manjaana 10.05.2011 23:27:17 | |
---|
Mikko T. ehkä Omarklah Kyllä (yöpyminen) Timi Kyllä (yöpyminen) Mäkki kyllä (yöpyminen) Half kyllä (yöpyminen) Ukko kyllä (yöpyminen) Anonymous-jazz kyllä (yöpyminen) KoskPaavo kyllä Vesku.ka kyllä (yöpyminen) kuunsirppi kyllä (myös yöpyminen) Manjaana kyllä (yöpyminen) ÄM kyllä (yöpyminen) rintapek kyllä (yöpyminen) BassoAslak kyllä (yöpyminen) Thefish kyllä (yöpyminen) tiina62 (yöpyminen) jonlord kyllä korgie kyllä (yöpyminen) Pitikö niitä musisointi vehkeitä kanssa merkata vanhaan tapaan?? Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet? |
Lyyki 11.05.2011 01:03:23 | |
---|
Mikko T. ehkä Omarklah Kyllä Timi Kyllä (yöpyminen) Mäkki kyllä (yöpyminen) Half kyllä (yöpyminen) Ukko kyllä (yöpyminen) Anonymous-jazz kyllä (yöpyminen) KoskPaavo kyllä Vesku.ka kyllä (yöpyminen) kuunsirppi kyllä (myös yöpyminen) Manjaana kyllä (yöpyminen) ÄM kyllä (yöpyminen) rintapek kyllä (yöpyminen) BassoAslak kyllä (yöpyminen) Thefish kyllä (yöpyminen) tiina62 (yöpyminen) jonlord kyllä korgie kyllä (yöpyminen) lyyki kyllä (yöpyminen) |
tope2 11.05.2011 20:31:06 | |
---|
Alustavasti kiinnostunut. Oisin siinä tapaukses yötä. |
baron 11.05.2011 21:28:57 | |
---|
Mikko T. ehkä Omarklah Kyllä Timi Kyllä (yöpyminen) Mäkki kyllä (yöpyminen) Half kyllä (yöpyminen) Ukko kyllä (yöpyminen) Anonymous-jazz kyllä (yöpyminen) KoskPaavo kyllä Vesku.ka kyllä (yöpyminen) kuunsirppi kyllä (myös yöpyminen) Manjaana kyllä (yöpyminen) ÄM kyllä (yöpyminen) rintapek kyllä (yöpyminen) BassoAslak kyllä (yöpyminen) Thefish kyllä (yöpyminen) tiina62 (yöpyminen) jonlord kyllä korgie kyllä (yöpyminen) lyyki kyllä (yöpyminen) baron kyllä (yöpyminen) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
hvinnamo 11.05.2011 23:56:49 | |
---|
Mä lupasin tuoda pa-kamat ja bassostygen sekä kiipparit, jos en kuole sitä ennen. |
baron 12.05.2011 08:38:01 | |
---|
hvinnamo: Mä lupasin tuoda pa-kamat ja bassostygen sekä kiipparit, jos en kuole sitä ennen. Kun siellä usein on monta kitaraa yhtäaikaa stagella niin mun mielestä voi olla monta kiippariakin eli tuon omat. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
omarklah 12.05.2011 09:26:33 | |
---|
hvinnamo: Mä lupasin tuoda pa-kamat ja bassostygen sekä kiipparit, jos en kuole sitä ennen. Mulla on mukana 4-kielinen basso... Ekstiätuanoikato... |
Ukko 12.05.2011 10:02:50 | |
---|
omarklah: Mulla on mukana 4-kielinen basso... ....ja mulla kossu...... COVS jäsen nro 6 |
kuunsirppi 12.05.2011 10:51:03 | |
---|
ja mulla oma mikrofoni, joka on mulle niinku hammasharja, eli hyvin henkilökohtainen työkalu ;) |
tiina62 12.05.2011 15:16:55 | |
---|
Mikko T. ehkä Omarklah Kyllä Timi Kyllä (yöpyminen) Mäkki kyllä (yöpyminen) Half kyllä (yöpyminen) Ukko kyllä (yöpyminen) Anonymous-jazz kyllä (yöpyminen) KoskPaavo kyllä Vesku.ka kyllä (yöpyminen) kuunsirppi kyllä (myös yöpyminen) Manjaana kyllä (yöpyminen) ÄM kyllä (yöpyminen) rintapek kyllä (yöpyminen) BassoAslak kyllä (yöpyminen) Thefish kyllä (yöpyminen) tiina62 kyllä (yöpyminen) + j.e.matias mahdollisesti jonlord kyllä korgie kyllä (yöpyminen) lyyki kyllä (yöpyminen) baron kyllä (yöpyminen) Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
