Aihe: Käsi sydämellä,hutunsoittaja..jos voittaisit lotossa..
1 2 3 4 5 6 7 8 9
R.Syke
21.06.2005 02:04:18
Hyvä että edes joku on rehellinen mun lisäksi...sallikaa mun nauraa noille "en mä tätä hommaa lopettais"-jutuille,sori vaan,mutta kyllä se veri punnittais siinä kohtaa kun se 5-10 milliä ois tilillä...saattas se seuraavan lauantain keikka jäädä väliin...ja sitä seuraavan...ja sitä...

Itse lopettaisin jopa ihan siinä samassa,siis jos oisin keikalla ja saisin tietää oikeet numerot,kamat sai jäädä siihen lauteille keikkumaan,tietysti mallikasta ja ROK olis potkasta ne nurin...ei enää vastuuta viihteestä...toki maksaisin kaikille asianomaisille aiheuttamani harmin erittäin mieluusti ja bändin jätkille moninkertaisesti;-)

Saahan ihmisellä olla unelmia,prkl ;-)))

EDIT ja tietysti tuottaisin humppayhtye "Kuolemattomien"debyyttialbumin "Soittajan kosto"ja myös levyn promokiertueen,alotuspaikka Treen Seurahuone...

Nyt WW on eri mieltä jopa itsensä kanssa. Jos joku soittohommat lottovoiton takia lopettaa, niin lyön vetoa ettei se ole WW ;)

Minkälaiset panokset pistetään ;)

Mulla on jo vedonlyöntitoimisto perusteilla.

bg
WanhaWetäjä
21.06.2005 02:37:23

Nyt WW on eri mieltä jopa itsensä kanssa. Jos joku soittohommat lottovoiton takia lopettaa, niin lyön vetoa ettei se ole WW ;)

Minkälaiset panokset pistetään ;)

Mulla on jo vedonlyöntitoimisto perusteilla.

bg

Kyllä sä vedon häviäisit...mä olen alunalkaen ihan väärällä alalla,kun mä nuorna miesnä aikoinaan näin ekan "oikean"humppabändin,totesin itsekseni epäuskoisena"Ei noin voi soittaa ??!!"myöhemmin huomasin notta voi,ja vielä paljon huonommin...

Huttu/iskelmämusa ei merkitse mulle mitään muuta kuin että sen soittamisesta saa paskan korvauksen,en sitä koskaan vapaaehtoisesti himassa kuuntelisi,no mökillä on "Iskelmä"päällä kun vaimo tykkää...
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
isojussi
21.06.2005 02:42:26 (muokattu 21.06.2005 02:42:50)
...mä olen alunalkaen ihan väärällä alalla...

No mitä sä sit oikeesti haluaisit työkses tehdä?

...no mökillä on "Iskelmä"päällä kun vaimo tykkää...

Auts.

Sama onkelma. Rouva vääntää autoradioon Iskelmän pälle ja se saatanan ensimmäisen sukupolven RDS ei meinaa millään vaihtaa mihinkään järkevämpään taajuuteen.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
R.Syke
21.06.2005 02:43:48 (muokattu 21.06.2005 02:44:22)
Kyllä sä vedon häviäisit...mä olen alunalkaen ihan väärällä alalla,kun mä nuorna miesnä aikoinaan näin ekan "oikean"humppabändin,totesin itsekseni epäuskoisena"Ei noin voi soittaa ??!!"myöhemmin huomasin notta voi,ja vielä paljon huonommin...

-Siis en kyllä häviä. Sen verran olen soittajan sielunmaailmaan perehtynyt, jotta se musiikki kaikkine puutteineinkin on elämän suola.

Ja WW. Sun kommenteista paistaa kuitenkin rakkaus tuohon musiikkiin... Lyön taas vetoa.

bg
WanhaWetäjä
21.06.2005 02:52:58 (muokattu 21.06.2005 02:55:19)

-Siis en kyllä häviä. Sen verran olen soittajan sielunmaailmaan perehtynyt, jotta se musiikki kaikkine puutteineinkin on elämän suola.

Ja WW. Sun kommenteista paistaa kuitenkin rakkaus tuohon musiikkiin... Lyön taas vetoa.

bg

Sun piti mennä nukkuun jo vaimon viereen hyvä miäs;-)

...mä kuuntelin nuorena Genesistä,Yesiä,Genlte Giantia,Focusta,Camelia,King Grimsonia,Mountainia,yleensä sellasta musaa missä on jotain sellasta minkä vois uudestaankin kuunnella...vuosiin en ole kuunnellut enää mitään,ei vaan jaksa innostua,so musa ei merkkaa mulle enää oikeestaan juuri mitään,valitettavasti,ei edes ns hyvä musa,notta miten mä voisin jostain hutusta pitää ?

