isojussi 05.10.2009 09:42:22 | |
---|
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
JK 05.10.2009 09:56:49 | |
---|
isojussi: "Musiikki Säilyttää Suomi: Mikrofoni, Kitara ,Studio, Äänite" Mikäs perkeles se tää sitten on? Halvalla tuntuu irtoovan tavarat... http://fi.musicianuniversity.com/ Aika epäilyttävältä näyttää... Tuskin Visakorttiani tuonne vinguttaisin. Ja onko noi oikeesti halpoja??? Vai perustuuko oletettu halpuus tohon "Ennen 299, nyt 199,- " hinnoitteluun. En jaksa eikä kiinnosta Googlettaa noita hintoja vertailun vuoksi THOMANNIN hintoihin... "Seuraava kappale löytyy uuden singlemme C-puolelta" |
Tankero 05.10.2009 11:33:23 | |
---|
isojussi: "ELÄ SAATANA EPPÄILE!!!" Mistä elokuvasta? Pähkähullu Suomi tai X-Paroni. Vastaan Pähkähullu Suomi. Humppajyrä |
isojussi 05.10.2009 11:36:51 | |
---|
Tankero: Pähkähullu Suomi tai X-Paroni. Vastaan Pähkähullu Suomi. Olisit luottanu vaan ekaan intuitioon.... ...X-paroni, isännät sateentekohommissa... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi 05.10.2009 11:51:59 | |
---|
JK: Aika epäilyttävältä näyttää... Tuskin Visakorttiani tuonne vinguttaisin. Ja onko noi oikeesti halpoja??? Vai perustuuko oletettu halpuus tohon "Ennen 299, nyt 199,- " hinnoitteluun. En jaksa eikä kiinnosta Googlettaa noita hintoja vertailun vuoksi THOMANNIN hintoihin... Muutaman pistokoe: Digitech RP500 249,95 , Thomannilla 298,- Neumann TLM 103 999,95 , Thomannilla 879,- , St Paul's Sound 879,- Shure Beta 58A 169,95 , Thomannilla 159,- , St Paul's Sound 145,- Lexicon MX 300 399,95 , Thomannilta 298,- , St Paul's Sound 325,- Kyllä sun huomio tais olla oikea... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Tankero 05.10.2009 13:25:24 | |
---|
isojussi: Olisit luottanu vaan ekaan intuitioon.... ...X-paroni, isännät sateentekohommissa... Jälkeenpäin tuli mieleen, että X se olikin. Muistan, kyllä kohtauksen. Mun mielestä se sanoi:"Elä perkele eppäile. " Naapurin isäntä meinas epäillä sadetanssin tehoa. Humppajyrä |
isojussi 05.10.2009 13:46:36 | |
---|
Tankero: ...Mun mielestä se sanoi:"Elä perkele eppäile. " Naapurin isäntä meinas epäillä sadetanssin tehoa. Jompsin kumpsin enivei. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
jakeni 05.10.2009 13:49:06 | |
---|
Mun mielestä toi Thomann teki hyvän palveluksen noin niinkun pelimannin kantiltakin,koska painoi hinnat alas ja sai aikaan kovan kilpailun tännekin. Tilanne on vääjäämättä johtanut siihen,että nykyisin lähes tuotteen kuin tuotteen saa kotimaasta alle heidän hinnan.Siitä, (heidän hinnasta) on hyvä lähteä liikkeelle. Ja se on nyvä asia,se! Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
isojussi 05.10.2009 14:52:48 | |
---|
Vaikee ton Jaken kanssa on tosta eri mieltäkään olla. Jopa meitin pikkukyläpahasenkin musiikkikauppias pyrkii vääntäytymään mahdollisuuksien mukaan T-puodin hintoihin. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Juupe 06.10.2009 01:01:32 | |
---|
jakeni: Mun mielestä toi Thomann teki hyvän palveluksen noin niinkun pelimannin kantiltakin,koska painoi hinnat alas ja sai aikaan kovan kilpailun tännekin. Tilanne on vääjäämättä johtanut siihen,että nykyisin lähes tuotteen kuin tuotteen saa kotimaasta alle heidän hinnan.Siitä, (heidän hinnasta) on hyvä lähteä liikkeelle. Ja se on nyvä asia,se! Onko tilanne muuttunut? Toista vuotta sitten kyselin paikallisesta liikkestä rumpujakkaraa, jonka olin bongannut Toho-kaupasta. Myyjä selvitteli hintoja, ja totesi, että hän saisi ko. jakkaran Thomannilta halvemmalla kuin maahantuojalta. Arvatkaas mistä ostin. |
