Aihe: Minne keikalle seuraavaksi?
1 2 3 4 529 30 31 32 33122 123 124 125 126
Lennu
29.12.2008 23:07:28

Ihan mihkä vaan huolitaan. Perinteiseen tapaan uusi vuosi on taas aivan auki. Eiköhän tässä taas jotain saada kehiteltyä.
jakeni
29.12.2008 23:07:47 (muokattu 29.12.2008 23:17:26)
Lauantaina Kuljun Työväentalo. Mulle yllättäen uus mesta - onko kenelläkään mitään mielessä, mitä pitäis ottaa huomioon just ton pakan suhteen?

Varaa vähän aikaa että ehdit käydä melkein naapurissa>> siinä on se hieno paikalliskuppila samallapuolen tiätä.
Siellä Kuljun "hahmot" dokaamassa,käy ihmeessä!

Tais olla Jokiranta?

Muista painepaska,oli muistaakseni ulkovessat.
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
KoskPaavo
30.12.2008 00:54:05
Ei, kun joku never heard Veturi. Odotan jännityksellä, laukaus pimeään. La, kotiyleisö, Tower.

Tuo voi olla seikkailu, se on keskustasta sinne Turun suuntaan, muistankin mestan, pieni ainakin oli.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
isojussi
30.12.2008 00:55:29
Muista painepaska,oli muistaakseni ulkovessat.

Mää säästän kotio.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
EP
30.12.2008 03:24:33
Mää säästän kotio.

Täh?
Eikö sun autossa ole vessaa?
Lennu
30.12.2008 04:50:39

Täh?
Eikö sun autossa ole vessaa?

Turhaa ylellisyyttä, mä oon kussu matkavauhdissa etuovesta. Kakkaa en kokeillu, mutta tuskinpa sekään olis ujostellu.
baron
30.12.2008 17:30:52 (muokattu 30.12.2008 17:33:15)

Viikon päästä kokkarikeikka, jossa valkoisella flyygelillä "soittaa pitää mutta kuulua ei saa".
Mä tiedän että monet inhoaa tuollaisia, ne haluaa olla huomion keskipisteenä kun ne soittaa, mutta mulla ei ole tähtisyndroomaa, mä tykkään tuollaisista.
Sibiksen rehtori Gustav Djupsjöbacka sanoi että "taustamusiikki" on tuomittava asia, musaa pitää tuottaa vain aktiivisesti kuunneltavaksi mutta:
1. Mua tilataan tuollaisiin ja
2. Mä tykkään niistä.
Kuiteskin tollaisilla keikoilla aina joku sua kuuntelee, kyllä ne huomaa ja sitten mä keskityn soittamaan niille, voin pistää pieniä "vitsejä" soittoon ja ihan kiva tunne kun niitten ilmeestä huomaa että ne ymmärsi!
Mä oon kuullut projätkien vastaavia keikkoja (terveisiä Mikko T:lle!) Mun mielestä ne tekee sen fiban että ne soittaa tauotta yhtäjaksoisesti ja siten inhiboi mahdolliset suosionosoitukset. Kun mä pidän selvät tauot piisien välillä, jossain vaiheessa mun fanit alkaa taputtaa ja se on tarttuvaa, nekin joiden mielestä mä oon pelkkä häirikkö, alkaa taputtaa mukana.

Se mikä tollaisissa keikoissa on kaikkein kivointa: Mä en oo tippaakaan "kaupallinen", en edes yritä arvailla mitä yleisö haluaisi kuulla, soitan tasan sitä mistä itse tykkään ja jostain syystä, jota on vaikea tajuta: Sellaisetkin jotka on kuulleet mun soittoa tilaa mua uudelleen:-)
jakeni
30.12.2008 17:46:06
Tänää Tampere,huomenna Espoo...la. Mikkeli.
Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi) Milloin syödään? (Topi)
Ukko
30.12.2008 19:03:25

Turhaa ylellisyyttä, mä oon kussu matkavauhdissa etuovesta. Kakkaa en kokeillu, mutta tuskinpa sekään olis ujostellu.

Olix takaikkuna auki, ja joku istui siellä ihailemassa maisemia :)
COVS jäsen nro 6
Timi
30.12.2008 20:26:04
Viikon päästä kokkarikeikka, jossa valkoisella flyygelillä "soittaa pitää mutta kuulua ei saa".
Mä tiedän että monet inhoaa tuollaisia, ne haluaa olla huomion keskipisteenä kun ne soittaa, mutta mulla ei ole tähtisyndroomaa, mä tykkään tuollaisista.
Sibiksen rehtori Gustav Djupsjöbacka sanoi että "taustamusiikki" on tuomittava asia, musaa pitää tuottaa vain aktiivisesti kuunneltavaksi mutta:
1. Mua tilataan tuollaisiin ja
2. Mä tykkään niistä.
Kuiteskin tollaisilla keikoilla aina joku sua kuuntelee, kyllä ne huomaa ja sitten mä keskityn soittamaan niille, voin pistää pieniä "vitsejä" soittoon ja ihan kiva tunne kun niitten ilmeestä huomaa että ne ymmärsi!
Mä oon kuullut projätkien vastaavia keikkoja (terveisiä Mikko T:lle!) Mun mielestä ne tekee sen fiban että ne soittaa tauotta yhtäjaksoisesti ja siten inhiboi mahdolliset suosionosoitukset. Kun mä pidän selvät tauot piisien välillä, jossain vaiheessa mun fanit alkaa taputtaa ja se on tarttuvaa, nekin joiden mielestä mä oon pelkkä häirikkö, alkaa taputtaa mukana.

