Aihe: 25 väitettä. Totuus esiin! ;)
1 2 3 4 5
tope2
30.09.2010 12:30:30
Micro-tilt: Mä oon soittanut esim. Eero&Jussi and The Boysissa, Mambassa, Nylon Beatissa ja Paula Koivuniemen yhtyeessä. Niissä ei tuu tommosia summia.

Missä sä?

Älä ny oo niin miestä.. Noihan on ihan neverheard osastoo.

Mä oon vetäny Kississä (paikkasin Paul Stanleyta), Rollareissa, Totossa, pari tuurausta myös Dream Theateris kiippareita vetämäs.. ;)

Kyllästyin tylsiin orkesteriruokailuihin, missä ei saanu ku yhen kaljan talon puolesta, toisesta piti jo maksaa. Siksi lopetin.

Liksa oli ihan jees, enemmänki ois voinu tulla! ;)
tarmo
30.09.2010 14:23:35
tope2: Älä ny oo niin miestä.. Noihan on ihan neverheard osastoo.

Mä oon vetäny Kississä (paikkasin Paul Stanleyta), Rollareissa, Totossa, pari tuurausta myös Dream Theateris kiippareita vetämäs.. ;)

Kyllästyin tylsiin orkesteriruokailuihin, missä ei saanu ku yhen kaljan talon puolesta, toisesta piti jo maksaa. Siksi lopetin.

Väsähtänyt keskustelu väsähti taas asteen verran enemmän.
"kentillä tavataan, veljet". Hihhii...
KoskPaavo
30.09.2010 14:28:02
Kyllä se 300-500/ilta on todella harvassa. Muutama humppaosaston nuoriso-orkesterihan (+ Finkut)noita lavoja pyörii, ne voi saada sen. Tää oli mun osalta tässä.
"Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen." Lain.Walttoni
baron
30.09.2010 15:00:43

KoskPaavo: Kyllä se 300-500/ilta on todella harvassa. Muutama humppaosaston nuoriso-orkesterihan (+ Finkut)noita lavoja pyörii, ne voi saada sen. Tää oli mun osalta tässä.

Me ollaan saatu joskus 500/nenä brutto, tuliko siitä tilille jotain vajaat 200.
Eli jotain 1500/nenä, aika hyvä liksa.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Micro-tilt
30.09.2010 16:27:58 (muokattu 01.10.2010 11:25:07)

half
30.09.2010 17:34:28

Amatööri, mä olen tuurannut Hyväkkäissä.
Meikäläisen MySpace-profiili
Epämuusikko
30.09.2010 18:10:13
half: Amatööri, mä olen tuurannut Hyväkkäissä.

Nyt nousi respektit kyllä.
I'm way deep into nothing special (SD: West of Hollywood).
Ukko
30.09.2010 19:32:23

half: Amatööri, mä olen tuurannut Hyväkkäissä.

Yritin kanssa päästä riveihinsä mutta kykyni eivät riittäneet niille lauteille :(
COVS jäsen nro 6
baron
30.09.2010 19:33:51

Ukko: Yritin kanssa päästä riveihinsä mutta kykyni eivät riittäneet niille lauteille :(

Mä olin koesoitossa mutta poikkesin liikaa bändin yleislinjasta.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Micro-tilt
30.09.2010 20:00:11
baron: Mä olin koesoitossa mutta poikkesin liikaa bändin yleislinjasta.

Sanoivat soitossasi olevan liikaa Lenni-Kalle Taipaletta?
EP
30.09.2010 20:13:57
Micro-tilt: Sanoivat soitossasi olevan liikaa Lenni-Kalle Taipaletta?

Ei vaan Thelonius Monkia : )
jon lord
30.09.2010 22:36:50
...........ja sitten mä heräsin ja päästin kissan kuselle!!!!
COVS jäsen N.o 3
EP
01.10.2010 07:17:12
jon lord: ...........ja sitten mä heräsin ja päästin kissan kuselle!!!!

Ei vaan.. "..tässä vaiheessa aina herään ja lasken laiturille" : ))
Komppia ikä kaikki
01.10.2010 12:20:00
Micro-tilt: Editoin tän pois, tarkoitus ei ollut paukuttaa henkseliä vaan kertoa miten asia "kentällä" mun nähdäkseni on. Mutta ilmeisesti täällä ollaan niin kaukana todellisuudesta ettei se kiinnosta ketään. Voitte jatkaa rauhassa utopiaanne.

- Voi olla, että täältä sitä rahaa ei saa!
Joudut edelleenkin matkustamaan keikkapaikalle, jossa sitä rahaa jaetaan.
Kotiinkannettuna tekemättömästä keikasta ei saa kuin laskun....
walttoni
01.10.2010 13:37:08
tope2: Paskan vitut. Markka-aikojen viimonen tessiminimi oli 470-480 markkaa, en tarkkaan muista. Eli n. 80 euroa.

Eli nykyään tessiminimi olisi reilusti yli 680-750 markkaa. En oo prosenttilaskujen mestari, mutta aika huikee nousu kuitenkin kyseessä!!!
.

Markkates: 663 markkaa. Tämän hetken tes 153 euroa.

Pointti lienee aika pitkälle siinä, että moni ei saa 153 euroa illasta palkkaa.

Puhun siis Ravintolamuusikkojen työehtosopimuksesta.
COVS2.
hvinnamo
01.10.2010 15:13:10
Komppia ikä kaikki: - Voi olla, että täältä sitä rahaa ei saa!
Joudut edelleenkin matkustamaan keikkapaikalle, jossa sitä rahaa jaetaan.
Kotiinkannettuna tekemättömästä keikasta ei saa kuin laskun....

Olen huomannut että mitä vähemmän tekee keikkoja,sitä enemmän jää rahaa säästöön.Ei ole nääs kuljetus- ja laitekuluja ollenkaan .
Komppia ikä kaikki
01.10.2010 16:36:38 (muokattu 01.10.2010 16:39:48)
Olen myös aina sanonut "ns" rokkipaavoille, että miksi te pilkkaatte tanssimuusikoita, koska tehän siellä Matin ja Tepon levyillä studioissa sen mallin humppakansalle itse luotte ?
Miksi ette soita itse keikoilla, joissa on ihmisiä paikalla.
Jari Nikku sanoi minulle kerran TV 1 studiolla, että on kiva joskus käydä keh kolmosen ulkopuolellakin ja joku näkisi, kun minä soitan kitaraa... Miettikää ensin, ennenkuin arvostelette !!

Studioon mummoutuu ja siksi on hyvä joskus poistua kotoa, vaikka yöksi.
jape2
01.10.2010 16:49:06
Jari Nikku ei mummoudu!
Soettakkee humppoooooooo!
Komppia ikä kaikki
01.10.2010 17:01:19
- Ei nii... Pysyy radalla...
Micro-tilt
01.10.2010 17:29:53
Missä vaiheessa tässä on joku pilkannut tanssimuusikoita?

Ai mulla ainakaan ole siihen varaa. Koko mun musiikkihistoria on turvetta alusta loppuun. Ja se alkoi haitarilla viiden vanhana.

Onko pilkkaa jos sanoo että jostain hommista ei taida saada ihan niin kovia liksoja kuin jotkut kenties luulee.
Epäilemättä jostain Taikakuusta voi noi mainitut summat tullakin mut kyllä ne vähissä on ne sellaset kaverit.
Älkää nyt perkele vääristelkö asiaa ihan toiseksi kuin mitä se oli!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)