veeka 06.10.2008 14:44:36 | |
---|
Oli vissiin jonkin sortin menestys, vaikka kohmeessa tuntui olevan joka ukko ja akka. Kitaristi joutui antamaan plektran jollekin fanille, omiensanojen mukaan eka kertaa soittajan uralla ja kohta toinen tyyppi tulee julisteen kanssa ja eiku nimmareita siihen. Mukavaa tuommonen ja keikan jälkeen ravintoloitsija toi vielä bäkkärin täyteen tuoppeja ja kehui että hyvä ilta, otetaan uusiksi. Plussaa vielä isosta lavasta ja helposta roudauksesta. keikkoja olis mutta kun ei oo paikkoja |
Tankero 06.10.2008 17:30:28 | |
---|
Oli vissiin jonkin sortin menestys, vaikka kohmeessa tuntui olevan joka ukko ja akka. Kitaristi joutui antamaan plektran jollekin fanille, omiensanojen mukaan eka kertaa soittajan uralla ja kohta toinen tyyppi tulee julisteen kanssa ja eiku nimmareita siihen. Mukavaa tuommonen ja keikan jälkeen ravintoloitsija toi vielä bäkkärin täyteen tuoppeja ja kehui että hyvä ilta, otetaan uusiksi. Plussaa vielä isosta lavasta ja helposta roudauksesta. Oliko hiki kun heräsit? :) Humppajyrä |
paice60 06.10.2008 18:33:23 | |
---|
Perjantaina oltiin Hämeenlinnassa Vaakunassa keikalla. Ensin oli Mikko Rasilan esitys ja sen jälkeen soitettiin tanssit. Salissa oli 110 naista ja kaksi miestä. Eka setti ruokailumusiikkia ja toka hirveä hökä päälle ja pelkkää diskoa ja rokkia eli meininkiä, Naiset jammas niin pirusti ja hirveä meno päällä. Tosi hyvä setti. Viimeinen kolmesta vedettiin sitten rauhallisempaa kun oli vain enää muutama ihminen siellä. Mietittiin sitä että jos olisi ollut pelkkiä miehiä niin tuskin olisi ollut tuollaista meininkiä. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen 7? |
isojussi 06.10.2008 19:43:39 | |
---|
...Mietittiin sitä että jos olisi ollut pelkkiä miehiä niin tuskin olisi ollut tuollaista meininkiä. Aivan totta! "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
Marshall83 06.10.2008 21:06:36 (muokattu 06.10.2008 21:18:49) | |
---|
Tuohon kun pääsis. Sanoppa muuta, ku jäis oikeistakin keikoista ton verran käteen niin sitähän elelis herroiks! Niin ja tohon liksaan vielä sai ihan ilmatteeks makkaraa ja kahvia, ihan niin paljo ku jakso syyä ja juua! Ja vielä kokoonpanosta: isäukko soitti bassoa ja laulo, setä rummuissa, ite soitin kitaraa ja kaks kylän tyttöä soitti haitaria! Salattu suru tais olla tuorein uutuus eli aika wanhan ajan iltamien merkeissä mentiin. Joten siihen nähden 20€ oli jo liikaa.. -Asia kunnossa. |
veeka 06.10.2008 23:21:23 | |
---|
Oliko hiki kun heräsit? :) Eiku äiti herätti. keikkoja olis mutta kun ei oo paikkoja |
pekkajau 06.10.2008 23:22:42 | |
---|
Naiset on kultia. |
Tankero 07.10.2008 00:10:12 | |
---|
Naiset on kultia. Tuohon Vetsan kiteytykseen on helppo yhtyä. Humppajyrä |
WanhaWetäjä 07.10.2008 01:58:43 (muokattu 07.10.2008 02:09:37) | |
---|
Jaa... Viime(nen) keikka oli toissa lauantai, "in cash" 230€, hääveto, varsin ok safkat, helevetin mukavaa sakkia, loputtomat kehut bändille, juomaa olis ollut yllin kyllin, no rumpali sitten sammukin kotimatkalla, ja puhu kielillä unissaan.. Pitkän "jaakobinpainin" jälkeen oon aatellut lopettaa soitot tähän, tai ainakin miettiä asioita vuodenvaihteeseen, varsinkin kun tuli verolaput, 1700€ palautuksia...which is nice! So...vilpittömät pahoitteluni kaikille viime pe-la yön jutuistani, Mäkki, Veeka, Kuhilas, IsoJ... ketä tää nyt sitten koskikaan, olin aika känässä ja ilmeisen huonolla fiiliksella (taas kerran) liikenteessä...kuin myös pahoittelut Fuzzylle ja muille "helsinginherroille" huonosta huumoristani koskien tribuutteja... Poistun... yy kaa...mikä laatikko? |
