mack the knife 18.09.2008 17:04:33 | |
---|
Oli ihan miellyttävä. COVS n:o 1. |
isojussi 18.09.2008 19:16:35 | |
---|
Oli ihan miellyttävä. Ja tapahtui Pula-ahon naapurissa. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
baron 20.09.2008 01:24:05 | |
---|
Kuvittelin että joteskin hienoa päästä Ritarihuoneelle soittamaan, mutta kuten vanhemmat ja viisaammat jo etukäteen valistivat, vittumainen roudaus, ihan sama käytätkö maailman hitainta ja hankalinta hissiä vai kannatko. Mulla on myös loistava taipumus saada itseni eksoottisiin/mielenkiintoisiin/hankaliin tilanteisiin. Tuli "kilpasoittotilanne" Janne Seponpoika Hovin kanssa, joka on Sibiksen diplomit suorittanut pianisti. En viitsi kertoa kuinka skabassa kävi, sen verran voin paljastaa että toiselle meistä yleisö taputti taustojen soitosta. |
Neljä Ruuvia 20.09.2008 04:32:27 | |
---|
Kuvittelin että joteskin hienoa päästä Ritarihuoneelle soittamaan, mutta kuten vanhemmat ja viisaammat jo etukäteen valistivat, vittumainen roudaus, ihan sama käytätkö maailman hitainta ja hankalinta hissiä vai kannatko. Mulla on myös loistava taipumus saada itseni eksoottisiin/mielenkiintoisiin/hankaliin tilanteisiin. Tuli "kilpasoittotilanne" Janne Seponpoika Hovin kanssa, joka on Sibiksen diplomit suorittanut pianisti. En viitsi kertoa kuinka skabassa kävi, sen verran voin paljastaa että toiselle meistä yleisö taputti taustojen soitosta. OLiko siellä jo seinällä Hovin suvun vaakuna. Sellaista tietääkseni ei toistaiseksi ole olemassa... |
baron 21.09.2008 00:35:06 (muokattu 21.09.2008 00:35:43) | |
---|
Kiva keikka takana. Soitto loppui klo 24, nyt kamat roudattu ja himassa viskilasin äärellä. Soittajien vaatimaton iltapala oli: - Pohjanakan riimilammasta ja kolmen lajin vihersalaattia, yrttiöljyä - Joukahaisen paistettua kananpojanrintaa, ohrajuuresrisottoa ja punaviini-pihlajanmarjakastiketta. - Tuulihattujoutsen ja mustikkakastiketta. Juomina Chevalier Blancs de Blanc Santa Digna Cabernet Sauvignon Rosé Sartori Valpolicella Classico. Nämä kaikki pöytään tarjoiltuna. Lisäksi mun vammaisdietti oli otettu huomaavaisesti huomioon. Maksukykyinen ja haluinen yleisö tykkäsi meistä, tekivät heti uuden diilin ensi kevääksi. Itsestäkin oli tosi kiva soittaa. Liksakin oli kohdallaan. En oikein keksi, miten keikka tästä paranisi? |
vanhami 21.09.2008 01:35:01 | |
---|
En oikein keksi, miten keikka tästä paranisi? Tuntisin itseni vaivautueeksi. Parhautta on vetää keittiössä jämiä, mitä on ihmisiltä jäänyt ja vatää pihalla nurkan takana jallua suoraan pullosta. Viime la, oli katettu meille ihan pöytä erikseen. Haimme ruokailuvälineet keittiöön, että saatiin meluta rauhassa ja olla omia "paskat jutut" ittejämme. |
baron 21.09.2008 01:44:32 | |
---|
Tuntisin itseni vaivautueeksi. Parhautta on vetää keittiössä jämiä, mitä on ihmisiltä jäänyt ja vatää pihalla nurkan takana jallua suoraan pullosta. Viime la, oli katettu meille ihan pöytä erikseen. Haimme ruokailuvälineet keittiöön, että saatiin meluta rauhassa ja olla omia "paskat jutut" ittejämme. Mut meilläkin oli oma kabinetti, ei me turakaisrahvaan kanssa jouduttu syömään. Kabinetin nimi oli muuten "Nuija", olikohan ne tarkoituksella valkanneet meille sen? |
Ukko 21.09.2008 01:46:44 | |
---|
Neljä settiä vedetty ja päästy ihmisten ajoissa kotiin eli n. tunti sitten. Keikka poiki lisää keikkaa mutta sitten runpali (tietenkin) meni möläyttämään tilaajan kuullen jotain mitä ei olis pitänyt päästää ilmoille. Saas nähdä menikö keikka sivu suun. COVS jäsen nro 6 |
