu asiaan, kaikki lavalla kanttu vei, sen parempi...
manjaana
21.09.2005 22:45:41
Tästä tuli mieleen torniolaista naapurirakkautta. Tämä on tapahtunu alkukesällä.. Ku mun tuttu oli vasta muuttanu ja naapurit oli "hurmaavia". Eli tien sorat kuulemma lentää heän nurmikolle ja että tän mun tutun koira oli käyny 10cm heän alueella jne. No, kerran oli nämä emännät alkanu ihan kunnolla huutaan toisilleen siinä omilta pihoiltaan.

Se mun tuttu: -Ekkö sinä ny ymmärrä olla jo turpa kiinni ku minä sulle oo mittään teheny?!
Naapuri: -Veä v**u päähän!
-No tuu tänne, sinun v**u saattais mennäkki..

Joo.. välit on yhtä lämpimät edelleen..

Onneks sitä on osanut pysyä aina noista tsydeemeist erossa, liian mukavuudenhaluinen et jaksais riidellä..
Elämä on, mitä sitten...
faith
21.09.2005 22:51:34
Onneks sitä on osanut pysyä aina noista tsydeemeist erossa, liian mukavuudenhaluinen et jaksais riidellä..

Sanos muuta. Oli kuulemma toi mun tuttu kuunnellu samanlaista valitusta 1.päivästä sen pari kk minkä olivat rempannu sitä paikkaa. Sitte ku oli kerranki alkanu sanoon sille naapurin kiltille tädille vastaan niin tulee tuollasta tekstiä. Eikä sitte vissiin osannu olla nokittamatta. Ja sillä mun tutulla on muuten puhumaan opetteleva tyttö.. kivoja vaikutteita.
uruttaja
21.09.2005 23:15:08
Ei vedetä vit...ua päähän, vaan aletaan katteleen talua!?
uruttaja
21.09.2005 23:16:01
Näin se vaan Viikholomiki on meleko Itoli, kun saa kohta satatalun omalla nimellä olevaan threadiin. Ei mee ennään ees kauan.
uruttaja
21.09.2005 23:21:22
no johan
uruttaja
21.09.2005 23:21:28
se on kumma
uruttaja
21.09.2005 23:21:35
kun pitää
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)