Musiikkia korville 15.12.2009 09:48:19 | |
---|
baron: Eihän ne rakennukset mihinkään menneet ja kai niissä kaikissa jotain toimintaa tulee jatkossakin tapahtumaan. Kenties eivät sovellu muuhun kuin samanlaiseen/samantapaiseen. Sepä, mut toistaseks ei varmaan hetkeen tapahdu mitään. By: MK |
half 15.12.2009 10:34:02 | |
---|
baron: Eihän ne rakennukset mihinkään menneet ja kai niissä kaikissa jotain toimintaa tulee jatkossakin tapahtumaan. Kenties eivät sovellu muuhun kuin samanlaiseen/samantapaiseen. Käyttöä on. Muutaman on paikallinen palokunta sytyttänyt ja sammuttanut, sytyttänyt ja sammuttanut jne. harjoituksen vuoksi. COVS jäsen N:o 5 |
half 15.12.2009 10:35:03 | |
---|
Musiikkia korville: Niin siis itseasiassa kaikki Lomaliiton paikat meni tuossa rytäkässä, Korpilammen lisäks myös mm Keurusselkä. Keurusselällä oli ihan paskaa rosvopaistia joskus 80-luvulla. COVS jäsen N:o 5 |
KoskPaavo 15.12.2009 10:50:42 | |
---|
half: Keurusselällä oli ihan paskaa rosvopaistia joskus 80-luvulla. Siis sai mennäkin, ple, minkäs liiton se Mäntymotelli olikaan? Puutyöväen? Humppamuseon intendentti |
half 15.12.2009 10:55:36 (muokattu 15.12.2009 10:56:00) | |
---|
KoskPaavo: Siis sai mennäkin, ple, minkäs liiton se Mäntymotelli olikaan? Puutyöväen? Entisen Neuvostoliiton, kerrotaan venäläisomistuksessa olevan, todesta en tiedä. Ainoa positiivinen muisto koko perslävestä on, kun näin Topin ja Agentsit siellä keikalla ennen kuin niistä tuli kuuluisia. COVS jäsen N:o 5 |
Anonymous-jazz 15.12.2009 10:57:42 | |
---|
half: Keurusselällä oli ihan paskaa rosvopaistia joskus 80-luvulla. Ei kokolihaa soittajille. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
half 15.12.2009 10:59:03 | |
---|
Anonymous-jazz: Ei kokolihaa soittajille. Pelkkiä jänteitä ja rasvaa, hyi sviddu. COVS jäsen N:o 5 |
R.Syke 15.12.2009 16:57:53 | |
---|
Pankaas katseet Räyrinkiin. Siellä on kohtta uus Jouko ja Kosti - tapahtuma. Mutaama Tähkä siihen vielä. Kyllähän kunnon tanssilava ravintolan tarttee. Mennyttä ovat valkoliinaiset -nyyh - paikat, joissa tarjoilija huolehti illloin tarkasti omasta asemastaan ja bongasi juoma kasssaan, että jymähti. |
half 15.12.2009 16:59:58 | |
---|
R.Syke: Pankaas katseet Räyrinkiin. Siellä on kohtta uus Jouko ja Kosti - tapahtuma. Mutaama Tähkä siihen vielä. Kyllähän kunnon tanssilava ravintolan tarttee. Mennyttä ovat valkoliinaiset -nyyh - paikat, joissa tarjoilija huolehti illloin tarkasti omasta asemastaan ja bongasi juoma kasssaan, että jymähti. Ja polasivat minkä ehtivät, mutta hui hai. COVS jäsen N:o 5 |
Pete V. 17.12.2009 13:32:41 | |
---|
R.Syke: Olitko ainoa, joka tunsi itsensä ulkopuoliseksi? koskpaavo: Oliko tuo portieri- juttu myös kohillaan? Kaikki kohillaan, ja minä luultavasti ainoa ulkopuolinen ... tähän saumaan nimittäin sattui se, että polveni on ollut kipeä useamman viikon, menee korjaukseen kohta, ja hakemaan tullut kohtuullisen houkutteleva daami kommentoi estelyäni: juu, juu, niinhän ne kaikki sanoo, polvi kipeä ... |
