Aihe: Minkälaiset raiderit ja backstaget teillä on?
1 2 3 4 5 6
Thefish
06.07.2009 20:55:47
mack the knife: Niin, tietysti voisin tarkentaa, ettei niitä ole pakko juoda kaikkea. Ei raiderissa sitä määrätä, että kun tuotte nuo takahuoneeseen, niin me ehdottomasti vedetään ne viimeiseen pisaraan.

Useinhan se on tuo jallukin lähtenyt avaamattomana keikkakassin pohjalle.
Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä.
mack the knife
06.07.2009 21:12:46
Thefish: Useinhan se on tuo jallukin lähtenyt avaamattomana keikkakassin pohjalle.

Saatanan Pembroket. Ei kyllä mun kassiin.
COVS n:o 1.
KoskPaavo
06.07.2009 21:54:06
Aiheeseen mennäkseni; viime lauantaina Munapirtissä laitettiin keikkakuteet päälle vammaisvessassa, hyvät oli tilat kääntyillä.
Humppamuseon intendentti
rintapek
06.07.2009 22:41:20

mack the knife: Saatanan Pembroket. Ei kyllä mun kassiin.

Selvittäkäähän asia keskenänne... mun stressiklupissa noi mukaanotettavat/saatavat lahjukset jaetaan joko tasan tai tarpeen mukaan. Tilanteesta riippuen. Parhaita viskejä&konjamiineja sit on varastoituna reenikämpälle. Ne ny ei päivän päälle pilaannu.
One kind of music only - the good kind
baron
06.07.2009 22:54:15

rintapek: Selvittäkäähän asia keskenänne... mun stressiklupissa noi mukaanotettavat/saatavat lahjukset jaetaan joko tasan tai tarpeen mukaan. Tilanteesta riippuen. Parhaita viskejä&konjamiineja sit on varastoituna reenikämpälle. Ne ny ei päivän päälle pilaannu.

Et oo tuntenut lasin makua niihin tarttuneen?
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
rintapek
06.07.2009 22:55:20

baron: Et oo tuntenut lasin makua niihin tarttuneen?

Ei niit niin kauaa toki varastoida...
Thefish
06.07.2009 22:58:57

Vittuako sitä putelia sinne bäkkärille avaamattomana jättää.Kuolee yksinäisyyteensä, raukka..
rintapek
06.07.2009 23:04:38

Thefish: Vittuako sitä putelia sinne bäkkärille avaamattomana jättää.Kuolee yksinäisyyteensä, raukka..

Toi sit taas on sarjassa: "tarkkaavaisuus palkitaan".
isojussi
06.07.2009 23:06:19
mack the knife: Niin, tietysti voisin tarkentaa, ettei niitä ole pakko juoda kaikkea...

No kuhan ny kiusaan sua.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
isojussi
06.07.2009 23:07:46 (muokattu 06.07.2009 23:08:37)

Asiallisesti puhuen, mun mielestä semmonen tarjottavien kassiinhamstraaminen on vähän ... moukkamaista?
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
isojussi
06.07.2009 23:21:32
WanhaWetäjä: Emäntä oli hoiturina monta vuotta Taysin neurologisella, aika monta soittajaa sinne on tuotu aivoinfarktin seurauksena, osa on poistunut halvaantuneena, osa jalat edellä, osa on toipunut lähes täysin, soittajan homman raskaus = valvomiset ja runsaasti viinaa ja tupakkia + yksipuolinen ruokavalio + liikunnan puute = runsas ylipaino, nämä lienevät yhdistäviä tekijöitä noissa jutuissa.

Että kyllä säkin IsoJ kuulut riskiryhmään, vaikka et niin viinaa ottaisikaan...ikä ja ylipaino riittää.Ja sähän poltat?Itse kukin vois harkita jonkinasteista elämäntaparemonttia, sen alottaminen on se vaikein paikka, ainakin mulle...

Hienosti kirjoitettu, WW. Asia on just noin. +++

Kyllähän mä viinaakin otan, vaikken keikoilla - no, jos ny alkumaljan ja max puoli klasillista punkkua ruuan kans, jos tarjotaan - ynnä ylipainoo on kolmisenkymmentä kilua ja röökiä menee vasitenkin just keikoilla. Tosin mulla aski riittää tällä hetkellä about viikon.

