Kyllikki 10.05.2012 20:41:54 | |
---|
Ukko: Mulla on tollanen systeemi. Ja lisäksi kostutan sormet bensaan ennen kattausta. On meinaan komian näköistä kun sormetkin on tulessa. Jos siitä nyt jotain negatiivista tarttis löytää niin palovammojen paranemista odotellessa menee aina muutama viikkoa ettei voi soittaa. Toisaalta kotiväki pitää sitä kovasti positiivisena eli keskiarvo on kohdillaan. Juu, tulen lumoavaan voiman luotti myös eräs edesmennyt Jimi, jolta tuppasi keikan aikana palamaan koko kitara. Jokin aika sittenhän huutokaupattiin yksi tuon Jimin kitaroista, joka toimitettiin ostajalle kotelon sijaan tuhkauurnassa. Helvetti kun mieli tekis laulaa, mutta kun ei osaa sanoja eikä säveltä... |
rintapek 18.05.2012 13:59:15 | |
---|
One kind of music only - the good kind |
isojussi 18.05.2012 19:38:12 | |
---|
Mitä basisti toivoi joulupukilta? Lahjoja! Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Ukko 18.05.2012 20:14:12 | |
---|
isojussi: Mitä basisti toivoi joulupukilta? Lahjoja! Et oo vissiin kuullut Fisua ? COVS jäsen nro 6 |
isojussi 19.05.2012 13:15:13 | |
---|
Ukko: Et oo vissiin kuullut Fisua ? Toisten toiveet toteutuu. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
blaekie 19.05.2012 21:45:55 | |
---|
isojussi: Mitä basisti toivoi joulupukilta? Lahjoja! Heh, tuohan on aivan loistava vitsi, vain onko tuossa peräti jopa totuuden siemen ;-) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
pekkajau 19.05.2012 21:46:38 | |
---|
Ukko: Et oo vissiin kuullut Fisua ? No minä olen kuullut ja nähnyt...ja olenkin aikaisemmin sen täällä todennut että live-basistien parhaaseen A-ryhmään kuuluu hän! |
synteettinen 22.05.2012 23:00:38 | |
---|
isojussi: Mitä basisti toivoi joulupukilta? Lahjoja! ...no, tiedätkö mitä armoitettu humpan omb-/ yliakti toivoi joulupuklta?... |
Master-x 23.05.2012 13:37:39 | |
---|
synteettinen: ...no, tiedätkö mitä armoitettu humpan omb-/ yliakti toivoi joulupuklta?... Arvostusta? Ei se mitä, vaan miten... |
friikki 23.05.2012 15:35:06 (muokattu 23.05.2012 15:36:32) | |
---|
Näillä mennään..... |
EP 23.05.2012 15:57:45 | |
---|
synteettinen: ...no, tiedätkö mitä armoitettu humpan omb-/ yliakti toivoi joulupuklta?... Hologrammilaitteet varmaan! ..vois olla usseemmassa paikassa yhtäaikaa keikillä. : )) Mun mielestä se olis aika luonnollinen jatkumo tolle OMB -touhulle? |
Einherjar 24.05.2012 03:32:27 | |
---|
EP: Hologrammilaitteet varmaan! ..vois olla usseemmassa paikassa yhtäaikaa keikillä. : )) Hologrammiversiot on jo liikkeellä: http://www.youtube.com/watch?v=DTXO7KGHtjITämä Hatsune Miku -merkkinen "laulaja" oli aluksi maskotti tuolle Vocaloid-systeemille, mutta siitä tuli vahingossa sitten ihan esiintyjä. Keikkoja tuollakin alkaa olla jo melkosen monta takana :) Kuulemma on ihan oikeasti tosissaan hienoa tuo 3d-projisointi, vaikka se nyt ei niin hirveänä vakuuta videoituna. "Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja |
isojussi 24.05.2012 17:08:39 | |
---|
