Aihe: TM-netin pikkuesat 4.1.08 Tampere/Pleva
1 2 3 4 529 30 31 32 33 34 35 36 37
Sertzo S
31.12.2007 17:21:52
Oisko se TaLu 600?
korgie
31.12.2007 17:31:35
Kyllä se menee koska kukaan ei ole sinne roudaamassa kitarakamoja.

On on... johan mä lupasin että voin omani tuoda jos ei kukaan muu jaksa vaivautua.
Menikö jakeluun vai väännetäänkö malli rautalangasta?
manjaana
31.12.2007 17:33:31
On on... johan mä lupasin että voin omani tuoda jos ei kukaan muu jaksa vaivautua.

Kunha kateuksissaan höpäjävät...
-Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen-
Ukko
31.12.2007 17:34:00

No sit teillä on vielä kaikki mahkut :)
baron
31.12.2007 17:36:52

No sit teillä on vielä kaikki mahkut :)

Tietysti se pikkuisen kiinnostaa, tuoko kukaan PA-laitteita tai edes kaiuttimia, jos Vanhami tuo mikserin.
Osaan mä ilmapianoa soittaa ilman rekvisiittaakin eli turhaan mä pianoa ilman PA-laitteita roudaan paikalle.
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt) The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox)
Sertzo S
31.12.2007 17:45:02 (muokattu 31.12.2007 17:45:46)
Tietysti se pikkuisen kiinnostaa, tuoko kukaan PA-laitteita tai edes kaiuttimia, jos Vanhami tuo mikserin.
Osaan mä ilmapianoa soittaa ilman rekvisiittaakin eli turhaan mä pianoa ilman PA-laitteita roudaan paikalle.

Eikös Plevassa ole akustista pianoa?
vanhami
31.12.2007 18:13:58

Niin, mä toisin, jos mahtus, mutta ku ei mahu.
korgie
31.12.2007 18:27:54
Niin, mä toisin, jos mahtus, mutta ku ei mahu.

Kuis kookkaat ne teitin PA:t on? Vois kattoa josko ne sais mun autossa kulkemaan.
isojussi
31.12.2007 19:05:40
Eikös Plevassa ole akustista pianoa?

ei muistaakseni
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
baron
31.12.2007 20:36:24

ei muistaakseni

Ei siellä ainakaan 2 vuotta sitten ollut.
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt) The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox)
vanhami
01.01.2008 02:10:32
Jos meitä on tulossa sinne tyyyliin alle kymmenen tyyppiä, niin vittuako tuonne ihmeempiä romuja kantamaan. Soittajia on lavalla enemmän kuin yleisöä. Heitän hohnerin olalle ja jos oiken haluaa esiintyä, otan Gallien Kruegerin ja pikkumikserin mikin ja ständin. Niillä menee jo täyttä häkää ja ne pystyy ja jaksaa kantaa. Mennään jonnekkin nurkkaan mölyämään jos siltä tuntuu.
Pula-Aho
01.01.2008 02:33:31
Jos meitä on tulossa sinne tyyyliin alle kymmenen tyyppiä,

Luulenpa, että kyllä sinne se perinteiset reilut 20 naamaa ilmestyy. Edellisvuosien pohjalta voin sanoa, että osallistujalista elää vielä viimeisenä päivänä. Joku peruu, joku tulee ilmoittautumatta.

Mutta niin, mikserin lisäksi "PA:ksi" kyllä riittäisi hätätapauksessa joku aktiivipurkki. Sen verran, että laulu ja kiipparit vähän kuuluu. Paljoa ei tartte kuuluakaan. Esiintyjillä on joka tapauksessa hauskaa. Muista ei niin väliä. Tämäkin kahden koetun pikkujoulun kokemuksella. Hähä.
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
vanhami
01.01.2008 02:36:51
Luulenpa, että kyllä sinne se perinteiset reilut 20 naamaa ilmestyy. Edellisvuosien pohjalta voin sanoa, että osallistujalista elää vielä viimeisenä päivänä. Joku peruu, joku tulee ilmoittautumatta.

Mutta niin, mikserin lisäksi "PA:ksi" kyllä riittäisi hätätapauksessa joku aktiivipurkki. Sen verran, että laulu ja kiipparit vähän kuuluu. Paljoa ei tartte kuuluakaan. Esiintyjillä on joka tapauksessa hauskaa. Muista ei niin väliä. Tämäkin kahden koetun pikkujoulun kokemuksella. Hähä.

