Tankero 24.04.2006 15:00:15 | |
---|
Jos seurasit, niin seurasitko niiden tanssijoiden (julkimot) vai bändin vuoksi? Tavan tv- kuluttajalle riittää, että ohjelmassa on mukana minkä tahansa viihdealan julkimo tekemässä ihan mitä tahansa, => katsojaluvut huipussaan (mahtaa olla elämässä sisältöä, kysyn vaan??) En tiedä. Olen peruskyyninen ja skeptinen henkilö, joten minun ei olisi pitänyt tykätä ohjelmasta. Ennen ohjelman alkua naureskelin, että miksi mua kiinnostais oppiiko Keke tai joku Jone tanssimaan. Katsoin sitten sattumalta toisesta jaksosta puolet ja jäin ns koukkuun. Syytä en tiedä. Hyvin tehtyä viihdettä. Aika moni epätodennäköinen katsoja tuntui jääneen myös. Onneksi meidän kaikki liikut ja mieltymykset ei ole rationaalisesti selitettävissä. Varmasti, vissiin. |
jjussila 24.04.2006 15:18:13 | |
---|
En tiedä. Olen peruskyyninen ja skeptinen henkilö, joten minun ei olisi pitänyt tykätä ohjelmasta. Ennen ohjelman alkua naureskelin, että miksi mua kiinnostais oppiiko Keke tai joku Jone tanssimaan. Katsoin sitten sattumalta toisesta jaksosta puolet ja jäin ns koukkuun. Syytä en tiedä. Hyvin tehtyä viihdettä. Aika moni epätodennäköinen katsoja tuntui jääneen myös. Onneksi meidän kaikki liikut ja mieltymykset ei ole rationaalisesti selitettävissä. Hyvin tehtyä viihdettä: kyllä; mutta jos siellä olis soittanut tavan huttubändi tutuilla kusenpolttamilla versioilla ja julkimot tanssineet; olisiko tuo ohjelma silti saavuttanut sinun kiinnostuksesi.... ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |
humppahanuristi 24.04.2006 15:44:11 | |
---|
Hyvin tehtyä viihdettä: kyllä; mutta jos siellä olis soittanut tavan huttubändi tutuilla kusenpolttamilla versioilla ja julkimot tanssineet; olisiko tuo ohjelma silti saavuttanut sinun kiinnostuksesi.... Kyllä muusikkoakin aina musiikki kiinnostaa. Jos joku soittaa jätkän hump.. pistoa, niin pitäähän se katsoa meneekö jopa paremmin kuin itseltä. Myytävänä Menghini 4 äänikerta haitari, lankamidit ja sounder-mikit. Molempien johdot kaipaavat kolvin hellää käsittelyä. Lähesty vaikkapa pikaviestillä, jos tunnet tarvetta moiselle soittimelle. |
Tankero 24.04.2006 16:53:09 | |
---|
Hyvin tehtyä viihdettä: kyllä; mutta jos siellä olis soittanut tavan huttubändi tutuilla kusenpolttamilla versioilla ja julkimot tanssineet; olisiko tuo ohjelma silti saavuttanut sinun kiinnostuksesi.... Tuskin olis. Itse asiassa tämä threadikin herätti alussa kiinnostuksen luimistella ohjelmaa. Sama se. Minä tykkäsin ja katsoin ja jotkut muut ei. Ok homma. Varmasti, vissiin. |
pekkajau 24.04.2006 17:43:26 | |
---|
Mukava ohjelma...hyvärunkoisia ja murakoita naisia! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Tankero 26.04.2006 17:43:20 | |
---|
Ei olis Satulehon kannattanut yrittää puhua Patelanmurretta, kun ei taittunut sinne päinkään. Varmasti, vissiin. |
Tankero 24.01.2007 09:44:33 | |
---|
Kohta se taas alkaa. On sitä odotettukin. Varmasti, vissiin. |
Musiikkia korville 24.01.2007 09:56:40 | |
---|
Kohta se taas alkaa. On sitä odotettukin. Ahaa. Yrität ottaa oppia (tanssipuolesta)... Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään. |
Martso 24.01.2007 11:39:07 | |
---|
Ahaa. Yrität ottaa oppia (tanssipuolesta)... Ei se tarvi telkkariohjelmia siihen lystiin: suvusta löytyy enemmän ja vähemmän pimahtaneita, jotka neuvoo Kuhesalle bugista lambadaan kaikki. ;) Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
Timi 24.01.2007 12:02:57 | |
---|
Jotkut ohjelmatiedot sanoo, että 8 miehen bändi, tossa on yhdeksän miestä ja laulaja. Mikä sitten totta on? Jos ne soittaa kunnon tanssimusaa, niin missä tosiaan on jouset ja haitari? Jouset on inkkareilla ja haitarin paikka suossa! Kylmän viileesti! |
