Aihe: Uusia tuulia Tangomarkkinoille.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
walttoni
08.04.2010 23:44:14
baron: Ja varmasti menestyisi siinä hommassa paremmin kuin jonkun "asiantuntijaraadin" valkkaama.

No ei menestyisi.
COVS2.
baron
08.04.2010 23:46:32

walttoni: No ei menestyisi.

Et oo varmaan koskaan ollut katsomassa Matti Nykäsen keikkaa?
Puhut ilmiselvästi asiasta jota et tunne.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
walttoni
08.04.2010 23:50:41 (muokattu 08.04.2010 23:53:48)
baron: Et oo varmaan koskaan ollut katsomassa Matti Nykäsen keikkaa?

Olen käynyt. Tiedän tosiaankin asian minkä tunnen. Millähän tavalla Matti Nykänen liittyy tangokuninkaallisiin?

Totta kai kansa tietää, kuka on paras. Iliman muuta,.
COVS2.
walttoni
08.04.2010 23:55:24
yli 10.000 ääntä parhaalla.
COVS2.
rintapek
09.04.2010 00:16:28

baron: Eli kansa osaa jotkut asiat ja jotkut ei?
Miksi sä kuvittelet että sä olisit jossain asiassa parempi kuin kansa?

Tos ny on hiukkasen eri asiasta kyse. Pari vuotta sitten kansa päätti juutuubivalinnoillaan, et Kola- Olli on kauheen hyvä ja suosittu ja jopa liian hapokas. Mut toi hyvyys, suosio ja hapokkuus kesti vissiin pari viikkoa.

Ollaanko tossa siis valkkaamassa tankokunkkua koko vuodeksi, vai valkkaamassa viikon vitsiä?

Väistämättä tulee mieleen taannoinen valelääkärikeskustelu. Mun mielest kiva juttu, et ihan kaikis asioissa ei kansan mielipidettä edes kysyttäis. Oman julkisuusvarttinsa aikana Kola- Olli ois kansan päätöksellä voitu valita vaik arkkiatriksi.
One kind of music only - the good kind
Tankero
09.04.2010 00:43:36
baron: Et oo varmaan koskaan ollut katsomassa Matti Nykäsen keikkaa?

Sinä se jauhat taas täyttä paskaa.
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
walttoni
09.04.2010 00:44:36
Tankero: Sinä se jauhat taas täyttä paskaa.

Mutta kaikissa sävellajeissa.
COVS2.
baron
09.04.2010 00:46:42 (muokattu 09.04.2010 00:47:34)

Tankero: Sinä se jauhat taas täyttä paskaa.

Ihan oikeesti: Mitä merkitystä sillä on jos TM-palsta valitsee tangokuninkaallisen?
Ne ei osta yhtä ainutta sen levyä, ne ei käy maksavana asiakkaana yhdellä ainoalla sen keikalla.
Ne luulee olevansa yli-ihmisiä jotka tietää mitä kansalle on parasta.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
walttoni
09.04.2010 00:49:24
baron: Ihan oikeesti: Mitä merkitystä sillä on jos TM-palsta valitsee tangokuninkaallisen?
Ne ei osta yhtä ainutta sen levyä, ne ei käy maksavana asiakkaana yhdellä ainoalla sen keikalla.
Ne luulee olevansa yli-ihmisiä jotka tietää mitä kansalle on parasta.

Ei ne luule, kansa tietää.
COVS2.
baron
09.04.2010 00:52:06

walttoni: Ei ne luule, kansa tietää.

Mä ymmärrän että kehäraakkeja muusikoita vituttaa, jos kansa tykkää jostain joka niiden mielestä on huonompi mutta kansan suosio pitää ihan itse ansaita, sitä ei saa itseään kehumalla.
rintapek
09.04.2010 00:55:51

baron: Ihan oikeesti: Mitä merkitystä sillä on jos TM-palsta valitsee tangokuninkaallisen?