Ja ohan se alotaminen ihan saaaaaatanan vaikeeta.
Thefish
06.07.2009 23:21:51
isojussi: Asiallisesti puhuen, mun mielestä semmonen tarjottavien kassiinhamstraaminen on vähän ... moukkamaista?

Kuin?

Ne on työsuhdejuomia.Raa'alla työllä tienattuja etuisuuksia.Jos ne nyt sitten nauttii vähän myöhemmin kuin kyseisenä keikkailtana, ei se keneltäkään ole pois.
rintapek
06.07.2009 23:38:25 (muokattu 06.07.2009 23:44:33)

isojussi: Hienosti kirjoitettu, WW. Asia on just noin. +++

Jos joskus asiaakin saa/osaa kirjoittaa, ni asia on just noin.

Sen lisäksi on iloista huamata, et WWkin osaa/pystyy/voi halutessaan kirjoittamaan... öh... ei niin WW- mäisesti.

Edit: niin, rakas vaimoni on kehitysvammaisten lasten yökkö. Jopa mä tiedän, et kaikki vammat ei tu omista tai toisten tekemisistä.
isojussi
06.07.2009 23:44:56
Thefish: Kuin?

Ne on työsuhdejuomia.Raa'alla työllä tienattuja etuisuuksia.Jos ne nyt sitten nauttii vähän myöhemmin kuin kyseisenä keikkailtana, ei se keneltäkään ole pois.

Tommosta se on nykynuariso....

HYVIIN TAPOIHIN kuuluu, että tarjoomiset nautitaan paikan päällä.iemisiä.

Eri asia sitten, jos mukaan vasiten annetaan kotiinv
Thefish
07.07.2009 00:11:48
isojussi: Tommosta se on nykynuariso....

HYVIIN TAPOIHIN kuuluu, että tarjoomiset nautitaan paikan päällä.iemisiä.

Eri asia sitten, jos mukaan vasiten annetaan kotiinv

Nuoriso my ass.

Niinkuin mä aikaisemmin sanoin, ne on tienattuja juomia. Tilaajalle on ihan yks ja sama mitä sille jallupullolle taikka kaljakorille käy, kun ne on sinne takahuoneeseen tuotu.
rintapek
07.07.2009 00:36:30

Thefish:
Nuoriso my ass.

Samat sanat. Se sukupolvien välinen kuilu taitaapi mennä siinä pisteessä, milloin on liian nuari ollakseen wanha, ja milloin on liian vanha nuortuakseen.
WanhaWetäjä
07.07.2009 03:34:59

rintapek: Jos joskus asiaakin saa/osaa kirjoittaa, ni asia on just noin.

Sen lisäksi on iloista huamata, et WWkin osaa/pystyy/voi halutessaan kirjoittamaan... öh... ei niin WW- mäisesti.

Jaa...mä nyt oon kuitenkin yleensä aika realisti, joskus ehkä tuo luontainen kyynikko/pessimisti saa ylivallan, en mä pahaa tarkota, mutta sellanen kukkahattuinen, laput silmillä oleva epärealistinen "on niin kivaa" yltiöpositiviisuus ei vaan ole mun juttu!

Edit: niin, rakas vaimoni on kehitysvammaisten lasten yökkö. Jopa mä tiedän, et kaikki vammat ei tu omista tai toisten tekemisistä.

Joo, mun wanhin poika on lievästi autistinen, kenen "syy", sitä ei tiedä kukaan, huonot geenit, huono isä , huono äiti...yks veikkaus, joka lienee oikeassa, on lievä hapenpuute synnytyksessä, joka oli suht vaikee.

Turhat narinat ja peruutetut keikat raidereissa olevien mutta keikalla puuttuvien vesipullojen takia on ihan käsittämätöntä paskaa todellisten ja oikeassa olevien vaikeuksien rinnalla...mutta kai joillain on varaa moiseen.

