Aihe: Tanssimuusikon grillipalsta
1 2 3 4 5 615 16 17 18 19
isojussi
29.04.2005 08:27:52
Sitähän vois grillata vaikka 60 nakkia....
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
WanhaWetäjä
30.04.2005 10:19:26 (muokattu 30.04.2005 10:20:40)

Joo, mikään ei ole hienompaa kuin uistella soudellen peilityynellä järvellä kauniina kesäsiltana auringon kohta laskiessa ja yht'äkkiä jostain kaukaiselta rannalta alkaa kuulumaan hanurin soittoa ja laulua "metsssäään on tullut jooo sssyyyyysssss...".

Valitetavasti näinkin voi käydä ja on käynyt...onnex muutamaan kesään ei ole kuulunut sitä päin persiitä soinnutettua haetarin soittoa...kauhulla odotan kyllä kesää,sillä viime kesänä joku saatana soitti TRUMPETTIA meidän mökin vastarannalla,se vasta oli kauheeta ellei peräti häiritsevää ;-))

Asiaan...ahven on varsin oiva grillattava,suolet vaan poies,mausteita sisään mielen mukaan,kala kypsyy mukavasti siellä suomujen sisällä eikä kuivu.

Vaikka puhuinkin siiasta ja muikusta niin toki kaikki kalat toimii grillissä ja tuo kostutettuihin sanomalehtiin kääritty hauki on vallan pirun hyvää,siis hiilloksella :-)

Muurikassa toimii sitten fileet joista ahven on kyllä lähes ykkönen,ihan se normaali onkiahven toimii,kunhan osaa fileroida ja on hyvä veitsi:-)
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
Martso
30.04.2005 10:24:56
Valitetavasti näinkin voi käydä ja on käynyt...onnex muutamaan kesään ei ole kuulunut sitä päin persiitä soinnutettua haetarin soittoa...kauhulla odotan kyllä kesää,sillä viime kesänä joku saatana soitti TRUMPETTIA meidän mökin vastarannalla,se vasta oli kauheeta ellei peräti häiritsevää ;-))

Ootahan, mie selvitän sun mökin paikan ja opettelen tuliset trumpetit nallen levyltä ja tulen ilahduttamaan!! :):)
Music from swamps.
isojussi
30.04.2005 10:31:10
...kauhulla odotan kyllä kesää,sillä viime kesänä joku saatana soitti TRUMPETTIA meidän mökin vastarannalla,se vasta oli kauheeta ellei peräti häiritsevää ;-))...

Ei jumalauta.

Mä en saatana tajua noita harrastelijasoittajia: Ensin kauhee känni päälle, sitten kaivetaan soittopeli esiin ja ruvetaan rääpiin, niin että mettä raikaa - just mieluiten jossain fucking järven rannassa.

Ja auta armias, jos mukana on joku, joka soittaa vähän useemmin, kun talvella kerran viikossa paikallisen sormikoittokunnan harjoituksissa, niin sitä sitten ahdistellaan tunti tolkulla soittaan ja ruinataan kehuun omaa soittoo, vaikka kuinka yrittäis pysyä vaivihkaa loitommalla.

Mulle on muuten samanlainen "camp-kokemus" nuotiokitara ja "Norjalanen Villapaita" Hyi s*****a!

Toisaalta ymmärrän LYHYEN iltasoiton - yks kaunis melodia ja pilli pussiin - ei varmaan pahemmin häiritte ketään (oikeestaan päin vastoin), mutta koko ehtoon "konsertti" on sairasta.

Toisaalta..... jos vaikka iltasottelua harrastava mökkinaapuri on vaikka rakennusmestari, niin muusikkohan vois kännipäissään lyödä ehtoolla mökinrannssa sirkkelin soimaan....;o)
WanhaWetäjä
30.04.2005 10:33:06

Ootahan, mie selvitän sun mökin paikan ja opettelen tuliset trumpetit nallen levyltä ja tulen ilahduttamaan!! :):)

Mä hommaan sulle lähestymiskiellon laittomasta uhkauksesta ja henkisestä julmuudesta...mitenkähän sen vois määrittää,oisko 50 km riittävä ettei VARMANA edes kaikuna kuulu;-))

Oikeesti se trumpetisti soitti ihan hyvin,jotain klassista treeniä se oli ;-)
humppa on kaunista ja haitari vuotaa..
baron
30.04.2005 10:36:12

Mä yritin joskus mökillä treenata tenorisaksofonia ja muu jengi pisti mut aina pihalle treenaamaan.
Lopetin sen sitten naapurisovun takia, kun naapurin isäntä parin kilometrin päästä tuli valittamaan, että lehmät lopettaneet lypsämisen.
VAROITUS: Oheinen kirjoitus ärsyttää E C:tä.
Martso
30.04.2005 10:51:34
Mä hommaan sulle lähestymiskiellon laittomasta uhkauksesta ja henkisestä julmuudesta...mitenkähän sen vois määrittää,oisko 50 km riittävä ettei VARMANA edes kaikuna kuulu;-))

Oikeesti se trumpetisti soitti ihan hyvin,jotain klassista treeniä se oli ;-)

HOHO!! :) Hyvää Vappua WW!! :)
Music from swamps.
Sertzo S
30.04.2005 11:00:56

Soitin eilen pyynnöstä harmonikkaa jonkin aikaa häätilaisuudessa häävalsseineen ja totesin soittavani sitä vuosi vuodelta yhä huonommin.
Porukka oli kuitenkin tyytyväistä ja sain asiallisen palkkionkin ja lisäksi kyydin lähistöllä olevalle mökillemme. Hauskaa Vappua vaan kaikille m- nettiläisille!

