baron 26.03.2004 00:19:49 | |
---|
sama vika Tä, basisti tulee mustassa frakissa ja säämiskähanskoissa ja alkaa soittaa????? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
Fuzzy Boner 26.03.2004 00:20:18 | |
---|
Tä, basisti tulee mustassa frakissa ja säämiskähanskoissa ja alkaa soittaa????? Lue tarkemmin faija. Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
Le Haba 26.03.2004 00:23:44 | |
---|
Mulla ei ikinä ole ollut frakkia päällä, eikä hanskoja soittaessa :) My name is Baron, Le Baron |
Fuzzy Boner 26.03.2004 00:24:16 | |
---|
Mulla ei ikinä ole ollut frakkia päällä, eikä hanskoja soittaessa :) hehe.. Mul on joskus frakki mut hanskat on * Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
baron 26.03.2004 00:25:23 | |
---|
Lue tarkemmin faija. Luin. Sen jälkeen kun mä sanoin valkoiset säämiskähansikkaat, te sanoitte: Samoin Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
Fuzzy Boner 26.03.2004 00:26:16 (muokattu 26.03.2004 00:26:58) | |
---|
Luin. Sen jälkeen kun mä sanoin valkoiset säämiskähansikkaat, te sanoitte: Samoin lue lainaukset, faija. Fuzzy: Nyt ku otit puheeks nii viimeks tänään kaikki oli pydessä valmiina ku tulin paikalle. hoho Le Haba:sama vika Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
baron 26.03.2004 00:32:59 | |
---|
Mulla ei ikinä ole ollut frakkia päällä, eikä hanskoja soittaessa :) Ei tietenkään soittaessa. Sehän on ohjelmanumero, kun pianisti saapuu säämiskähanskoissa ja riisuu ne hitaasti, viivytellen, tyylikkkäästi ja sitten vähän notkistelee sormiaan ennen "sulosävelien" alkamista. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
Le Haba 26.03.2004 00:34:46 | |
---|
Ei tietenkään soittaessa. Sehän on ohjelmanumero, kun pianisti saapuu säämiskähanskoissa ja riisuu ne hitaasti, viivytellen, tyylikkkäästi ja sitten vähän notkistelee sormiaan ennen "sulosävelien" alkamista. Joo, me Fuzzyn kanssa pureuduttiin tohon, että kamat oli valmiiks roudattuna. Ei niinkään siihen frakkiin ja hanskoihin My name is Baron, Le Baron |
baron 26.03.2004 00:36:34 | |
---|
Joo, me Fuzzyn kanssa pureuduttiin tohon, että kamat oli valmiiks roudattuna. Ei niinkään siihen frakkiin ja hanskoihin On sekin jotain. Mun roudarit on vaan niin kalliita, että mä tienaan itse asiassa paremmin roudaamalla kuin soittamalla. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
Notefix 26.03.2004 09:19:51 | |
---|
No ei mua ainakaan treenikämppä sytytä. Jos piisi siellä menee hyvin, niin silloinhan vasta alkaa syyhyttää päästä soittamaan se oikeasti (eli yleisölle) Mutta eikös se mene niin että mitä huonompi kenraali, sitä paremmin keikka menee? My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
Notefix 26.03.2004 09:26:59 | |
---|
Enhän mä edes pysty yksin treenaamaan, jollen mä mielikuvituksessani soita yleisölle. (Iso konserttisali kuuntelee kun mä vedän Hanonia ja Chernyä) Hmmm, tuosta tulikin mieleen, että mulle tarjottiin loppukesästä hyvin mielenkiintoista sovituskeikkaa, josta olen innoissani...ongelma vaan oli että halusivat myös että soitan pianoa, josta en ollut ollenkaan niin varma. Mä olen vilpittömästi sitä mieltä, että tästä maasta löytyy paljon soittajia, jotka pystyvät saamaan sen musan ihan eri tasolle. Tästä herää juuri se kysymys se, että pitääkö tehdä kaikkea vain siksi että on tekemistä, vai onko hyvä pitää päänsä jos oikeasti on sitä mieltä, että kokonaisuus vaatii jotain muuta. PS: oikeasti mähän vaan pohjustan sitä, että tuutko Baron soittamaan :))) My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
Sertzo S 26.03.2004 09:30:27 | |
---|
Kaikki mitä tehdään, tähtää hässimiseen. Siksi me kaikki ollaan soittamaan alettu että pildeä tulisi. "Kauas Pildet Karkaavat" kuulostaa liian pahalta.. Tämä on totuus! Haaaaaahahaa! ;) |
baron 26.03.2004 09:35:01 | |
---|
PS: oikeasti mähän vaan pohjustan sitä, että tuutko Baron soittamaan :))) Tuo miittiin sovitus Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
KB 26.03.2004 09:37:29 (muokattu 26.03.2004 09:38:26) | |
---|
Lyhestä virsu kaunis - mä tykkään soittamisesta. Ja erityisesti bändisoitosta - siinä on jotain niin saakelin hienoa, kun eri jutut eri tyypeillä loksahtaa kohdalleen ja siitä muodostuu biisi. Ja se kun vielä onnistuu yleisön edessä, niin jalat on tukevasti kymmenen senttiä maanpinnan yläpuolella. Tästä herää juuri se kysymys se, että pitääkö tehdä kaikkea vain siksi että on tekemistä, vai onko hyvä pitää päänsä jos oikeasti on sitä mieltä, että kokonaisuus vaatii jotain muuta. Ja täältä omakohtainen vastaus (mä ny kuitenkin päätin kirjoittaa tänne, B keksi hyvän aiheen): mä oon pohdiskellut tätä kysymystä viime aikoina aika paljon - oon ollut huomaavinani, että soitan entistä vähemmän ja vähemmän bändikeikoilla - tilutan kotona sitten niin paljon kuin huvittaa. Frank Pappaa lainatakseni - vain olennainen on tärkeää. Mikä taas on olennaista, niin se onkin sitten niitä ikuisuuskysymyksiä vailla eksaktia vastausta. Paitti tietysti toi Fuzzyn mainitsema pilde ;) Tasan ei käy jalkapohjat™ |
baron 26.03.2004 09:44:01 (muokattu 26.03.2004 10:19:00) | |
---|
- oon ollut huomaavinani, että soitan entistä vähemmän ja vähemmän bändikeikoilla - tilutan kotona sitten niin paljon kuin huvittaa. Frank Pappaa lainatakseni - vain olennainen on tärkeää. ;) Kiitos samoin, tässä suhteessa olen käännynnäinen ja nykyään samoilla linjoilla kuin sinä. Kiipparit on niin hieno soitin, että ei kannata "tuhlata" sitä vaan soittaa ainoastaan "olennainen". Edit: Kun ei oo lahjoja niin pitää lukea kirjoja: Mä oon oppinut itselleni upouuden kiipparisäestyksen tehokeinon: tauko! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
Kirstiina 26.03.2004 10:27:31 | |
---|
Ja taas uusi turakainen täällä... mielenkiintoinen threadi tämäkin, mutta olisin kaivannut lisää vastauksia alkuperäiseen kysymykseen, ja mieluiten vielä tanssimusiikkia soittavilta muusikoilta. Kun soitatte tanssimusiikkia lavalla tms. niin vaikuttaako soittonautintoon a) onko paikalla sopivasti väkeä b) tanssiiko ne c) osaako ne tanssia d) osaako ne tanssia siten että biisin dynamiikan muutokset näkyvät tanssissakin ...vai ollaanko me rutisevat turakaiset vain soittonautinnon häiriönä, noin pääsääntöisesti? Oh Lord, it's hard to be humble, when you're perfect in every way. I can't wait looking in the mirror, ´cause I get better looking each day. To know me is to love me, I must be a hell of a gal! Oh lord, it's hard to be humble, but I'm doing the best |
Fuzzy Boner 26.03.2004 11:01:22 | |
---|
Kun soitatte tanssimusiikkia lavalla tms. niin vaikuttaako soittonautintoon a) onko paikalla sopivasti väkeä b) tanssiiko ne c) osaako ne tanssia d) osaako ne tanssia siten että biisin dynamiikan muutokset näkyvät tanssissakin ...vai ollaanko me rutisevat turakaiset vain soittonautinnon häiriönä, noin pääsääntöisesti? Ehei, teitä varten tässä kaikki tekee. Soittamisen ilosta, vai mitä jäbät? :) Mites Kirstiina, onks sul mitään illalla? (KPK)
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
baron 26.03.2004 11:06:05 | |
---|
Kun soitatte tanssimusiikkia lavalla tms. niin vaikuttaako soittonautintoon a) onko paikalla sopivasti väkeä b) tanssiiko ne c) osaako ne tanssia d) osaako ne tanssia siten että biisin dynamiikan muutokset näkyvät tanssissakin ...vai ollaanko me rutisevat turakaiset vain soittonautinnon häiriönä, noin pääsääntöisesti? a) joo b) joo c) ja d) ihan sama miten ne tanssii, pääasia että tanssii. Varmaan jokainen yrittää niin hyvin kuin osaa, mikä mä oon niitä kritisoimaan. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
Kirstiina 26.03.2004 11:10:09 | |
---|
Ehei, teitä varten tässä kaikki tekee. Soittamisen ilosta, vai mitä jäbät? :) Mites Kirstiina, onks sul mitään illalla? (KPK) No olin jotenkin ymmärtävinäni että ainakin osalle merkitsee jotain se, että kuunteleeko sitä soitantoa kukaan, ja jos kuuntelee niin ymmärtääkö siitä mitään. KPK? Oh lord, it's hard to be humble, when you're perfect in every way.... |
baron 26.03.2004 11:13:26 | |
---|
KPK? Kliinis-patologinen kokous Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |