baron 18.06.2018 21:33:54 | |
---|
Jucciz: Se oli lopultakin pakko hyväksyä, että omista musiikillista lähtökohdistani johtuen en koskaan tule pääni sisällä sopeutumaan päätoimisen tanssimuusikon tehtävään, Ymmärrän hyvin. Jos ei oo humppamuusikon sielu niin parempi vaihtaa. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
aslak 18.06.2018 22:57:55 | |
---|
Onhan tuo haastava yhtälö, bändi/intohimo. Suhteelisen lyhyt pesti mutta joo varmasti parempi poistua kuin roikkua. Itse soittanut 16v bändissä jonka genre on juuri mitä haluan. Intohimo ja palo on väkisinkin koetuksella kun aikansa kiertää ja veivaa samoja biisejä että uusiakin. Silloin kun tuska iskee lavalla -voi ei taas tää biisi- käännän tilanteen niin että yleisön takia täällä ollaan ei itsemme. Ehkä yleisölle juuri se biisi oli illan paras ja odotetuin, muista muista tsemppaa. Tanssimusaa tuli veivattua saman bändin kanssa aiemmin semmonen 10v. Tiedän tunteen :) Hauskojakin muistoja, mutta ei kiitos. |
Kimd 19.06.2018 07:11:53 | |
---|
Jucciz: Hommassa täytyy säilyttää intohimo, sen verran arvokas asia musiikki ainakin mulle on.
Jokos seuraaava homma on katseltuna? Ei irtoa |
Ukko 19.06.2018 16:25:54 | |
---|
Jucciz: Se oli lopultakin pakko hyväksyä, että omista musiikillista lähtökohdistani johtuen en koskaan tule pääni sisällä sopeutumaan päätoimisen tanssimuusikon tehtävään Niin... jazziahan minä aina olisin halunnut soittaa..... ? COVS jäsen nro 6 |
Jucciz 20.06.2018 13:33:40 | |
---|
Kimd: Jokos seuraaava homma on katseltuna? Nyt vedän henkeä, pidän silmät ja korvat auki ja katsotaan sitten, mitä tapahtuu. Vaan jätetäänpä tämä ketju muun bändin käyttöön jatkossa. Mukavaa kesää kaikille! |
aslak 06.07.2018 22:04:27 | |
---|
Vaan eipä tänne kukaan muu bändistä kirjoittele. Olit lipunkantaja, hyvä niin. Bändi touhuissa muutoksien syy löytynee jostakin näistä, raha-viina-rakkaus. |
Lucky 7 23.08.2018 14:19:27 | |
---|
Jucciz: Nyt vedän henkeä, pidän silmät ja korvat auki ja katsotaan sitten, mitä tapahtuu. Vaan jätetäänpä tämä ketju muun bändin käyttöön jatkossa. Mukavaa kesää kaikille! En tiiä koskeeko tää bändiä, mutta suvi ny ainakin pääsee kuulemma sinkun tekoon. Onko nää ne jatkot Jucciz? TÄ? |
The 1 30.09.2018 03:27:30 | |
---|
Kukas sen kissan hännän nostaa kuin kissa itse mutta kovasti heluu häntä vai oliko se koira. |