No nyt nukkuun,öitä,ja soittakaa te sitä huttua jotka siitä oikeesti pidätte,hymyssä suin,mä teen sitä ihan puhtaasti rahasta eikä tee kipiää sitä myöntää;-)
omarklah
21.06.2005 09:09:00

Mä lopettaisin siviiliduunin enkä tekisi muuta kuin soittelisin.

Näin tapahtuisi myös täällä - lisäksi ostaisin kunnon kamat ja rakentaisin kotistudion :o)
Tää sit sanois tälleen...
isojussi
21.06.2005 09:30:16
Vaihteeks yhtään provoomatta:

Vähä kalvaa sisintäni epäilys ton WW:n täydellisen musiikkiinpuutumisen suhteen.

Et sä sitten ees pyöris täällä....

Toisaalta jos näin on, niin sääli, että lopunperin kohtullisen täyspäisen tuntunen äijä heittää elämänsä hukkaan niinkin typerän asian, kuin rahan takia.

Tekisitkö mitä tahansa muuta, jos siitä maksettais sama, kuin huttukeikoista?
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
riff
21.06.2005 10:45:09
EHDOTUS: Nyt kaikki mnetin humppalooshin tyypit tekemään porukalla semmoista viidenkymmenen numeron superharavajärjestelmää! Maksetaan tuhottoman kallis kuponki porukalla voitetaan seuraava jättipotti! Tosin, jos jakajia on liikaa pitää humpan natkuttamista ehkä jonkun jatkaa mutta helpotusta se vois tuoda!;-)
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee!
backwood
21.06.2005 10:46:17
mukana!
humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa....
uruttaja
21.06.2005 10:51:58
EHDOTUS: Nyt kaikki mnetin humppalooshin tyypit tekemään porukalla semmoista viidenkymmenen numeron superharavajärjestelmää! Maksetaan tuhottoman kallis kuponki porukalla voitetaan seuraava jättipotti! Tosin, jos jakajia on liikaa pitää humpan natkuttamista ehkä jonkun jatkaa mutta helpotusta se vois tuoda!;-)

Mä olen mukana, jos ei tarvitse lopettaa humppaa.
Sertzo S
21.06.2005 10:55:42 (muokattu 21.06.2005 10:56:34)
Mä olen mukana, jos ei tarvitse lopettaa humppaa.

Äkkirikastuminen tekisi minusta niin vittumaisen ihmisen, joten päätin olla osallistumatta.

Humppaa en jätä koskaan!!!
uruttaja
21.06.2005 10:58:18
Äkkirikastuminen tekisi minusta niin vittumaisen ihmisen, joten päätin olla osallistumatta.

Humppaa en jätä koskaan!!!

Älä Sertso huoli, isonjaon jäläkeen potista ei oo ku kaljarahat jälellä. Hyvä että arnikkapotun saat,.
Sertzo S
21.06.2005 12:27:58
Älä Sertso huoli, isonjaon jäläkeen potista ei oo ku kaljarahat jälellä. Hyvä että arnikkapotun saat,.

Pitikin kirjoittaa, että vielä vittumaisemman ihmisen mitä nykyisin olen.
Kysykää vaikka...
R.Syke
21.06.2005 14:04:37 (muokattu 21.06.2005 14:05:54)
Sun piti mennä nukkuun jo vaimon viereen hyvä miäs;-)

...mä kuuntelin nuorena Genesistä,Yesiä,Genlte Giantia,Focusta,Camelia,King Grimsonia,Mountainia,yleensä sellasta musaa missä on jotain sellasta minkä vois uudestaankin kuunnella...vuosiin en ole kuunnellut enää mitään,ei vaan jaksa innostua,so musa ei merkkaa mulle enää oikeestaan juuri mitään,valitettavasti,ei edes ns hyvä musa,notta miten mä voisin jostain hutusta pitää ?

No nyt nukkuun,öitä,ja soittakaa te sitä huttua jotka siitä oikeesti pidätte,hymyssä suin,mä teen sitä ihan puhtaasti rahasta eikä tee kipiää sitä myöntää;-)

Häh? keskellä päivää nukkuun...

Joo. Kuuntelin nuorena radiosta kaiken soitettun musiikin. Ja kuten jossain toisessa threadissa mainitsin, kirjoitin kappaleiden nimet ylös. Hullua hommaa.