Vituttaa/ihmetyttää tollaset paskantärkeet raideriuunot, ihan niinkun noita keikkoja ei vois vetää ilman typeriä vesipullovaatimuksia.Jaluista puhumattakaan.Ollaan kuitenkin Suomessa ja mistään suuresta taiteestahan ei ole kyse?
isojussi
07.07.2009 07:42:14
WanhaWetäjä: Jaa...mä nyt oon kuitenkin yleensä aika realisti, joskus ehkä tuo luontainen kyynikko/pessimisti saa ylivallan, en mä pahaa tarkota, mutta sellanen kukkahattuinen, laput silmillä oleva epärealistinen "on niin kivaa" yltiöpositiviisuus ei vaan ole mun juttu!

Kai meitä kaikkia välistä vituttaa, mutta niiden asioiden kans on sit joko elettävä tai asiat korjattava, jos vaan voi.

Mun duunissa on kumminin niin paljon asioita, joista mä nautin: Saa vetää biisejä, joista pitää ja joissa on haastetta. Saa asiakkaat hyvälle mielelle, tanssimaan, nauramaan ja itkemäänkin joskus. Saa usein syödä hyvin ja vieläpä monipuolisesti.

Sunnuntain Rönninkeikka sisälsi kyllä ison tukun hyviä juttuja: Ennen keikkaa vähän jännitti, kun asiakkaana oli tanssin ammattilaisia ja harrastajia, mutta homma putos ihan kympillä ja lattia oli täynä koko ajan. Kaiken kruunas leppoisa kotimatka uskomattoman kauniissa suviyössä.

Joo, mun wanhin poika on lievästi autistinen, kenen "syy", sitä ei tiedä kukaan, huonot geenit, huono isä , huono äiti...yks veikkaus, joka lienee oikeassa, on lievä hapenpuute synnytyksessä, joka oli suht vaikee.

Älä rakas ystävä sitä syytä mieti. Meidän erityisesan valuvikojen syitä ei kans tiedetä, mutta turha niillä on päätään vaivata, kun ei sillä tiedolla oo lopunperin juuri merkitystä.

Turhat narinat ja peruutetut keikat raidereissa olevien mutta keikalla puuttuvien vesipullojen takia on ihan käsittämätöntä paskaa todellisten ja oikeassa olevien vaikeuksien rinnalla...mutta kai joillain on varaa moiseen.

Vituttaa/ihmetyttää tollaset paskantärkeet raideriuunot, ihan niinkun noita keikkoja ei vois vetää ilman typeriä vesipullovaatimuksia.Jaluista puhumattakaan.Ollaan kuitenkin Suomessa ja mistään suuresta taiteestahan ei ole kyse?

Sanos muuta - tai no, kyllä mäkin sitä vettä pyydän. Yleensä. Tai ennemminkin sovin asiasta tilaajan kanssa, mutta mulle riittää, että sitä nyt yleensä on jostain saatavilla.
jon lord
07.07.2009 09:24:42

Mun keskimmäinen on erittäin hankalaksi luokiteltu ADHD/ Tourette. No, monet puhuvat muotitaudista mutta jo yhden päivän katselu sivusta nostattaa monille hiukset pystyyn. Lääkärikin sanoi että otan osaa, koittakaa jaksaa. Syitä joskus miettii, mutta noi on sellaisia asioita jotka on vaan kestettävä kun kohdalle osuu. Nyt on koko talvi ja kevät ollut muutenkin helvettiä kun vaimo meni kouluun ja olen ollut ( siis koittanut olla ) myös äiti. En minä perkele tiedä edes mistä pesukone lähtee käyntiin, missä on tyttöjen vaatteet, missä se ja missä tuo. Oma opiskelu meni ihan perseelleen ja töitä on pitänyt tehdä koko ajan.
Nuo "Raiderit" on pieniä asioita elämän muihin asioihin verrattuna. Minä olen kuljettanut vesipulloja itse mukana ja eväät lavakeikoilla myös. Pääasia töitä tehdessä että kamat toimii ja kaikki menee muutenkin hyvin. Eipä mulla tässä muuta.
COVS jäsen N.o 3
isojussi
07.07.2009 09:29:13 (muokattu 07.07.2009 09:29:34)
jon lord:--- En minä perkele tiedä edes mistä pesukone lähtee käyntiin, missä on tyttöjen vaatteet, missä se ja missä tuo.....

AUTS - kuulostaa vaarallisen tutulta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)