Ei mitään. TM- palsta tai kansanäänestys voi valita vaik miss Suomen. Täl viikolla läpi vois mennä vaik viiskymppinen karvainen kaljamahainen mies.
Tankero
09.04.2010 01:07:29
baron: Mä ymmärrän että kehäraakkeja muusikoita vituttaa, jos kansa tykkää jostain joka niiden mielestä on huonompi mutta kansan suosio pitää ihan itse ansaita, sitä ei saa itseään kehumalla.

Miten tuo liittyy Walttoniin tai minuun?
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
rintapek
09.04.2010 01:08:03

baron: Mä ymmärrän että kehäraakkeja muusikoita vituttaa, jos kansa tykkää jostain joka niiden mielestä on huonompi mutta kansan suosio pitää ihan itse ansaita, sitä ei saa itseään kehumalla.

Mä tykkään vaik Jaakkoteposta ihan tuelta. Fanitan kovasti. Mut vaik kuin tykkään, ni tankokunkuksi en ois äänestäny. Ja jos tarttis valita maaliman miljardi parasta kitaristia, ni menis sinne häntäpään puolelle. Ja vaik kuin tykkään, ni en ois äänestäny myöskään MissSuomeksi.

Ko fakta on semmoinen, et sil itte ansaitulla kansansuosiolla ei o mitään tekemistä sen kanssa, et osaako laulaa tankoa, tai ajaa formulaa.
walttoni
09.04.2010 01:13:35
Ehkä Manu ei pääse sittenkään solistiksi Anselmimaalle ja Begemothille. Jossain vaiheessa tulee ehkä este.
COVS2.
KoskPaavo
09.04.2010 01:18:41
Eiköhän Maunon äänistä 98% ole annettu huulena ja vitsinä, viihdettähän sekin on. Niinkuin nuoriso sanoo: "Pääasia että on hyvä meininki".
"Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen." Lain.Walttoni
baron
09.04.2010 01:21:34 (muokattu 09.04.2010 01:23:01)

Mikä tahansa skaba:
Idols, eduskuntavaalit, tangokuninkaalliset, missikisat, euroviisuehdokkaat menee mun mielestä väärin, ihan sama onko siellä "asiantuntijat" tai kansa valitsemassa.
Pitäiskö mun muka vaatia että mä saisin oikeuden olla ratkaisijana?

Miksi joillakin on vaikea kestää sitä sitä että ratkaisu ei mene oman maun mukaan?
"Übermensch"?
baron
09.04.2010 01:24:13

KoskPaavo: Eiköhän Maunon äänistä 98% ole annettu huulena ja vitsinä, viihdettähän sekin on. Niinkuin nuoriso sanoo: "Pääasia että on hyvä meininki".

Mä uskon ihan oikeesti että jos se pärjää loppuun asti, sen keikat on vähintään yhtä suosittuja kuin kenen tahansa tangokuninkaallisen.
walttoni
09.04.2010 01:37:33
baron: Mä uskon ihan oikeesti että jos se pärjää loppuun asti, sen keikat on vähintään yhtä suosittuja kuin kenen tahansa tangokuninkaallisen.

Samaa mieltä. jos se pärjää...
COVS2.
rintapek
09.04.2010 02:04:10

baron: sen keikat on vähintään yhtä suosittuja kuin kenen tahansa tangokuninkaallisen.

Kyl bordellipianistin keikat voi olla ihan yhtä suosittuja kuin tankokunkunkin.

Jos kisan nimi on viihdyttäjäkuningas, ni sit samoilla lauteilla kisaa stripparit, stepparit ja imitaattorit siin taikurien ja akrobaattien väliaikana.
Mut jos kisan nimi on tangokunkku, ni olettaa vois, et genre ois lapasessa. Muussa tapauksessa tän vuoden voittaja on baseballs.
EP
09.04.2010 06:05:37
baron: Miksi uskotaan demokratiaan jossain eduskuntavaaleissa ja pressan vaaleissa mutta ei tangokuninkaallisia valittaessa?
..

Uskot siis, että enemmistö on aina "oikeassa"?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)