rintapek 06.10.2009 02:07:14 | |
---|
Juupe: Onko tilanne muuttunut? Toista vuotta sitten kyselin paikallisesta liikkestä rumpujakkaraa, jonka olin bongannut Toho-kaupasta. Myyjä selvitteli hintoja, ja totesi, että hän saisi ko. jakkaran Thomannilta halvemmalla kuin maahantuojalta. Arvatkaas mistä ostin. Kyl se vaan on muuttunu. Niinko yleisesti. Ei ny ehkä päde ihan joka nippeliin, mut keskimäärin kumminkin. Ittekin kyselin Jorilta (StPaul) mikkiständiin klämpättävää nuattitelinettä, ni sitä ei o, ei tu, eikä pysty teekaupan hinnalla myymään. Yhtä tai kahta ei kande edes tilata. Jokseenkin asian ymmärtää... Hmmmm.... mä ny olen melko kriittinen, enkä suostu kusetettavaksi kenenkään toimesta kahta kertaa, ni pari paikkaa ny on positiivisessa mielessä jääny mieleen. Yks on just toi Jorin firma, (StPaul) toinen sit on audiodivari ja jos kolmatta halutaan, ni en muista et.... no vaik levytukku tulee mieleen. Wanhemmalta ajalta sit waikka ms-audiotron. Kumminki semmottia paikkoja, mis edes harrasteklubin wannabe- runpalin ei tartte miettiä, että tulinko kusetetuksi. One kind of music only - the good kind |
isojussi 06.10.2009 05:41:01 | |
---|
rintapek: .... ei tartte miettiä, että tulinko kusetetuksi. Niin ... onneks ei ollu sen isompi kauppa, mutta... Tilasin eräästä noista mainitsemistasi puljuista Roden nt1a:n ja sille piuhan taannoin. - Oli äärimmäisen vaikea päästä puhelimella perille. Kellonajasta riippumatta. - Rodessa liittimen kolmesta nastasta kaks liuku ulospäin piuhaa irrottaessa. - Piuha, jonka täälläkin mainittu hlö kehui maasta taivaisiin oli kyllä lähinnä vitsi: * Alle +20:n Celsiusasteen jäykkää, kun sulhasmiehen se. * Liittimet kyllä Neutrikkia, mutta eri standardia, kun täällä yleensä, elikkäs hampaatirvessätiukat * Alle vuodessa piuha hiipu mykäks. * 9m:n piuha makso 24,90, ko T-kaupan 10 m:n Cordiaalia olis sillon saanu 15,90 kpl, mutta kun tarvin vaan se yhen... - Mikki olis ite tarvinnu lähettää maahantuojalle ja hoitaa asiat siellä... Kun se yhteydenpitokin sitten oli helppoo, kun hampaattoman mummun korpunsyönti, niin ei oikein innosta ostaa ko virmasta mitään. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
leprechaun 06.10.2009 10:26:56 | |
---|
isojussi: "Musiikki Säilyttää Suomi: Mikrofoni, Kitara ,Studio, Äänite" Mikäs perkeles se tää sitten on? Halvalla tuntuu irtoovan tavarat... http://fi.musicianuniversity.com/ Ei osoitetta, ei puh numeroa, ei siis alkeellisintakaan tietoa firmasta. Edes firman kotimaata ei mainittu. Luulen ettei ole laillista EU:ssa tehdä noin. Ja yleensäkään. En missään tapauksessa uskaltaisi edes yrittää ostaa noin epämääräisestä paikasta. Hinnat kait normaalit nykymaailman aikaan. |
Pete V. 06.10.2009 10:43:40 (muokattu 06.10.2009 17:55:21) | |
---|
isojussi: "Musiikki Säilyttää Suomi: Mikrofoni, Kitara ,Studio, Äänite" Mikäs perkeles se tää sitten on? Halvalla tuntuu irtoovan tavarat... http://fi.musicianuniversity.com/ OK, joku maailmanvalloitukseen lähtenyt musanettikauppa, mutta ... itse en ainakaan jaksa lukea tällaista käännösautomaatin tuottamaa tekstiä, kun pitää arvata mitä joku sana/lause mahd. tarkoittaa ... ja, jos ei muuta, niin kuolee kyllä nauruun, mm. eräässä "lähetä" painikkeessa lukee "lennättää" ... siis, tarkennettuna, lennättää hän tilaus meille pika heti kirjekyhkkylä kyllä ... Samaa käännösautomaattia tuntuu Google'kin käyttävän, jos haluaa lukea tekstit käännettynä. |