ÄM 12.05.2011 16:35:45 | |
---|
Ja mulla taas rumpusetti kyydissä, ni pannaan se siihen pystyyn taas. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
korgie 12.05.2011 19:38:04 | |
---|
Mulla kulkee matkassa mukana ainakin kitarakamat ja 5-kielinen basso. Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
Ukko 12.05.2011 20:11:44 | |
---|
korgie: Mulla kulkee matkassa mukana ainakin kitarakamat ja 5-kielinen basso. Entäs jalkiobasso ? COVS jäsen nro 6 |
Timi 18.05.2011 19:22:57 | |
---|
Tota,mites?Mä soitin sinne mestaan pari kolme viikkoa sitten ja hätäpaissäni tilasin yöpaikan.Rouva sen enenpää kysellyt,liekö mun nimeäkään kirjannut mihinkään ja sanoi et homma selvä.Että jotta miten toimitaan? Vaikea.Mutta varma! |
Pula-Aho 18.05.2011 21:46:11 | |
---|
Että jotta miten toimitaan? Muistan kun joku vuosi sitten, ollessani siellä ensimmäistä kertaa, rupesin joskus aamuyöstä ihmettelemään, että mihinköhän sitä menisi nukkumaan. No siinä on niitä aittoja ja yhden aitan ovella oli lappu, jossa luki "Anna ja Terhi". Kurkkasin ovesta, mutta ei siellä ketään ollut, joten menin sinne koisimaan. Ei ne tytöt tulleet myöhemminkään. Yksin jouduin yöni viettämään. Oli helvetin kylmää. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
hvinnamo 18.05.2011 22:11:46 | |
---|
Mikko T. ehkä Omarklah Kyllä Timi Kyllä (yöpyminen) Mäkki kyllä (yöpyminen) Half kyllä (yöpyminen) Ukko kyllä (yöpyminen) Anonymous-jazz kyllä (yöpyminen) KoskPaavo kyllä Vesku.ka kyllä (yöpyminen) kuunsirppi kyllä (myös yöpyminen) Manjaana kyllä (yöpyminen) ÄM kyllä (yöpyminen) rintapek kyllä (yöpyminen) BassoAslak kyllä (yöpyminen) Thefish kyllä (yöpyminen) tiina62 kyllä (yöpyminen) + j.e.matias mahdollisesti jonlord kyllä korgie kyllä (yöpyminen) lyyki kyllä (yöpyminen) baron kyllä (yöpyminen) HVinnamo Yes!(Yöpyminen. Voin tulla pakulla ja nukkua siinäkin, jos ei ole tilaa.) |
baron 18.05.2011 22:17:25 | |
---|
Pula-Aho: Muistan kun joku vuosi sitten, ollessani siellä ensimmäistä kertaa, rupesin joskus aamuyöstä ihmettelemään, että mihinköhän sitä menisi nukkumaan. No siinä on niitä aittoja ja yhden aitan ovella oli lappu, jossa luki "Anna ja Terhi". Kurkkasin ovesta, mutta ei siellä ketään ollut, joten menin sinne koisimaan. Ei ne tytöt tulleet myöhemminkään. Yksin jouduin yöni viettämään. Oli helvetin kylmää. -G- Sorry, kun ne oli aikansa sua odotelleet niin ne tulikin mun luokse:-) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
manjaana 19.05.2011 00:12:43 | |
---|
Timi: Tota,mites?Mä soitin sinne mestaan pari kolme viikkoa sitten ja hätäpaissäni tilasin yöpaikan.Rouva sen enenpää kysellyt,liekö mun nimeäkään kirjannut mihinkään ja sanoi et homma selvä.Että jotta miten toimitaan? Siel on niitä torppia ihan riittämiin ilman varailuja, käy sit jossakin kohassa kahtomassa sopivan itellensä. . Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet? |
Ukko 19.05.2011 10:17:31 | |
---|
baron: Sorry, kun ne oli aikansa sua odotelleet niin ne tulikin mun luokse:-) Tunnustitko sinisilmille myöhemmin.... ? COVS jäsen nro 6 |
Lyyki 21.05.2011 01:26:17 | |
---|
baron: Sorry, kun ne oli aikansa sua odotelleet niin ne tulikin mun luokse:-) 9kk? tiedän liian lyhyt ja blaa blaa... |