Aihe: Kateus.. Onko sitä, oletteko kokeneet ?
1 2 3 4 5
Anonymous-jazz
03.06.2019 00:42:37

Epämuusikko: niitä ammattipuolen kateuskohtauksia penäsin.

Niistä voisi kirjoittaa vaikka romaanin :)
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Eläkeläissoittaja
03.06.2019 06:39:16

Anonymous-jazz: Niistä voisi kirjoittaa vaikka romaanin :)

Naulankantaan! :)
bossguitar
03.06.2019 07:40:35
Anonymous-jazz: Niistä voisi kirjoittaa vaikka romaanin :)

Voit siis helposti antaa muutaman esimerkin.
morfin_mafer
03.06.2019 10:41:37
En tiedä onko vain kateutta, että netissä ihmiset väittää, että kotistudioni on ostettu pikavipeillä eikä yritykseni tuotolla.

Kuulema tarvitsen myös psykoloogista apua kun teen sellasia ja sellasia Youtube-videoita.
Anonymous-jazz
03.06.2019 12:40:35 (muokattu 03.06.2019 17:53:06)

morfin_mafer: En tiedä onko vain kateutta, että netissä ihmiset väittää, että kotistudioni on ostettu pikavipeillä eikä yritykseni tuotolla.

Kuulema tarvitsen myös psykoloogista apua kun teen sellasia ja sellasia Youtube-videoita.

No kerros lisää :)

Periaatteessa toi mitä päämme sisällä liikkuu ei kuulu kyllä millään mitalla kenellekään toiselle.

Minun päässäni soi usein musiikkia, mutta ei se minusta ole merkki mistään mielenterveysongelmista :) Mutta joku valkotakkinen voisi siitäkin olla erimieltä ja lyödä siihen vaikka diagnoosin, että "potilas väittää kuulevansa musiikkia".
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Epämuusikko
03.06.2019 13:19:53 (muokattu 05.06.2019 11:04:44)
morfin_mafer: En tiedä onko vain kateutta, että netissä ihmiset väittää, että kotistudioni on ostettu pikavipeillä eikä yritykseni tuotolla.

Laitatko linkkiä siihen Tears for Fears -remixiin.

se beatportin linkki oli vanhentunut.
So smooth you can hear the beard.
Anonymous-jazz
03.06.2019 17:51:07

Epämuusikko: Laitatko linkkiä siihen Tears for Fears -remixiin.

A This one ?

https://www.youtube.com/watch?v=XRECZ9RkTtc
Jucciz
06.06.2019 03:09:30
Bändissä en ole kokenut, mutta kun tämän uuden hallituksen linjauksia kattoo, on siellä koko homman ytimessä näköjään kateus. Kohta varmaan saa maksaa ihan omalla työllä hankituista soittimistaankin ylimääräistä omaisuusveroa, koska onhan se nyt väärin omistaa mitään.
Kefiiri
06.06.2019 09:39:48
Kateudesta pitäisi ruveta verottamaan... johan alkaisi valtion kassa kilistä!
En ole musiikin asiantuntija.
Anonymous-jazz
06.06.2019 21:13:20

Jucciz: Bändissä en ole kokenut, mutta kun tämän uuden hallituksen linjauksia kattoo, on siellä koko homman ytimessä näköjään kateus. Kohta varmaan saa maksaa ihan omalla työllä hankituista soittimistaankin ylimääräistä omaisuusveroa, koska onhan se nyt väärin omistaa mitään.

Haitarille voisi laittaa ylimääräisen haittaveron :)
EP
07.06.2019 07:21:37
Anonymous-jazz: Haitarille voisi laittaa ylimääräisen haittaveron :)

Hohhoijaa..
Eläkeläissoittaja
07.06.2019 10:14:52 (muokattu 07.06.2019 10:15:10)

Anonymous-jazz: Haitarille voisi laittaa ylimääräisen haittaveron :)

Vanha, kulunut ja huono vitsi. :/
artope
07.06.2019 12:13:36

Eläkeläissoittaja: Vanha, kulunut ja huono vitsi. :/

Kuuntele nyt kaverin sävelteoksia. Ne/hän ei oo haitaria koskaan nähneetkään.
"Siwa-stemma - yllättävän lähellä"
Epämuusikko
08.06.2019 11:30:41
Haitarivittuilu on yksi kateuden muoto.
Funkånaut
08.06.2019 14:47:59

Epämuusikko: Haitarivittuilu on yksi kateuden muoto.

Näin on. Kun ei lähde niin vittuillaan niille, joilla lähtee.
"The good thing about procrastination is that you always have something planned for tomorrow."
WanhaWetäjä
08.06.2019 15:16:26 (muokattu 08.06.2019 15:19:02)

No jaa, tosikot ja vanhat huttupierut noista voivat hermostua joihin toki itsekkkin kuulun vaan mulle saa vittuilla ihan mistä vaan soittamisistani ja laulamisistani ihan vapaasti koska olen mieleltäni nuori mies vs moni ukkoutunut humppaturakainen. Kitarasta lähtee jopa ihan uskottavia särösooloja, tarvittaessa myös sitä rrrrrautalankaa mutta vaan jos on pakko.

Yli 40:n keikkailuvuoden aikana olen nähnyt ja kokenut aika kattavasti alueesta haitarismi laidasta laitaan, ekat huttukeikat tein haitariopartiossa, toki pelimannilla oli "midi" ja Hammondin Leslie joten ihan se synkin haitarismi "mehtäkukkineen" loisti poissaololllaan.

Karuimmat kokemukset alkavat vaikkapa 60 vuotiaasta metsurista jonka vakihaitaristi hommasi tuuraamaan ja joka ei ollut ennen soittanut bandissa ja osasi soittaa vaan ne omat biisit, nekin päin persettä, siinä oli kyllä todellista haitarivittuilua vakimiehen taholta. No,ko kaveri oli varsinainen jäynämestari eli teki tuon varmasti tahallaan.
Muutama todella tyylitajuinen mestariluokan soittajakin on koettu + jatkuvasti hymyssä suin melodiaa taustalla tiluttavat "mestarit" + muutama alkoholisti ja kaikkea siltä väliltä. Yksi "mestari" on jäänyt mieleen laitteistosta, WLM urut, päin vttua vireessä oleva klavinetti urun päällä + aivan eri vireessä oleva haitari. Viikon veto tuntui aika pitkältä...niin joo, porilainen jazz-haitaristilegenda oli myös pelkkää tuskaa kuin myös yksi oikeasti teknisesti taitava kaveri jolla ei vaan ollut musikaalisuutta ja soittotyyli oli repivää ja kurttu tuli akustisesti ihan vtun lujaa, karmeeta.

Haitarikateus, voiko sitä edes olla, soitinhan on väärissä käsissä todella nimensä veroinen eli pirunkeuhko. Ehkä siinä mielessä voisi olla että jos soittaisin haitaria ja mulla olisi PA, Sprintteri ja oma firma päiväduunin lisäksi niin olisi varaa käydä keikoilla alihintaan, näitäkin on, valitettavasti.

On ihan ok jos bandissa esim kiipparisti soittaa haitaria ja hoitaa sillä vanhan tanssimusan, se ei ole useinkaan ok että on esim "kitaristi" joka soittaa haitaria koska näissä tapauksissa se kitaraosaaminen on useimmiten mitä on, esimerkkinä tango "Romanialainen kitara", jos se pitää vetää haitarilla vaikka soittaakin kitaraa niin metässä ollaaan. Tämäkin on nähty.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
EP
08.06.2019 15:35:00 (muokattu 08.06.2019 15:36:07)
HAHAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!! HIHIHIIHIHIIIIIII!!

Ei enempää , maha kipeä!! :D

Just näin ja monessakin muodossa.
morfin_mafer
08.06.2019 18:39:23 (muokattu 08.06.2019 18:40:50)
Anonymous-jazz: No kerros lisää :)

Periaatteessa toi mitä päämme sisällä liikkuu ei kuulu kyllä millään mitalla kenellekään toiselle.

Minun päässäni soi usein musiikkia, mutta ei se minusta ole merkki mistään mielenterveysongelmista :) Mutta joku valkotakkinen voisi siitäkin olla erimieltä ja lyödä siihen vaikka diagnoosin, että "potilas väittää kuulevansa musiikkia".

No kait joku tulee kateelliseksi kun mun musastudio on ostettu tällä revenuella:
https://www.i4ware.fi/revenue/
Eikä oikeesti kallilla luotoilla.
Ja noin donitsit satunnaisesti tulee Atlassian Marketplacesta jossa myyn Appeja, jotka olen itse koodannut.

Vaikka toi revenue ei ole kovin iso.. siis vuodesta 2012 lähtien vain n. 26000 USD.
Anonymous-jazz
09.06.2019 02:26:10 (muokattu 09.06.2019 02:28:08)

Epämuusikko
09.06.2019 03:25:13
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)