Aihe: Poikain musikkinäytteet..
1 2 3 4 5 627 28 29 30 31
Fuzzy Boner
08.06.2005 23:34:19
No mitä pitäisi argumentoida. Mitä vastaan tai minkäkö puolesta?
Minä pyysin näyttöä. Sitä ei joko oo, ei tuu eikä kuulemma anneta vaikka tilasin. Mitä tähän pitäisi sanoa. Tässä seison enkä muuta voi. Alea jacta est!
P.S. Jos ei minua sitten enää näy täällä niin se ei suinkaan tarkoita sitä että olisin tehnyt hara-kirin vaan johtuu siitä että minun pitää ottaa ja flashata biosi (ei, se ei ole huume) ja jos se ei onnistu niin se on menoa sitten.

Eiku sitä mitä 4R sanoi. Se vetää sellasilla äänitteillä että tänne niit ei oikein voi eikä varmaan viittikään pistää. Tajusit varmaan sen pointin? Yritit jotenkin kyseenalaistaa sitä.
Olet kirjoittanut keskusteluun 8600 kirjoitusta
WanhaWetäjä
08.06.2005 23:45:12

WW: sun kiipparinäytteesi kitaristiksi oli todella mahtavan hyvä, kuinka hyvä sä omalla soittimella mahdatkaan olla?
Mun mielestä sä voisit ihan hyvin pistää kiipparinäytteesi esille, jos joku kritisoi, niin mä ainakin sua puolustan!

?..se oli ihan tsoukki,en mä mitään osaa kiippareilla SOITTAA soittaa,sen verran pystyn matkiin oikeeta soittamista,että se kuulostaa siltä kuin "muka" osaisin soittaa,ja sitähän soittaminen oikeestaan on,matkimista...

Mitähän toikin tarkotti ;-))
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
isojussi
09.06.2005 00:20:43
Hienoja demoja pojiilla.

Rupee pukkaan ressiä: Kaiken maailman morseimet pyytelee demoja - je nyssi tekin perkeleet....

Mää en vähään aikaan...
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
buntta
09.06.2005 01:00:13
Kun tuolla "Listening This & That" thredeissä kritisoidaan toisten soittamista, ja toisaalta myös kritisoida sitä että yleensäkin kritisoidaan toisten tekemisiä "julkisesti" ja jopa nauretaan toisten kustannuksella, niin kiinnitin huomiota erääseen merkilliseen seikkaan. Harvalla kriitikolla, puhumattakaan kaikista palstalla pyörivistä "ammattilaisista", ei itsellä ole minkäänlaista ääninäytettä sottotai.., eiku musikaalisista saavutuksistaan.
Olisiko niin että vain minulla ja Paruunilla, puhtailla amatööreillä, on kortit pöydässä.
Eikö olisi kohtuullista että jokainen pystyisi muodostamaan rehellisen kuvan palstatoveristaan eikä tarvitsisi tyytyä sellaiseen kuvaan jonka jokainen mielellään haluaisi luoda itsestään vaikke se ei loppujen lopuksi yhtään pidä paikkaansa.

Ei voi laittaa. Mä oon ihan paska soittaja. Ja JUURI SIKSI en laitakaan mitään ääninäytteitä minnekään pilkattavaksi!! Minä kutsun sitä leikkisesti itsekritiikiksi tai vaihtoehtoisesti realismiksi.
uruttaja
09.06.2005 01:01:58 (muokattu 09.06.2005 01:02:24)
Hienoja demoja pojiilla.

Rupee pukkaan ressiä: Kaiken maailman morseimet pyytelee demoja - je nyssi tekin perkeleet....

Mää en vähään aikaan...

Ajatteleppa jos ne alkais soitteleen vielä kännykkäänkin, voi pois se meistä isoista miehistä.Poikain musiikkinäyte on muuten ihan jees.
mr.muzak
09.06.2005 01:14:43
Niin...mun mielestä ne pahimmat "arvostelijat" ovat hyvin usein niitä samoja "paskoja harrastelijoita", oikeilta ammattilaisilta ei muiden morkkauksia juuri tule...miksi tulisi? Ja myöskin nuo skabat yms. jutut ovat lähinnä saman porukan "hupia".

Täältä löytyy kyllä niitäkin soittajia joita jokainen meistä kuulee työpaikallaan radiosta päivittäin. Ehkä siinä kohtaa ei ole enää kovin tärkeää lähettää jollekin nettipalstalle musanäytteitä voidakseen olla oikeutettu kritisoimaan muita..vai mitä veikkaatte?
uruttaja
09.06.2005 01:17:04
Niin...mun mielestä ne pahimmat "arvostelijat" ovat hyvin usein niitä samoja "paskoja harrastelijoita", oikeilta ammattilaisilta ei muiden morkkauksia juuri tule...miksi tulisi? Ja myöskin nuo skabat yms. jutut ovat lähinnä saman porukan "hupia".

Täältä löytyy kyllä niitäkin soittajia joita jokainen meistä kuulee työpaikallaan radiosta päivittäin. Ehkä siinä kohtaa ei ole enää kovin tärkeää lähettää jollekin nettipalstalle musanäytteitä voidakseen olla oikeutettu kritisoimaan muita..vai mitä veikkaatte?

Juuri näin. Ei tarvii.
Martso
09.06.2005 01:21:37

Näinpä. Saattaa olla jotain tähdellisempääki tekemistä.

Mielipiteet on vain mielipiteitä. Yleensä vieläpä yhden ihmisen näkemys jostain asiasta. Ei niistä kannata pulttia ottaa. Mieluummin sanoo vastineeksi vaan oman mielipiteensä ja perustelee sen parhaiten päin, eikä rupea peräämään toisen oikeutta sanoa omaansa.
Tanssimusassa on hyvät tunnelmat!!
jenkkamies
09.06.2005 01:23:35
Älä oo nyt oo tollanen. Mä olin vaan sarkastinen! Jos mä oikein tajusin niin säkin esitit pilke silmäkulmassa tän ett tekijänoikeus on vaan tekosyy. Se on nimittäin mulle ihan oikea este. Mua itseasiassa vituttaa se että sulle se ei merkitse mitään. Toinen asia mikä mua sussa jurppii on se että sä säännöllisin väliajoin morkkaat mun kolleegoita jotka tekee tuolla kovaa,vitun kovaa duunia. Mä oon tän sanonu ennenkin mutta mä todellakin pahoitan mieleni tollasesta. Mun ei ite oo vähään aikaan juurikaan tehdä tollasta keikkaa mutta mä en ikinä halua unohtaa miltä tuntuu vetää vaikkapa 11 settiä putkeen laivassa jouluaattona. Sun asennetta olis varmaan kaivattu silläkin keikalla,prima vistana paineltiin meneen virsiä ja mitä ikinä keksis ETTEI jengi VAAN tanssis.
Sä oot aina sanomassa että vaihtakaa alaa. Ootko ite ees kokeillu?

Nyt täytyy sanoa, että tämä on niin tutun kuuloista vuodatusta, etten voi kuin ihmetellä ns. ammattilaisen asennetta. Kritiikki on aina kritiikkiä ja harvoinpa se, ikävä kyllä, on kovinkaan rakentavaa. Itselläni on tullut monta kertaa eteen (soittaessani ns. kakkosbändissä) tämä itseään ammattilaisiksi kutsuvien katkera asenne. Henkilökohtaisesti en voi kuin puida nyrkkiä ammattimuusikoiden suuntaan!! Me harrastelijatko olemme vastuussa, että myytte Jouluaatoksi 11 setin iltoja laivalle? Mielestäni on tärkeätä tunnistaa loppuunpalamisen tunnusmerkit. Niitä ovat mm. turhamainen ammattiylpeys. Henkilökohtaisesti tulen toimittamaan lähiaikoina oman orkesterimme musiikkinäytteen tälle palstalle. Hyvää kesää.
mr.muzak
09.06.2005 01:38:53 (muokattu 09.06.2005 01:39:24)
Nyt täytyy sanoa, että tämä on niin tutun kuuloista vuodatusta, etten voi kuin ihmetellä ns. ammattilaisen asennetta. Kritiikki on aina kritiikkiä ja harvoinpa se, ikävä kyllä, on kovinkaan rakentavaa. Itselläni on tullut monta kertaa eteen (soittaessani ns. kakkosbändissä) tämä itseään ammattilaisiksi kutsuvien katkera asenne. Henkilökohtaisesti en voi kuin puida nyrkkiä ammattimuusikoiden suuntaan!! Me harrastelijatko olemme vastuussa, että myytte Jouluaatoksi 11 setin iltoja laivalle? Mielestäni on tärkeätä tunnistaa loppuunpalamisen tunnusmerkit. Niitä ovat mm. turhamainen ammattiylpeys. Henkilökohtaisesti tulen toimittamaan lähiaikoina oman orkesterimme musiikkinäytteen tälle palstalle. Hyvää kesää.

Aina ei voi olla se hyvä päivä. Mutta ei viitti provoilla ja offtopicoida tän enempää, keskitytään vaikka otsikon aiheeseen välillä:)
U.Honey
09.06.2005 02:11:50 (muokattu 09.06.2005 02:41:14)
Toiveeni olisi kuitenkin, että tällä palstalla musiikkinäytteet sivuaisivat aihepiiriä enemälti eli tanssi ja iskelmää pääosin.

Minun musiikkinäytteeni sivuaa tuota tanssi- ja iskelmämusiikki-aihepiiriä hyvinkin läheisesti, onhan kyseessä sovitus tuosta iki-ihanasta tanssilavojen klassikosta, nimittäin Emmasta!

http://www.mikseri.net/music/play.php?id=52420&type=hi

EDIT: Tässä vielä toinen sovitukseni ikivihreästä klassikosta, Hopeisesta Kuusta!

http://www.mikseri.net/music/play.php?id=60020&type=hi
My name is Baron, U.Honey Baron.
funkylord
09.06.2005 02:26:37

höh. enhän minä tänne oikeastaan niin kovin kuulu, ja sen mukainen on myös soittonäytteeni, mutta pitäsköhän ruveta epäilemään julkkiksiksi kaikkia joilla ei ole musiikkinäytettä? ;)
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
Riksteri
09.06.2005 07:58:57
Minun musiikkinäytteeni sivuaa tuota tanssi- ja iskelmämusiikki-aihepiiriä hyvinkin läheisesti, onhan kyseessä sovitus tuosta iki-ihanasta tanssilavojen klassikosta, nimittäin Emmasta!

Melkein parempaa kuin Purple:

http://mikseri.mpoli.fi/hifi/download.php?fn=u-honey-mnet-mykk.mp3
It's a Jungle Out There. Ulkona on viidakko.
vanhami
09.06.2005 08:37:45
Pärkkele! Elä puhu muutosta mitään! Sama vika täällä Rahikaisella. Ens pyhänä vaihtuu maisemat! On tämä muuto yhtä laatikkoleikkiä s...tana! Minä ajattelin laittaa musanäytteeksi joskus tänne oikein tulisen ja tunteita herättävän suokalmukki-jatsin!

Mulla se on juuri takana hähä hää. Muutetiin perheen kanssa alle puolet pienempään kämppään, 33m2. 8 paketiautolastillista lähti tavaraa vanhasta 3 mahtu uuteen. Loppu on varastossa.

Mesta on kunnon kaupungin vuokrakasarmi. Rappuejen jäsenistä sais koostettua vaikka etelä-afrikkalaisen rumpuorkesterin tai venäläisen kasakkakuoron. On meinaan sen verran kansallisuuksia.

Voitte varmaan kuvitella että tuolla ei tule minkäänlaisista soittohommista yhtään mitään. Se kun tuo vauva yleensä vaan nukkuu.
baron
09.06.2005 08:51:28

Voitte varmaan kuvitella että tuolla ei tule minkäänlaisista soittohommista yhtään mitään. Se kun tuo vauva yleensä vaan nukkuu.

Kuulokkeet!
"sinun kaikkitietävyytesi alkanut pikku hiljaa ärsyttämään" - Jalmus - "ja kiitos, en enää tarvitse kommenttiasi tähän"
vanhami
09.06.2005 09:15:22
Kuulokkeet!

Haitariin?

Midi-arkku ei sovi tuonne läpeen, hädin tuskin itse haitari.

Rolandin FR-7 nännimalli on ostoslistalla, jahka niitä alkaa saamaan. Pääsee eroon aika isosta romumäärästä keikalla ja pystyy sit soitteleen kuulokkeet korvilla.

Kuuntelin taltoituja keikkoja kuulokkeilla kotona yks ( jos toinenkin) ilta bisseä naukkaillen ja jotain muuta puuhaillen.

Muija sano, että lopeta, sua ei jaksa kuunnella. Nauraa hörötät niin idioottimaisesti koko ajan.

Juu, en pistä niitä keikkoja tänne jakoon. vai pistänkö Simplex?
Sertzo S
09.06.2005 10:29:30 (muokattu 09.06.2005 10:30:22)
Mul olis tässä...

www.kolumbus.fi/xenoble/jmn.mp3

ja täsä:

www.kolumbus.fi/xenoble/havesp.mp3

Tuli kaiveltua näitä vanhempia...

Ekkö sää vieläkään kerro noista masinoista, joilla oot nuo upeat juttusi tehenyt...ja kuka on tossa toisessa näytteessä solistina?
Mää halakian tietonpuutteesta, jos et vastaa.
Fuzzy Boner
09.06.2005 10:36:55 (muokattu 09.06.2005 10:39:25)
Ekkö sää vieläkään kerro noista masinoista, joilla oot nuo upeat juttusi tehenyt...ja kuka on tossa toisessa näytteessä solistina?
Mää halakian tietonpuutteesta, jos et vastaa.

Synahommaa? Ainaki toi jmn.

Ja toi toinenhan on iha siis perus"oikeesti" vedetty.vähä kitaraa ja vähä koskettimii ja vähä ohjelmointia ja vähä laulua.:)

Note on kova! Kuulisitte yhen sen kunnon poppipalladin. Lähtis jalat alta!
Fuzzy Boner
09.06.2005 10:41:01
Synahommaa? Ainaki toi jmn.

Ja toi toinenhan on iha siis perus"oikeesti" vedetty.vähä kitaraa ja vähä koskettimii ja vähä ohjelmointia ja vähä laulua.:)

Note on kova! Kuulisitte yhen sen kunnon poppipalladin. Lähtis jalat alta!

Saakelin tunettaja-noutti:) HOHO!! Stemmat suht skarpit. Jätkä on niin notefixer ettei mitään .:)

Ootsä kyl kova.
Lapis
09.06.2005 11:15:36
Jos oikein hikiseltä tanssilavan pariskunnalta kysyttäisiin niin saattaisivat pitää Kojooteista enemmän kuin yhdestäkään näistä teidän laittamistanne ultimatesoittotaito-jazzahtavista paloista ja muista?? Eli kaikille on varmaankin kuuntelijansa!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)