Aihe: Tanssimuusikon koulutus?
1 2 3 4
baron
19.05.2004 18:53:41

Toi on hyväksi havaittu jutska! Mulla on mukava verkosto muusikkofrendejä, joilta saa tukea ja rehellisen mielipiteen. !

Pitää paikkansa. Mullakin on muusikkofrendejä, jotka suosittelee mulle pitsinnypläystä tai perhostenkeräilyä.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei"
nikolai
20.05.2004 18:56:38
Aloin soittamaan pianoa 2-vuotiaana ja rummut tulivat mukaan kahdeksan vanhana.

Melko pitkä pianointro :)
J. Cool
20.05.2004 19:24:11

Melko pitkä pianointro :)

hehe vähän liianki pitkä näin rumpalin näkökulmasta!
aivan hirrveetä menoa!
JK
28.05.2004 22:19:43
Se riittää tällä hetkellä että pystyy soittamaan/treenaamaan levyjen kanssa n. 2-7 kertaa kuukaudessa. Se on itseasiassa sama kuin soittaisi bändissä paitsi biisejä kannattaa olla hurumycket niin ei pääse maistumaan puulta.
-Anonymous-jazz

Onhan se itseasiassa sama kuin soittais bändissä ja vaikka ihan keikoilla, onhan? Ei vaan ole mukana niitä muita surkeita soittajia jotka ei osaa mitään.

Sorry, mutta mua naurattaa ihan oikeesti HOHO!!!
"Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies
Fuzzy Boner
28.05.2004 22:26:28
-Anonymous-jazz

Onhan se itseasiassa sama kuin soittais bändissä ja vaikka ihan keikoilla, onhan? Ei vaan ole mukana niitä muita surkeita soittajia jotka ei osaa mitään.

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … hp?c=1&t=62059&o=0&co=0
"krapula on paheen aiheuttama" Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
baron
28.05.2004 22:41:06

-Anonymous-jazz

Ei siinä mitään nauramista! Paljon helpompi järjestää treenit, soittokaverit ei fibaa, eikä ainakaan hauku sua ja kukaan ei pane kyseenalaiseksi sitä, että olet jengin paras soittaja.

Mäkin taidan siirtyä tohon!
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei"
KoskPaavo
29.05.2004 00:00:49
Jos sattuu samaan bändiin esim.10 vuotta vanhemman "tervepäisen" hyvän soittajan kanssa niin muutaman kuukauden yhdessäsoitto vastaa monen vuoden opiskelua. Mulle on käynyt näin parikin kertaa.En tiedä huomataanko se mutta itsestä kyllä jälkikäteen näin tuntuu.
Soittaja selviää aina.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)