Aihe: Tupakkalaki vs soittajat
1 2 3 4
Tankero
26.11.2005 13:26:06
Turhaan me tätä veivataan,. ollaan se verran vittumaisia molemmat että siimaa ei tule milliäkään.

Kyseessähän on malliesimerkki holhousyhteiskunnan määräyspolitiikasta.

Tehtäkööt savullisia ja savuttomia ravintoloita ja asiakkaat saisivat päättää kummassa käyvät. Samoin soittajat ja baarintyöntekijät saisivat päättää kumpaan hakeutuvat töihin. Silloin on olemassa valintamahdollisuus, eikä sanelu.

Mua on ärsyttänyt nuo nopeusrajoitukset. Varsinasta holhousyhteiskunnan sanelupolitiikkaa. Minusta ihmisten pitäis saada ajaa niin lujaa kuin huvittaa. Ajelkoon ne hitaasti, ketkä haluaa.
uruttaja
26.11.2005 14:04:35
Mua on ärsyttänyt nuo nopeusrajoitukset. Varsinasta holhousyhteiskunnan sanelupolitiikkaa. Minusta ihmisten pitäis saada ajaa niin lujaa kuin huvittaa. Ajelkoon ne hitaasti, ketkä haluaa.

Näkemys se on tuokin.
Tankero
27.11.2005 14:46:43
Näkemys se on tuokin.

Oli mulla yks toinenkin, mutta en nyt muista.
uruttaja
27.11.2005 14:57:18
Oli mulla yks toinenkin, mutta en nyt muista.

Olin muuten eilen keikalla savuttomassa ravintolassa. Ei ollenkaan huono meininki. Ei johtunut varmaankaan siitä savuttomuudesta. Ulkona oli aika kylmä vetää sestiä.
baron
27.11.2005 16:03:13

Olin muuten eilen keikalla savuttomassa ravintolassa. Ei ollenkaan huono meininki. Ei johtunut varmaankaan siitä savuttomuudesta. Ulkona oli aika kylmä vetää sestiä.

Mä vedän aika paljon privaattikeikkaa ja ne pääasiassa on savuttomissa tiloissa.
Kyllähän siellä duunia voi tehdä, mutta jos itse olisin "huvittelemassa", ei onnistuisi.
My name is Baron, Sir Baron.
R.Syke
27.11.2005 16:17:12
Jokainen savuke lyhentää elämääsi 7 minuutilla.

Paskapuhetta: Se vähentää työaikaa 7 minuutilla.
baron
27.11.2005 16:36:54

Joo, mut onneksi loppupäästä!
R.Syke
27.11.2005 16:53:15
Joo, mut onneksi loppupäästä!

Ei kun keskeltä. Siis työaikaa.
turhala
28.11.2005 06:49:20

Paskapuhetta: Se vähentää työaikaa 7 minuutilla.

Mutta jokainen työpäivä lyhentää elämääsi vähintään 8;lla tunnilla
''Ja rokkia ette sitten soita ennen kuin Pappi on lähtenyt" Bestman häissä 2005
U.Honey
28.11.2005 07:44:45
***** TALU ********

-------- 69 -----------

***** TALU ********
half
16.12.2005 09:07:59
No, sittenhän voi varmaan poikkesluvalla perustaa vain savuttelijoille tarkoitettuja ravintoloita. Hovi tarkastaa illan aluksi orkesterin kunnon l. ovatko sormet ja hampaat varmasti riittävästi Aroman kellastamat. Erilliset valvojat kiertelevät pöydissä valvomassa tuhkakuppeja ja tarvittaessa huomauttavat epäkohdista asiakkaille esim. " Täällä ei istuta koko iltaa yhdellä tuhkakupilla, pankaas palamaan tai poistukaa.

Toisaalta, jos kiellettäisiin koko tupakka, jolla jostain syystä on kuitenkin sosiaalista tilausta, voisimme lopettaa koko soiton ja siirtyä salakuljettajiksi ja vihdoinkin alkaa tienata jotain.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
Tankero
18.01.2006 17:13:50
Kantolan oma tyttö, ministeri Liisa H, on antanut virkamiehille tehtäväksi selvittää parveketupakoinnin kieltämistä.
Mistä minulla tuli mieleen, että minkä takia te tupakkimiehet että kotona tupakoi sisällä vaikka halautte ravintoloissa polttaa sisällä? Ei kai tuo luulis haittaavan, jos kotonakin telkkaria katsoessa välillä vetäsis sestin.
Tuollainen ristiriitainen käyttäytyminen saattaa teidät hiukan outoon valoon.
Varmasti, vissiin.
baron
18.01.2006 17:15:42

Kantolan oma tyttö, ministeri Liisa H, on antanut virkamiehille tehtäväksi selvittää parveketupakoinnin kieltämistä.
Mistä minulla tuli mieleen, että minkä takia te tupakkimiehet että kotona tupakoi sisällä vaikka halautte ravintoloissa polttaa sisällä? Ei kai tuo luulis haittaavan, jos kotonakin telkkaria katsoessa välillä vetäsis sestin.

Mä pistän meillä muut ihmiset parvekkeelle siksi aikaa kun sisällä poltan.
Tankero
18.01.2006 17:18:51

Minä tarkoitinkin lähinnä tavallisia ihmisiä. ;)
Varmasti, vissiin.
EP
18.01.2006 17:34:47 (muokattu 18.01.2006 17:35:31)
No, sittenhän voi varmaan poikkesluvalla perustaa vain savuttelijoille tarkoitettuja ravintoloita. Hovi tarkastaa illan aluksi orkesterin kunnon l. ovatko sormet ja hampaat varmasti riittävästi Aroman kellastamat. Erilliset valvojat kiertelevät pöydissä valvomassa tuhkakuppeja ja tarvittaessa huomauttavat epäkohdista asiakkaille esim. " Täällä ei istuta koko iltaa yhdellä tuhkakupilla, pankaas palamaan tai poistukaa.

Toisaalta, jos kiellettäisiin koko tupakka, jolla jostain syystä on kuitenkin sosiaalista tilausta, voisimme lopettaa koko soiton ja siirtyä salakuljettajiksi ja vihdoinkin alkaa tienata jotain.

Kellastaaks' toi Aroma III:nenki hampaita?? :)
aisa
18.01.2006 17:49:27

tää oli hyvä ++
mä olen pohjimmiltani ihan mukava.
aisa
18.01.2006 17:50:03

jumalauta kuhilas! taas mä vedän sulta kohta jalan irti!!
mä olen pohjimmiltani ihan mukava.
Tankero
18.01.2006 17:57:53
jumalauta kuhilas! taas mä vedän sulta kohta jalan irti!!

Vedä se sama kuin viimeksikin, niin irtoaa helpommin.
Varmasti, vissiin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)