pekkajau 28.12.2005 22:11:36 (muokattu 28.12.2005 22:11:49) | |
---|
Eikös Turuus ole naiset ko Suomen Joutsenia? Pitkäkaulasia ja pahaäänisiä? Musta huumori on musta huumoria! |
riff 28.12.2005 22:12:33 | |
---|
Ja sait siitä ikuisen trauman ja turkufobian? No en. Olen lapsena asunut turussa ja siksi ehkä suhtaudun hieman erilailla. Mutta siitä on kauan! Olen keski-suomalainen. Selvä mies ei sisulle haise! |
riff 28.12.2005 22:13:41 | |
---|
Eikös Turuus ole naiset ko Suomen Joutsenia? Pitkäkaulasia ja pahaäänisiä? Kaulasta ja äänestä en tiedä mutta sillä murteella vahavsti asiat esitettynä ei äly liiaksi paista;-) Selvä mies ei sisulle haise! |
Landola59 28.12.2005 22:17:13 | |
---|
Kaulasta ja äänestä en tiedä mutta sillä murteella vahavsti asiat esitettynä ei äly liiaksi paista;-) Ainuva oikia pual jokkee? "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Sertzo S 28.12.2005 22:21:05 | |
---|
No en. Olen lapsena asunut turussa ja siksi ehkä suhtaudun hieman erilailla. Mutta siitä on kauan! Olen keski-suomalainen. Aikoinaan laivamuusikkona ollessani tuli seilattua Turku-Tukholma väliä useinkin ja Viking Sally-aluksellakin, joka tunnettiin myöhemmin Estonia-nimisenä. |
Landola59 28.12.2005 23:35:36 | |
---|
joka tunnettiin myöhemmin Estonia-nimisenä. Joutuko pitämään tuolista kiinni ku kuulit uutisen? Mahto jotenki potkasta... "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
R.Syke 29.12.2005 08:06:11 (muokattu 29.12.2005 08:10:24) | |
---|
HETKINEN. STOP. Nyt tähän teidän Turun mollaamiseen pitää laittaa piste heti aamutuimaan. Jos, missään niin Turussa, kohdeltiin köyhää opiskelijapoikaa todella hyvin. Milloin auttoivat yliopiston sosiologian, hammaslääketieteen, Suomen historian, yleisen historian, kansantaloustieteen, englantilaisen filologian, germaanisen filologian, estetiikan, vertailevan nestetiikan, lääketieteen, psykologian ja luonnonmaantieteen naispuoliset opiskelijat, kaikki syvällisesti asioihin paneutuen. Missään en ole vastaavaa kokenut. Enkä usko, että se on enää mahdollistakaan. Jouduin valitettavasti vaihtamaan opiskelukaupunkia tämän liian kovan huolenpidon vuoksi. Näin pääsin myös valmistumaan ajallani. Mutta... Sitten oli vielä nämä 'siviilineidit ja rouvat', jotka otti mielellään huostaansa - jopa viikkoksi - hieman ulalla olleen opiskelijapojan. Heittivät jopa aviomiehensä kapakkaan siksi aikaa. Se oli minusta uljasta. Mutta tästä noustiin ja selvitttiin. Turulle nostan aina maljan ja muistan ilolla teitä siellä. |
Sertzo S 29.12.2005 08:24:03 | |
---|
Joutuko pitämään tuolista kiinni ku kuulit uutisen? Mahto jotenki potkasta... Kyllähän se kylmäsi hieman. |
Pula-Aho 29.12.2005 09:18:31 | |
---|
Nyt tähän teidän Turun mollaamiseen pitää laittaa piste heti aamutuimaan. Jos, missään niin Turussa, kohdeltiin köyhää opiskelijapoikaa todella hyvin. Milloin auttoivat yliopiston sosiologian, hammaslääketieteen, Suomen historian, yleisen historian, kansantaloustieteen, englantilaisen filologian, germaanisen filologian, estetiikan, vertailevan nestetiikan, lääketieteen, psykologian ja luonnonmaantieteen naispuoliset opiskelijat, kaikki syvällisesti asioihin paneutuen. Mutta Turkulaiset naiset on kauheita valehtelemaan. Aina ovat pyytämässä luokseen teelle, mutta sitten kun sinne menee, niin ikinä ole mitään teetä tarjottu. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
