aisa 16.08.2005 17:49:35 (muokattu 16.08.2005 17:49:56) | |
---|
kai munkin pitää vähän takyttaa. "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
faith 16.08.2005 17:51:18 | |
---|
kai munkin pitää vähän takyttaa. Näämmä. =) "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
Retku 21.08.2005 09:56:28 | |
---|
Pitääpä sattuneesta syystä palata tämänkin threadin alkuperäisen aihealueeseen. Sattuipa nimittäin tänä aamuna tuossa klo 5.00 tiellä nro 25 noin 10 km rajamäeltä lohjallepäin, että keikkareissulta palatessani rullasin yhden karvaturvan tuossa. Täytyy sanoa että yöunet on aika tiessään... taitaa olla adrenaliinia hivenen elimistössä vieläkin. Tuli pirulainen semmottiisen peltoaukian reunasta umpimetästä suoraan nokkaan. Autohan siinä sai hivenen uutta muotoilua, nokka, konepelti ja tuulilasi mm. ovat nyt aika taiteellisesti muotoiltuja... Onneksi itse selvisin säikähdyksellä, mutta täytyy tunnustaa että korpeaa kyllä aika isosti kun olin pitkään kahden vaiheilla että kaverin (Teemu Tee) kämpille keikan jälkeen vai ajanko kotio... ja minä onneton päätin ajaa kotio. Jos olisin jäänyt turkuun niin vetelisin luultavasti sikeitä yhä täyttä päätä ja auto olisi ehjänä ja yksi onneton hirvi olisi luultavasti päässyt tien yli ehjänä. Noh jossittelu on homojen hommaa... Mutta kyllä se näin on: TARKKANA keikkareissuilla kollegat!!! Tosimies syö rautaa ja paskantaa kettinkiä! |
Chysleri 24.08.2005 15:36:21 | |
---|
Näimpä kerran reissulta palatessa ahman...lönkytteli tien yli Rovaniemen mlkoossa. -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
Teemu Tee 24.08.2005 15:44:28 | |
---|
Onneksi itse selvisin säikähdyksellä, mutta täytyy tunnustaa että korpeaa kyllä aika isosti kun olin pitkään kahden vaiheilla että kaverin (Teemu Tee) kämpille keikan jälkeen vai ajanko kotio... ja minä onneton päätin ajaa kotio. Jos olisin jäänyt turkuun niin vetelisin luultavasti sikeitä yhä täyttä päätä ja auto olisi ehjänä ja yksi onneton hirvi olisi luultavasti päässyt tien yli ehjänä.
Nii, ja kaljat ja saunan oisit saanu. (mutta et mua seuraksi kylläkään, sen verran ramaisi jo...) Ja herätä siihen kun E&N -tuhopartio pomppii sun pällä ja pyytää leikkimään legoilla ynnä muuta viihdyttävää sunnuntaiaamuna klo 8.37.
Tyhjän saa pyytämättäkin |
El Condor 24.08.2005 15:45:45 | |
---|
Näimpä kerran reissulta palatessa ahman...lönkytteli tien yli Rovaniemen mlkoossa. Minä olen kerran nähnyt ilveksen, mutta tuo ahma on kyllä aika kova sana. Olipa tuo Retkun juttu jäänyt jotenkin noteeraamatta. Karmea paikka, mutta onneksi miehelle ei käynyt mitenkään! Sitä aina kuvittelee, että ei sitä itselle voi noin käydä, mutta aina jollekin niin käy. Vaan peltiä saa uutta ja uusia hirviäkin tulee koko ajan. Soittajat sen sijaan ovat vähän harvemmassa... "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
faith 24.08.2005 15:56:24 | |
---|
Näimpä kerran reissulta palatessa ahman...lönkytteli tien yli Rovaniemen mlkoossa. Joo, niitä(ki) löytyy täältäpäin... karhu täältä kuulemma kans löytyy. Ei ole onneksi vielä tullu lenkillä vastaan =) Tai siis toi mlk menee vähän ehkä pohjoseen, mutta on se tarpeeks lähellä.. Nimim. Oulu ja Rovaniemihän on naapurikaupunkeja. "Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi." |
Retku 24.08.2005 19:54:52 | |
---|
Nii, ja kaljat ja saunan oisit saanu. (mutta et mua seuraksi kylläkään, sen verran ramaisi jo...) Ja herätä siihen kun E&N -tuhopartio pomppii sun pällä ja pyytää leikkimään legoilla ynnä muuta viihdyttävää sunnuntaiaamuna klo 8.37. Noohh... mua ei yleensä nuin pienellä kyllä saa hereille. Mutta toisaalta... Legot on jees ja kaikki hyvät tekosyyt niitten kanssa rassaamiseen pitäisi tietty käyttää hyväksi. Tosimies syö rautaa ja paskantaa kettinkiä! |
Retku 24.08.2005 19:58:27 | |
---|