Silti WW:n sielu on mielestäni myyty musiikille eikä se sieltä lähde edes kulmahiomakoneella :)

Vittuilessaan vielä soittaa aika hyvin ilmeisesti...;)

yst terv

BG
clave
21.06.2005 15:06:18

Mukana!
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
jeppeq
21.06.2005 18:12:44
EHDOTUS: Nyt kaikki mnetin humppalooshin tyypit tekemään porukalla semmoista viidenkymmenen numeron superharavajärjestelmää!

Mukana täälläkin. Käykö numero 3 yhdeksi numeroks ?
"minon eronnu ja sat sat saa" - legendaarinen lausunto topilta Polvijärven Huhmarissa..
Ukko
21.06.2005 20:09:28

vuosiin en ole kuunnellut enää mitään,ei vaan jaksa innostua,so musa ei merkkaa mulle enää oikeestaan juuri mitään,valitettavasti,ei edes ns hyvä musa,notta miten mä voisin jostain hutusta pitää ?

Ai sielläkin tämä ilmiö ettei musiikin kuuntelu anna enään suuriakaan. Jotkut taatut nimet kylläkin mutta ei oikein jaksa innostua näistä nuorison kouhkaamista tämän päivän ihmeistä.
Tankoprinssi
21.06.2005 20:17:29

Kyllä tanssikeikat varmastikin loppuisi mutta sillä rahalla voi koota ympärilleen oikein kunnon unelmien rokkiporukan ja järjestää bändin soittamaan kesän festareille jne...

Siis jätkille kunnon palkkiot, huippu kamat bussit eiku tietenkin lentäen liikuttaisiin jne... Siis tämä kaikki lottovoittajan pussista.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
riff
21.06.2005 21:39:15 (muokattu 21.06.2005 21:40:24)
Mukana täälläkin. Käykö numero 3 yhdeksi numeroks ?

Uskoisin, ellei kellään ole mitään sitä vastaan.;-)

Ja se ei ole mun omassa vakiorivissäkään. Ja sillä rivillä ei muuten voita koskaan mitään!:-(
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee!
WanhaWetäjä
21.06.2005 22:18:07 (muokattu 22.06.2005 02:16:10)

Vaihteeks yhtään provoomatta:

Vähä kalvaa sisintäni epäilys ton WW:n täydellisen musiikkiinpuutumisen suhteen.

Et sä sitten ees pyöris täällä....

Toisaalta jos näin on, niin sääli, että lopunperin kohtullisen täyspäisen tuntunen äijä heittää elämänsä hukkaan niinkin typerän asian, kuin rahan takia.

Tekisitkö mitä tahansa muuta, jos siitä maksettais sama, kuin huttukeikoista?

Voe voe...ei liene ihan tavatonta että jos tekee jotain työkseen,sitä ei halua tehä enää vapailla,ja mä puhun nyt tosiaan siitä hutun/iskelmän soitosta/kuuntelusta...luullakseni pätee aika moneen muusikkoon,mikäli olen kollegoiden juttuja vuosien saatossa oikeen tulkinnut?

En mä nyt mikään totaalikieltäytyjä ole mitä tulee musan kuunteluun,autossa soi yleensä Groove FM(jos ajan yksin) ja nyt hiljan kun tein remonttia himassa oli Groove FM päällä...sillai taustana menee kun sieltä tulee sitä mukavaa hissimusaa,siitä mä pidän kyllä;-)

Mutta en mä varta vasten ala kuunteleen musaa,ei vaan jaksa,onko tuo noin vaikeeta tajuta...ttu sama juttu kun yrittää kertoa jollekkin tanssiturakaiselle että "mua ei toi tanssiminen kiinnosta sitten pätkääkään" :-)

No telkasta katon kyllä konsertteja ja Kesäillanvalssia keskittyneesti kuulokkeet päässä,vittumainen humppapoliisin ilme päällä...ja aika usein huomaan kuuntelevani sarjafilmien musaa enemmän kuin katselen itse sarjaa,ja eilenkin kattelin "Yöraadin..."

Mulla on kyllä välillä(aika usein) sellaset fiilikset päällä kun Ismo Alangolla joka roikku pää alaspäin puunoksasta laulaen"vittu kun vituttaa..."

Oisko mulla vaihdevuodet/keski-iän kriisi tai jotain...

Onkohan tämä vakavaakin...soitin nimittäin pianoa tänää n. 15 min,mikä on aika tavatonta,tätä ei ole tapahtunut sitten huhtikuun lopun,vai onko tämä merkki siitä että kenties elvyn tästä vielä uuteen loistoon wanhoilla päivilläni sillä melkein tunsin innostuvani paikka paikoin,siis lähes :-)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)