EP 31.03.2012 21:40:32 (muokattu 31.03.2012 21:41:20) | |
---|
KoskPaavo: Ei enää ikuna. Kuulostaa vähän niin kun raittiuslupaukselta ja nehän ei pidä? : ) E: Mun on pitäny monta kertaa mennä, mut on aina jääny menemättä. |
rintapek 31.03.2012 22:06:10 | |
---|
EP: Kuulostaa vähän niin kun raittiuslupaukselta ja nehän ei pidä? : ) E: Mun on pitäny monta kertaa mennä, mut on aina jääny menemättä. Kyl vissiin tonne tarttis lähteä. Vois vaik löytää naisen, jolla on hyvä hanuri. Semmoiset on vastustamattomia. Melkein yhtä seksyjä kuin naiset, jotka soittaa bassoa. Mut haittaveroa reissusta en tahdo maksaa, tai ainaskin pyydän siit vapautusta sillä perusteella, et olut- ja tupakkiverokertymä pienenee. Ja ne varmasti pienenee, jos mulla on rahat vain risteilylippuun ja haittariveroon, eikä sit jää penniäkään tupakkiin ja viinaan. One kind of music only - the good kind |
EP 31.03.2012 22:13:25 | |
---|
rintapek: Kyl vissiin tonne tarttis lähteä. Vois vaik löytää naisen, jolla on hyvä hanuri. Semmoiset on vastustamattomia.. Mä löysin vastustamattoman (en tosin risteilyltä) ja sillä oli komee casotto ja osas soittaa, päästin tyhmyyksissäni menemään ..vituttaa vieläkin : / |
KoskPaavo 31.03.2012 22:19:58 | |
---|
EP: Kuulostaa vähän niin kun raittiuslupaukselta ja nehän ei pidä? : ) E: Mun on pitäny monta kertaa mennä, mut on aina jääny menemättä. Ei oo mikään raittiuslupaus, vaan se koko jengin musiikillinen asennoituminen ei pure meikäläiseen. Itse asiassa olin palkattuna soittajana tuolla . "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
EP 01.04.2012 12:47:57 | |
---|
KoskPaavo: Ei oo mikään raittiuslupaus, vaan se koko jengin musiikillinen asennoituminen ei pure meikäläiseen. Itse asiassa olin palkattuna soittajana tuolla . Ymmärrän, mut ei toi ja monet muut musiikkitapahtumat olis mahdollisia ilman suurta määrää harrastaja ja talkooporukkaa. |
mack the knife 01.04.2012 15:22:12 | |
---|
Oon ollu. Nöyryytettiin yks hanuristi kirjaimellisesti polvilleen. Tuli saatana kesken normaalin keikan Europalla haitariristeilyn oikeuttamana, että pojathan säestää mua, ranskalainen valssi. Dm, yks kaks kol kaks kaks kol. Muuta ei kertonu, ei lappuja ja tempo melkoinen. Eksyttiin tietysti, ei tavattu edes codassa. Mutta sitten tulikin meidän solisti lauteille eikä päästäny tuota mestaria pois. "Nyt soitetaankin rokkia ja sä oot featuring." Ruvettiin soittamaan, tuli soolon paikka. "Anna mennä soolo!" Eipä sieltä tullut ku muutama ääni. Pantiin biisi poikki: Ei vittu tuosta tule mitään! Eihän sulla ole oikeaa asentoakaan! Polvilles siitä! Ja biisi uudestaan käyntiin. Uusi sooloyritys, päin vittua tietysti. No, sehän ajettiin sitten pois siitä: Ei tuosta tule mitään, mene helevettiin täältä! Olis jättäny tulematta sen ranskalaisen valssin kanssa. COVS n:o 1. |
rintapek 01.04.2012 15:43:27 | |
---|
mack the knife: Olis jättäny tulematta sen ranskalaisen valssin kanssa. Onko niitä oikeesti joku semmoinenkin, jota sä et tunne tai osaa? One kind of music only - the good kind |
mack the knife 01.04.2012 16:13:29 | |
---|
rintapek: Onko niitä oikeesti joku semmoinenkin, jota sä et tunne tai osaa? En tiedä oliko tuossa piikki, mutta kyllä niitä on ja paljon. COVS n:o 1. |
rintapek 01.04.2012 16:30:53 | |
---|
mack the knife: En tiedä oliko tuossa piikki, mutta kyllä niitä on ja paljon. Ei piikkiä. Tavallaan olen kyl ihan samaa mieltä, et milloin saa tuhat hanuristia/juristia/diplomi- insinööriä samaan paattiin, ni torpeedo on periaatteessa ihan hyvä keksintö. Riski vaan on liian suuri siihen, et voi mennä viattomiakin joukossa. One kind of music only - the good kind |
