Aihe: Kesäillan valssi 2011
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Tankero
24.07.2011 20:24:34
EP: Vitun väliä? (..anteeks)
A.K on ihan huippu laulaja ja esiintyjänä vetää ilosuudellaan
yleisön puolelleen.
Ainoo mitä voi moittia, niin jättäs ne valmiiden taustojen kanssa essiintymisen
..ihan niissä "tavaratalo" ja vastaavissakin.
Pitää kattella toi, ei oo ehtiny viä.

Kameraan moljottaminen ja tekopirteys on hienoja asioita.
Humppajyrä
Tankero
24.07.2011 20:25:01
KanttoriPiiparinen: Mikähän tuossa Arja Korisevassa häiritsee? Olisiko liian innokas yrittäminen? Levottomuus? Äh. Joku tuossa häiritsee.

Vaan bändi toimii.
Humppajyrä
Ukko
24.07.2011 20:28:19

Katottu on. Onx toi naispuolinen artisti vetänyt jotain piristävää, kun se on silmiltänsä vähän sen oloinen ? Tanssikansa...... 95 % (karkee otos) on suurimmalta osin kymmenen vuoden kuluttua rollaattori kansaa. Mahtaako olla hyvä satsaus nuorelta soittajalta ryhtyä ko. genrelle pitkällä tähtäimellä. Valistakaa ilman "mutua" tietävämmät.
COVS jäsen nro 6
Musiikkia korville
24.07.2011 20:28:40

Tankero: Kameraan moljottaminen ja tekopirteys on hienoja asioita.

Mä oon sun kanssa aika harvoin eri mieltä, mutta mun mielestä Arja ei oo tekopirteä vaan pirteä. Oon nähnyt niitä tekopirteitäkin. Hyi olkoon.
By: MK
Musiikkia korville
24.07.2011 20:30:12

Ukko: Mahtaako olla hyvä satsaus nuorelta soittajalta ryhtyä ko. genrelle pitkällä tähtäimellä.

Ei.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Tankero
24.07.2011 21:44:22
Ukko: Katottu on. Onx toi naispuolinen artisti vetänyt jotain piristävää, kun se on silmiltänsä vähän sen oloinen ? Tanssikansa...... 95 % (karkee otos) on suurimmalta osin kymmenen vuoden kuluttua rollaattori kansaa. Mahtaako olla hyvä satsaus nuorelta soittajalta ryhtyä ko. genrelle pitkällä tähtäimellä. Valistakaa ilman "mutua" tietävämmät.

No varmaan ainakin lyhyemmällä tähtäyksellä on. Jostakinhan sitä on ihimisen saatava tienestiä. Hurma vaikuttaa ihan rapsakalta bändiltä.
Humppajyrä
Tankero
24.07.2011 21:44:37 (muokattu 24.07.2011 21:44:50)
Musiikkia korville: Ei.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!

Tä?
Humppajyrä
Musiikkia korville
24.07.2011 22:01:51

Tankero: Tä?

Mun mielestä pitemmällä tähtäyksellä ei oo kovin suuria juttuja luvassa, mikä on tosi surullista. En mä näkis, että kulttuuri olis kuolemassa, mutta se hiljenee tietylle tasolle ja se hiljentyminenhän on alkanut jo aikapäivää sitten. Kilpailutilanne on niin paha, että tosi harvat pääsee huipulle. 5-8 keikkaa kuussa ei tuo tarpeeks leipää pöytään jo toi on aika monen keskiarvo tällä hetkellä.
EP
24.07.2011 22:16:02 (muokattu 24.07.2011 22:22:25)
Ukko: ..Tanssikansa...... 95 % (karkee otos) on suurimmalta osin kymmenen vuoden kuluttua rollaattori kansaa. Mahtaako olla hyvä satsaus nuorelta soittajalta ryhtyä ko. genrelle pitkällä tähtäimellä. Valistakaa ilman "mutua" tietävämmät.

Luultavasti ei, heh : )
Ite kun alotin ravintolakeikat olin 16 v. siihen aikaan ravintola yleisökin oli huomattavasti iäkkäämpää kuin nykyisin.
Oon aina tottunu soittamaan kaikenikäiselle tanssiväelle, en oo koskaan ajatellu asiaa tuolta kantilta ..en ees silloin!

E: Luultavasti se tekee noille nuorille vain hyvää jo monipuolisuudenkin vuoksi,
sillon vois riittää sitä työtäkin ja tanssimusiikissa on paljon opiskeltavaa, paljon rytmejä ja tyylejä.
KoskPaavo
25.07.2011 01:08:57
EP: Luultavasti ei, heh : )
Ite kun alotin ravintolakeikat olin 16 v. siihen aikaan ravintola yleisökin oli huomattavasti iäkkäämpää kuin nykyisin.
Oon aina tottunu soittamaan kaikenikäiselle tanssiväelle, en oo koskaan ajatellu asiaa tuolta kantilta ..en ees silloin!

E: Luultavasti se tekee noille nuorille vain hyvää jo monipuolisuudenkin vuoksi,
sillon vois riittää sitä työtäkin ja tanssimusiikissa on paljon opiskeltavaa, paljon rytmejä ja tyylejä.

