baron 01.12.2004 14:21:23 (muokattu 01.12.2004 14:23:22) | |
---|
Jotain mun muusikon koulutuksessa on mennyt täysin pieleen. Ennen kun kävin tansseissa "tanssimassa", useinkin tärppäsi, itse asiassa lähinnä sen takia kävinkin. Nyt kun olen vaihtanut leiriä ja 5 muun äijän kanssa ja "hirveän" kamamäärän kanssa lavalla, lähes olemattomia ovat tilanteet, joissa tarjonta ja kysyntä olisivat kohdanneet. Jo teknisiä ongelmia, joita en ole pystynyt tyydyttävästi ratkomaan (Lavalla, rumpujen takana vai missä?) Ainoastaan kerran on tullut tarjous koko bändille lähteä tarjoajan luokse "jatkoille", mutta pienen neuvoa-antavan äänestyksen jälkeen päätimme vain ystävällisesti kiittää tarjouksesta, varsinkin kun tytärkään ei kuulemma ollut kotona. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
pekkajau 01.12.2004 14:38:17 (muokattu 01.12.2004 14:40:02) | |
---|
Kohta on kai järjestettävä "pitkään ilman olleiden" soittajien miitti? Oiskoon paikka Savonlinna ja aika 5.8.2005? Hommataan sinne muutama "lahjoittaja" ja "hyväntekijä", joiden sydäntä lähellä on jatkuvassa puutteessa olevien ja siitä johtuvasta kurjuudesta kärsivien musiikkia harrastavien lähimmäisten asia! Semmonen Ilimanpilluu seminaari hyvin laakeeella aakeella ja jatkot sitten vaikka Sertzo-sedän puattipoukamassa? There`s no bisnes in showbisnes! |
Jami 01.12.2004 22:15:40 | |
---|
Baronin kans samoilla linjoilla. Ratkaisuna ja lohdutuksena mä oon katkerasti vaan todennu että nykynaisista ei oo mihinkään. Meissähän ei tietenkään mitään vikaa voi olla. Tuo Savonlinna olis kiva mutta naamioikaa se nyt hyvin että pääsis lähteen. hähähäh. fletarehtaa ne palijo häjyysemmäkki! |
baron 01.12.2004 23:25:24 | |
---|
Baronin kans samoilla linjoilla. Ratkaisuna ja lohdutuksena mä oon katkerasti vaan todennu että nykynaisista ei oo mihinkään. Meissähän ei tietenkään mitään vikaa voi olla. Tuo Savonlinna olis kiva mutta naamioikaa se nyt hyvin että pääsis lähteen. hähähäh. Ooppera ja Olavinlinna? Eikö riitä naamioksi? Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Sertzo S 02.12.2004 07:46:38 | |
---|
Kohta on kai järjestettävä "pitkään ilman olleiden" soittajien miitti? Oiskoon paikka Savonlinna ja aika 5.8.2005? Hommataan sinne muutama "lahjoittaja" ja "hyväntekijä", joiden sydäntä lähellä on jatkuvassa puutteessa olevien ja siitä johtuvasta kurjuudesta kärsivien musiikkia harrastavien lähimmäisten asia! Semmonen Ilimanpilluu seminaari hyvin laakeeella aakeella ja jatkot sitten vaikka Sertzo-sedän puattipoukamassa? Suuri hengen jättiläinen pekkajau on ties monennenko kerran oikealla asialla! |
Sertzo S 02.12.2004 07:46:59 (muokattu 02.12.2004 07:48:11) | |
---|
05.08.05, silloin saadaan kaikki! |
pekkajau 02.12.2004 12:10:26 | |
---|
05.08.05, silloin saadaan kaikki! Käy tori liian pieneksi? Varattava lentokenttä? There`s no bisnes in showbisnes! |
pekkajau 02.12.2004 12:16:57 | |
---|
Ooppera ja Olavinlinna? Eikö riitä naamioksi? Nyt keksinkin... että kotona voi "kertoa" vaikka että: "Mullon muuten tuurauskeikka 5.8.2005 oopperan aikana Olavinlinnassa...ai että ketä lähden tuuraamaan?...No sitä linnanpässiä!" Yks kaverini kehui että oli saanut ihan oikeita töitä pitkästä aikaa ja kun kysyin että mitä töitä muka, niin se kertoi että on päässyt Ähtärin eläinpuistoon villikarjun kesäloman sijaiseksi! There`s no bisnes in showbisnes! |
Jami 02.12.2004 13:19:42 | |
---|
...ai että ketä lähden tuuraamaan?...No sitä linnanpässiä!" ! Eihän tuota vois kotona kertoa. Ja kun tuohon tuuraukseen liittyy punaiseksi maalatut munat niin se paljastuis joka tapauksessa. Pitäis keksiä jotain äärimmäisen vastenmielistä että vaimokaan ei viitsisi millään lähteä mukaan. Esim. tuurauskeikka T.Kansan konsertissa. Siinäpä vasta alibien alibi. fletarehtaa ne palijo häjyysemmäkki! |