jon lord 31.12.2008 17:15:47 | |
---|
Mie sitä lähen kohta Pieksämäen torille palelemaan. Eipä paljo tuo kiinnostais, mut kai se pakko. COVS jäsen N.o 3 |
Ukko 31.12.2008 19:03:29 | |
---|
Mie sitä lähen kohta Pieksämäen torille palelemaan. Eipä paljo tuo kiinnostais, mut kai se pakko. Ota pullo ja puukko mukaan ettei kukaan luule että sulla on pupu pöksyssä :/ COVS jäsen nro 6 |
Ukko 31.12.2008 19:05:20 | |
---|
Kitaristeihin on sisäänrakennettu tarve soittaa kiipparistit suohon. Kun ne ei muuten siihen pysty, ne tekee sen volyymilla. Siksi niillä on ne valtavat kaapit. Tuolla valtavalla kaapilla kompensoidaan jotain ihan muuta. Siitäpä johtuen, huomasit kai ettei mulla ollut kaappia lainkaan :) COVS jäsen nro 6 |
baron 31.12.2008 19:12:04 | |
---|
Tuolla valtavalla kaapilla kompensoidaan jotain ihan muuta. Siitäpä johtuen, huomasit kai ettei mulla ollut kaappia lainkaan :) Mähän sanoin, että kun kritisoin kitaristeja, rajaan sut ulkopuolelle. Sä olit sentään sivistynyt, useimmiten kun oon pääsemässä loogisesti rakennetun soolon kliimaksiin, kitaristi alkaa vetää mollipentatonista edestakaisin mun päälle. |
Ukko 31.12.2008 19:15:06 | |
---|
Mähän sanoin, että kun kritisoin kitaristeja, rajaan sut ulkopuolelle. Sä olit sentään sivistynyt, useimmiten kun oon pääsemässä loogisesti rakennetun soolon kliimaksiin, kitaristi alkaa vetää mollipentatonista edestakaisin mun päälle. Johtuu kato siitä että kun mulla ei ole helevetin hajuakaan mitä pitäis soittaa, täytyy olla soittamatta. Silloin tekee vähiten virheitä :( COVS jäsen nro 6 |
EP 31.12.2008 19:17:31 | |
---|
Johtuu kato siitä että kun mulla ei ole helevetin hajuakaan mitä pitäis soittaa, täytyy olla soittamatta. Silloin tekee vähiten virheitä :( Toi on mun mielestäni ehkä tärkein asia muistaa keikalla! |
Lennu 31.12.2008 22:45:35 | |
---|
Kitaristeihin on sisäänrakennettu tarve soittaa kiipparistit suohon. Kun ne ei muuten siihen pysty, ne tekee sen volyymilla. Siksi niillä on ne valtavat kaapit. No totta helkatissa, kuka sitä pienon kilkatusta jaksaa kuunnella loputtomiin. |
Fuzzy Boner 31.12.2008 22:59:41 (muokattu 31.12.2008 23:00:06) | |
---|
Nonniin. Tän vuoden melkein 3sataa keikkaa tehty vihdoin ja rauha maassa. (tosin noi paukut paukkuu) Huomenna oikea loma. Vihdoin. Ansaitsen sen. Hyvä mä, hyvä KAIKKI. Öitä jengi kaikki ja rauhaa rajalle. Parempaa uutta vuotta. F U Z |
baron 31.12.2008 23:00:15 | |
---|
No totta helkatissa, kuka sitä pienon kilkatusta jaksaa kuunnella loputtomiin. Kitaristit on vaan kateellisia kun ne ei saa aikaisksi clustereita eikä glissandoja! |
baron 31.12.2008 23:01:09 | |
---|
Nonniin. Tän vuoden melkein 3sataa keikkaa tehty vihdoin ja rauha maassa. (tosin noi paukut paukkuu) Huomenna oikea loma. Vihdoin. Ansaitsen sen. Hyvä mä, hyvä KAIKKI. Öitä jengi kaikki ja rauhaa rajalle. Parempaa uutta vuotta. F U Z Kyllähän se vielä yhden keikan tänä vuonna ehtisit? |
rintapek 31.12.2008 23:23:36 | |
---|
Toi on mun mielestäni ehkä tärkein asia muistaa keikalla! Ja höpöt. Mun pändin keikalla toi tarkoittas neljän setin mittaista hiljaisuutta. Toi ei minust ole myyntikelpoinen artikkeli. Onhan noita biisejä (kaikki) joissa tarttee tietää milloin tarttee pitää turpansa kiinni. Sit on myös biisejä (kaikki) joissa tarttee tietää milloin sen oman rämistyksen paikka on. Ton eron vetäminen on sit se veteen kustu viiva. One kind of music only - the good kind |
