Roweami 15.09.2014 00:25:13 | |
---|
pekkajau: Meillä on yksi nainen raskaana työpaikalla = Koko työpaikka on raskaana! Kenen syy laulaa.. noh nyt en muistakkaa. |
WanhaWetäjä 15.09.2014 02:26:16 | |
---|
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
EP 15.09.2014 06:06:02 (muokattu 15.09.2014 06:13:40) | |
---|
|
jakeni 15.09.2014 13:25:42 | |
---|
Menee aika kauaksi otsikosta nämä jutut... Ketä nää muut ASIANTUNTIJAT oikein ovat??? WW on Nyyssönen,ainut kuka uskaltaa esittäytyä. On se helppoa huudella vieraisiin pöytiin ja esitellä tieto taitojaan. -ihme jengiä!!! |
EP 15.09.2014 14:29:24 (muokattu 15.09.2014 14:30:05) | |
---|
jakeni: Menee aika kauaksi otsikosta nämä jutut... Ketä nää muut ASIANTUNTIJAT oikein ovat??? WW on Nyyssönen,ainut kuka uskaltaa esittäytyä. On se helppoa huudella vieraisiin pöytiin ja esitellä tieto taitojaan. -ihme jengiä!!! Joo WW kyllä uskaltaa ..ja kehtaa. E: EI täällä tarvi esittäytyä, nimimerkki riittää ja musiikista pitäis keskustella. |
ferodoz 15.09.2014 15:57:45 | |
---|
EP: Joo WW kyllä uskaltaa ..ja kehtaa. E: EI täällä tarvi esittäytyä, nimimerkki riittää ja musiikista pitäis keskustella. Kun nyt itse joskus keskustelisit edes jostain. Ts. puhut paljon muttet sano mitään. :) Just a face in the crowd. |
Yön siivet 15.09.2014 23:46:09 | |
---|
Niinpä. Minähän vain kerroin, minkälaisen uuden orkan tahtoisin jos se olisi mahdollista. Yksi "asiantuntija" kaivelee vanhoja ja ilkeilee siinä sivussa niin kuin vanha ämmä. jakeni: Menee aika kauaksi otsikosta nämä jutut... |
Yön siivet 15.09.2014 23:50:01 | |
---|
Kristina Hautala ja meikäkin veisasi penskana niin että seinät helisi. Roweami: Kenen syy laulaa.. noh nyt en muistakkaa. |
Yön siivet 15.09.2014 23:58:47 | |
---|
Jooo, ei se varmasti ole soittajien vika siitä huolimatta, että toiveeni mukaisia en ole löytänyt. Sen sijaan yhden ahdasmielisen mulkun, yhden nolo-oharin ja monta iän kalkkeutamaa, jotka eivät jaksa harkata puhumattakaan uusiutumisesta ja sen semmoisesta itsensä virkistämisestä. Yksin tässä aiheessa on helweeten paha päästä eteenpäin. Missäs päin sinä sijaitsetkaan? Alkaisit varmasti säestäjäksi ... WanhaWetäjä: Hoho...juu ei kiinnosta kyllä yhtään tämä osio, sinun tarinasi on nyt nähty ja kuultu ja se ei tunnu etenevän yhtään mihinkään...miksi, se ei ole ainakaan soittajien vika se. |
Lennu 16.09.2014 08:16:40 | |
---|
Ollakseni nyt hetken vakava ja pohtiva: Uuden orkesterin kasaamalla kasaaminen on kyllä ongelmallista. Ei kukaan varta vasten halua lähteä palkolliseksi uuteen aivan samaa musiikkia soittavaan tuntemattomista ihmisistä kosstuvaan bändiin. Koska ihan sitä samaa hommaa, samalla rahalla, voi tehdä tuttujen kesken ja vitsitkin on jo tuttuja ja kaikki on mukavaa ja helppoa. Ihminen on silleen mukavuudenhaluinen. En voi kuvitella, että KUKAAN haluaisi lähteä johonkin perä-kyyttöön HARJOITTELEMAAN kappaleita, jotka voisi ihan hyvin katella kerran läpi kotona ennen keikkaa. Se on vaan liian työlästä. Joo niitä voi löytyä kourallinen parikymppisistä tuoreista ja vielä innokkaista nuorista, mutta se menee aina parissa vuodessa ohi. Se into ja nuoruus. "Se on hiukan surullinen sirkus semmoinen, jossa voimamiehet pieksevät klovnit tajuttomiksi." -Qsine |
EP 16.09.2014 09:45:55 (muokattu 16.09.2014 09:52:16) | |
---|
