Aihe: Voisiko joku antaa selvityksen?
1 2 3 4 5 6
aisa
08.09.2005 12:43:21
Komppia Kiltaveli Aisa ja Kiltaveli Uruttaja ja Isojussi ,en haastanut riitaa omalla kirjoituksellani. Samassa veneessä me kaikki ollaan ja loppujen lopuksi varmaan suurin osa tuetaan toisiamme, mutta nyt menen uuden shown harjoituksiin, joten palataan asiaan.

there's no business like showbusiness...
"alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!"
WanhaWetäjä
08.09.2005 17:51:09

there's no business like showbusiness...

Eittämättä tuo tulee mieleen kun katsoo eräänkin hajulukkotaiteilijan kotisivuja,puhelinserenadi 20€+kulut,ja orkesteritaustoilla,prkl,pitäsköhön sijottaa....
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
Ukko
08.09.2005 18:52:55

En lisää enää mielipiteitäni asiaan koska IJ:llä on omat mielipiteensä asiasta ja minulla on omani eikä kumpikaan niistä luovu näillä näkymin. Tai jatkanhan minä jos tarpeeksi provosoidaan mutta tämä tältä erää. No kertaan vielä ( pakko ) jotkut ovat yrittäjiä ja se on helvetin hyvä ja jotkut ovat palkansaajia ja se on helvetin hyvä. Ja jos IJ:n mielestä on perseennuolemista se että tunnustaa ammattiliittojen positiiviset aikaansaannokset niin en voi muuta kuin sääliä noin kapea-alaista näkemystä. Siinä on itsekeskeisyys jo aika pahassa vaiheessa.
jon lord
08.09.2005 18:55:20
Eittämättä tuo tulee mieleen kun katsoo eräänkin hajulukkotaiteilijan kotisivuja,puhelinserenadi 20€+kulut,ja orkesteritaustoilla,prkl,pitäsköhön sijottaa....

Voi prkl.......hah hah haaaa
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
aisa
08.09.2005 21:38:17

hoho. totta helevetissä pitäis!
isojussi
08.09.2005 22:07:42

Toi tuote on tullu valikomaan ihan kysynnän kautta!

Ei kai mullakan oo ainakan ollu tarkotus paukutella henkseleitä - sorry jos on siltä tuntunu.

Loorti huomas hyvin, mikä on mun ajatus: Mulla ei saa olla liikaa keikkoja, että ehdioola kotona, vettä isinroolin, treenata ja levätä. Opetusduuniin en hakenu, vaan mua yksinkertasesti pyydettiin siihen. Saan siitä kuussa parin keikan verran hilloo, mikä tarkottaa sitä, että voi laskee myyntitavotteen 6-10:een keikkaan kuussa. Tota ei saa koko ajan myymällä vaan se työ on ollu tehtävä hevetin pitkällä aikajänteellä.

Toinen asia, minkä varsinkin Aisa hyvin huomas on se, että ei mun ees kannata liimisten ja kuppiloitten kans neuvotella - net saa humppansa muualta halvemmalla. Ja toimistoto haluu myydä vaan stand-up- koomikoita, joilla on jatkuvasti kuva Iltiksessä.

Se. mikä tossa on se "paska" juttu, että privaattikeikat myydään vaan puskaradion kautta. Joka keikka on vedettävä vähintään 110% klasissa - mikä kyllä sopii mulle. Mutta sillä pieteetillä ei voi paljon yli kymmentä keikkaa vetää kuukaudessa. Huomasin sen karusti viime kuussa, kun oli neljäs kupletti-/stand-up-veto 48 tunnin sisään, niin hetikö rähmäsin yhdessä takuuvarmassa biisissä.

Mutta on kyllä kokonaisuuden kannalta hyvä, että näistä puhutaan, sillä jengi käy vähemmän kippoloissa ja satsaa koko ajan enemmän perhe- ym. juhliin.

Siinä oon Jon Lordin kans eri mieltä oman kokemukseni perusteella, että meitin tämmösten taiteilijoitten puhelinmyynti ei maksaa vaivaa.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
isojussi
08.09.2005 22:09:36
...Ja jos IJ:n mielestä on perseennuolemista se että tunnustaa ammattiliittojen positiiviset aikaansaannokset niin en voi muuta kuin sääliä noin kapea-alaista näkemystä. Siinä on itsekeskeisyys jo aika pahassa vaiheessa.

Enhän mä niin sanonu.

Voe hyvä veli sunkii kanssais.....
jon lord
09.09.2005 13:58:05
Se. mikä tossa on se "paska" juttu, että privaattikeikat myydään vaan puskaradion kautta. Joka keikka on vedettävä vähintään 110% klasissa - mikä kyllä sopii mulle. Mutta sillä pieteetillä ei voi paljon yli kymmentä keikkaa vetää kuukaudessa. Huomasin sen karusti viime kuussa, kun oli neljäs kupletti-/stand-up-veto 48 tunnin sisään, niin hetikö rähmäsin yhdessä takuuvarmassa biisissä.
Siinä oon Jon Lordin kans eri mieltä oman kokemukseni perusteella, että meitin tämmösten taiteilijoitten puhelinmyynti ei maksaa vaivaa.