Siis onhan mulla tai siis bändillä ne RCF:n ART 310A aktiiviskobet. Kevyet ja pienet. Niille ständit ja piuhat. Oma roudaamisensa toki niissäkin. Varmaankin korgien kyytiin sopii. Mutta ajattelin vaan, että voishan sen vetää simppelistikin. Se GK on aika kova peli seki.
Mikko T.
01.01.2008 13:13:35

Nollan koetun pikkujoulun kokemuksella sanoisin, et homma menee just näin.

Jos tulisin kekkereihin autolla enkä junalla, voisin tuoda vaikka koko tekniikan paikalle. Jonkinlainen kokemus kun niistä hommista on ja tiedän suunnilleen mitä pakkaaminen ja roudaaminen on - siispä arvostan suuresti teitä, ketkä näette vaivaa ja tuotte soittokamoja ym. muiden käytettäväksi yhteisen hauskan nimissä. Suuri kiitos.
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Mikko T.
01.01.2008 13:14:57

Onko jotain biisilistaa?

Mennäänkö esim. 3 setillä, vai? Miten hommat on menneet aikaisemmin?
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
korgie
01.01.2008 13:20:14
Onko jotain biisilistaa?

Mennäänkö esim. 3 setillä, vai? Miten hommat on menneet aikaisemmin?

Ei mitään biisilistaa tarvii etukäteen tehdä; biisit "vedetään hatusta", ja soitto soi tauotta valomerkkiin asti; soittajat vaan vaihtuu välillä.
vanhami
01.01.2008 14:08:03 (muokattu 01.01.2008 14:08:48)
Mikseri ja haitari ja piuhat ja mikki kulkee kahdessa kapsäkissä. Ei niitä nyt kepeästi kanna, mutta raahaa nyt ainakin ja haitaricase on pyörillä. Sitten kun ilta loppuu, nuo kaksi esinettä kulkee kepeästi lähimpään taksiin.

Skobet voi siis ottaa jos korgielle mahtuu kyytiin ja sit illalla kans takas. Sit joku saa tuoda pari laulumikkiä kolme lauluständiä ja skobeständit. Monitorointi on homojen hommaa.

Voin katsoo siis 3x mikkipiuhan, 2x skobepiuhat ja jokainen soittaja ottaa henkilökohtaisen piuhavarustuksen, jos haluaa kytkeytyä PA:han

Edelleenkin olen simppelin kalustuksen puolella jos jengiä on vähän.

Mikä onkaan siis viimeisin osallistujatilanne?
vanhami
01.01.2008 16:47:02
laulaja V
Mikko T V
omarklah V
riff
manjaana E
isojussi jyrkkä E
faith
ÄM E
Timi
jjsound
Coelhinho21 E (tosin melko varma, kalenterissa vahva merkintä, parissa viikossa varmistuu lopullisesti)
ellipellinen
half
jeppeq
paice60
baron
v_m_kangas E
tiina62 V
Ukko E
korgie V
Guido
Anonymous-Jazz
vanhami V
Rokkimamma E!

Tää on viimeisin osallistujalista. Tsekatkaa omat hommanne kohdilleen.
Decker90
01.01.2008 17:06:56

Menikö jotenkin ohi, vai eikö talon omia kamoja saa tänä vuonna käyttää???

Viime karkeloissahan käytimme talon omaa mikserivahvistinta ja talon kaappeja.
(Viimeksi siellä käydessäni, tosin pikku siivuissa, siellä oli mielestäni samat kamat pystyssä edelleen....?) Me toimme sinne vain mikrofonit, piuhat, ständit ja pari monitoria kitarakamojen lisäksi...

Joku viitseliäs kun ottaisi hommakseen kilauttaa ravintolapäällikölle ja kysäistä...?
"En syytä, enkä väitä...."
Pula-Aho
01.01.2008 17:15:14
Menikö jotenkin ohi, vai eikö talon omia kamoja saa tänä vuonna käyttää???

Viime karkeloissahan käytimme talon omaa mikserivahvistinta ja talon kaappeja.
(Viimeksi siellä käydessäni, tosin pikku siivuissa, siellä oli mielestäni samat kamat pystyssä edelleen....?) Me toimme sinne vain mikrofonit, piuhat, ständit ja pari monitoria kitarakamojen lisäksi...

Joku viitseliäs kun ottaisi hommakseen kilauttaa ravintolapäällikölle ja kysäistä...?

Hyvä että jollain muisti palailee pätkittäin.
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)