EP: Hologrammilaitteet varmaan! ..vois olla usseemmassa paikassa yhtäaikaa keikillä. : )) Mun mielestä se olis aika luonnollinen jatkumo tolle OMB -touhulle? Se olis näppärä - kaksilla hologrammilaitteilla sais jo viidentoista oikean muusikon liksan ehtoossa. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
rintapek 24.05.2012 20:18:35 | |
---|
isojussi: Se olis näppärä - kaksilla hologrammilaitteilla sais jo viidentoista oikean muusikon liksan ehtoossa. IsoJussi: Suomen suurin yhden miehen trio! One kind of music only - the good kind |
Ukko 24.05.2012 21:46:01 | |
---|
isojussi: Se olis näppärä - kaksilla hologrammilaitteilla sais jo viidentoista oikean muusikon liksan ehtoossa. Se on hyvää bisnestä, että lehmäpuku päällä valmiiden taustojen päälle mölytessä typeriä vitsejä välissä kertoillen, pääsee tuohon. COVS jäsen nro 6 |
rintapek 24.05.2012 22:17:07 | |
---|
Ukko: Se on hyvää bisnestä, .. Mut epäilemättä se on myös ammattitaitoa. Ai niin, tää olikin vitsipalsta, joten äkkiä heurekekkaisen semmoisen, koska toi äskeinen ei ollu vitsi. Montako hääbändiä tarvitaan vaihtamaan lamppu? No, ykskään ei edes tule, koska ne vetää mielummin pimeenä. One kind of music only - the good kind |
Epämuusikko 25.05.2012 15:32:20 (muokattu 25.05.2012 15:37:57) | |
---|
rintapek: Mut epäilemättä se on myös ammattitaitoa. Ai niin, tää olikin vitsipalsta, joten äkkiä heurekekkaisen semmoisen, koska toi äskeinen ei ollu vitsi. Montako hääbändiä tarvitaan vaihtamaan lamppu? No, ykskään ei edes tule, koska ne vetää mielummin pimeenä. Jos on kaasovalo? ja: HOMB - Holo-man band "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
friikki 28.05.2012 08:34:18 | |
---|
Näillä mennään..... |
Meisseli 28.05.2012 13:16:03 | |
---|
Mies käveli kunnon laitamyötäsessä kapakasta kotia päin. Matka taittui siksakkia ja tämän johdosta mies putosi kuoppaan joka oli puhelinpylvään asennusta varten kaivettu. Aikansa rimpuiltuaan ja ylös yritettyään oli pakko uskoa, ei sieltä ite ylös päässy. Hädissään mies alkoi huutaa: "Apua! Poliisi! Poliisi!" Poliisi kuuli huudon ja saapui kuopalle. "Tiedättekö te miksi olen täällä?" Mies kysyi kuopan pohjalta. "Miten ihmeessä minä sen voisin tietää." Poliisi totesi. "Katsokaakas kun minä en pääse täältä ylös" (oli soittaja, oli oli.) pippalot.com |
rintapek 28.05.2012 14:04:25 | |
---|
Meisseli: Mies käveli kunnon laitamyötäsessä kapakasta kotia päin. Matka taittui siksakkia ja tämän johdosta mies putosi kuoppaan joka oli puhelinpylvään asennusta varten kaivettu. Aikansa rimpuiltuaan ja ylös yritettyään oli pakko uskoa, ei sieltä ite ylös päässy. Hädissään mies alkoi huutaa: "Apua! Poliisi! Poliisi!" Poliisi kuuli huudon ja saapui kuopalle. "Tiedättekö te miksi olen täällä?" Mies kysyi kuopan pohjalta. "Miten ihmeessä minä sen voisin tietää." Poliisi totesi. "Katsokaakas kun minä en pääse täältä ylös" (oli soittaja, oli oli.) Ja mä kun ehdin jo toivoa, et tapauksella ei ollu silminnäkijöitä. One kind of music only - the good kind |