isojussi 21.09.2008 01:47:44 | |
---|
Tuntisin itseni vaivautueeksi.... Vähän sama fiilis. Yleensä kummiskin on vaan kohteliaisuudesta evästettävä juhlaväen seassa, kun on plaseerattukin kerran... Tänään tavallaan oli keikka: Vedin muutaman biisin malliks yhelle hääparille - vähän niinkuin koelaulu. hehehehehe. Keikka tuli tietysti. Olivat kuulemma erittäin vakuuttuneita, että ottavat mut. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
baron 21.09.2008 01:51:35 | |
---|
Vähän sama fiilis. Yleensä kummiskin on vaan kohteliaisuudesta evästettävä juhlaväen seassa, kun on plaseerattukin kerran... Tänään tavallaan oli keikka: Vedin muutaman biisin malliks yhelle hääparille - vähän niinkuin koelaulu. hehehehehe. Keikka tuli tietysti. Olivat kuulemma erittäin vakuuttuneita, että ottavat mut. Mulla on pari kertaa hääkeikan tilaajaehdokkaat halunneet tulla kuuntelemaan meidän treenejä ja kerran oli sekä hääpari että molemmat anopit ja hääpari toisessa huoneessa kokeili tanssia häävalssien tahdissa kun eivät olleet ehtineet treenata ja halusivat olla meiltä näkymättömissä. No nää molemmat tilaisuudet kyllä johti diiliin, mutta en mä kyllä jatkossa halua yleisöä meidän treeneihin. |
isojussi 21.09.2008 02:33:03 | |
---|
...mutta en mä kyllä jatkossa halua yleisöä meidän treeneihin. Joo - ymmärrän. Mulla on vähän eri aspekti: Pitää osoittaa, eteen oo, kuten muut omb:t "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
EP 21.09.2008 04:14:33 | |
---|
..sitten runpali (tietenkin) meni möläyttämään tilaajan kuullen jotain mitä ei olis pitänyt päästää ilmoille. Saas nähdä menikö keikka sivu suun. Eli tyyliin: "Joo, tää on vaan tällasta hunppapaskaa, rokkia mä oikeesti tykkään soittaa!" ..jepjep! :/ |
mack the knife 21.09.2008 13:32:57 | |
---|
Ihan jees duohomma Vantaalla. Karaoken seassa 3x30 min, sivukabinetissa jallua suoraan pullosta ja tuoppeja tiskiltä. Kaikkea en kyllä silti kerro. COVS n:o 1. |
manjaana 21.09.2008 13:47:36 | |
---|
Ihan jees duohomma Vantaalla. Karaoken seassa 3x30 min, sivukabinetissa jallua suoraan pullosta ja tuoppeja tiskiltä. Kaikkea en kyllä silti kerro. Kuulostaa aika puukkomaiselta... -Sama pää- |
mack the knife 21.09.2008 13:48:44 | |
---|
Kuulostaa aika puukkomaiselta... No kyllä. Olin sen toisen kanssa, en aisan. COVS n:o 1. |
manjaana 21.09.2008 13:50:07 | |
---|
No kyllä. Olin sen toisen kanssa, en aisan. No helevata, kyä taatusti kelpas ;) -Sama pää- |
jeppeq 21.09.2008 23:57:29 | |
---|
Tuli kuulemma tehtyä tämän kauden yleisöennätys tänään Kivistö -merkkisessä paikassa. No olihan siellä jengiä, joo. Ihmeteltiinkin, kun oli vähän hikinen sisäilima. Painava, mutta kevytmielinen. |
isojussi 22.09.2008 01:54:28 | |
---|
No kyllä. Olin sen toisen kanssa, en aisan. Millä lailla? "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
tiina62 22.09.2008 13:39:00 | |
---|
Tuli kuulemma tehtyä tämän kauden yleisöennätys tänään Kivistö -merkkisessä paikassa. No olihan siellä jengiä, joo. Ihmeteltiinkin, kun oli vähän hikinen sisäilima. Vai että entisellä kotikylällä. Olitteko kylän ainoassa anniskelupaikassa? Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
vesku.ka 25.09.2008 08:56:52 | |
---|
Soitimme eilen Kuhilaksen kanssa helevetin hyvin !!! Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko |