Aihe: Viime keikka.
1 2 3 4 537 38 39 40 41122 123 124 125 126
walttoni
12.10.2008 03:19:12
Hieno oli viime keikka. Yleisöä vajaa 1500. Oluttakin oli.
Marshall83
12.10.2008 11:54:40

Häät Huittisissa. Aloitettiin ja päätettiin juhlat juhlallisesti Toton Childs Anthemilla. Siinä välissä muutamat valssit ja humpat normaalisti.
-Asia kunnossa.
vanhami
12.10.2008 11:58:36
Häät stadissa. Yksi vieras oli palkannut meidät häälahjaksi. Illan ohjelmassa olis ollut karaokea, mutta pamahdimme paikalle vitunmoisella äläkällä. Trio, haitari, kitara ja kilistimet. Pantiin sellanen paketti paskaa tuleen, että porukka jäi sukat rullalla miettiin, että mikä meitä löi.

Hyvä oli meno ja meitä kohdeltiin kuin kuninkaallisia.
humppahanuristi
12.10.2008 14:11:13

Olihan se.
Ehkä on joskus paremminkin mennyt.
Humpasta rautalankaan...
KanttoriPiiparinen
12.10.2008 14:20:42
Mulle järjesti syömäsoittokeikalla nuorempi naispuolinen syöjätär pianon puolilleen oksennusta. Tempaisi yläluukun auki ja antoi tulla railakkasti koko menyyn konehuoneen puolelle.
Ja siitä alkoikin illan viimeinen biisi: "Lurts lurts foxi"

Voi tuoksuja, voi tunteita. Muilla kirjoittajilla lienee saman suuntaisia kokemuksia?
EP
12.10.2008 14:29:05 (muokattu 12.10.2008 14:33:56)
Mulle järjesti syömäsoittokeikalla nuorempi naispuolinen syöjätär pianon puolilleen oksennusta. Tempaisi yläluukun auki ja antoi tulla railakkasti koko menyyn konehuoneen puolelle.

Voi tuoksuja, voi tunteita. Muilla kirjoittajilla lienee saman suuntaisia kokemuksia?

Voi hitsi! ..mikä sattuma, kopsasin juuri omakuvauksestasi kaksi viimeistä lausetta tuonne tanssimuusikoiden huoneeseen karaoke -säikeeseen!

..oli niin osuva teksti, en maininnut lähdettä ..joudunko tilittämään teostot?
Qsine
12.10.2008 15:05:17

Anekdoottina toki hersyvä, mutta toivottavasti silti ämmä joutuu korvaamaan tekemisensä? Perkele! Ei tuollaista oikeasti saa tehdä! Soittimet ovat pyhä asia!
"Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat".
KanttoriPiiparinen
12.10.2008 17:04:20
..oli niin osuva teksti, en maininnut lähdettä ..joudunko tilittämään teostot?

Mitkä hemmetin teostot? Minä pesen nyt kenkiäni...
JudeJude
12.10.2008 19:38:25
Eilen Espoossa taustajatsia mummoille. Paljon ja hyvää ruokaa ja juomaa, hattukin kiersi talon puolesta ja tuli täytenä meille. Mmm. Vissiin ensi vuonna uusiksi näillä puheilla.
Jude? Jutska, juttu...
Lennu
12.10.2008 20:41:00

Mitkä hemmetin teostot? Minä pesen nyt kenkiäni...

Sättänä. Vattahapot vielä sulattaa kielet. Milläs sitten soitto käy?
Isojussi on se puu, se iso puu.
onni
12.10.2008 21:04:52
Napiksella oltiin. Toisena bändinä oli Diesel ja Puputti.
Kova bändi ja Puputti vetää hyvin.
Ps. Kyllä noi Aura Audion kaapit toimii.
Hyvä Suomi.
jakeni
19.10.2008 05:26:06
Siis jumalaut!

Kivikylässä keikalla Kulttuuritalolla ja nuo mainiot sekä legendaariset bändit samalla stagella: Dallape ja Varjokuva .

Voi kerta kaikkiaan mikä ilta!
Kiitokset erityisesti Raksulle.
Milloin syödään? (Topi)
baron
25.10.2008 01:38:19

Keikka takana.
Roudausmatka 50 metriä.
Aloitettiin tervetuliaissampanjalla, sitten syötiin viimeisen päälle seisova pöytä ruokajuomineen ja snapseineen, sitten kahvit ja konjakit ja sitten vielä ekstra drinkki ja sitten alkoi soitot.
Yleisö ylitsevuotavan tyytyväistä, tilaajakin niin tyytyväinen, että kesken keikan saatiin palkankorotus, extrapaukut soittajille.
Kun liksakin vielä kohdallaan, niin ihan kiva.

Makuja on moneksi: Jotkut tykkää suomisightseeingistä ja ajella ympäri kaunista Suomenmaata ja jossain hikisissä takahuoneissa jotain pitsaa tai makkaran jämää syödä ja kahvia juoda.
Mä taas tällaisistä.

Eipä tuu ristiriitaa, meille molemmille riittää oman maun mukaisia!!
mack the knife
25.10.2008 01:40:45
Keikka takana. Vittu ku kusetti, otin muutaman kaljan ja vähän Negrita-colaa just ennen settiä ja vielä evääksi lauteille kolme bisseä. No, jiihaa, Kiss on hieno biisi...
COVS n:o 1.
isojussi
25.10.2008 01:55:23
...kesken keikan saatiin palkankorotus, extrapaukut soittajille...

Muuten, niin kun mun keikat, mutta näköjään soittajien juomia oli rajoitetusti.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
baron
25.10.2008 02:06:50

Muuten, niin kun mun keikat, mutta näköjään soittajien juomia oli rajoitetusti.

Joo, jouduin pari ottamaan omaan piikkiin. Mutta aina ei mee nappiin.
mack the knife
25.10.2008 02:25:11
Tuli aika jees livenauhoitus... Kohta kuuntelen lisää, ensin omasta hytistä lisää viinaa...
COVS n:o 1.
baron
25.10.2008 02:26:35

Tuli aika jees livenauhoitus... Kohta kuuntelen lisää, ensin omasta hytistä lisää viinaa...

Me videoitiin meidän tän illan keikka, saa nähdä päätyykö Youtubeen:-)
half
25.10.2008 11:17:19

Varmuuden vuoksi?
COVS jäsen N:o 5
isojussi
26.10.2008 01:50:08
Ooo-u jeeeee....

Herrajjumala, mitkä sävärit tuli kun sai flyygelin säestyksellä vetää "If I can dreamin" kirkossa. Tommosia hetkiä varten tätä duunia tehdään. Yes!

Häät oli muutonkin yhdet parhaista ikinä. Vetäsin pikkusetin Elvistä ja iskelmää sit paukuteltiin sulhaisen parilla rokkipäntillä menemään. Perskutarallaa notta oli kivvaa.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)