Se mikä tollaisissa keikoissa on kaikkein kivointa: Mä en oo tippaakaan "kaupallinen", en edes yritä arvailla mitä yleisö haluaisi kuulla, soitan tasan sitä mistä itse tykkään ja jostain syystä, jota on vaikea tajuta: Sellaisetkin jotka on kuulleet mun soittoa tilaa mua uudelleen:-)

Mekin vissiin ollaan nykyään poikkeavia.Tykätään mahdollisimman hiljaa rapsutella lauteilla ja yrittää lukea asiakkaiden ilmeistä ettei vaan tuu liian kovalla.Kumma kyllä.Mesakin laulaa hiljaa hienoilla soundeilla taitavissa käsissä!
Kylmän viileesti!
baron
30.12.2008 20:56:50

Mekin vissiin ollaan nykyään poikkeavia.Tykätään mahdollisimman hiljaa rapsutella lauteilla ja yrittää lukea asiakkaiden ilmeistä ettei vaan tuu liian kovalla.Kumma kyllä.Mesakin laulaa hiljaa hienoilla soundeilla taitavissa käsissä!

If it's too loud, you're too old!
Kun mä itse oon yleisönä, mä oon niin fiksu ja älykäs, että osaan keskustelemalla hurmata sen vieressä istuvan sinisilmän, mutta mä en halua huutaa.
Kun mä itse oon soittamassa, mun yleisö on ihan yhtä fiksua, nekin osaa keskustella ja mä haluan tehdä sen mahdolliseksi.
Pari kertaa mua on haukuttu että musa liian hiljaa mutta se on helposti korjattavissa.
Ukko
30.12.2008 21:15:11

Pari kertaa mua on haukuttu ....

Niin muakin mutta olen ollut hienotunteinen ja lyönyt haukkujaa vain palleaan ettei naamaan tule mustelmia. Se on yleisön huomioon ottamista jos mikä :)
COVS jäsen nro 6
mack the knife
30.12.2008 21:17:38
Niin muakin mutta olen ollut hienotunteinen ja lyönyt haukkujaa vain palleaan ettei naamaan tule mustelmia. Se on yleisön huomioon ottamista jos mikä :)

Mä oon kanssa huutanu suoraan korvaan vain 100 desibelillä, että ÄLÄ KÄLÄKÄTÄ! Ei viitti niin kovaa ja läheltä, että niillä menis kuulo.
COVS n:o 1.
Foxt
31.12.2008 02:18:26 (muokattu 31.12.2008 02:19:26)
Miten pianoa voi soittaa niin että sitä ei voi olla kuuntelematta?

Siitä lähtee sellainen ääni että se kiinnittää huomion välittömästi.

btw mitä kappaleita soitat siellä esimerkiksi?
jakeni
31.12.2008 04:26:29
Olix takaikkuna auki, ja joku istui siellä ihailemassa maisemia :)

-aika paha...ja tietysti haavi auki!
Nauratti ihan vitusti.
jon lord
31.12.2008 10:43:08

Jaa, kerran meidän basisti ( silloin kun päätoimisesti soitin ) kusi kännissä Mersun sivuikkunasta ulos. Rumpali heräsi takaosassa kun alkoi tulla roiskeita naamalle. Se huusi sieltä takaa; MITÄ VI......A ???? Sen verran tuli avoimesta etuikkunasta tavaraa sisällekin. Eniten mua kuitenkin nauratti se kun katsoin sivuikkunasta basistin "lerssiä" joka vipotti, väpätti,heilui ja venyi tuulessa ja samalla kusi lensi. Itse ajoin autoa ja oli vaikea pysyä tiellä kun naurettiin Backwoodin kanssa niin perkuleesti.
COVS jäsen N.o 3
baron
31.12.2008 10:57:16

Miten pianoa voi soittaa niin että sitä ei voi olla kuuntelematta?

Siitä lähtee sellainen ääni että se kiinnittää huomion välittömästi.

btw mitä kappaleita soitat siellä esimerkiksi?

Et oo huomannut että pianon volyymi riippuu kosketuksen voimasta (tai velocity jos ollaan tarkkoja)
Siksi sen nimi onkin piano (italiaa: hiljaa)
oivasorsa
31.12.2008 11:36:14
Tampereelle soittamaan humppaa, hiljaa. Ehkä vuoden humpin keikka tulossa...
Soittaja soittaa - haitaristi haittaa.
mack the knife
31.12.2008 12:49:57
Isabellaan illalla neljäksi päiväksi. Walttoni on lämmittäny paikan sinne mulle.
COVS n:o 1.
vesku.ka
31.12.2008 13:19:42
Tuossa on Ounasvaaralla elviscover veto illalla. Jallulla ja karhulla ajattelin varustautua.
Eipä noissa kolmen soinnun rokeissa ole väliä vaikka olisi vähän humalassakin.
Sivutoiminen harrastelija tanssimuusikko
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)