levesinet 01.04.2012 16:53:04 | |
---|
Kierrän hanuriveron Hammond 44:lla. Sehän ei ole aidon harmonikan "veroinen". Accordina olisi varmaan rajatapaus. |
rintapek 01.04.2012 16:59:22 | |
---|
levesinet: Kierrän hanuriveron Hammond 44:lla. Sehän ei ole aidon harmonikan "veroinen". Accordina olisi varmaan rajatapaus. Hanureita jäljitteleville soittimille vero lankeaa maksettavaksi kymmenkertaisena, jos maailmassa oikeutta on. One kind of music only - the good kind |
levesinet 01.04.2012 17:14:37 | |
---|
rintapek: Hanureita jäljitteleville soittimille vero lankeaa maksettavaksi kymmenkertaisena, jos maailmassa oikeutta on. Tässä on nyt kielletyn hedelmän taikaa. Haluan accordinan. Nyt heti. |
KanttoriPiiparinen 01.04.2012 18:07:41 | |
---|
Minkähänlainen vero mahtaa mennä tämmöisestä pienestä venäläisestä kurtusta? Kaksi oktaavia, yksi äänikerta ja haju melkein yhtä hirvee kuin ääni. Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua. |
poppamies 01.04.2012 18:55:06 (muokattu 01.04.2012 18:57:29) | |
---|
G strings are for strippers |
WanhaWetäjä 01.04.2012 19:07:16 | |
---|
rintapek: Hanureita jäljitteleville soittimille vero lankeaa maksettavaksi kymmenkertaisena, jos maailmassa oikeutta on. Näin on, varsinkin jos/kun imitoijalla ei ole mitään käsitystä siitä miten mitäkin soitinta soitetaan, miltä sen pitäis kuulostaa ja mikä on sen ääniala, kuin myös useassa tapauksessa matkittavan soittimen kaikkia oleellisia ominaisuuksia ei voida mitenkään saavuttaa matkivalla soittimella, esimerkkinä käynee hyvin se että haitarilla matkittaisiin uskottavasti kitaraa bendeineen, oktaavijutuin, liun etc...MUTTA toisinpäin onnistuu kyllä eikä tarvi maksaa haittaveroa... http://dl.dropbox.com/u/62628467/haitaria%20skitalla.mp3 ...JOS on tarpeeksi taitava, musikaalinen ja tyylitajuinen soittaja kuten edellä. Laivalla olen kuullut "agentsia" midihaitarilla ja en tykännyt, tuosta pitäsi maksaa haittaveroa kyllä. Haitari haitarina ja kitara kitarana. EI NÄIN ;-)))) http://www.youtube.com/watch?v=aP3ZEKC0poc ... |
levesinet 01.04.2012 19:49:35 (muokattu 01.04.2012 19:50:48) | |
---|
Uskomatonta. Oikea haitari josta lähtee hirveitä MIDI-saundeja. :-O Mutta vielä uskomattomampi oli tuo ensimmäinen linkki, että siis kitaralla voi noin imitoida harmonikkaa. Olisin olettanut hyvällä kiipparilla soitetuksi. Kummassakin tapauksessa puuttumaan jää lähinnä harmonikalle ominaiset äänenvoimakkuuden vaihtelut. Hemmetti, olikohan aprillipila... |
Prophet 01.04.2012 19:52:20 | |
---|
|
poppamies 01.04.2012 21:29:17 | |
---|
G strings are for strippers |
Tankki66 01.04.2012 21:49:13 | |
---|
Joku on joskus suuressa kvasiviisaudessan loihenut lausumaan, että ainoa lisälaite, joka hanuriin voidaan kohtuudella kytkeä, on kasapanos. No perkeles; sergei kuitekin on suuressa viisaudessan keksinyt kytkeä harmonikkaan, yllätys yllätys, toisen harmonikan: http://www.youtube.com/watch?v=FSqDCP0106Y&feature=relatedNuotin vieressä on tilaa... |
EP 01.04.2012 21:55:36 | |
---|
Tankki66: Joku on joskus suuressa kvasiviisaudessan loihenut lausumaan, että ainoa lisälaite, joka hanuriin voidaan kohtuudella kytkeä, on kasapanos. No perkeles; sergei kuitekin on suuressa viisaudessan keksinyt kytkeä harmonikkaan, yllätys yllätys, toisen harmonikan: http://www.youtube.com/watch?v=FSqDCP0106Y&feature=related Heh, piccolohanuri? |