Aihe: Kitaristi sitten otti ja muutti
1 2 3 4 5
Martso
14.09.2005 21:29:37
Näin justiinsa... voi haukkaparkaa... onko monestikki tullu lennettyä seiniä päin? *naur*

Ei ole viime aikoina monesti moista sattunu. Aina silloin tällöin kuitenki, että pysyy tuntumassa. :P
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
Martso
14.09.2005 21:30:29
silloin näkee tektistä vain a....ut ja lo.....ut.

Eikös siitä ollu jossakin joku juttu, että at lt riittäis?
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
R.Syke
14.09.2005 21:31:46
Eikös siitä ollu jossakin joku juttu, että at lt riittäis?

o.....i
kuunsirppi
14.09.2005 21:41:54
Eiköhän anneta olla kuitenkin.. too old to rock&roll jne,pitäs ostaa peruuki että taittuis tuo heviosasto uskottavasti:-)

Eikä ole aikaa treenata,viis lasta ja muija 3-vuorotöissä,tänäänkin juniori(kohta 4v)herätti mut puol yheksän,keikalta tulin neljän jälkeen,jotenkin tuntuu että tää ei ole perheellisen hommaa....

Sieltä Hesan päästä löytyy varmasti pilvin pimein nuoria,kovia soittajia,vaan jaksan epäillä että laulavia löytyy ihan niin helposti tai että edes jotenkin taittuu nuo mainitsemasi alueet saati että lähtisivät sitten ns tanssibändiin...niin eiks teillä muut laula kun sä ja kitaristi kun noista stemmoista puhuit??

Kukas teillä muuten liidaa bändiä,tekee laput etc?

Ei se siitä peruukista oo kiinni :o) Ei tolla nykyiselläkään paljon hiuksia oo, mutta on kuitenkin muuten rock.
Kyllä meillä kiipparistikin laulaa jonkin verran,mutta noi mun mainitsemat jutut on ollu aina ton kitaristin juttuja.

Minähän meillä hoidan keikat, siis annan tarjoukset, otan tilaukset, hoidan muutenkin yhteydenpidon tilaajaan, teen pääosin nykyään nuotitkin (= siis hommaan jostain laput ja transponoin ne ítselleni sopivaan sävellajiin), lähettelen kundeille seitsemän kertaa ajo-ohjeet ja aikataulut keikoille sähköpostilla ja sitten vielä samat ohjeet ainakin yhtä monta kertaa puhelimessa, kun ei ainakaan yks niistä IKINÄ tulosta, tai muuten merkkaa niitä ylös.
Sitten vielä puhelimessa loppuviimeks neuvon sinne paikanpäälle.

No okei...kuulostaa siltä, että passaan noi ukot pilalle, mutta niin kai mä vähän teenkin.

Viime lauantaina oli tuuraaja-rumpali ja se sanoi, että miks sä noin paljon näät vaivaa. Anna osote ja kellonaika, millon pitää olla paikalla ja that's it....Pitäs kai kokeilla!
baron
14.09.2005 22:08:33

Minähän meillä hoidan keikat, siis annan tarjoukset, otan tilaukset, hoidan muutenkin yhteydenpidon tilaajaan, teen pääosin nykyään nuotitkin (= siis hommaan jostain laput ja transponoin ne ítselleni sopivaan sävellajiin), lähettelen kundeille seitsemän kertaa ajo-ohjeet ja aikataulut keikoille sähköpostilla ja sitten vielä samat ohjeet ainakin yhtä monta kertaa puhelimessa, kun ei ainakaan yks niistä IKINÄ tulosta, tai muuten merkkaa niitä ylös.
Sitten vielä puhelimessa loppuviimeks neuvon sinne paikanpäälle.

Herran jestas, mä teen nykyään noi hommat meidän bändissä, jos sais sellaisen laulajan joka tekisi noi ja olisi vielä nainen niin paikka löytyisi.
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
kuunsirppi
15.09.2005 07:02:40
Herran jestas, mä teen nykyään noi hommat meidän bändissä, jos sais sellaisen laulajan joka tekisi noi ja olisi vielä nainen niin paikka löytyisi.

Mä otan suhun yhteyttä, jos tuntuu, että menee vaikeeks ton nykyporukan kans.... :o)
Mä oon innokas kyllä tohon kaikkeen muuhun, mutta toi välillä kyrsii, että saa sen seittemän kertaa neuvoo samat asiat :/
JK
15.09.2005 08:16:02 (muokattu 15.09.2005 12:34:25)
Herran jestas, mä teen nykyään noi hommat meidän bändissä, jos sais sellaisen laulajan joka tekisi noi ja olisi vielä nainen jolla on ISOT....silmät niin paikka löytyisi.

Mä teen samoin kaiken ton bändissä. Lisäksi hoidan kuljetukset keikoille, treenikämpän, pa-laitteiston (omistan sen) ja Huom! Olen basisti.
"Ei siinä isot tissit auta, jos korvien väli on tyhjä. Tai no, ehkä ne jonkin verran auttaa sietämään" - Nimeltä mainitsematon kollega
Musiikkia korville
15.09.2005 08:20:25

Mä teen samoin kaiken ton bändissä. Lisäksi hoidan kuljetukset, treenikämpän, pa-laitteiston (omistan sen) ja Huom! Olen basisti.

Niin, mut sä et ookaan normaali.
Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais...
JK
15.09.2005 08:25:36
Niin, mut sä et ookaan normaali.

Enni. Kunnen juo edes viinaa. Siit tulee niin äkkiä också yle.
"Ei siinä isot tissit auta, jos korvien väli on tyhjä. Tai no, ehkä ne jonkin verran auttaa sietämään" - Nimeltä mainitsematon kollega
Musiikkia korville
15.09.2005 08:31:56

Enni. Kunnen juo edes viinaa. Siit tulee niin äkkiä också yle.

Ei sitä kannatakaan juoda. Mitäs muuta? Ookko töissä?
Onneks saa roudata. Ei tätä hommaa muuten jaksais...
JK
15.09.2005 09:41:13
Ei sitä kannatakaan juoda. Mitäs muuta? Ookko töissä?

Juu, täällä. Ainakin fyysisesti, kohta Stadiin asioille.
kuunsirppi
15.09.2005 10:07:25 (muokattu 15.09.2005 10:46:42)
jolla on ISOT....silmät

Mä teen samoin kaiken ton bändissä. Lisäksi hoidan kuljetukset, treenikämpän, pa-laitteiston (omistan sen) ja Huom! Olen basisti.

No nekin löytyy....tai no siis silmät ei oo niin kauheen isot, mutta kyllä niillä näkee :o)

Me kyllä kuljetaan kaikki omilla kyydeillä, kun ollaan kaikki vähän eri ilmansuunnilta tässä pk-seudulla ja samoin kuin baroni, niin ei me tehdä keikkaa kovin kauas.Kosketinsoittaja on meillä hoitanut treenipaikan ja käytetään hänen pa-kamoja ja jos sattuu kiippareissa oleen joskus tuuraaja, niin sitten rumpalin pa-kamat
JK
15.09.2005 12:33:51
No nekin löytyy....tai no siis silmät ei oo niin kauheen isot, mutta kyllä niillä näkee :o)

Me kyllä kuljetaan kaikki omilla kyydeillä, kun ollaan kaikki vähän eri ilmansuunnilta tässä pk-seudulla ja samoin kuin baroni, niin ei me tehdä keikkaa kovin kauas.Kosketinsoittaja on meillä hoitanut treenipaikan ja käytetään hänen pa-kamoja ja jos sattuu kiippareissa oleen joskus tuuraaja, niin sitten rumpalin pa-kamat

Kukas kamat kuljettaa keikalle??
jmercy
15.09.2005 12:49:58
Tuuraajana voisin olla käytettävissä, vakituiseksi ei ehdi.
kuunsirppi
15.09.2005 16:13:07
Kukas kamat kuljettaa keikalle??

No kiipparisti tuo tietysti oman soittimensa ja pa-kamat, kitaristi tuo omansa ja rumpali omansa. Mulla on sitten oma mikkisalkku, mercantile ja siihen teline (kun en vieläkääno osaa kaikkia sanoja ulkoo).

Meillä ei siis oo keikkakamat missään treenikämpällä, vaan kaikilla omansa aina kotona. Treenausjutskat on sitten treenipaikalla ja sinne oikeestaan vaan kitaristi on tuonut oman soittimensa....
kuunsirppi
15.09.2005 16:13:57
Tuuraajana voisin olla käytettävissä, vakituiseksi ei ehdi.

Tää on hyvä tietää....laittaisikko mulle vaikka pikaviestinä sun yhteystietoja, niin voin ottaa tarvittaessa yhteyttä
Leikari
15.09.2005 17:30:53
Mulla on Helsingin rautatieasemafobia.

siellä on niin paljon kotiinpäin meneviä savolaisia yms. ulkomaaneläviä, että ymmärrän kyllä

:-P
Soitetaan jamia!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)