isojussi 07.10.2008 12:56:45 | |
---|
Hienoa WW, että oot päässy kunnon keikoille. Spedeä lainatakseni "Työn pittää olla kivvaa ja siitä pittää saata rahhaa." Etkä sä ainakan mulle oo mitään anteeksipyyntöö velkaa. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
kuunsirppi 07.10.2008 15:00:16 | |
---|
Vanhuksille on laulettu ja kiitokset vastaanotettu. Kakkua ja kaffeeta pieni masu pullollaan. Jouluaatoksi poiki keikan ja samoin yhden tohon marraskuun loppuun, joten ei huono reissu näin päiväreissuksi Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
Epämuusikko 09.10.2008 22:38:19 (muokattu 10.10.2008 12:10:33) | |
---|
aikaisemmalta maininnaltani: nyt kävi näin http://www.youtube.com/watch?v=1TiJ0p0NWAA Volyymit tuntus olevan ainaski ravintolamiljööseen kohillaan.. ;) Hääkeikalla parhaat koetut ~4 minuuttia ever. Tartu sinä tuohon, minulla oli hauskaa. prkl. R.I.P Oksanen |
EP 09.10.2008 23:03:17 | |
---|
|
kuunsirppi 10.10.2008 07:46:24 | |
---|
Eilen oli oman levyn julkkarikonsertti. Olipa hieno laulaa, kun oli osaavat muusikot taustalla ja kuulijoita hyvin paikalla vesisateisesta illasta huolimatta Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
clave 10.10.2008 09:48:19 | |
---|
|
Lyyki 11.10.2008 16:51:08 | |
---|
Eilen Porvoossa mahtava meininki. Mäkki on ihan kone etenkin s.päin? No tänään katsotaan se toinen puoli. Lupasin sille synttäri jalun kun vahingossa viime perjantain join sen pois. No näitä sattuu. Souvarit pojille etenkin sille vaalealle haitaristi pojalle terkkuja. Pitkästä aikaa tavattiin ja hyvän makusta hajuvettä oli ostanu... |
mack the knife 11.10.2008 17:03:27 | |
---|
Eilen Porvoossa mahtava meininki. Mäkki on ihan kone etenkin s.päin? No tänään katsotaan se toinen puoli. Lupasin sille synttäri jalun kun vahingossa viime perjantain join sen pois. No näitä sattuu. Souvarit pojille etenkin sille vaalealle haitaristi pojalle terkkuja. Pitkästä aikaa tavattiin ja hyvän makusta hajuvettä oli ostanu... Sekö löysi vielä pullon jostain? No niillä sitä on aina varalla jos jatkon tynkää on. Kyllä mä lupaan vielä opetella löytämään sen fiiliksen selvinkin päin. Aamulla aina huomaa, että onpa mukava kun ei ole kankkusta, mutta silti... Muista se pedaali, mä olisin kovinkin kiinnostunu siitä. COVS n:o 1. |
Lyyki 11.10.2008 17:04:29 | |
---|
Sekö löysi vielä pullon jostain? No niillä sitä on aina varalla jos jatkon tynkää on. Kyllä mä lupaan vielä opetella löytämään sen fiiliksen selvinkin päin. Aamulla aina huomaa, että onpa mukava kun ei ole kankkusta, mutta silti... Muista se pedaali, mä olisin kovinkin kiinnostunu siitä. Kyllämä sun pedaalis tiedän... |
mack the knife 11.10.2008 17:04:55 | |
---|
Kyllämä sun pedaalis tiedän... Joo, kyllä mä varmaan oon ihan pedaalit tänään... COVS n:o 1. |
Lyyki 11.10.2008 17:09:04 | |
---|
Joo, kyllä mä varmaan oon ihan pedaalit tänään... Lisää offtpc. Mä otan toisen niin voit kokeilla |