Joo ja joskus kyllä tuntuu että se 110% ei riitä. Me vedettiin viime Helmikuussa 11 keikkaa 5:ssä päivässä ja 2 vuotta sitten Loka-Joulukuu välillä 66 keikkaa huumoriosastoa. Mulla meni melkein kaksi kuukautta palautumiseen. Sitten tulee noita Isojussin mainitsemia putoamisia ihan helpoissa paikoissa ja kun ajoitus meillä on joskus ihan sekunneista kiinni niin pitäisi olla skappina koko ajan. Meillä musiikki toimii eräänlaisena linkkinä seuraavaan imitaatiohahmoon niin koko ajan tapahtuu. Mulla ei ole kokemusta tosta puhelin jutusta kun en itse tee sitä mutta mulla ei ainakaan riittäisi enää energia ja tarmo siihen mutta tämä meidän mestari joka myy itse niin kyllä hän sanoi että on siinä oma hommansa ja vaivansa ja siinä mielessä se kyllä maksaa vaivan että tilaaja tietää tuotteen mitä on tilannut ja toisaalta itse pystyy vaatimaan olosuhteet sellaisiksi että shown onnistunut läpivienti luontuu aikataulun ja muun kohdalta. No nyt alkaa uusi show olla kuosissansa.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
isojussi
09.09.2005 14:18:36
...Mulla ei ole kokemusta tosta puhelin jutusta kun en itse tee sitä mutta mulla ei ainakaan riittäisi enää energia ja tarmo siihen mutta tämä meidän mestari joka myy itse niin kyllä hän sanoi että on siinä oma hommansa ja vaivansa ja siinä mielessä se kyllä maksaa vaivan että tilaaja tietää tuotteen mitä on tilannut ja toisaalta itse pystyy vaatimaan olosuhteet sellaisiksi että shown onnistunut läpivienti luontuu aikataulun ja muun kohdalta. No nyt alkaa uusi show olla kuosissansa.

Niijjuu...mä tarkotin siis lähinnä uusien asiakkaitten / tilausten hankkimista soittamalla. Siis puhelimella.

En oo viä keksiny puskaratijoo parempaa - ja keikaa on kokeiltu. Puhelinmyyntiä myöten. Parahiten kaupan vaan saa, kun asiakkaalla on valmis tarve olemassa.

Mikä taas puoltaa sitä, että tyhjästä eiäkkiä pääse riittäviin keikkamääriin - ilman sitä Liimataista...:D
Sertzo S
09.09.2005 14:24:30 (muokattu 09.09.2005 14:24:49)
No, saitko äänitepostia?
isojussi
09.09.2005 14:27:25
No, saitko äänitepostia?

Juu - hyvä kun kysyit. Se on Ooppelin CD-boxissa, mut kun se ei toista poltettuja, joissa on vaan yks raita, niin jäi kuuntelemati. Täytyy muistaa ottaa se sieltä ja kuunnella tänään.

Kova on ainakin kaarti laulajaa, sovittajaa ja varsinkin biisintekijää myöten.
Tankero
09.09.2005 16:15:06
Kuhilas on wolleyfani oikein viimesen päälle, se tuntee yhten vosun joka oli aivan maaginen pelaan lentistä. Minunkin mielestä kaunis ja viisas ihminen.

Voi sitä lyyvvä vaikka kyrv....llä.

Taisin joskus lyyäkki.
Jojensuusa oli sitte myös toinen maajoukkuesa.
Tankero
09.09.2005 16:17:13
Nyt urku-esa on vetänyt jotain epäillyttävää! Tex Willerille ei vittuile kukaan! Se on kovin jätkä kaikista!!!

Näin on Tex on päällikkö! Ja sulle ja faithille tiedoksi, että teillä kummallakin roikkuu lentopallomaila kiinni kummassakin olkapäässä.
faith
09.09.2005 17:12:27
Näin on Tex on päällikkö! Ja sulle ja faithille tiedoksi, että teillä kummallakin roikkuu lentopallomaila kiinni kummassakin olkapäässä.

no joo joo. mie oon pelannu volleytä ja wolleytä säännöllisesti semmosen kaks vuotta.. eli kyllä mie tiesin ;) mutta se vain kuulosti just semmoselta niinku olis joku erillinen peliväline.
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
R.Syke
11.09.2005 17:09:30 (muokattu 11.09.2005 17:10:15)
Taisin joskus lyyäkki.
Jojensuusa oli sitte myös toinen maajoukkuesa.

-Helkkari! Ylen sankioita prihoja, jotka olikin vosuja :D

Lentopallosta tiedä k-a-i-k-e-n, toistan...
isojussi
11.09.2005 21:59:16
...mutta se vain kuulosti just semmoselta niinku olis joku erillinen peliväline.

Tipsautas semmoset tuniin torkut sopivasti sen päällä, niin siltä se alkaa tuntuakin - vanha sipoolaisten runkkarien konsti.....
isojussi
14.09.2005 17:16:09
Jaaghanas!

Nymmää si liityin veronmaksajien keskusjärjestöön!
aisa
14.09.2005 18:53:52
Jaaghanas!

Nymmää si liityin veronmaksajien keskusjärjestöön!

taas sua on kusetettu...
isojussi
14.09.2005 20:10:17
taas sua on kusetettu...

Häh!

Pitääks mun sit ruveta makssan viä verojaki?

Eissss.....
Martso
14.09.2005 20:13:45
Syöttöhän tässä olis...
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)