v_m_kangas 29.12.2005 09:22:57 | |
---|
Karmein yritys oli aikoinaan Summassaaressa, jossakin toisessa threadissä joskus kerroinkin tästä, kun se "Kilinä"-keiju, jonkun sortin solisti, yritti saada soittajapojilta majoitusta. Ei kuulemma olisi tarttenut katua, sen verta hyväksi ihteään kehui :) Humppaa tai soita humppaa |
Sertzo S 29.12.2005 09:26:07 | |
---|
Karmein yritys oli aikoinaan Summassaaressa, jossakin toisessa threadissä joskus kerroinkin tästä, kun se "Kilinä"-keiju, jonkun sortin solisti, yritti saada soittajapojilta majoitusta. Ei kuulemma olisi tarttenut katua, sen verta hyväksi ihteään kehui :) Arvaan, kenestä on kysymys. Missähän lienee nyt? |
humppahanuristi 29.12.2005 09:30:28 | |
---|
Minäkin oli kerran Summassaaressa (1996), en kyllä soittamassa. Sitten yhden tyttösen kanssa tanssittiin. Vielä tänäkin aamuna sama tyttönen oli vieressä nukkumassa. Haluaisiko kukaan ostaa VOX PF10:n? Ostin kotiharjoittelua varten mutta eihän siitä mitään tule:"mulla särkee päätä, et viiti nyt vinguttaa... Sen kerran kun telkkaria katon, niin täytyy pitää tuollaista mekkalaa..." |
Sertzo S 29.12.2005 09:36:25 | |
---|
Minäkin oli kerran Summassaaressa (1996), en kyllä soittamassa. Sitten yhden tyttösen kanssa tanssittiin. Vielä tänäkin aamuna sama tyttönen oli vieressä nukkumassa. :) :) :) |
baron 29.12.2005 11:20:10 | |
---|
Kun mua isketään, joskus ne pyytää saada munaa. Joskus ne taas menee suoraan asiaan. My name is Baron, Sir Baron. |
pekkajau 29.12.2005 11:22:27 | |
---|
Arvaan, kenestä on kysymys. Missähän lienee nyt? Oliko sillä silmissä semmonen pikku karsastus ja valakia tukka? Musta huumori on musta huumoria! |
R.Syke 29.12.2005 11:23:50 | |
---|
Minäkin oli kerran Summassaaressa (1996), en kyllä soittamassa. Sitten yhden tyttösen kanssa tanssittiin. Vielä tänäkin aamuna sama tyttönen oli vieressä nukkumassa. Pääsit pitkälle saatolle. Laitoit kuntokylpylässä kerralla suhteet kuntoon! |
R.Syke 29.12.2005 11:25:34 (muokattu 29.12.2005 11:25:51) | |
---|
Kun mua isketään, joskus ne pyytää saada munaa. Joskus ne taas menee suoraan asiaan. Miten ne muotoilee sen noin sanallisesti? Tarkoitan samaa tapaa, kun teidän orkesterille ilmoitetaan, että herroille on sitten kabinetissa pöytä katettuna olkaa hyvättt. Nimim. utelias bg |
baron 29.12.2005 11:27:07 | |
---|
Miten ne muotoilee sen noin sanallisesti? Tarkoitan samaa tapaa, kun teidän orkesterille ilmoitetaan, että herroille on sitten kabinetissa pöytä katettuna olkaa hyvättt. Nimim. utelias bg Vaikeuksia luetun ymmärtämisessä? "Mä haluaisin munaa" My name is Baron, Sir Baron. |
v_m_kangas 29.12.2005 11:51:26 | |
---|
Oliko sillä silmissä semmonen pikku karsastus ja valakia tukka? En niin silmiä katellut, ainakin niissä oli humalaisen karsastusta, mutta ainakin hiukset oli valakiat :) Humppaa tai soita humppaa |
R.Syke 29.12.2005 11:56:30 (muokattu 29.12.2005 11:59:09) | |
---|
Vaikeuksia luetun ymmärtämisessä? "Mä haluaisin munaa" Kato saatana. Hyvä metodi. Turussa, kun tultiin siitä kunnan kuppilasta nakkikioskille, niin kainalossa oleva neitokainen ilmoitti kovalla äänellä: 'Nyt syödään nakit ja sitten lähetään naimaan.' Siinä oli tommonen joukkueellinen tuttuja kavereita + muutama muu. Että tämän vain halusin kertoa tällä kertaa. Pois koristeeelliset menuetit ja hovikumarrukset! |