Jos ihan uutta kokoonpanoa Kasais niin kyllä siinä muutama harjoitusilta yhdessä tarvittaisiin. Sen jälkeen varmaan aika paljon onnistuis ilmankin, esim. kaikki nuotinlukutaitoisia, helpottaa paljon. Hommaan soveltuvia SITOUTUVIA soittajia, tarjolla yleensä vähemmän (ellei ole valmiiksi keikkaa tiedossa), siltikään ei ole varmaa, että olisi aina vapaa lähtemään, niin se vaan on. Ja kun ottaa keikkojen nykytilanteen huomioon, niin eihän se ole oikein mahdollista ollenkaan, siis uuden pändin perustaminen. "Laulajia" on tarjolla vaikka kuinka paljon siitä on pitänyt osaltaan huolen vallitseva karaokekulttuuri. Laulajia huomattavasti vähemmän, sellaisia joilla kokemusta orkesterissa ja jos vielä muita kriteereitä, varteenotettava määrä pienenee edelleen. |
KoskPaavo 16.09.2014 16:04:08 | |
---|
Nythän EP:ltä tuli realismipäästö, mikäs nyt ? "Ja kun ottaa keikkojen nykytilanteen huomioon, niin eihän se ole oikein mahdollista ollenkaan, siis uuden pändin perustaminen." "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
Yön siivet 16.09.2014 23:19:36 | |
---|
Jos ymmärsin sinut oikein: mun koti on täällä "perä-kyytössä" eikä se ole harkkakämppä. Ma lähden täältä helposti ja sujuvasti liikkeelle aina kun on tarvis ja vähän siinä välissäkin. Aika pitkällekin olen aiheen takia jossain kohrassa lähtenyt, koska ma en pelkää enkä kaihda työn nimistä, olen ahkera flikka ja sinnikäs sissi. En voi kuvitella, että KUKAAN haluaisi lähteä johonkin perä-kyyttöön HARJOITTELEMAAN kappaleita, jotka voisi ihan hyvin katella kerran läpi kotona ennen keikkaa. Se on vaan liian työlästä. |
Lennu 17.09.2014 00:06:32 | |
---|
Onhan niitä nyt parempiakin töitä kun laulaminen tai soittaminen. Ainakin puhelinmyyntihommia pitäis saada aika helposti. "Se on hiukan surullinen sirkus semmoinen, jossa voimamiehet pieksevät klovnit tajuttomiksi." -Qsine |
rintapek 17.09.2014 00:56:35 | |
---|
Lennu: Onhan niitä nyt parempiakin töitä kun laulaminen tai soittaminen. Ainakin puhelinmyyntihommia pitäis saada aika helposti. Eiks puhelinmyyntihommissa nimenomaan pidä soittaa työkseen? |
EP 17.09.2014 07:48:18 | |
---|
KoskPaavo: Nythän EP:ltä tuli realismipäästö, mikäs nyt ? "Ja kun ottaa keikkojen nykytilanteen huomioon, niin eihän se ole oikein mahdollista ollenkaan, siis uuden pändin perustaminen." Eikös yleisesti tiedossa oleva asia? Kun en ole valittajaluonne niin.. asiat kun ei yleensä parane ainaisella valituksella. |
Sax-pappa 17.09.2014 09:47:09 | |
---|
rintapek: Eiks puhelinmyyntihommissa nimenomaan pidä soittaa työkseen? Rintapek se aina osuu asian ytimeen :-) |
EP 17.09.2014 11:39:51 | |
---|
Yön siivet: Jos ymmärsin sinut oikein: mun koti on täällä "perä-kyytössä" eikä se ole harkkakämppä. Ma lähden täältä helposti ja sujuvasti liikkeelle aina kun on tarvis ja vähän siinä välissäkin. Aika pitkällekin olen aiheen takia jossain kohrassa lähtenyt, koska ma en pelkää enkä kaihda työn nimistä, olen ahkera flikka ja sinnikäs sissi.. Vaikka tiedän suurinpiirtein ajatuksesi niin.. Uskallan ehdottaa sulle Ikaalisten Artistivalmennusta! Ihan senkin vuoksi, että tutustut sellaisiin ihmisiin mistä voi olla juuri SINULLE korvaamatonta hyötyä. Kurssit on näköjään juuri alkaneet, mut seuraavalle sitten. |
Yön siivet 17.09.2014 23:38:43 | |
---|
Kiitos EP, sinä sitten jaksat välittää meikästä. Oletan kuitenkin, että sillä(kin) kurssilla on 'se' asia, joka estää minun laiseni menon. Ja joku sellainen itse asetettu takaraja astuu varmaankin voimaan noin vuoden päästä. Jotta pikkuisen on kiusaa vielä jäljellä ... " Uskallan ehdottaa sulle Ikaalisten Artistivalmennusta! " |
Anonymous-jazz 18.09.2014 20:03:21 | |
---|
rintapek: Eiks puhelinmyyntihommissa nimenomaan pidä soittaa työkseen? Vaikka "Uralin Pihlaja". "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |