Aihe: Humppakauden avajaiset 2.6.2013 Pöystilässä
1 2 3 4 5 6 7
EP
11.04.2013 09:54:23
KoskPaavo: Minä oon ainoana hulluna rohjennut sen haitarin tuoda ja parit humpat vetää. Parempiakin haitaristeja on käynyt, sen tiedän. Reilun mukava tunnelma tuolla on.

Mitäs "hullua" siinä on? : )
Kunpa joku toisi viulun ja mandoliinin ym. ym. puhaltimiakin sais olla enempi kun yksi! : )

Saas nähdä.. pitää yrittää järjestellä josku pääsis tulemaan.
Basso-Aslak
11.04.2013 22:38:02

No nyt näyttää hyvältä, tuonnehan taitaa jopa päästä taas tänä vuonna. -"Kuinka monta basistia tarvitaan Humppakauden avajaisiin?"
Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä...
Anonymous-jazz
11.04.2013 22:50:32

Basso-Aslak: No nyt näyttää hyvältä, tuonnehan taitaa jopa päästä taas tänä vuonna. -"Kuinka monta basistia tarvitaan Humppakauden avajaisiin?"

Huru Mycket
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Roweami
12.04.2013 00:06:09
Anonymous-jazz: ..Sekin vielä, että ei tuolla miiteissä pelkkää humppaa soiteta, että ihan jami pohjalta on menty tähän asti.

Ei se mitään haittaa, harmi kun tuli annettua bassokitara tyttärelle (ku oli paree).
rintapek
12.04.2013 01:10:50

Basso-Aslak: No nyt näyttää hyvältä, tuonnehan taitaa jopa päästä taas tänä vuonna. -"Kuinka monta basistia tarvitaan Humppakauden avajaisiin?"

Asian voi laskea ihan matemaattisella kaavalla.

Yksi on lauteilla. Toinen on ansaitulla tauolla. Kolmas on saunassa. Neljäs on hakemassa lisää märkää. Viides on pusikossa ulkoiluttamassa anacondaa. Kuudes tanssittaa ainoaa paikalla olevaa naista. Seitsemäs sytyttää grilliä. Kahdeksas hakee makkaroita. Varamiehet päälle, niin kyllä basisteja vähintään tusina tarvitaan.
One kind of music only - the good kind
Roweami
12.04.2013 01:18:56
rintapek: ..Kuudes tanssittaa ainoaa paikalla olevaa naista.

Pois se minusta, onko sitä kiljua vielä?
rintapek
12.04.2013 01:27:19

Roweami: Pois se minusta, onko sitä kiljua vielä?

Älä kuule edes yritä pyrkiä meikäläisen kiljuämpärille.
Roweami
12.04.2013 01:31:19
rintapek: Älä kuule edes yritä pyrkiä meikäläisen kiljuämpärille.

Vähä oon märkäkorva, mutta niin huano häviämähä.
BassoSisko
12.04.2013 06:49:38
rintapek: Asian voi laskea ihan matemaattisella kaavalla.

Yksi on lauteilla. Toinen on ansaitulla tauolla. Kolmas on saunassa. Neljäs on hakemassa lisää märkää. Viides on pusikossa ulkoiluttamassa anacondaa. Kuudes tanssittaa ainoaa paikalla olevaa naista. Seitsemäs sytyttää grilliä. Kahdeksas hakee makkaroita. Varamiehet päälle, niin kyllä basisteja vähintään tusina tarvitaan.

Jos mä tuun, niin en mä tanssi.

Missäs tanssipalstan naiset piilottelee?
Hax pax max deus adimax. AAH
half
12.04.2013 08:11:51
Tanssikansan ja humpan rutkuttajien yhteinen meeting. Sinne pitää saada TV ja lehdistö paikalle.
http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw
Thefish
12.04.2013 16:50:34
rintapek:
Kuudes tanssittaa ainoaa paikalla olevaa naista.

..joka viimeistään sarastuksen aikoihin jää rysän päältä kiinni ja paljastuu mieheksi koska on käynyt seisten aamukusella.
"This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson
omarklah
12.04.2013 18:27:49

Thefish: ..joka viimeistään sarastuksen aikoihin jää rysän päältä kiinni ja paljastuu mieheksi koska on käynyt seisten aamukusella.

Muistan myös ensimäisestä humppamiitistä Savonlinnasta, kun pojjaat (2 basistia + rumpali) aamuyölla kaupungilta palatessaan tiputtivat housut nilkkoihin ja vetelivät munasillaan polskaa marjapuskien välissä Serzon mökillä. Syy moiseen käyttäytymiseen ei ole vielä tähän päivään mennessä selvinnyt, mutta alkoholilla oli osuutta asiaan...
Semmonev vanha kitara, jonka haljennutta kantta on koitettu tökeröstik korjatak kiiltävällä ja rämisevällä pellimpalalla, or ropro...
Ukko
12.04.2013 19:11:47

omarklah: Muistan myös ensimäisestä humppamiitistä Savonlinnasta, kun pojjaat (2 basistia + rumpali) aamuyölla kaupungilta palatessaan tiputtivat housut nilkkoihin ja vetelivät munasillaan polskaa marjapuskien välissä Serzon mökillä. Syy moiseen käyttäytymiseen ei ole vielä tähän päivään mennessä selvinnyt, mutta alkoholilla oli osuutta asiaan...

Basistit ja runpali.....olisin muuten veikannut yhtenä Baronia muttei sitten......hetki vaan, onhan Baronilla ollut basso.
COVS jäsen nro 6
manjaana
12.04.2013 21:54:11
BassoSisko: Jos mä tuun, niin en mä tanssi.

Täällä.... :D
Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet?
manjaana
12.04.2013 21:55:04
omarklah: Muistan myös ensimäisestä humppamiitistä Savonlinnasta, kun pojjaat (2 basistia + rumpali) aamuyölla kaupungilta palatessaan tiputtivat housut nilkkoihin ja vetelivät munasillaan polskaa marjapuskien välissä Serzon mökillä. Syy moiseen käyttäytymiseen ei ole vielä tähän päivään mennessä selvinnyt, mutta alkoholilla oli osuutta asiaan...

Hmmm, mäkin muistan ja todistusaineistonkin näin :)))
Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet?
BassoSisko
13.04.2013 08:17:16
manjaana: Täällä.... :D

Ootko menossa?
ÄM
13.04.2013 13:51:03

Normaalia horjumista, kuselle mentäessä.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
rintapek
14.04.2013 02:02:38

BassoSisko: Jos mä tuun, niin en mä tanssi.

No mutta tottakait sinä tulet. Vuoden parhaat pirskeet.

Taidan olla pelottavin paikalla oleva urospuolinen otus, mutta en oikeasti ole kovin pelottava.

Musanetissä ihan todistetusti on naisia, mutta syystä jonka hyvin ymmärtää nuo välttelevät humppapalstaa kuin ruttoa.
Roweami
14.04.2013 02:53:11 (muokattu 14.04.2013 02:59:00)
rintapek: Musanetissä ihan todistetusti on naisia, mutta syystä jonka hyvin ymmärtää nuo välttelevät humppapalstaa kuin ruttoa.

Tää on ihan okisasti totta.
BassoSisko
14.04.2013 07:33:52
rintapek: No mutta tottakait sinä tulet. Vuoden parhaat pirskeet.

Taidan olla pelottavin paikalla oleva urospuolinen otus, mutta en oikeasti ole kovin pelottava.

Musanetissä ihan todistetusti on naisia, mutta syystä jonka hyvin ymmärtää nuo välttelevät humppapalstaa kuin ruttoa.

Ja ilmeisesti välttelevät myös parhaita pirskeitä?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)