Vaan peltiä saa uutta ja uusia hirviäkin tulee koko ajan. Soittajat sen sijaan ovat vähän harvemmassa... Näinhän se on. Tässäpä juuri kuumeisesti odottelen että tulisi vakuutustarkastaja toteamaan että lunariin vai korjaamolle (henkilökohtaisesti toivon että menisi saman tien lunastukseen kun olin jo muutenkin vaihtamassa). Mutta täytyy myöntää että kyllä säikäytti... pari päivää oli semmonen ihme tärinä päällä. Roikale kun kolahti vielä suoraan kuskin kohdalle - onneksi a-tolppa kesti. Tosimies syö rautaa ja paskantaa kettinkiä! |
isojussi 24.08.2005 23:27:43 | |
---|
Mulle on kerrtottu täytenä totena seuraava tarina: Mies losautti autolla karhua päin. Onneksi oli iso maasturi alla. Karhu nousi kahdelle jalalle karvastelemaan jä ärjymään. Kaveri lähes kakat höüsüssa siitä paikasta kännykällä 112:een, josta kysyttiin: - Onko se sellainen tielaitoksen karhu? - En mä uskalla kysyä, missä se on töissä! Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
JK 25.08.2005 00:01:09 | |
---|
Mulle on kerrtottu täytenä totena seuraava tarina: Mies losautti autolla karhua päin. Onneksi oli iso maasturi alla. Karhu nousi kahdelle jalalle karvastelemaan jä ärjymään. Kaveri lähes kakat höüsüssa siitä paikasta kännykällä 112:een, josta kysyttiin: - Onko se sellainen tielaitoksen karhu? - En mä uskalla kysyä, missä se on töissä! Uskallan vahvistaa tämän tarinan. Tais olla kyseessä tieosuus Imatra - Parikkala. Jossain Laikon/Simpeleen korkeudella. Mäyrän olen kolkannut samalla suunnalla. Pysäytettiin auto ja kaveri oli menossa katsomaan mutta varoitin menemästä. Saattaapi nimittäin tulla päälle se elukka. Hetken siinä elukka pyöri tiellä ja sähisi hitosti ja lopuksi painui pusikkoon. Noin kuukausi sitten oli emäntä kuskina keikalla, kun pikkuinen ketunpoika juoksi tiellä pitkän matkaa auton edessä. Hidastettiin vauhtia, pillin painaminen ei auttanut mutta kun hetkeksi laittoi ajovalot pois niin sitten älys kettu luikahtaa metsään. Helppo nakki - lätt knackkorv. |
isojussi 25.08.2005 00:10:54 | |
---|
Uskallan vahvistaa tämän tarinan. Tais olla kyseessä tieosuus Imatra - Parikkala. Jossain Laikon/Simpeleen korkeudella.... Oli oli! Kertoja oli muistakseni IVO:n ostopuolen kavereita, jonka tutulle tää oli tapahtunu. Totuus on tarua ihmeellisempää Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
El Condor 25.08.2005 09:24:25 | |
---|
Mäyrän olen kolkannut samalla suunnalla. Pysäytettiin auto ja kaveri oli menossa katsomaan mutta varoitin menemästä. Saattaapi nimittäin tulla päälle se elukka. Ihan hyvä neuvo. Mäyrä on nimittäin tuiki v*ttumainen ja äkäinen elukka. Jos mäyrä sattuu vahingossa menemään vaikkapa minkkiloukkuun, niin ei se siellä pysy, vaan tulee läpi niin että sälöt lentää. Jäljelle ei jää kuin kasa lautaa, muutama rautalanganpätkä ja tukko karvoja. Sellaista otusta ei haluaisi pohkeeseensa kiinni. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
Jäärä 25.08.2005 09:37:52 | |
---|
Onkohan nyt joku tavallista parempi kettuvuosi? Niitä näkyy raatoina älyttömiä määriä tein sivussa. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Sertzo S 25.08.2005 09:56:23 | |
---|
Onkohan nyt joku tavallista parempi kettuvuosi? Niitä näkyy raatoina älyttömiä määriä tein sivussa. On, ketut mennä vitkuttelee ja kettuja jopa vintillä! |
El Condor 25.08.2005 10:53:30 | |
---|
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
japiman 25.08.2005 11:12:46 | |
---|
Kerran ku mä tulin keikalta niin karvanen pimppa lensi tuulilasin ohitse ja sitte mä heräsin ja päästin kissan ulos. www.sepijapi.com - Siellä ne pöljät pojat on ! |
Sertzo S 25.08.2005 16:38:55 | |
---|
Kerran ku mä tulin keikalta niin karvanen pimppa lensi tuulilasin ohitse ja sitte mä heräsin ja päästin kissan ulos. Kuivaa pällistä. |
Jaskaa pakoon 26.08.2005 19:06:22 | |
---|
Jos kettu tulee keikkamatkalla vastaan, niin työnnän sen vinoon! (Sitten kiusaan kyitä tervalla!) |
R.Syke 27.08.2005 08:48:50 | |
---|
Jos pää ei kestä ehjänä niin usein on hatussa vika. |