uruttaja 24.01.2007 12:18:00 | |
---|
Ei se tarvi telkkariohjelmia siihen lystiin: suvusta löytyy enemmän ja vähemmän pimahtaneita, jotka neuvoo Kuhesalle bugista lambadaan kaikki. ;) Nyt tuli humpanpuhaltaja iso plussa ja päälle HOHO. Niin onkin. |
Musiikkia korville 24.01.2007 12:21:38 | |
---|
Ei se tarvi telkkariohjelmia siihen lystiin: suvusta löytyy enemmän ja vähemmän pimahtaneita, jotka neuvoo Kuhesalle bugista lambadaan kaikki. ;) Tiedetään, tiedetään... :) Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään. |
Tankero 24.01.2007 12:33:16 | |
---|
Ei se tarvi telkkariohjelmia siihen lystiin: suvusta löytyy enemmän ja vähemmän pimahtaneita, jotka neuvoo Kuhesalle bugista lambadaan kaikki. ;) Mua ei tarvi enää opastaa, kun äiti opetti peruskehät penskana ollessani. Olen ollut kuulevinani, että sinäkin olet jouluaikoina opetellut fuskun saloja lähiomaisen opastuksella. Varmasti, vissiin. |
Martso 24.01.2007 12:36:49 (muokattu 24.01.2007 12:36:59) | |
---|
Mua ei tarvi enää opastaa, kun äiti opetti peruskehät penskana ollessani. Olen ollut kuulevinani, että sinäkin olet jouluaikoina opetellut fuskun saloja lähiomaisen opastuksella. Mun täytyy nyt ottaa tiukka linja tuohon ja sanoa: en ole. Mulla meni niin tanssin merkeissä loppuvuosi, että jouluna oli pakko ottaa taukua fuskuista ja hamboista. Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
Tankero 24.01.2007 12:43:56 | |
---|
Mun täytyy nyt ottaa tiukka linja tuohon ja sanoa: en ole. Mulla meni niin tanssin merkeissä loppuvuosi, että jouluna oli pakko ottaa taukua fuskuista ja hamboista. Ai niin, sullahan näämä taittuu muutenkin. Varmasti, vissiin. |
isojussi 25.02.2007 21:05:13 | |
---|
Noniin - taas kohta alkaa. Olipa hieno kuunnella pätkiä päntistä tossa äsköisessä hehkutusjaksossa. Toivottavasti ennakkoluuloton asenne humppaa kohtaa jatkuu. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Tankero 26.02.2007 21:52:49 | |
---|
Noniin - taas kohta alkaa. Olipa hieno kuunnella pätkiä päntistä tossa äsköisessä hehkutusjaksossa. Toivottavasti ennakkoluuloton asenne humppaa kohtaa jatkuu. Sano muuta. Oli kiva fiilistellä. Kumma ohjelma, kun niin imaisi mukaansa. Varmasti, vissiin. |
isojussi 04.03.2007 21:13:21 (muokattu 04.03.2007 21:13:32) | |
---|
Voi vittu - toi bändihän toimii vielä paremmin, kuin viime vuonna. Samoin Kapellimestarin ja Förstin laulu. Molemmissa on jollain lailla nyt enemmän..... uskallusta? Jos nyt erittäin jees oli viime vuonnakin. Kaks ekaa biisiä jäi kuulemati, mutta kyseinen projekti loppuu tulevalla viikolla, eli ens pyhänä pääsee alusta pitäen mukaan. Miksaaja saa tosin mun puolestani haistaa piiiitkän paskan. Ymmärrän nyt erinomaisesti Fuzzyn kehut TV 2:n ääniesoja kohtaan. Saatana, kun kerrankin on kaiken maailman Kesäesan falskien sijaan ton tason livebändi telkussa, niin ehkä ne yleisön kiljumiset vois miksata edes vähän alemmas. Samoin olis toivonu laulun olevan pikkusen pinnemmassa. Ja mulla on digiboxin perässä sentään Edirolin MA10:t - etten mä tätä minkään töllön omien boxien mukaan arvostele. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
uruttaja 04.03.2007 21:17:41 | |
---|
Toimipa uljaasti bändi. Stemmat pelas. Tykkäsin kovasti. |
R.Syke 04.03.2007 21:28:59 (muokattu 04.03.2007 21:29:16) | |
---|
Juu. Kuulemma hieno bändi ja hyvin soitti. En itse ehtinyt katsomaan, mutta kotiväki kommentoi ja kehui. Hienon ohjelman ovat tv:oon pukanneet. Harmi, kun ei tullut nauhoitettua. |