aisa 16.11.2004 18:43:49 | |
---|
Eiks tää oo itsestään selvyys: livekeikka on esiintymistä, johon paitsi soitto, kuuluu myös lavaesiintyminen ja bändin ulkonäkö, paketti jossa kaikki vaikuttaa kaikkeen. on kai se niinkin mutta pikkutakilla ja krakalla ei voi korvata hyvää ja luontevaa lavaesiintymistä. toisinpäin kyllä. jos pändin esiintyminen on miellyttävää katsella niin kukaan yleisöstä tuskin jää kaipaamaan yhtenäistä vaatetusta orkalla. hilpeät naamavärkit jää paremmin mieleen plussana kuin tönkkönä jurottava pukupumppu. ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
baron 16.11.2004 18:43:56 | |
---|
No enköhän mä tiedä tuon. Tarkotin että pitäis asiat olla jossain suhteessa eikä aivan retuperällä musan suhteen. Ei tietenkään haalarit päällä mut pitää siihen musaankin panostaa.. Näin se on nähtävä. Vaik olis kuinka hienot kuteet, ei se soittoa korvaa. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
baron 16.11.2004 18:46:55 | |
---|
on kai se niinkin mutta pikkutakilla ja krakalla ei voi korvata hyvää ja luontevaa lavaesiintymistä. toisinpäin kyllä. jos pändin esiintyminen on miellyttävää katsella niin kukaan yleisöstä tuskin jää kaipaamaan yhtenäistä vaatetusta orkalla. hilpeät naamavärkit jää paremmin mieleen plussana kuin tönkkönä jurottava pukupumppu. Mä oon viimeinen sanomaan, että pitäisi olla olla joku tietty standardiriepu. Samoin "tyylikäs" epäyhtenäisyys voi antaa hyvän kokonaisvaikutelman. Ei missään nimessä bändien pidä olla samasta muotista valettuja. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
riff 16.11.2004 18:47:20 | |
---|
Surullisinta on että kaikki uppoaa turakaisiin kuin väärä raha. Suurin osa tykkää ja kai tässä pitäis olla vaan tyytyväinen. Kuitenkin itse haluais aina kehittää musapuolta. Kiva, kiva, oukki doukki! |
baron 16.11.2004 18:49:51 | |
---|
Surullisinta on että kaikki uppoaa turakaisiin kuin väärä raha. Suurin osa tykkää ja kai tässä pitäis olla vaan tyytyväinen. Kuitenkin itse haluais aina kehittää musapuolta. Se kai itse kutakin eniten tyydyttää/tyydyttäisi. Kaikki muu on vain välttämätöntä rekvisiittaa. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
riff 16.11.2004 19:04:28 | |
---|
Tuli hauska juttu mieleen. Kerran laivalla meidän basistilla oli "seuraavana päivänä" vähän kankkusta, niin kuin laivalla helposti käy. No ei siinä mitään ja kaikki oli hyvin mutta solistipa keksi ruveta kritisoimaan basistin silmien alla olevia pusseja. Jatkoi ehdottamalla että taxfreestä saa jotain joe blascon silmänympärysvoidetta. Hae sitä että pystyt illalla taas soittamaan AAPUAA!! Kiva, kiva, oukki doukki! |
baron 16.11.2004 19:14:38 (muokattu 16.11.2004 19:16:38) | |
---|
Jos mä nyt kuitenkin jatkaisin "jankuttamista" Musta oleellista on, että bändillä on/ottaa jonkun imagon ja kaikki (musa, kuteet, esiintyminen) on sopusoinnussa valitun imagon kanssa. Oleellista on, että imago on luonteva niin ettei sitä tarvitse kummemmin tarvitse alkaa näyttelemään. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
aisa 16.11.2004 19:50:03 | |
---|
Musta oleellista on, että bändillä on/ottaa jonkun imagon ja kaikki (musa, kuteet, esiintyminen) on sopusoinnussa valitun imagon kanssa. hitto baron, mulla on varmaan "ne" kun pistän hanttiin sulle koko ajan. mä en usko tohon metodiin sillä jos ottaa jonkin "tyylin" ja noudattaa sitä pukeutumista myöden niin mitä tapahtuu sille monipuolisuudelle? mä ainakin käsitän monipuolisuuden sellaisena että vedetään monenlaista musaa siis muutenkin monenlaista kuin eri tanssilajeja/tanssirytmejä. miten se hoituu uskottavasti jos sällit on tyylitelty johonkin muottiin? ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
mack the knife 16.11.2004 21:13:37 | |
---|
taxfreestä saa jotain joe blascon silmänympärysvoidetta Tuttua hommaa. Olis mieluummin sanonu, että ota helevetissä pari paukkua niin pystyt illalla soittamaan. Ei sitä silmänympärysvoiteella paljon keikkoja vedetä. Entä sitten se, kun tosiaan biisit on aina samat, tärkeämpää on se että voi ku mulla vatta pömpöttää. Olenko mie lihonu. Kyllä mulla on varmaan nyt verensokeri alhaalla ku en ole syöny. Kestäisköhän ottaa kahvin kanssa keksin. Voivoivoi... Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
baron 16.11.2004 23:43:10 (muokattu 16.11.2004 23:56:36) | |
---|
hitto baron, mulla on varmaan "ne" kun pistän hanttiin sulle koko ajan. mä en usko tohon metodiin sillä jos ottaa jonkin "tyylin" ja noudattaa sitä pukeutumista myöden niin mitä tapahtuu sille monipuolisuudelle? mä ainakin käsitän monipuolisuuden sellaisena että vedetään monenlaista musaa siis muutenkin monenlaista kuin eri tanssilajeja/tanssirytmejä. miten se hoituu uskottavasti jos sällit on tyylitelty johonkin muottiin? Jos sä pärjäät omalla metodillasi bändisi kauppaamisessä niin älä ihmeessä mua usko, mä pärjään omallani. (Edit: Montas kertaa illassa te käytte vaihtamassa uudet kuteet?) Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
sormunen 17.11.2004 00:20:56 | |
---|
Jos sä pärjäät omalla metodillasi bändisi kauppaamisessä niin älä ihmeessä mua usko, mä pärjään omallani. (Edit: Montas kertaa illassa te käytte vaihtamassa uudet kuteet?) Onhan sulle tuttu Ramblers -orkka 30-luvulta? Klaus Salmi selitti kultahampaat välkkyen PvB:n haastattelussa, kuinka he "olivat vähän keikareita". Päivällä tumma shaketti, iltakonsertissa valkoinen frakki ja yökertsikeikalla tulipunainen smokki tai sinne päin. Ei viitsi tarkistaa. No, oli miten oli, kolme keikkaa, kolmet räätälin tekemät kuteet. Ja nuottitelineet ja taustafondi ja bändi myös soi. Mut soli sitä aikaa... |
baron 17.11.2004 00:26:12 | |
---|
Ja nuottitelineet ja taustafondi ja bändi myös soi. Mut soli sitä aikaa... Kateeks' käy. Mulle sopisi. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
aisa 19.11.2004 09:39:29 | |
---|
Jos sä pärjäät omalla metodillasi bändisi kauppaamisessä niin älä ihmeessä mua usko, mä pärjään omallani. (Edit: Montas kertaa illassa te käytte vaihtamassa uudet kuteet?) no hyvä kun nyt edes kerran vuodessa vaihdan kuteita. alusvaatteet joskus jopa harvemminkin... ...kai sä tajuut että mä sanon vaan BLAA... |
Decker90 19.11.2004 14:06:52 | |
---|
Nih... Eiköhön se pukeutuminen ole aina vähän tilanteen mukaan? Joku havaji-paita toimii varmasti jossain firma bileissä mutta kyllä se aika kornilta tuntuisi esimerkiksi häissä. Häissä kun on illan starat hieman muualla kuin lauteilla... Lähtökohtana on kuitenkin se, että kyllä se omalla tavallaan on bändin tavara-merkki että sen lisäksi että kuulostaa, hyvältä myös näyttää joltakin? (Ja tästähän voitaisi sujuvasti aloittaa taas keskustelu valokamojen käytöstä... =:) ) Olkoon vaan kuinka hyvä soundi bändillä, mutta jos jätkät on kuin ojanpohjalta nousseet, itse ainakin miettisin tilaanko nuo uudestaan! |