mack the knife 14.04.2005 21:47:32 | |
---|
**60** *Jalu muuten mahtuu tyhjään Pringles-tuubiin...Kätevä keino yleisötilaisuuksissa. |
Fred Riksberg 14.04.2005 22:48:49 | |
---|
Arabi - Ahab |
Tankero 15.04.2005 13:39:47 | |
---|
siellähän ne suomen humppamuusikotkin on siitetty ;) Olis saanut jäädä siittämättä suurin osa. |
Tankero 15.04.2005 13:41:21 | |
---|
Ei ole, kun kreikkalainen. Kreikan saarilla olevista äijistä tuli umpihomoja, kun turkkilaiset barbaarit kävivät varastamassa niiltä naiset aina vuosisatojen ajan. Panivat sitten toisiaan paremman puuttessa. Toiseksi, montako kuuluissaa turkkilaista laivan varustajaa tiedät vs. kreikkalaiset laivan varustajat. Junnu pysyi aina faktoissa... ;) Mika No ei ihan aina. Eihän Miikkulaisen Nestorikaan jäänyt vanhaksi pojaksi. Ja sitten tämä Tornaattori. |
Tankero 15.04.2005 13:46:10 | |
---|
Tää se vaan Kuhilas anusastunnasta porisee, vaikka on heitetty toisella osastolla vaikeita kysymyksiä. Tietäähän tuo, perseasiat kyllä kiinnostaa mutta oikea musiikinhistoria ei. Täytyy yrittää sivistää historiaa tuntemattomia homofoobikkoja. Kyllä musiikinhistoriaakin tunnetaan jonkin verran. Kantolassa on tietoa. Minusta on vähän vaikuttanut, että Kantolassa teidetään Patelastakin paremmin kuin patelassa. |
uruttaja 15.04.2005 13:51:40 | |
---|
Täytyy yrittää sivistää historiaa tuntemattomia homofoobikkoja. Kyllä musiikinhistoriaakin tunnetaan jonkin verran. Kantolassa on tietoa. Minusta on vähän vaikuttanut, että Kantolassa teidetään Patelastakin paremmin kuin patelassa. Se on siellä sudeettialueella heleppo huutaa, kun Patelasa on hätä. Ei vaan ihan oikiasti, minä oon pitänyt sua jo vuosikymmeniä tolokun miehenä. Kuha vituilen välisä. |
Tankero 15.04.2005 14:39:28 | |
---|
Se on siellä sudeettialueella heleppo huutaa, kun Patelasa on hätä. Ei vaan ihan oikiasti, minä oon pitänyt sua jo vuosikymmeniä tolokun miehenä. Kuha vituilen välisä. Eihän humpuukijannuille kannata vittuillakaan. Patelasa ei ole mitään hätää, vaan mahtikinkerit illalla pelin jälkeen. |