Aihe: Turakaisten käytös ?
1 2 3 4 5
Fuzzy Boner
17.06.2004 13:33:22
Eikös se niin mene että kun sillä on hame ja hengittää niin se käy...

ilman hamettaki käy.. eikä sillä hengitykselläkään niin väliä..
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
päivis
17.06.2004 13:38:24 (muokattu 17.06.2004 14:03:02)
"Ja sitten on vielä niitä artisteja jotka itse roudaavat fanejaan sinne takahuoneeseen."

Mä alan siinä vaiheessa vaihtaa vaatteita, ihan kostoksi... Mitäs tulitte! :)

No mua sillä ei saisi karkotettua, päin vastoin, siellähän mä istuisi sit ku tatti paskassa! :)

...ai niin sellasia kaljamahaisia tai kukkakeppikinttuisiakin muusikoita on...
...-köh- voi olla, että on sittenkin ihan tehokas konsti...

Edit: kinuttu -> kinttu
"Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance." --Peter Saint James
M.i.k.key
17.06.2004 13:44:04 (muokattu 17.06.2004 13:44:52)
ai niin sellasia kaljamahaisia tai kukkakeppikinuttuisiakin muusikoita on...

Vaihda sana TAI sanaan JA. Siinä vasta Mies!!!
EDIT: Lukihäiriö iski... vaihda lisäksi kukkakeppinuttuisia sanaan kukkakeppikinttuisia
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Martso
17.06.2004 14:23:36
Tämä on ihan sieltä! Kuukausi ilman mnettiä ja en tiedä mistään mitään: kuka on lavojen komein ja möreä-äänisin kunkku ja kuka kaunehin rinsessa, kuka juo eniten jallua, miten saa hmm.. sitä yms. tärkeitä pointteja :(
Ehkä pitäs aktivoitua pian taas liittymän hankintaan.

Vielä viikko teatteria ja sitte alkaa rökkenröll elämä jälleen :) Hymy karehtii suupielessä jo valmiiksi ko miettii ens perjantaita ja humppakeikkaa pitkästä aikaa!
...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta...
Eddy
17.06.2004 23:15:40

...ja jälkeenpäin kehuskellaan kavereille;Oli se hieno nainen,sillä oli pi**u ja kaikki...
Koskettelen soittimia...
pekkajau
19.06.2004 11:33:01
...ja jälkeenpäin kehuskellaan kavereille;Oli se hieno nainen,sillä oli pi**u ja kaikki...

Yksi vanha soittomies sanoi että niin kauan kun vaan tekee lämpimän kakan niin homma käy!
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
Irti Humpasta
19.06.2004 18:01:31

Yksi vanha soittomies sanoi että niin kauan kun vaan tekee lämpimän kakan niin homma käy!

.... ja sokeri sulaa suussa :)
Max komppaa ja mää soitan hanuril...Sininen uni
KoskPaavo
19.06.2004 21:31:16
HAS-audion Palsan kanssa kerran keksittiin näin että jos soittajan suoli toimii aamulla suht normaalisti on loppupäivä pelkkää kosmetiikkaa.
Soittaja selviää aina.
pekkajau
21.06.2004 13:37:59
HAS-audion Palsan kanssa kerran keksittiin näin että jos soittajan suoli toimii aamulla suht normaalisti on loppupäivä pelkkää kosmetiikkaa.

Sillon ei ole paska jäykkänä!

Mulle kävi kerran silleen kun olin vetämässä yhdessä kuntoutuslaitoksessa Juhannusjuhlilla hupia niin auttelin yhtä pappaa siinä yhden mökin pihassa kun siltä oli jäänyt Volvo savikkorinteeseen sutimaan tyhjää. No minä pikkusen tuuppasin vaarin volvoo ja vaari veti tietysti napit lautaan ja takapyörä heitti kaikki ravat housuille. Siinä kun tunti temuttiin niin lopulta se pappa sai sen autonsa tielle. No siinä tuli pikkusen kiire ja piti suoraan siitä heti kohta hypätä rantalavalle porukkaa laulattamaan. Ei siinä joutanut paljo housuja putsailemaan.No hetihän siihen yksi luumusukka mummon rupukka tuli ihan saatanasti valittamaan mulle jotta millainen huono esiintyjä minä olen kun mulla on ihan likaset housutkin jalassa? Minä olen sen jälkeen pitänyt mottona: Parempi olla paskat housussa kun housut paskassa!
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
klunssila
21.06.2004 15:34:35
Topicciin liittyen...

Mikä helkutti se voi olla, kun joku yleisöstä tulee sanomaan orkesterille, että "antakaa Reiska tulee laulamaan Paratiisin..."

Eikö ole sen vertaa järkeä päässä, että tajuisivat pysyä poissa häiritsemästä orkesterin työntekoa. Me yleensä sanotaan, että "Karaoke on tuossa naapurikuppilassa 200 metrin päässä" ja homma on loppuunkäsitelty.

Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Rumpujen ja mikserin takana treenikämpiltä... Palamme halusta!
Fuzzy Boner
21.06.2004 15:36:47

Onko muilla vastaavia kokemuksia?

Todella.. Monesti ihmiset tulevat mainostamaan vielä omia taitojaan ja kehuvat minkä kerkeävät itteään ja ääntään..

Joskus ollaan päästetty lauteille.. Sit tulee kivaa ;) hihi
baron
21.06.2004 15:57:12

Todella.. Monesti ihmiset tulevat mainostamaan vielä omia taitojaan ja kehuvat minkä kerkeävät itteään ja ääntään..

Joskus ollaan päästetty lauteille.. Sit tulee kivaa ;) hihi

Viime keikalla oli paikalla ammattilaiskolleega, joka erittäin ystävälliseen ja anteeksipyytävään sävyyn kysyi tauolla mahdollisuudesta päästä vierailemaan lavalla ja kun sattui vielä olemaan sulhasen veli, niin päästettiin mukaan ja ihan kivahan ammattilaisen kanssa oli soitella.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei"
Fuzzy Boner
21.06.2004 16:04:20
Viime keikalla oli paikalla ammattilaiskolleega, joka erittäin ystävälliseen ja anteeksipyytävään sävyyn kysyi tauolla mahdollisuudesta päästä vierailemaan lavalla ja kun sattui vielä olemaan sulhasen veli, niin päästettiin mukaan ja ihan kivahan ammattilaisen kanssa oli soitella.

Etunimen eka kirjain?
baron
21.06.2004 16:05:50

Etunimen eka kirjain?

Ämmä, auttoiko?
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei"
Fuzzy Boner
21.06.2004 16:06:20
Ämmä, auttoiko?

Auttoi!
isojussi
21.06.2004 17:00:57

Niin no toihan onkin ihan eri asia. Oli sitten ammattimies tai ei, niin jos homma taittuu oikeesti, voipi tulla luikhauttamaan.

Muistan toki kerran yhden "karaokekuninkaan", joka halus tulla laulamaan Akselia ja Elinaa, eikä osannut sanoa sävellajia. Laulatin sen sitten d-mollista. Oli naurussa pitelemistä, kun se yritti epätoivosesti alkaa kaikilta mahdollisilta sävelkorkeuksilta "KAU..kau..KAU...kau..kau...AN KAAT..soin..." ;-) eiku (*)
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
c64
21.06.2004 21:13:34
Me kyllä päästetään häissä ym. yksityistilaisuuksissa kaikki halukkaat kiekujat lavalle. Näin ittellä on vähemmän laulamista ja on siinä joskus naurussa pitelemissä kun serkunpojankaimanveli tulkitsee paratiisia tai muuta mukavaa. Oikein kun on veemäisellä päällä pistää vielä kanavasta kunnon honotus-soundin, jotta oikein on lystikästä...

Ravintelissa sitten tietenkin ehdoton ei kaikille laulamaan haluaville.
WanhaWetäjä
24.06.2004 02:24:16

Ei jumankekka...sehän voi olla Mikko Mäkeläinen ;-)))
Epämuusikko
24.06.2004 13:04:02
Lukekaapa uusimmasta nytistä Tangomarkkinoiden ja Provinssirockin yleisöjen välisistä käytöseroista kertova reportaasi. Ei ees kovin off-topic.
Svengi on vain tehokeino
M.i.k.key
24.06.2004 15:03:11
Lukekaapa uusimmasta nytistä Tangomarkkinoiden ja Provinssirockin yleisöjen välisistä käytöseroista kertova reportaasi. Ei ees kovin off-topic.

Tangot on urpoille. Itse siellä tänä vuonna ensi kertaa keikalla. Yhtään tangoa ei tosin soiteta
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)