KoskPaavo 06.10.2009 13:51:14 | |
---|
leprechaun: Ei osoitetta, ei puh numeroa, ei siis alkeellisintakaan tietoa firmasta. Edes firman kotimaata ei mainittu. Luulen ettei ole laillista EU:ssa tehdä noin. Ja yleensäkään. En missään tapauksessa uskaltaisi edes yrittää ostaa noin epämääräisestä paikasta. Hinnat kait normaalit nykymaailman aikaan. Huima viritys ja yritys kuitenkin, "home"- välilehteä ei ole, kontaktin saa vain e- mailina. Humppamuseon intendentti |
jjussila 06.10.2009 14:17:02 | |
---|
Tää ei nyt liity mihinkään hintapolitiikkaan, mutta infoanpa kuitenkin:T- kaupasta olen tilaillut vuosien saatossa yhtä sun toista ongelmitta (tosin mitään takuu-kuvioita ei ole tullut vastaankaan), mutta ......ongelmia on ollut kuljetuksen kanssa. Tilaus siis suoritettu tavalla, jossa tarvitaan UPS:n palvelua tavaran saattamisessa Helsingistä kotiovelle. UPS on unohtanut muutaman kerran informoida asiakasta siitä, että tavara on heillä ja odottavat suoritusta ennen kuljetusta. Jos en olisi itse ottanut yhteyttä, niin tilattu tavara olisi lähetenyt seuraavana päivänä takaisin Saksaan. ..ei helev...olisko noin?..... |
EO 07.10.2009 23:40:14 | |
---|
Mä olen ostanut valokamaa Saksasta. Sitä kun on hirmu huonosti kotimaassa saatavana. En oikeastaan juuri muuta. Soittimet pitää aina itse testata, joten niitä en postimyynnistä osta, en mistään liikkeestä. Äänentoistokamaa, piuhaa, liittimiä yms. saa Suomestakin oikein hyviin hintoihin, esim Beatmanilta. COVS Nro: 4 |
SF3YLO 23.10.2009 11:26:23 | |
---|
Nää on jo suurinpiirtein tullut esille, mutta esitän vielä oman näkemykseni ja kokemukseni asiaan: T-kaupan linkkejä käytetään keskusteluissa, koska se on helppo paikka verrata hintoja, saada tuotteista kuva ja tarkempia tietoja. Lisäksi T-kaupan sivuilta löytyy lähes mitä vain aina kaikenmaailman ruuveja myöten. Tarvikkeita on turha etsiä suomalaisten kauppojen sivuilta! Itse esim. kun selvitettelin minkälaisen vahvistimen ostaisin, niin tutkin t-kaupasta varteenotettavia vaihtoehtoja. Siellä on laaja kirjo eri merkkejä ja näen samalta sivustolta kaikkien haluamieni vaihtoehtojen tiedot ja hintaluokan. Kun löydän hinta/laatusuhteeltaan mielestäni hyvän pelin, kysyn siitä mallista suomesta tarjouksen. Koitapa tehdä vastaavaa vertailua esim. stpaulssin sivuilta (jota itse pidän parhaana suomalaisena sivuna ja käytän paljon). Tuotevalikoima on paljon suppeampi, tuotetiedot suppeampia, ei kuvia ja linkit valmistajien sivuillekin yleensä väärin. Lisäksi hintana saattaa olla "kysy tarjous". Meinasin sanoa, etten ole ikinä tilannut saksasta mitään, mutta tässä vähän aika sitten kun kaveri teki kimppatilausta, niin tilasin kaiuttimille suojapusseja, sekä mikkitelineille kantolaukkuja. Näitäkin olisi ollut vaikea tilata suomesta, netistä kun ei ko. tarvikkeita löydy ja olisi kumminkin mennyt tilaamiseksi, niin sain todennäköisesti paljon nopeammin saksasta. En jaksanut yksinkertaisesti kysyä löytyisikö keltään. Tarvikepuolen hankintoihin voisin käyttää tulevaisuudessakin t-kauppaa. Valikoimaa on ja hintataso on mielestäni ok. Myös caset muistaakseni ok hinnoissa. Ainut ongelma pienien tarvikkeiden kohdalla toimituskulut. Muuten saan ainakin itse hyvään hintaan eräästä naapuripitäjän kaupasta tavaraa. Olen aina suosinut paikallisia, mutta vain niitä kauppoja, joissa on hyvä myyjä ja palvelu. Tämän mukaan ostokseni onkin vaihtunut pikkuhiljaa eri kauppaan kuin ennen. |