Itseasiassa EP sun juttus viestittää jatkuvasti, niinkuin monikin muu on sen varmaan tajunnut, että sä et ole ihan ns. "kartalla" nykyhommaan, haikailet menneitä aikoja ehkä liikaa , romantikko, ei siinä mitään pahaa . Mä oon varmaankin sun ikäinen, jopa vanhempi, mutta tajuan että kaikella on aikansa, oon ammatikseni livebändeissä soittanut varmaan 2500 keikkaa, viimeisen parinkymmenen vuoden aikana Ketron-Solton-Technics-GeneralMusic-avusteisesti 2000 keikkaa että uskallan sanoa että mä tiedän jotain alasta, en vaan kaikkea. Vaan kirjoittele vaan edelleen , on hienoa että joku uskoo unelmiinsa.
"Quidquid Latine dictum sit, altum videtur."
EP
25.07.2011 01:27:02 (muokattu 25.07.2011 01:28:07)
KoskPaavo: Itseasiassa EP sun juttus viestittää jatkuvasti, niinkuin monikin muu on sen varmaan tajunnut, että sä et ole ihan ns. "kartalla" nykyhommaan, haikailet menneitä aikoja ehkä liikaa , romantikko, ei siinä mitään pahaa . Mä oon varmaankin sun ikäinen, jopa vanhempi, mutta tajuan että kaikella on aikansa, oon ammatikseni livebändeissä soittanut varmaan 2500 keikkaa, viimeisen parinkymmenen vuoden aikana Ketron-Solton-Technics-GeneralMusic-avusteisesti 2000 keikkaa että uskallan sanoa että mä tiedän jotain alasta, en vaan kaikkea. Vaan kirjoittele vaan edelleen , on hienoa että joku uskoo unelmiinsa.

No, esim noi Hurman kaverit ei oo tehny sitä 2500 keikkaa ja väitän että niiltä onnistuu hommat paremmin kun monelta wanhalta tekijältä, se pitkä ura saattaa olla nykyään paremminkin rasite.
Mä yritän pitää yllä positiivista asennetta koska se on ainoo millä pystyy vaikuttaan
tulevaisuuteen.

Haikailusta menneeseen, päinvastoin ajettelen esim. sun (ja muutaman muun täälläkin)ajattelevan, että kaikki on tällä saralla jo menetetty ja ne hyvät ajat on mennyttä.
Oli sillon ennen paljon hyvää, mutta nykyään on tullut paljon tilalle parempaa (jos on tullut huonoakin) ja on vaihtoehtoja musiikin tekoon, ehkä liikaakin.
Romantikko joo, tulkoon se nyt taas kerran sanottu kyllä ja unelmia pitää olla sitten kun ei enää ole, niin ei ole elämääkään.
Deccho
25.07.2011 11:11:58
Katsoin Kesäillan valssin Areenasta. Eipä ollut AK parhaimmillaan. Lieneekö syynä 'keittiön' kautta saatu tieto, että purkitus oli ollut hieman aikaa vievää & painostava helle?
Fortuna soitti totisesti hyvin.
crässi
25.07.2011 15:13:23
En ole koskaan tykästynyt AK:n esiintymiseen. Eihän itse laulussa mitään suurta vikaa ole, mutta ei myöskään mitään erikoisen sykähdyttävää. Yliyrittämistä ja yleisön ja varsinkin TV-katsojien kosiskelua sillä hiukan ärsyttävällä tavalla.
Yleensä artisti esiintyy lavalla olevalle yleisölle vaikka TV-kamerat olisivatkin paikalla.
mutta tämä Arja katsoo koko ajan kameran linssiin.
EP
25.07.2011 15:22:33 (muokattu 25.07.2011 15:23:11)
Mä taas luulen, että A.K on ihan tollanen luonnostaan.
Tavannut muutaman vastaavan ja jopa ollu kunnia säjestää joskus, se ilosuus
ja energisyys tarttuu ja vaikka muut olis sellasia "totisempia torvensoittajia" yleensä.
Timi
29.07.2011 21:04:35
Jassoo!In The Mood vaikuttaa Kesäillan valsseissa.Lykkyä tykö!
Vaikea.Mutta varma!
Veksi
30.07.2011 20:34:37 (muokattu 30.07.2011 20:35:54)
Timi: Jassoo!In The Mood vaikuttaa Kesäillan valsseissa.Lykkyä tykö!
Olipa pitkästä aikaa hyvä yhtye, myös Tony Montana oli vedossa,samoin Hurma!
isojussi
31.07.2011 03:54:32
In The Moodin soitto toimi mainiosti ja Hurman vieläpä melki paremmin. Hurman basisti lauloikin mallikkaasti. Vääristiköhän toi meitin telkkari muitten laulajien kohdalla virettä?
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Timi
31.07.2011 04:04:33 (muokattu 31.07.2011 04:06:45)
isojussi: In The Moodin soitto toimi mainiosti ja Hurman vieläpä melki paremmin. Hurman basisti lauloikin mallikkaasti. Vääristiköhän toi meitin telkkari muitten laulajien kohdalla virettä?

Oikein nätisti Moodi soitti.Ehkä mielestäni hieman steriilisti?Hiukan yllätti tuo Montana.Näkyi että nautti edelleen esiintymisestä ja toimi hienosti.
Vaikea.Mutta varma!
Tankero
31.07.2011 04:06:54
Timi: Oikein nätisti Moodi soitti.Ehkä mielestäni hiukan steriilisti?Hiukan yllätti tuo Montana.Näki että nautti edelleen esiintymisestä ja toimi hienosti.

Oisko tuo ollut hyvillään, kun ei tarvinut vakkaribändinsä kans vetää.
Humppajyrä
Timi
31.07.2011 04:13:25
Tankero: Oisko tuo ollut hyvillään, kun ei tarvinut vakkaribändinsä kans vetää.

Se on välillä nastaa päästä soittamaan vieraiden kanssa.
Vaikea.Mutta varma!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)