Aion olla Vapun itse selvinpäin.
pekkajau
30.04.2005 14:00:48
Mä yritin joskus mökillä treenata tenorisaksofonia ja muu jengi pisti mut aina pihalle treenaamaan.
Lopetin sen sitten naapurisovun takia, kun naapurin isäntä parin kilometrin päästä tuli valittamaan, että lehmät lopettaneet lypsämisen.

"Mansikit" meni ns. "umpeen" sun saxpillin saundista?
Kirjoitin mitä kirjoitin!
baron
30.04.2005 14:34:05 (muokattu 30.04.2005 14:34:33)

Näin isäntä väitti.
Pitäjän suurin maidontuottaja.
clave
30.04.2005 14:38:39

Baron otti 69 näin vapun kunniaks.
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
baron
30.04.2005 15:31:36

Baron otti 69 näin vapun kunniaks.

Soixante-neuf!

Tyttöystävä parhaan kykynsä mukaan yrittää tehdä mua vaarattomaksi ensi illaksi/yöksi.
Sertzo S
30.04.2005 15:54:37
Soixante-neuf!

Tyttöystävä parhaan kykynsä mukaan yrittää tehdä mua vaarattomaksi ensi illaksi/yöksi.

Kyllä hän siinä halutessaan onnistuu, joten eli eipä taida Baron päästä pukille. ;)
kimmoke
30.04.2005 15:59:44

Kaasugrillissä kivet jo paikallaan, kohta pääsee grillaan. Kaasu satana on vaan vähissä, tietty loppuu kun alkaa kyrsää tiristään;)
Onneks on varalla toi tiilikasa pihassa niin voi märillä haloilla ilahduttaa naapureita vappu-savuilla.
Vappunenä punottaa jo ja väkiviinan maku hiipii huulille.
Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi?
baron
30.04.2005 16:00:55

Tosta tuli mieleen, että jos mä otan mun tenorin mukaan
Savonlinnan miittiin, niin ainakin meillä on tilaa soittaa.
En oo vielä julkisesti sitä soittanut, mutta kertahan se on ensimmäinenkin.
kimmoke
30.04.2005 18:30:29

Ei jumalauta.

Mulle on muuten samanlainen "camp-kokemus" nuotiokitara ja "Norjalanen Villapaita" Hyi s*****a!

Toisaalta ymmärrän LYHYEN iltasoiton - yks kaunis melodia ja pilli pussiin - ei varmaan pahemmin häiritte ketään (oikeestaan päin vastoin), mutta koko ehtoon "konsertti" on sairasta.

Noinkin näköjään voipi ajatella. Mun mielestä on yleensä ollu "hauskaa" jossain leirinuotiolla rämpytellä 3 promillessa kitarasta sulosointuja ja hoilottaa läpituttuja biisejä.
Täytyy heittää ens kesänä Lantola pesään, ettei caravaanarit ym. häiriinny ;)
Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi?
pekkajau
30.04.2005 19:43:53
Tosta tuli mieleen, että jos mä otan mun tenorin mukaan
Savonlinnan miittiin, niin ainakin meillä on tilaa soittaa.
En oo vielä julkisesti sitä soittanut, mutta kertahan se on ensimmäinenkin.

Juu tenori ja jotkut patteri-casiot mukaan vaan! Itse taidan ruveta rakentelemaan pikkuhiljaa kunnon narubassoa sinne tapahtumaan.Olen jo kattelut semmosen vanhan ison vaneerisen leipälaatikon sitä varten yhdestä paikasta!
Kirjoitin mitä kirjoitin!
isojussi
30.04.2005 19:48:00 (muokattu 30.04.2005 19:48:43)

Kohta, kun ilmat lämpiää vähän lisää, alan taas treenata soittokämpän ovi auki.

Naapurissa on lihakarjaa ja isäntä oli tohkeissaan kehunut kolleegoille: "Meidän Anguksilla onkin kesällä oikein elävää musiikkia!"
isojussi
30.04.2005 19:48:17 (muokattu 30.04.2005 19:49:02)
Oho! Kossuperkele....
aisa
01.05.2005 13:27:56
täähän oli siis grilliaiheista..

öljyä, sinappia, hunajaa, soijakastiketta, valkosipulia, pippuria ja inkivääriä.
marinadi ja grillauskastike vailla vertaa.

toi soosi käy ihan mihin vaan.

laittakaapas vaikka lanttua, sipulia, porkkanaa tai mitä vaan kippoon ja tota soosia sekaan niin muhittuaan kypsäks maistuu ihan jumalattoman hyvälle.
remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)