Fuzzy Boner 31.12.2008 23:25:42 | |
---|
Kyllähän se vielä yhden keikan tänä vuonna ehtisit? Mut ei. Nyt ei enää. Seuraava pikku veto 23.1.09. Nyt en koske pianoon vähään aikaan. Huomenna tosin studioon vähän tuottamaan ennen koneen lähtöä mut ENHÄN MÄ NY PERKUTA PYSTY OLEMAAN MITÄÄN TEKEMÄTTÄ: Heh. |
rintapek 31.12.2008 23:29:51 | |
---|
Nonniin. Tän vuoden melkein 3sataa keikkaa tehty vihdoin ja rauha maassa. (tosin noi paukut paukkuu) Samassa lauseessa syy ja seuraus. Hyvää ja ansaittua lomaa. Mut milloin sulakkeet palaa, niin se on varotoimi. Sit, jos/kun vieteri/patteri loppuu, niin ei o sanottu, että sieltä palataan tekemään samaa duunia, tai yleensä mitään duunia. One kind of music only - the good kind |
Fuzzy Boner 31.12.2008 23:33:27 (muokattu 31.12.2008 23:34:24) | |
---|
Samassa lauseessa syy ja seuraus. Hyvää ja ansaittua lomaa. Mut milloin sulakkeet palaa, niin se on varotoimi. Sit, jos/kun vieteri/patteri loppuu, niin ei o sanottu, että sieltä palataan tekemään samaa duunia, tai yleensä mitään duunia. Jepu. Kiitos huomaavaisuudesta. Mut kyl mä oon nauttinuki. Ehkä (vakavasti puhuen) raskainta mulle on ollu se että kotona ei oo nyt tänä vuonna ehtiny relata ku pieniä löytyy. Mut niinku sanottu, kivahan se on pimputella musaa ja huomata siinä kehittyvänsä. Ei mulla tällä hetkellä oo loppuunpalamista havaittavissa ollenkaan. Pitää pitää vaan kuntoa ja perhettä kunnossa, syödä hyvin ja juoda vaan puheissa. Hyvää uutta vuotta. Mä tiiän että ainaki musiikillisesti tästä tulee hyvä vuosi mulle. Sanokaa mun sanoneen. edith: Mukavaa puhua itestään. Sorry vaan. Narsissiko se kukka oli? |
kuunsirppi 31.12.2008 23:36:18 | |
---|
Narsissipa hyvinkin, mutta kaunis kukka :o) Mä tiedän kans, että mullekin tulee parempi vuosi, kun on ollu tää kuluva. Fuzzyn perheelle rentouttavaa ja ihanaa lomaa! Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
Ukko 31.12.2008 23:44:22 | |
---|
Kitaristit on vaan kateellisia kun ne ei saa aikaisksi clustereita eikä glissandoja! Mut me saadaan aikaiseksi tilutusta :) COVS jäsen nro 6 |
Fuzzy Boner 31.12.2008 23:44:46 | |
---|
Mut me saadaan aikaiseksi tilutusta :) Kröh kröh.. Niin mekin! |
Ukko 31.12.2008 23:45:13 | |
---|
Mut ei. Nyt ei enää. Seuraava pikku veto 23.1.09. Nyt en koske pianoon vähään aikaan. Huomenna tosin studioon vähän tuottamaan ennen koneen lähtöä mut ENHÄN MÄ NY PERKUTA PYSTY OLEMAAN MITÄÄN TEKEMÄTTÄ: Heh. Työnarkkis :/ COVS jäsen nro 6 |
Ukko 31.12.2008 23:46:23 | |
---|
Samassa lauseessa syy ja seuraus. Hyvää ja ansaittua lomaa. Mut milloin sulakkeet palaa, niin se on varotoimi. Sit, jos/kun vieteri/patteri loppuu, niin ei o sanottu, että sieltä palataan tekemään samaa duunia, tai yleensä mitään duunia. Fuffy lienee sellainen sähköjänis ettei sen paristot pala ihan heti. COVS jäsen nro 6 |
Ukko 31.12.2008 23:47:43 | |
---|
Kröh kröh.. Niin mekin! Te vaan pimputatte. Kitaran omistajat yksinoikeudella tiluttaa. COVS jäsen nro 6 |