KoskPaavo 07.11.2012 21:39:27 | |
---|
Tankero: Hyvässä provossa ei käytetä hänenlaistaan kieltä. Tuo oli hyvä huomio, minunkin kysymykseeni, joka ei taatusti ollut provosoiva,(ookko soittanut rahakeikkoja tms) vastasi provosoituneesti. ( eka kerran käytin tuota sanaa, toivottavasti se on noin) "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
ave t 07.11.2012 23:18:18 | |
---|
pekkajau: Mitä mitä? http://www.tulenliekki.fi/tapahtumat Mennä kesänä artistin takana toisena bändinä suu ymmyrkäisenä, -kuinka vähän väkeä paikalla olikaan, verattuna entiseen. Uumoilin silloin jotain tämänkaltaista. Harmi; puitteet ja tarjoilut kohdilaan. Mutta "money talks". |
EP 08.11.2012 07:25:27 (muokattu 08.11.2012 07:28:49) | |
---|
ave t: Mennä kesänä artistin takana toisena bändinä suu ymmyrkäisenä, -kuinka vähän väkeä paikalla olikaan, verattuna entiseen. Uumoilin silloin jotain tämänkaltaista. Harmi; puitteet ja tarjoilut kohdilaan. Mutta "money talks". Tuollahan ei ole näköjään omaa majoitustoimintaa ollenkaan? Aika outoa noin isoksi paikaksi ja on kuitenkin kohtuullisen matkan päässä vähän kaikesta. KoskPaavo: Tuo oli hyvä huomio, minunkin kysymykseeni, joka ei taatusti ollut provosoiva,(ookko soittanut rahakeikkoja tms) vastasi provosoituneesti. ( eka kerran käytin tuota sanaa, toivottavasti se on noin) Ihan suhteellisen asiallinen vastaus suhteellisen asialliseen kysymykseen. |
laulava sydän 08.11.2012 16:37:00 | |
---|
Oiskohan tässä aineet uuteen Ponssen tapaiseeen nousemiseen,elikkä Pena ostaa ostaa paikan takaisin vähän halvemmalla? |
KoskPaavo 08.11.2012 18:07:53 | |
---|
EP: Tuollahan ei ole näköjään omaa majoitustoimintaa ollenkaan? Aika outoa noin isoksi paikaksi ja on kuitenkin kohtuullisen matkan päässä vähän kaikesta.
Ihan suhteellisen asiallinen vastaus suhteellisen asialliseen kysymykseen. Ai näin? :: Myönnä pois, että täysin nimimiesten meriiteistä piittaamaton puolustautumiseni vituttaa sinua, niin pääset itsekin rauhaan. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
ave t 08.11.2012 19:22:37 (muokattu 08.11.2012 19:22:50) | |
---|
EP: Tuollahan ei ole näköjään omaa majoitustoimintaa ollenkaan? Aika outoa noin isoksi paikaksi... aikaisemmin oli kyllä jotain mutta kenties jäänyt pois tarjonnasta, viime kesän tilannetta en osaa sanoa |
hvinnamo 12.12.2012 18:18:11 | |
---|
Tanssiravintola Yöjalka Lahdesta lopettaa vuoden vaihteessa. Ei kannata veden myyminen enää. |
KoskPaavo 13.12.2012 00:25:22 | |
---|
hvinnamo: Tanssiravintola Yöjalka Lahdesta lopettaa vuoden vaihteessa. Ei kannata veden myyminen enää. Eipä yllätä tämäkään. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
half 13.12.2012 10:46:59 | |
---|
hvinnamo: Tanssiravintola Yöjalka Lahdesta lopettaa vuoden vaihteessa. Ei kannata veden myyminen enää. Jep, paradoksaalista, että ala kuolee veteen eikä viinaan. http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |
Jucciz 14.12.2012 01:35:29 | |
---|
Vielä hetki sitten oli ensi vuoden alkupuoliskolle 21 päivää laivakeikkaa tiedossa. Nyt on 21 keikkaa vähemmän. Ilmeisesti säästötoimenpiteet ovat melkoiset. En suostu lannistumaan. Ei noi reissut aina niin häävejä ookaan, ellei sit oo odotteluajalle jotain muuta työtä. Oon toiveikas: kyllä asiat aina järjestyy ja jotain tulee tilalle, jos jotain viedään pois. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
KoskPaavo 14.12.2012 03:55:36 | |
---|