hvinnamo 17.12.2009 23:29:01 | |
---|
Pete V.: Kaikki kohillaan, ja minä luultavasti ainoa ulkopuolinen ... tähän saumaan nimittäin sattui se, että polveni on ollut kipeä useamman viikon, menee korjaukseen kohta, ja hakemaan tullut kohtuullisen houkutteleva daami kommentoi estelyäni: juu, juu, niinhän ne kaikki sanoo, polvi kipeä ... Petekin pystyi ennenvanhaan pitämään täysinäistä 10 litran vesiämpäriä hepin päässä stondiksen voimalla...Nyt ei enää,kun ei polvet kestä ;) |
KoskPaavo 18.12.2009 01:18:11 | |
---|
Se oli muuten Terska-Pellinen Tampereelta joka kantoi täysinäistä vesiämpäriä hepillään kolme kertaa saunan ympäri, eikä tehny heikkookaan. Humppamuseon intendentti |
pekkajau 18.12.2009 22:55:58 | |
---|
R.Syke: Pankaas katseet Räyrinkiin. Siellä on kohtta uus Jouko ja Kosti - tapahtuma. Mutaama Tähkä siihen vielä. Kyllähän kunnon tanssilava ravintolan tarttee. Mennyttä ovat valkoliinaiset -nyyh - paikat, joissa tarjoilija huolehti illloin tarkasti omasta asemastaan ja bongasi juoma kasssaan, että jymähti. -"Ettekö tiedä kuka minä olen?" -"En" -"Minä olen Joukosta ja Kostista se Paavo." http://www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE |
Jamz 19.12.2009 01:04:36 | |
---|
Olen kaiholla aatelllut, kun vanhemmat on kertoneet 80-luvun kapakkameinigistä. Bändit, valkoiset liinat, hovimestarit, tilaukset pöytään, joka on täytynyt varata jo keskiviikkona ym.. Ei vain tunnu todelliselta, kun vertaa tähän päivään ja samoihin ravintoloihin. Raja se on raittiudellakin. |
pekkajau 19.12.2009 01:12:16 | |
---|
Jamz: Olen kaiholla aatelllut, kun vanhemmat on kertoneet 80-luvun kapakkameinigistä. Bändit, valkoiset liinat, hovimestarit, tilaukset pöytään, joka on täytynyt varata jo keskiviikkona ym.. Ei vain tunnu todelliselta, kun vertaa tähän päivään ja samoihin ravintoloihin. Ei todellakaan. http://www.youtube.com/watch?v=MwHWbsvgQUE |
Tankero 19.12.2009 02:00:16 | |
---|
pekkajau: Ei todellakaan. Eikä tartte. Humppajyrä |
Jamz 19.12.2009 02:20:04 | |
---|
Silloin vain tuntui olevan soittajillekin hommia. Raja se on raittiudellakin. |
KoskPaavo 19.12.2009 02:21:47 | |
---|
Jamz: Silloin vain tuntui olevan soittajillekin hommia. Mullakin oli 220 keikkaa vuodessa vaikken osannut soittaa p---n vertaa. Humppamuseon intendentti |
KanttoriPiiparinen 19.12.2009 17:26:05 | |
---|
Jamz: Silloin vain tuntui olevan soittajillekin hommia. Joo. Ja soittajiiakin kohdeltiin melkein kuin ihmisiä. -Nyt ei ne nuoret. Nyt ei ne nuoret. pysty valssaamaankaan. Ei tämä tästä enää pahemmaksi voi muuttua. |
half 19.12.2009 18:24:53 | |
---|
KanttoriPiiparinen: Joo. Ja soittajiiakin kohdeltiin melkein kuin ihmisiä. -Nyt ei ne nuoret. Nyt ei ne nuoret. pysty valssaamaankaan. Nyt ei ne nuoret nyt ei ne nuoret osaa oksentaakaan skitta heilu, ukko heilu joku myös hankki jätkän suu oli jätkän pankki COVS jäsen N:o 5 |