Jucciz: Vielä hetki sitten oli ensi vuoden alkupuoliskolle 21 päivää laivakeikkaa tiedossa. Nyt on 21 keikkaa vähemmän. Ilmeisesti säästötoimenpiteet ovat melkoiset. En suostu lannistumaan. Ei noi reissut aina niin häävejä ookaan, ellei sit oo odotteluajalle jotain muuta työtä. Oon toiveikas: kyllä asiat aina järjestyy ja jotain tulee tilalle, jos jotain viedään pois. Näin on, mulle tuli eläke muusikkohommista, nyt on aikaa harrastaa musiikkia. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
EP 14.12.2012 06:04:14 | |
---|
Jucciz: Vielä hetki sitten oli ensi vuoden alkupuoliskolle 21 päivää laivakeikkaa tiedossa. Nyt on 21 keikkaa vähemmän. Ilmeisesti säästötoimenpiteet ovat melkoiset. En suostu lannistumaan. Ei noi reissut aina niin häävejä ookaan, ellei sit oo odotteluajalle jotain muuta työtä. Oon toiveikas: kyllä asiat aina järjestyy ja jotain tulee tilalle, jos jotain viedään pois. Jep, toi on hyvä asenne ja saattaa jopa auttaa asiaan! |
Deccho 14.12.2012 11:27:15 | |
---|
Lueskelin threadia tuolta vähän kauempaa, oho ... Noo. Joillakin näköjään meni näppikset uusiksi... Optimismia on - Jaksan uskoa edelleeen elävän musiikin uudelleen tulemiseeen ravintolaympäristöihin. |
uusiipe 14.12.2012 11:44:17 | |
---|
Lauluääni kuin perskarva - ohut ja epäpuhdas. |
Tankero 14.12.2012 14:29:11 | |
---|
Humppajyrä |
EP 14.12.2012 16:54:38 | |
---|
|
Lennu 16.12.2012 11:32:35 | |
---|
EP: Mä oon lukenu tosta aikaisemminkin, pitäisi ehdottomasti suojella! Ei kun nimiä vaan keräämään! Minkä tähden? Ravintoloita tulee ja menee. no is any good musics maked anymore... |
rintapek 16.12.2012 11:54:51 | |
---|
Lennu: Minkä tähden? Ravintoloita tulee ja menee. Ravintoloita tulee ja menee, näinhän se on. Mä en tost asiasta mitn tiedä, mut silti ensimmäinen arvaukseni on se, et tos ei o kyseessä ravintolaongelma, vaan perisuomalainen vanhan rakennuksen ongelma. Ne kun tuppaavat olemaan turhan arvokkailla ja halutuilla tonteilla kiinteistökeinottelun tulppana. One kind of music only - the good kind |
Qsine 16.12.2012 13:00:57 | |
---|
Lennu: Minkä tähden? Ravintoloita tulee ja menee. Itse asiassa tuo kylmä (nyky?)fakta tuli vastaani vasta ihan parisen vuotta sitten. Ravintolan-/baarinpidossa ei ole tarkoituskaan pitää paikkaa pystyssä loppuikä ja luovuttaa se sitten kuolinvuoteen ympärillä sureville perillisille, vaan puljun arvoa ja prändiä pyritään nostamaan pikkuhiljaa, kunnes sen sitten voi suosion huipulla myydä jollekin optimistiparalle kunnon voitolla. Sen voimin ehkä pistetään uusi paikka pystyyn, jos mielessä vaan on tarpeeksi vetävä konsepti. Ostaja koettaa ährätä unelmansa parissa jonkin aikaa, on ehkä muuttanut paikan nimenkin, mutta muutama mauton sohva, tikkataulu, tumma velko hanassa ja rämpyttävä sepi nurkassa eivät vaan valitettavasti riitä. Kierrätystä. On siinä jotain hyvin surullista kaikessa katoavaisuudessaan. Siksi kannatan itse paikkoja, joilla on pitkät perinteet, sekä ruokailija-asiakkaana että mahd. musisoijana. Soittajaksi kouluttaudutaan, muusikoksi synnytään. |
EP 16.12.2012 13:37:32 (muokattu 16.12.2012 13:43:27) | |
---|
Lennu: Minkä tähden? Ravintoloita tulee ja menee. Ei tässä ole niinkään ravintolasta kysymys vaan rakennuksesta, oikeastaan koko puutalokorttelista. Mun käsityksen mukaan toi ravintola on ihan toiminnassa kokoajan. Mulle tuli tosta paikasta mieleen ekana se Hesassa Kapteeninkadulla oleva Sea Horse ravintola jolla on vastaavaa historiaa. |